Σελίδα 1 από 12 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 179

Θέμα: Honda CBR1000RR 2005 HRC μετατροπή

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77

    Honda CBR1000RR 2005 HRC μετατροπή

    Καλημέρα σε όλους! Ανοίγω αυτό το θέμα για μια βελτίωση που έχω ξεκινήσει να κάνω στο CBR1000RR μου 2005 μοντέλο. Θα ήταν πολύτιμες όποιες συμβουλές/γνώσεις ώστε να αποφύγω περιττά έξοδα ή κακοτοπιές...
    Εδω και μια τετραετία μαζεύω HRC πράγματα. Έτυχε και βρήκα από eBay us ένα κιτ το οποίο περιλαμβάνει (όλα καινούργια αχρησιμοποίητα) πιστόνια ,βαλβίδες ,ελατήρια ,γρανάζια εκκεντροφόρων κτλ...

    Ιδου μια φωτο για να δείτε:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20120112_181634.jpg 
Προβολές:	1065 
Μέγεθος:	38,5 KB 
ID:	293204

    Έχω βρει επίσης εκκεντροφόρους (+γρανάζια του, υπάρχει άλλο ένα σετ καινούργιων γραναζιών στο 1ο πακέτο) και στρόφαλο. Ο τύπος έλεγε χαρακτηριστικά ότι : Removed from a good running 2004 race base bike (basic racer).

    Εδω είναι οι εκκεντροφόροι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rsz_20120315_200136.jpg 
Προβολές:	1065 
Μέγεθος:	87,0 KB 
ID:	293205

  2. #2
    καλά και τί περιμένεις.....?????????
    θα'πρεπε ήδη να είναι στον κινητήρα σου και να σου προσφέρουν χαμόγελα μέχρι τ'αυτιά...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Και εδώ ο στρόφαλος:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rsz_20120315_200252.jpg 
Προβολές:	1064 
Μέγεθος:	84,2 KB 
ID:	293206

    Έλεγε επίσης ότι είναι HRC parts αλλά δεν παίζει κάτι τέτοιο μιας και δεν υπάρχουν ως ανταλλακτικά στο HRC Kit για τα 04-07 CBR (εκτός κι αν κάνω λάθος).
    Πλέον έχει λυθεί το μοτέρ και η κεφαλη έχει πάει Αθήνα για ροικη εξέλιξη μαζί με 2+2 βαλβίδες (εισαγωγής ,εξαγωγής) από το κιτ γιατί έτσι είπαν ότι πρέπει ,ώστε να έχουμε σωστή δουλειά.

    Έχει μείνει μόνο ο εγκέφαλος και ο στρόφαλος. Για τον εγκέφαλο υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι τον "ξεκλειδώνουν" ώστε να ανέβει ο κόφτης στις 13.500 στροφές που είναι το όριο των εκκεντροφόρων..Γίνεται κάτι τέτοιο;

    Και τώρα ο στρόφαλος...Και εδω είναι η απορία...

    Άλλος λέει ότι πρέπει να γίνει γυάλισμα και ζύγισμα (κοντά 350-400 ευρώ) ...
    Άλλος λέει ότι δεν χρειάζεται και ότι είναι τσάμπα χρήματα..Ποιον να ακούσω τώρα εγώ; Δεν θέλω να πάρω το μοτέρ στο χέρι στην πρώτη βόλτα.

    Κάθε βοήθεια θα ήταν πολύτιμη και θα μου έδινε και περισσότερες γνώσεις σχετικά με την κανιβαλιά(!!) που έχω ξεκινήσει!!


    Ευχαριστώ!

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    καλά και τί περιμένεις.....?????????
    Τι εννοεις;;;;;Αν θα ξεκινησω η οχι;;;

    Αν εννοεις αυτο,δες την φωτο.....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rsz_20130606_201532.jpg 
Προβολές:	1063 
Μέγεθος:	78,8 KB 
ID:	293207


    ΥΓ:Οταν ξεκινησα (τον Απρίλιο) έλεγα γύρω στον Ιούλη θα το βγάλω...Αλλά δεν παίζει κάτι τέτοιο...
    Τελευταία τροποποίηση από dimtsag; 16/06/2013 στις 11:27.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Ήρθε και η κεφαλή...Ήταν για ροικη εξέλιξη...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130727_102436.jpg 
Προβολές:	983 
Μέγεθος:	63,9 KB 
ID:	296330


    Μαζεύονται τα πράγματα σιγά σιγά..Από εβδομάδα λογικά αρχίζει το δέσιμο.
    Έχει μείνει το θέμα του εγκεφάλου μόνο αλλά είναι κάτι που δεν βιάζει σε αυτή την φάση τουλάχιστον.

  6. #6
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Το καλό πράγμα αργεί!!!! Με το καλό να το βγάλεις!!! Το νού σου....ζέσταμα το μοτέρ πριν ξεκινήσεις για να μην έχεις παρατράγουδα.

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Εμένα το λές;;;Έχω φάει τα νύχια μου!Σε λίγο θα αρχίσω να φτάνω στα δάχτυλα...
    Αυτό με το ζέσταμα μου το είπε κι άλλος...Εγώ πάντα ξεκινάω χαλαρααααά και με λίγες στροφές μέχρι να σηκώσει θερμοκράσια (χωρίς φορτίο δλδ με μεγάλη σχέση και λίγες στρόφες ,max 2α).Εσύ τώρα λες να το βάζω μπροστά και να το αφήνω στο ρελαντί μέχρι να σηκώσει θερμοκρασία;Και κατά πόσο είναι σωστό αυτό;

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimtsag Προβολή μηνύματος
    Εμένα το λές;;;Έχω φάει τα νύχια μου!Σε λίγο θα αρχίσω να φτάνω στα δάχτυλα...
    Αυτό με το ζέσταμα μου το είπε κι άλλος...Εγώ πάντα ξεκινάω χαλαρααααά και με λίγες στροφές μέχρι να σηκώσει θερμοκράσια (χωρίς φορτίο δλδ με μεγάλη σχέση και λίγες στρόφες ,max 2α).Εσύ τώρα λες να το βάζω μπροστά και να το αφήνω στο ρελαντί μέχρι να σηκώσει θερμοκρασία;Και κατά πόσο είναι σωστό αυτό;

    ζέσταμα δεν είναι να το αφήσεις ρελαντί 1 λεπτό και μετά να το σκίσεις...ούτε μόλις φτάσει η θερμοκρασία ψυκτικού τους 80C...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #9
    Ειχε ενας φιλος απο την Ζακυνθο ενα ιδιο, με πραγματα απο HRC. Ο αδερφος του ειναι ο ΟΚΤΑΝΙΟ (http://www.moto.gr/forums/member.php?u=13150) και γραφει που και που εδω μεσα. ριξτου ενα πμ να σε φερει σε επαφη.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    μακαρι να εχεις βρει σωστους μαστορες για να κανεις καλα την δουλεια σου...
    ευτυχως ή δυστυχως δεν υπαρχουν πολλοι που να μπορουν αναλαβουν υπευθυνα αυτη την δουλεια (δλδ το σωστο μονταρισμα των parts και δουλειες οπως ροϊκη)...
    το προγραμμα του εγκεφαλου (ειτε με εναν παραλληλο εγκεφαλο, ειτε με επαναπρογραμματισμο του μαμα), ειναι μονοδρομος και μην το αμελησεις...πρεπει να γινει πριν τσουλησει το μηχανακι...

    για τον στροφαλο νομιζω οτι θελει ζυγισμα, αλλα καλυτερα να σου απαντησει καποιος περισσοτερο γνωστης...

    καλη συνεχεια και με το καλο να βγει και να το χαρεις...

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Όχι βέβαια!Ποτέ δεν το δούλεψα έτσι!Έκανα πάντα 9-10 χλμ και μετά έκανα τα υπόλοιπα.Απλά δεν βρίσκω λογικό να την αφήσω στο ρελαντί μέχρι να έρθει σε σωστή θερμοκρασία.

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μακαρι να εχεις βρει σωστους μαστορες για να κανεις καλα την δουλεια σου...
    ευτυχως ή δυστυχως δεν υπαρχουν πολλοι που να μπορουν αναλαβουν υπευθυνα αυτη την δουλεια (δλδ το σωστο μονταρισμα των parts και δουλειες οπως ροϊκη)...
    το προγραμμα του εγκεφαλου (ειτε με εναν παραλληλο εγκεφαλο, ειτε με επαναπρογραμματισμο του μαμα), ειναι μονοδρομος και μην το αμελησεις...πρεπει να γινει πριν τσουλησει το μηχανακι...

    για τον στροφαλο νομιζω οτι θελει ζυγισμα, αλλα καλυτερα να σου απαντησει καποιος περισσοτερο γνωστης...

    καλη συνεχεια και με το καλο να βγει και να το χαρεις...
    Σκεφτομαι να μεινω με τον στοκ εγκεφαλο.Υπαρχουν καποιοι που τον "ανοιγουν" για να ανεβει το οριο των στροφων και να γινει το σεταρισμα με το pc3 που εχω ηδη..Παντως οπως και να εχει το θεμα του εγκεφαλου θα εχει λυθει πριν καν το βαλω μπροστα...

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimtsag Προβολή μηνύματος
    Σκεφτομαι να μεινω με τον στοκ εγκεφαλο.Υπαρχουν καποιοι που τον "ανοιγουν" για να ανεβει το οριο των στροφων και να γινει το σεταρισμα με το pc3 που εχω ηδη..Παντως οπως και να εχει το θεμα του εγκεφαλου θα εχει λυθει πριν καν το βαλω μπροστα...
    Αν ημουν εγω στην θεση σου δεν θ'ανεβαζα οριο στροφων (η καταπονηση του κινητηρα αυξανεται εκθετικα) και θα εδινα εμφαση στην καλη λειτουργια του ψεκασμου πρωτα και πανω απ'ολα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Εχεις ενα δικιο εδω.Ομως τα πιστονια/εκκεντροφοροι ειναι για μεγιστο στροφων τις 13.500 rpm.Και με δεδομενο πως η Honda δεν δινει τιποτα εξτρα περαν αυτα που φαινονται στην 1η φωτο,σημαινει πως ο κινητηρας αντεχει το αυξημενο οριο.Και επισης δεν υπαρχει περιπτωση σε δημοσιο δρομο να πιεσω τοσο και συνεχεια τον κινητηρα στο οριο του!

  15. #15
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    θα πρεπει να περιμενεις να ζεσταθει κανα δυλεπτο σταματημενος κ μετα να οδηγεις χαλαρα οχι υποχρεωτικα με μεγαλη σχεση. θα σου ανεβασω φωτο το βραδυ με τη ζημια που επαθε ενα στα κυλινδρα απο κρυο σπασιμο.

Σελίδα 1 από 12 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda hornet 2005
    από foumo στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2005, 13:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF