Σελίδα 31 από 125 ΠρώτοΠρώτο ... 2126272829303132333435364181 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 451 έως 465 από 1864

Θέμα: Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!

  1. #451
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Άμα το γράφει η Honda....

    (πάντως μια ερωτησούλα στην big-H για το πως θα καταφέρει η 90αρα βαλβολίνη να περάσει μέσα στους συνδέσμους και στα ράουλα - και να παραμείνει εκεί, δεν θα έβλαπτε..)
    η βαλβολίνη περνάει και εισχωρεί στους συνδέσμους και στα πυράκια ένωσης της αλυσίδας όπως και το 100άρι λάδι που προτείνουν κατασκευαστές σε διάφορα μηχανήματα επαγγελματικά που χρησιμοποιούν αλυσίδες για την κίνησή τους.

    Το πείραμα με 100άρι λάδι το είχα κάνει το 2002 όπου είχα τοποθετήσει μπουκαλάκι μέσα στην ουρά του κ2 με λάδι και έξοδο με σιλικονούχο σωληνάκι με μηχανισμό ροοστάτη ορού. Ξετρύπησα τη πάνω πλευρά της γλύστρας από την κάτω πλευρά και το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο. Σκαλοπάτια πουθενά, μονίμως καθαρή και μονίμως υγρή. Άκουγες την αλυσίδα και χαιρόσουν να οδηγείς τη μοτό. Δηλάδή αυτό που κάνει το scottoiler όπου ήταν και είναι η καλύτερη λύση http://www.scottoiler.com/
    Προκειμένου να χαλάσεις όλα αυτά τα σπρέι για αγορά και να χαλάσεις στο τέλος την αλυσίδα σου αγοράζεις το σύστημα και βγάζεις σχεδόν τα 2πλάσια χιλιόμετρα αντοχής και σου μένει το σύστημα για μια ζωή ότι μοτό και εάν πάρεις.

    Αυτό που μου φαίνεται και μου φαινόταν απίστευτο ήταν αυτή η απάτη που βρήκαν για να πωλούν τα εργοστάσια= τα σπρέυ αλυσίδας
    που αυτά κι αν δεν είσχωρούν που γίνονται σαν κόλλα και δεν διεισδύουν πουθενά αντιθέτως κολλούν τα πυράκια και η αλυσίδα κάνει σκαλοπάτια με αποτέλεσμα το φαινόμενο "μάζεμα-τέντωμα" στη λειτουργία της και το αποτέλεσμα στο καλάθι των αχρήστων και αλλαγή....

    Τα σπρέι που θα πληρώσεις λοιπόν για την "προστασία" της αλυσίδας σου είναι για την καταστροφή της εκτός και εάν είναι ρευστό κι ας πετάει λίγο. Όλα θέμα τοποθέτησης της λίπανσης στην εσωτερική πλευρά της αλυσίδας είναι, ποσότητας και σκουπίσματος της αλυσίδας μετά. Ας μην αναφέρω καλύτερα το κόστος για την όλη διάρκεια της αλυσίδας των σπρέυ όπου ξεπερνά την αγορά της αλυσίδας κατά πολύ ....

    Προσωπικά όταν το πήρα χαμπάρι τη ζημιά που κάνουν τα σπρέυ άλλαξα τροπάρι και βάζω αντισκωριακό με λάδι (όχι με πετρέλαιο) των 3 ευρώ από το χρωματοπωλείο της γειτονιάς (όχι wd40 γιατί το κόστος είναι στο 8ευρω) και από τότε στην αρχή με δούλεμα στο χέρι μετά την λίπανσή της για να ¨σπάσω¨τα σκαλοπάτια της αλυσίδας και κάποια χιλιόμετρα και συχνή λίπανση για 2 με 3 φορές η αλυσίδα έγινε ολόϊσια χωρίς σκαλοπάτια.

    Αυτά τα όλιγα από εμένα
    Καλή συνέχεια στο θέμα

    *edit: και σωστή λίπανση και τελείως καθαρό το αποτέλεσμα στη ζάντα δεν γίνεται. Αποφασίστε τι επιλέγετε
    Τελευταία τροποποίηση από nktR; 17/07/2013 στις 15:10.

  2. #452
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    δεν χρειαζεται να περασει μεσα γιατι η αλυσιδα ειναι με o-ring οποτε αυτολιπαινομενη
    η βαλβολινη λιπαινει εξωτερικα στα σημεια επαφης με τα γραναζια
    Κάνε ένα κουράγιο λεβεντιά μου καμαρωτή να διαβάσεις από την αρχή το thread...

    (και όταν και άμα καταλήξεις στο ποια είναι τα κινούμενα μέρη της αλυσίδας, ποια από αυτά τρίβονται μεταξύ τους και ποια καλύπτουν τα o-rings το ξανασυζητάμε..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #453
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από hlektronio Προβολή μηνύματος
    親愛なる友

    オイルが通過し、残る
    一貫性、表面張力に起因してキャピラリ

    (το λάδι θα περάσει και θα παραμείνει
    λόγω συνεκτικότητας,επιφανειακής τάσης και τριχοειδούς)


    Μετά τιμής
    shuhei nakamoto
    HRC Vice President
    Δεν έκανε ακόμα χαρακίρι από ντροπή για τα άχρηστα που γράφουν στα manual τους;
    I will take the mountains!

  4. #454
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.567
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Κάνε ένα κουράγιο λεβεντιά μου καμαρωτή να διαβάσεις από την αρχή το thread...

    (και όταν και άμα καταλήξεις στο ποια είναι τα κινούμενα μέρη της αλυσίδας, ποια από αυτά τρίβονται μεταξύ τους και ποια καλύπτουν τα o-rings το ξανασυζητάμε..)
    να ξαναδιαβασω 31 σελιδες για να συζητησουμε οι δυο μας αν ειναι σωστο αυτο που λεει το manual;

  5. #455
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panoskl Προβολή μηνύματος
    Δεν έκανε ακόμα χαρακίρι από ντροπή για τα άχρηστα που γράφουν στα manual τους;

    Άπιστε!
    πριν το γκονγκ χτυπήσει τρεις φορές
    σε βλέπω να κολλάς φύλλα χρυσού στα άδυτα του ναού στο hamamatsu..
    Μετανοείτε..

  6. #456
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από hlektronio Προβολή μηνύματος
    Άπιστε!
    πριν το γκονγκ χτυπήσει τρεις φορές
    σε βλέπω να κολλάς φύλλα χρυσού στα άδυτα του ναού στο hamamatsu..
    Μετανοείτε..
    Ήμαρτον! Που να μου κόβει ο Βούδας άλογα και να τα δίνει χρόνια στον Shuhei Nakamoto!

    Εννούσα αν θα κάνει χαρακίρι τώρα που έμαθε ότι τόσα χρόνια γράφει άσχετες οδηγίες για την λίπανση της αλυσίδας.
    I will take the mountains!

  7. #457
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Σοβαρά τώρα, τα o-ring κάνουν τέτοια στεγανοποίηση που δεν βγαίνει και δεν μπαίνει τίποτα;
    I will take the mountains!

  8. #458
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    να ξαναδιαβασω 31 σελιδες για να συζητησουμε οι δυο μας αν ειναι σωστο αυτο που λεει το manual;
    Όχι βρε λεβέντη μου γιατί, από τότε που τα manuals έγιναν "ευαγγέλιο", χάθηκε η κριτική σκέψη ...


    Και μια διευκρίνιση, γιατί αρκετός κόσμος πιστεύει το αντίθετο:

    Η "κλειστή" αλυσίδα χρειάζεται λίπανση μόνο μεταξύ των ράουλων και των αντίστοιχων πείρων...!!

    Το εξωτερικό μέρος του ράουλου πρέπει να είναι στεγνό ώστε να ακολουθεί (λόγω τριβής) την προβλεπόμενη κύλισή του πάνω στο δόντι του γραναζιού και να μην ολισθαίνει πάνω σ'αυτό...
    (κοινώς, αφού λιπάνουμε τη αλυσίδα, πρέπει να την σκουπίσουμε καλά - και όχι για να μην λερώνει...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #459
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.134
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nktR Προβολή μηνύματος
    Δηλάδή αυτό που κάνει το scottoiler όπου ήταν και είναι η καλύτερη λύση http://www.scottoiler.com/
    Θα διαφωνήσω ...
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131995
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=121653

  10. #460
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    ....
    (κοινώς, αφού λιπάνουμε τη αλυσίδα, πρέπει να την σκουπίσουμε καλά - και όχι για να μην λερώνει...)
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #461
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Εγώ θέλω να μ'αγαπάς για τον χαρακτήρα μου ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #462
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.567
    ξαναλεω οτι κι εγω οταν διαβασα το manual θεωρησα ατοπη τη χρηση βαλβολινης και χρησιμοποιουσα ειδικα σπρει
    το αποτελεσμα ηταν η αλυσιδα μου να ειναι συνεχως ξερη και με κομπους και τελικα να κρατησει μονο 17000χλμ σε μηχανακι με 20 αλογακια
    στην καινουρια δοκιμασα τη βαλβολινη........
    ειναι ευκολο, σχεδον τσαμπα, και αφου σκουπισα τα περισσευματα στην αρχη απο τη ζαντα αυτη τη στιγμη η ζαντα μου ειναι καθαρη και η αλυσιδα μου ευκαμπτη αθορυβη και καλογυαλισμενη οσο ποτε αλλοτε
    και δεν βλεπω κατι κακο στο να ειναι λαδωμενο το ραουλο και εξωτερικα, και στα ρουλεμαν εχουμε τριβη κυλισης αλλα δεν τα αφηνουμε στεγνα

  13. #463
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Είναι αξιοθαύμαστο το πως καταφέρνετε να κάνετε την βαλβολίνη να εισχωρήσει κάτω από τα ράουλα χωρίς να την "λεπτύνετε" με κάποιν τρόπο....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #464
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.567
    στην πραξη τι προτεινεις για καλυτερη λιπανση;

  15. #465
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Είναι αξιοθαύμαστο το πως καταφέρνετε να κάνετε την βαλβολίνη να εισχωρήσει κάτω από τα ράουλα χωρίς να την "λεπτύνετε" με κάποιν τρόπο....
    Λαβε υποψιν μαστορα οτι τα ο-ρινγκ περιστρεφονται, η αλυσιδα ζεσταινεται και οτι το τριχοειδες φαινομενο δεν αναφερεται σε κομμωτριες.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 18/07/2013 στις 13:24.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Παρόμοια θέματα

  1. SuperMoto, αυτος ο άγνωστος τρόπος
    από GOGOS2612 στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2013, 15:10
  2. Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος!
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2006, 11:27
  3. Ξέρει αυτός...
    από NLS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2004, 11:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF