Αυτό ακριβώς...
Άμα θέλει κανείς ας κάνει χαρτογραφήσεις ανά 5 βαθμούς Κελσίου,ανά +_ 10% υγρασία,ανά 300 μέτρα υψόμετρο και πάει λέγοντας.
Δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο,ο μαμά αισθητήρας λ προσαρμόζει όσο μπορεί τα δεδομένα.
Αν πάλι είστε τέρμα καυλωμένοι ή ζείτε σε κλιματικές συνθήκες αρκετά εκτός αυτών για τις οποίες η εταιρεία το ρύθμισε το μηχανάκι(μιλάμε για τόσο εκτός που ξεφεύγουν απ΄το περιθώριο διόρθωσης του μαμά λ),πάρτε ένα motty afr(αν βρείτε,διότι έχει σταματήσει να τα βγάζει),εισάγετε το λόγο καυσίμου/αέρα που θέλετε για κάθε σχέση,άνοιγμα γκαζιού κλπ και είστε εντάξει.
Δεν αξίζει τον κόπο για ένα κωλοτελικό,έλεος!
Τι δεν καταλαβαίνω? Αυτά τα δεδομένα τα διορθώνει ο μαμά αισθητήρας οπότε η καύση θα είναι σωστή και αφού το σετάρει ο μάστορα και όταν τα "συμπαντικά" δεδομένα αλλάξουν.
Έλα μωρέ πως κάνεις ετσι? Συζήτηση κάνουμε. Όχι δεν τρέχει τίποτα ουσιαστικό, έχεις δίκιο.
Γιατί?
Άδικος κόπος. Μία χρειάζεται, τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει ο λ. Μονος σου το είπες.
Όσο μπορεί, όπως το είπες. Οι ατμοσφαιρικές αλλαγές βρίσκονται εντός των δυνατοτήτων του.
Συμφωνούμε![]()
Sent from me using a computer.
Δεν εχει ελεος για σενα.
Ο λ αναλαμβανει για λογικες αλλαγες εισπνοης-εκπνοης μονο στο κλειστο βροχο ακα πολυ μικρη περιοχη λειτουργιας.
Στον ανοιχτο η (καλη) χαρτογραφηση αναπροσαρμοζεται με τους αισθητηρες πιεσης και θερμοκρασιας για θερμοκρασιακες και υψομετρικες αλλαγες. Η κακη (η η μη χαρτογραφηση) θα τα κανει ακομα πιο μανταρα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Γι' άλλη μια φορά για σένα δεν έχει έλεος.Κοίτα το ποστ # 33
και ποστ #64
Όπως βλέπεις έχω ήδη αναφέρει ότι ο μαμά λ δουλεύει σε μικρή περιοχή λειτουργίας,οπότε πρώτα διάβαζε τί έχει γράψει ο άλλος πριν πεις τα δικά σου,δεν υπάρχει λόγος να ξαναεγηγεί κάποιος αυτά που έχει ήδη εξηγήσει...
Στο θέμα μας,δεν έχω υπ'όψη μου καμμιά περίπτωση όπου μηχανάκι ν'απέκτησε πρόβλημα αλλάζοντας τελικό και μικρό μέρος λαιμού(απ'τον συλλέκτη μάλιστα και πίσω που δεν περιλαμβάνει τον καταλύτη) κρατώντας τη μαμά χαρτογράφηση.
Αν τώρα κάποιος είναι τόσο ανήσυχος που θέλει να επαναχαρτογραφήσει επειδή άλλαξε αυτά που αναφέρω,ας το κάνει.
Είπαμε,κάπως θα πρέπει να κινηθεί η αγορά.
Ρε συ,απλά συμφωνώ με τον devils,γι'αυτό λέω αυτό ακριβώς.
Δε διαφωνούμε κάπου,διάβασε όπως το έγραψα και θα καταλάβεις ότι θεωρώ υπερβολικό να κάνεις ένα σωρό χάρτες για διαφορετικές συνθήκες.
Προφανώς,οι αλλαγές που προκύπτουν με την αλλαγή μόνο τελικού ή και με μικρό μέρος σωλήνα απ'τη στιγμή που κρατάς μαμά λαιμούς και καταλύτη είναι τέτοιες που ο λ μπορεί να τις διαχειριστεί στο 99,9999% των περιπτώσεων.
Αν ένα μηχανάκι χρειαστεί remapping αλλάζοντας τελικό,τότε μάλλον το μαμά τελικό ήταν για σφαλιάρες(απίθανο για τα σημερινά μηχανάκια) ή ο μαμά χάρτης είχε πρόβλημα.
Δε διαφωνούμε κάπου.
ο λ δεν μπορει να διορθωσει την καυση αν το μιγμα εχει σεταριστει με 10ο C και εχει εξω 35ο C υπο σκια...
καποια δεδομενα (οχι συμπαντικα αλλα σημαντικα) δεν μπορουν να διαχειριστουν απο τον λ...θελει remapping το "πραγμα"...
και φυσικα ειναι αστειο να μιλαμε για τετοια πραγματα σε μηχανακι με αλλαγμενο μονο τελικο...
αυτα γινονται σε μηχανακια που εχουν ολοσωμη εξατμιση και δη σοβαρη ολοσωμη εξατμιση (ανω των 2χιλ ευρω δλδ) και θελουν να δουλευουν σωστα...τα περισσοτερα εννοειται δεν εχουν μονο την εξατμιση αλλα και πολλα αλλα ομορφα καλουδια στα σωθικα τους...
εν ολιγοις συμφωνω με τον kostaspetrou...
Για του υπολοιπους, μια αλλαγη τελικου αν ειναι ανοιχτο και ειδικα αν παρακαμπτει τον καταλυτη θα μπορουσε να δημιουργησει προβλημα σ'ενα κινητηρα, αναλογα τις συνθηκες οδηγησης και την ECU (καποιες απο δαυτες επανενεργοποιουν τους λαμδα στο 100% γκαζιου).
Ακομα κι αν δεν δημιουργησουν προβλημα θα υπαρχουν 'τρυπαρες' στο AFR, τετοιες που αν τις ειχαν απο μαμα ενας οδηγος που καταλαβαινει πεντε πραγματα θα το εβρισκε ενοχλητικο.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Λοιπόν για να μην τρελαίνεστε,δείτε τα παρακάτω:
α)bolt on(αλλαγή τελικού).Προσφέρουν εμφάνιση και θόρυβο,δεν είναι αναγκαία η επαναχαρτογράφηση
β)slip on(τελικό και μικρό κομμάτι σωλήνα που δεν αφαιρεί τον καταλύτη).Εμφάνιση,θόρυβος και ελάχιστο κέρδος σε απόδοση,δεν είναι αναγκαία η επαναχαρτογράφηση
γ)εξάτμιση 3/4(σπάνιες περιπτώσεις,όπου κρατά μικρό μέρος των μαμά σωληνώσεων απ΄την έξοδο της κεφαλής μέχρι ένα σημείο).Πιθανό να χρειαστεί επαναχαρτογράφηση.
δ)Ολόσωμη εξάτμιση.
Χρειάζεται νέος χάρτης για να δουλέψει σωστά το μηχανάκι.Υπάρχουν όμως και ολόσωμες(κυρίως Ακράπες)όπου και χωρίς νέο χάρτη δουλεύουν χωρίς να δημιουργούν ζημιά.
Ξέρω προσωπικά GSXR600 K7 αγωνιστικό που δουλεύει με φούλ Ακράπα εδώ και 4 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εννοείται ότι θα δουλέψει ακόμα πιο σωστά με νέο χάρτη,απλά το παιδί δεν έχει λεφτά για Bazzaz +εργατικά για νέο χάρτη.
Μην είστε απόλυτοι,ούτε να θεωρείτε ότι πρέπει όλοι να 'ναι τελειομανείς και να κάνουν κάθε μέρα νέο χάρτη.
Άμα έχει καύλες κανείς, φτιάχνει νέο χάρτη ακόμα και σε εντελώς μαμά μηχανάκι.Καλύτερα θα δουλεύει αλλά δεν αξίζει τον κόπο.
Το παιδί με το cbr που άνοιξε το παρόν θρεντ είναι στην κατηγορία β.Oύτε καταλύτης καταργείται στην περίπτωσή του,ούτε τίποτα,οπότε ας φάει τα χρήματά του σε βόλτες,παγωτά,γυναίκες και να γράψει το ριμάπινγκ στα τέτοια του.