Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 47

Θέμα: Σκορτσαρισμα κατω απο 3.000 στρ.

  1. #1
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558

    Σκορτσαρισμα κατω απο 3.000 στρ.

    Καλησπερα παιδες,
    Εχω ενα προβλημα στο μηχανακι μου(fzs 600 καρμπυρατερ),απο τοτε που θυμαμαι οτι το πηρα...αρκετος καιρος δλδ,αλλα ηταν η πρωτη μεγαλη μοτο και δεν ειχα δωσει σημασια στην αρχη...
    Το λοιπον,το μηχανακι σκορτσαρει υπερβολικα κατω απο τις 3.000 στρ ασχετως ταχυτητας στο κιβωτιο,στις 3 πρωτες ομως ειναι αρκετα πιο εμφανες το προβλημα.
    Εχει παει σε δυο διαφορετικους μαστορες,οι οποιοι δεν καταφεραν να κανουν τπτ...
    Εχουν τσεκαριστει τα παρακατω:
    -καρμπυρατερ(2-3 φορες λυσιμο,σχολαστικο καθαρισμα),ολα φαινονται οπως πρεπει.
    -Ρυθμισμενα μειγματα ρελαντι(Pilot screws)
    -διαρροές υποπίεσης(ειχαν αλλαχτει και οι μποτες στα καρμπς προληπτικα)
    -μπουζι
    -μπουζοκαλωδια-πιπες
    -πηνια αναφλεξης
    -TPS
    -Τρομπα βενζινης
    Επισης εχουν συγχρονιστει τα καρμπυρατερ απειρες φορες,σε σημειο σπ@σ@ρχιδισμου.
    Το μοτερ μολις περασει τις 3.000 στοφες δουλευει αψογα και απροβληματιστα,χωρις κομπιασματα κτλ,απο κει και κατω ομως το μηχανακι γινεται υπερβολικα δυσκολοδηγητο.
    Αλλαγες που εχω κανει,ειναι φιλτρο k&n και εξατμιση,χωρις ομως καμια διαφορα(το εκανε και με τα μαμα φιλτρο-εξατμιση).
    Αλλο ενα προβλημα που ισως σχετιζεται με αυτο,ειναι η δυσκολια εκκινησης οταν το μοτερ ειναι κρυο,θελει λιγο ανοιγμα γκαζιου για να παρει και μεχρι να ανεβασει τις στροφες του ρελαντι κανει σαν να ειναι μπουκωμενο,αλλα κανενα αλλο δειγμα οτι το μειγμα ειναι πλουσιο...
    Μου εχει γινει εμμονη ιδεα το τι μπορει να ειναι,καθως οταν οδηγω μεσα στην πολη μου ερχεται να το παρατησω στην ακρη και να φυγω...
    Ριχτε καμια ιδεα ρε παιδες τι αλλο μπορει να φταιει,γιατι εγω δεν... και απο οτι φαινεται ουτε και οι μαστορες που πηγα...
    Συγνωμη για το μεγαλο ποστ.
    Ευχαριστω,
    Αρης.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το τσοκ ειναι ελεγμενο οτι δεν κολλαει και ειναι ρυθμισμενο σωστα;
    βαλβιδες ρυθμισμενες;
    εσωτερικος-εξωτερικος χρονισμος;

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Πως τσεκαρίστηκαν τα μπουζοκαλώδια και οι πίπες?

    Εφ όσον λες οτι έχει γινει συγχρονισμός και καθαρισμός καρμπ το πρόβλημα μαλλον βρίσκεται εκει.

    Μπορείς να κόψεις τις ακρες των μπουζοκαλώδιων και να δείς αν στρώνει, αν κι εγω θα άλλαζα και τις πίπες.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 26/07/2013 στις 12:15.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Το τσοκ ειναι τσκερισμενο,αλλα οταν παω να το ανοιξω,ακομα και με κρυο μοτερ,σβηνει.
    Βαλδιδες υποτιθεται οτι εχουν τσεκαριστει πριν απο ~20.000χλμ.Τωρα ειχει γυρω στα 51.000.
    Χρονισμο εγω δεν εχω τσεκαρει,οπως και οι βαλβιδες υποτιθεται οτι εχουν τσεκαριστει απο τους μαστορες που πηγα,ή τουλαχιστον ετσι νομιζω εγω...
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  5. #5
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρη,μετρηθηκαν πρωτευοντες και δευτερευοντες αντιστασεις,ολα μεσα στα ορια κατα πολυ.
    Οι ακρες στα μπουζοκαλωδια εχουν κοπει και επισης οι πιπες εχουν αλλαχτει με ngk.
    Καμια διαφορα.
    Δυστυχως τα μαμα πηνια ειναι μονοκομματα,δλδ δεν μπορεις να αλλαξεις μπουζοκαλωδια.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Συμπληρώνοντας τον Sapila θα έλεγα να ελέγξεις αν φοράει τα σωστά μπουζί..

    (και μην πεις: μα τα είδε ο μάστορας...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Οχι παλιανθρωπα δεν θα το πω.
    Τα μπουζι εχουν αλλαχτει δυο φορες,σιγουρα με τα σωστα την μια με ιριδιου κιολας μπας και.....αλλα δεν
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Το φίλτρο αέρα είναι σε καλή κατασταση και να εφαρμόζει σφιχτά στη θέση του?
    Αν ειναι αφτερμαρκετ και δεν ταιριάζει τέλεια μπορεί να ψιλομπάζει.

    Παντως λύνεται αν κατεβασεις μία ταχύτητα, σωστά?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Το "σωστά" αφορά ΚΑΙ στο διάκενο...

    (ειδικά όταν παρουσιαζει τέτοιου τύπου προβλήματα εκκίνησης..)


    Υ.Γ.
    Από όσο ξέρω, στο TPS γίνεται μόνο "μηχανικός" έλεγχος, οπότε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το φίλτρο αέρα είναι σε καλή κατασταση και να εφαρμόζει σφιχτά στη θέση του?
    Αν ειναι αφτερμαρκετ και δεν ταιριάζει τέλεια μπορεί να ψιλομπάζει.
    Αφού ο άνθρωπος λέει ότι το μηχανακι συμπεριφέρεται σαν να είναι "εκατομυριούχος" ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Ακομα και καινουργιο που ηταν, δεν εκανε διαφορα,αλλα καθαριζεται και λυπαινεται πολυ πιο τακτικα απο οτι συνισταται.
    Μπορω να πω οτι μπαινει σφυνωτα κιολας.
    Οσο για την μια κατω,οχι....δεν λυνεται καθως ακομα και με πρωτη δεν παλευεται το πραγμα.
    Ακομα και οταν ξεκιναω απο σταματημενος,ανοιγοντας προοδευτικα το γκαζι,οχι χουφτωμα,μεχρι να ξεπερασει το οριο των 3.000 σκορτσαρει....
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mars696 Προβολή μηνύματος
    Ακομα και καινουργιο που ηταν, δεν εκανε διαφορα,αλλα καθαριζεται και λυπαινεται πολυ πιο τακτικα απο οτι συνισταται.
    Μπορω να πω οτι μπαινει σφυνωτα κιολας.
    Οσο για την μια κατω,οχι....δεν λυνεται καθως ακομα και με πρωτη δεν παλευεται το πραγμα.
    Ακομα και οταν ξεκιναω απο σταματημενος,ανοιγοντας προοδευτικα το γκαζι,οχι χουφτωμα,μεχρι να ξεπερασει το οριο των 3.000 σκορτσαρει....
    Αρα εχεις αφτερμαρκετ φίλτρο αέρα, σωστά?
    Τι αλλαγές έγινα στα καρμπ όταν αλλάχτηκε?
    Πιθανόν να θελει αλλη θεση στις βελόνες η/και αλλα ζιγκλερ ρελαντί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Oldman,διπλο και τριπλοτσεκαρισμενα τα διακενα...
    Το Tps το ελεγξα με πολυμετρο και το μανουαλι ανα χειρας...και ειναι μεσα στα ορια.
    Τωρα αν ειναι προβληματικο αλλα δειχνει σωστα και στο πολυμετρο αλλα σαν ρυθμιση,ειναι αλλονου παππα...
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αφού είσαι "γαργαλιστής" - και για να αρχίσεις να αποκλείεις πράγματα - δεν δοκιμάζεις μια εκτός ορίων ρύθμιση στο TPS ...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αρα εχεις αφτερμαρκετ φίλτρο αέρα, σωστά?
    Τι αλλαγές έγινα στα καρμπ όταν αλλάχτηκε?
    Πιθανόν να θελει αλλη θεση στις βελόνες η/και αλλα ζιγκλερ ρελαντί.
    Ναι σωστα,το γραφω και στο πρωτο μνμ,αφτερμαρκετ φιλτρο και εξατμιση.(και με τα μαμα ειχε το ιδιο προβλημα).
    Στα καρμπυρατερ το μονο που εγινε,ειναι να σηκωθουν οι βελονες μια θεση.
    Στα πιλοτικα τπτ καθως ειμαι μεσα στα ορια των στροφων στις βιδες και αμα τις ανοιξω λιγο παραπανω απο οτι τις εχω τωρα,γινεται πολυ πλουσιο το μειγμα.
    Το μανουαλ λεει 2 στροφες,εγω τις εχω στις 2 και 1/4(με μικρες διαφορες ανα καρμπυρατερ)
    Το μηχανακι γενικα λεγεται οτι ερχεται αρκετα πλουσιο απο μαμα,και οτι με αλλαγες οπως φιλτρο-εξατμιση,ερχεται στα ισια του...
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2007, 21:08
  2. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΙΚΟΝΑ
    από alex-vstrom στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2007, 10:51
  3. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2006, 14:53
  4. Εαρινη βολτα κατω απο το αυλακι...
    από el_hymador στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2006, 19:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF