Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 47

Θέμα: Σκορτσαρισμα κατω απο 3.000 στρ.

  1. #16
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αφού είσαι "γαργαλιστής" - και για να αρχίσεις να αποκλείεις πράγματα - δεν δοκιμάζεις μια εκτός ορίων ρύθμιση στο TPS ...??
    Θα δοκιμαστει και αυτο,να σου πω την αληθεια δεν το ειχα σκεφτει...
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  2. #17
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Απο οτι φαινεται θα πρεπει να ανοιξω καπακι βαλβιδων για να τσεκαρω διακενα αλλα και χρονισμο,μηπως και...καθως η καδενα πρεπει να ειναι προς τα τελευταια της.Στον τεντωτηρα(αυτοματος)εχουν μεινει 2 "κλικ" απο τα 12 αν θυμαμαι καλα.
    Αλλα δεν θα δημιουργουσε και προβλημα πιο ψηλα?
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ψηλα δεν σκορτσαρει ωστε να το καταλαβεις
    ισως να δημιουργουσε ενα ανεπαισθητο προβλημα στο στροφαρισμα το οποιο να μη γινεται αντιληπτο

  4. #19
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Τσεκαρα σημερα για ακομη μια φορα τα μπουζι...
    Και τα 4 ηταν καταμαυρα και στεγνα..που θα πει ή πλουσιο μειγμα...ή το φιλτρο αερα δεν κανει καλα την δουλεια του,ή κανα κολλημενο τσοκ(εχει ελεγχει και καθαριστει πολλες φορε ρε γμτ) ή οι βαλβιδες τον εχουν παρει...
    ή ή ή ή ή ή ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο.
    Παντως δοκιμασα την ιδεα του Παλιανθρωπου να ρυθμισω διαφορετικα το tps...δεν ειμαι σιγουρος αν ειχε καποια διαφορα προς το καλυτερο,θα συνεχισω να παιζω μαζι του...
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thalasinos
    Εγγραφή
    20/08/2008
    Μηνύματα
    417
    Eιχα την ιδια μηχανη, μου εκανε ακριβως το ιδιο και απο καινουργιο που ηταν, σκορτσαρισμα στις χαμηλες στροφες και οταν το εβαζα μπροστα επρεπε να ανοιξω το γκαζι και οταν επαιρνε στην αρχη ακουγοταν σαν μπουκωμενο, τι καρμυρατερ ρυθμισα τι μπουζι αλλαξα παλι τα ιδια παλι τα ιδια, η μηχανη πηγαινε παντα στην αντιπροσωπεια της yamaha και δεν μπορεσαν να κανουν κατι, το κρατησα ετσι 2 χρονια!!

  6. #21
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Εχοντας ελευθερο χρονο σημερα,εβγαλα το φιλτρο αερα για καθαρισμο και λιπανση.Το φιλτρο ειναι σε αριστη κατασταση,χωρις να ειναι μπουκωμενο στο λαδι.
    Δοκιμασα να το βαλω μπρος χωρις το φιλτρο(αφου ειχα καθαρισει εξωνιχιστικα την γυρω απο το φιλτρο περιοχη) και ως εκ θαυματος,πηρε με την πρωτη μιζια,αβιαστα.
    Το αφησα να κρυωσει και ξαναδοκιμασα και πηρε παλι κατευθειαν....
    Σκεφτομαι να το κανω μια βολτα χωρις φιλτρο,αλλα δεν ξερω αν ειναι καλη ιδεα,να διαπιστωσω την συμπεριφορα του στα χαμηλα...
    Ριξτε καμια ιδεα ρε παιδια....
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  7. #22
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mars696 Προβολή μηνύματος
    Εχοντας ελευθερο χρονο σημερα,εβγαλα το φιλτρο αερα για καθαρισμο και λιπανση.Το φιλτρο ειναι σε αριστη κατασταση,χωρις να ειναι μπουκωμενο στο λαδι.
    Δοκιμασα να το βαλω μπρος χωρις το φιλτρο(αφου ειχα καθαρισει εξωνιχιστικα την γυρω απο το φιλτρο περιοχη) και ως εκ θαυματος,πηρε με την πρωτη μιζια,αβιαστα.
    Το αφησα να κρυωσει και ξαναδοκιμασα και πηρε παλι κατευθειαν....
    Σκεφτομαι να το κανω μια βολτα χωρις φιλτρο,αλλα δεν ξερω αν ειναι καλη ιδεα,να διαπιστωσω την συμπεριφορα του στα χαμηλα...
    Ριξτε καμια ιδεα ρε παιδια....
    Kαντο μια βόλτα δεν τρέχει τίποτα. Θα μπορέσεις να βγάλεις συμπέρασμα αν δουλευει καλύτερα.
    Οχι σε χωματόδρομο ε!
    Αν παει καλά βάλε ενα καλσόν (στο φίλρο εννοώ μην πεταχτεί κανας πονηρός ) και κάνε κι άλλα χιλιόμετρα και δες το και χαμηλά και τέρμα πως παει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #23
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Το εβγαλα βολτα,δεν ειχα βεβαια καλσον αλλα εβαλα στην εισαγωγη ενα κομματι σιτα(fine mesh).
    Λοιπον ειχε διαφορα προς το καλυτερο,δεν εγινε τελειο,αλλα για μενα που το ξερω το μηχανακι, ηταν αισθητη.
    Δεν υποτιθεται οτι τα k&n ειναι και πιο ελευθερα φιλτρα?
    Πως πρεπει να συνεχισω τωρα?
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mars696 Προβολή μηνύματος
    Το εβγαλα βολτα,δεν ειχα βεβαια καλσον αλλα εβαλα στην εισαγωγη ενα κομματι σιτα(fine mesh).
    Λοιπον ειχε διαφορα προς το καλυτερο,δεν εγινε τελειο,αλλα για μενα που το ξερω το μηχανακι, ηταν αισθητη.
    Δεν υποτιθεται οτι τα k&n ειναι και πιο ελευθερα φιλτρα?
    Πως πρεπει να συνεχισω τωρα?
    Τα KN είναι αρκετά πιο ελέυθερα από μαμα, εχω βάλει σε διάφορα μηχανάκια.
    Εφ όσον είναι καλύτερα είναι πλούσιο.
    Δες τι ζιγκλέρ έχεις και που είναι η βελόνα σε σχέση με μαμα, και κατέβαζε νούμερα ζιγκέρ και ανέβαζε βελόνες αναλόγως.
    Για τα κύρια ζιγκλέρ πρέπει να κάνεις μια βόλτα να το πας σε κάποια φάση τέρμα με τρίτη ας πούμε, να σβήσεις κολλητά με kill switch και συμπλέκτη, να σταματησεις στην άκρη και να δείς ενα μπουζί.
    Οταν το βλέπεις όποτε να ναι, βλέπεις πως δούλευε λίγο πριν το σβήσεις για να καταλάβεις, εκει που καβαλούσες πεζοδρόμιο κι έσβησε κιόλας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Ωραια,αλλα απο οτι φαινεται το προβλημα μου ειναι στα πιλοτικα και οχι στα κυρια,αλλα ενας γενικος ελεγχος δεν θα πηγαινε χαμενος
    Ευχαριστω Αρη!
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  11. #26
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Μια ερωτηση ισως ασχετη,αλλα ισως και οχι.
    Ειναι λογικο η τρομπα βενζινης,να κατεβαζει βενζινη(αρκετα κλικ),οταν ανοιγω τον διακοπτη,ακομα και αν την εχω αφησει μονο 4-5 ωρες?Που παει ολη αυτη η βενζινη που αναπληρωνει?????
    Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  12. #27
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mars696 Προβολή μηνύματος
    Μια ερωτηση ισως ασχετη,αλλα ισως και οχι.
    Ειναι λογικο η τρομπα βενζινης,να κατεβαζει βενζινη(αρκετα κλικ),οταν ανοιγω τον διακοπτη,ακομα και αν την εχω αφησει μονο 4-5 ωρες?Που παει ολη αυτη η βενζινη που αναπληρωνει?????
    Στα λεκανάκια...
    (και είναι λογικό να το κάνει γιατί, από την στιγμή που δεν έχει "πληροφόρηση" για το ύψος της στάθμης του καυσίμου στα λεκανάκια των καρμπυρατέρ θέλει να "εξασφαλίσει" την ελάχιστη ποσόπτητα για να πάρει μπροστα το μοτέρ..)

    Στην περίπτωση που οι βαλβίδες σου δουλεύουν σωστά, αυτή η ποσότητα πάει στην υπερχείλιση...
    (αν και σπάνια τυχαίνει να σβήσει το μηχανάκι με φουλαρισμένα λεκανάκια..)

    Στην περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα στεγανοποίησης των βαλβίδων, τότε είσαι αρκετά "πλούσιος" - πράγμα που θέλει λίγο προσοχή γιατί, αν βελτιωθεί προσωρινά η κατασταση με μικρότερο main jet, όταν καθαριστεί/επισκευαστεί η βελόνα ή το φλοτέρ θα είσαι αρκετά "πτωχός"...

    Υ.Γ.
    Λέγοντας "βαλβίδες" εννοώ τα πυραυλάκια - μην έχουμε παρεξηγήσεις..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #28
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Ακριβως αυτο σκεφτομουνα Old.
    Γιατι το να εχω τοσο μαυρισμενα μπουζι,με μαμα ζιγκερ,και ελευθερα φιλτρο-εξατμηση,μου φαινεται πολυ παραξενο.
    Οποτε σκεφτηκα ή φλοτερ ή ταλαιπωρημενες βελονες -ζικλερ βελονας.
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  14. #29
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πολύ σκέφτεσαι και λίγη δουλειά κάνεις...


    Αφού το κατεβασμα/λυσιμο/καθαρισμα/ρυθμιση/δεσιμο δεν το γλυτώνεις, τι το αναβάλεις το πραγμα με τσιριμόνιες..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #30
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Old,τσεκαρα σημερα τις σταθμες των φλοτερ,(εκτος απο το καρμπ ν3 γιατι εκει στην γιαμαχα εχουν κανει φοβερη δουλεια στην χωροταξια).
    Εκτος του οτι το ν4 θελει σιγουρα ρυθμισμα....εχω μια ερωτηση....
    Ανοιγα διακοπτη να γεμισουν τα μπολ,εκλεινα και εβαζα το αλφαδολαστιχο.Εκει επερνα σωστη μετρηση, ηταν ακριβως εκει που επρεπε,ΑΝ ομως ανοιγα το διακοπτη ξανα,η τρομπα εδινε και η σταθμη ανεβαινε εκτος οριων.....
    Οποτε ερωτω ποια απο τις 2 ειναι η σωστη μετρηση????
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2007, 21:08
  2. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΙΚΟΝΑ
    από alex-vstrom στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2007, 10:51
  3. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2006, 14:53
  4. Εαρινη βολτα κατω απο το αυλακι...
    από el_hymador στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2006, 19:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF