Απο οτι φαινεται θα πρεπει να ανοιξω καπακι βαλβιδων για να τσεκαρω διακενα αλλα και χρονισμο,μηπως και...καθως η καδενα πρεπει να ειναι προς τα τελευταια της.Στον τεντωτηρα(αυτοματος)εχουν μεινει 2 "κλικ" απο τα 12 αν θυμαμαι καλα.
Αλλα δεν θα δημιουργουσε και προβλημα πιο ψηλα?
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
ψηλα δεν σκορτσαρει ωστε να το καταλαβεις
ισως να δημιουργουσε ενα ανεπαισθητο προβλημα στο στροφαρισμα το οποιο να μη γινεται αντιληπτο
Τσεκαρα σημερα για ακομη μια φορα τα μπουζι...
Και τα 4 ηταν καταμαυρα και στεγνα..που θα πει ή πλουσιο μειγμα...ή το φιλτρο αερα δεν κανει καλα την δουλεια του,ή κανα κολλημενο τσοκ(εχει ελεγχει και καθαριστει πολλες φορε ρε γμτ) ή οι βαλβιδες τον εχουν παρει...
ή ή ή ή ή ή ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο.
Παντως δοκιμασα την ιδεα του Παλιανθρωπου να ρυθμισω διαφορετικα το tps...δεν ειμαι σιγουρος αν ειχε καποια διαφορα προς το καλυτερο,θα συνεχισω να παιζω μαζι του...
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Eιχα την ιδια μηχανη, μου εκανε ακριβως το ιδιο και απο καινουργιο που ηταν, σκορτσαρισμα στις χαμηλες στροφες και οταν το εβαζα μπροστα επρεπε να ανοιξω το γκαζι και οταν επαιρνε στην αρχη ακουγοταν σαν μπουκωμενο, τι καρμυρατερ ρυθμισα τι μπουζι αλλαξα παλι τα ιδια παλι τα ιδια, η μηχανη πηγαινε παντα στην αντιπροσωπεια της yamaha και δεν μπορεσαν να κανουν κατι, το κρατησα ετσι 2 χρονια!!
Εχοντας ελευθερο χρονο σημερα,εβγαλα το φιλτρο αερα για καθαρισμο και λιπανση.Το φιλτρο ειναι σε αριστη κατασταση,χωρις να ειναι μπουκωμενο στο λαδι.
Δοκιμασα να το βαλω μπρος χωρις το φιλτρο(αφου ειχα καθαρισει εξωνιχιστικα την γυρω απο το φιλτρο περιοχη) και ως εκ θαυματος,πηρε με την πρωτη μιζια,αβιαστα.
Το αφησα να κρυωσει και ξαναδοκιμασα και πηρε παλι κατευθειαν....
Σκεφτομαι να το κανω μια βολτα χωρις φιλτρο,αλλα δεν ξερω αν ειναι καλη ιδεα,να διαπιστωσω την συμπεριφορα του στα χαμηλα...
Ριξτε καμια ιδεα ρε παιδια....
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Το εβγαλα βολτα,δεν ειχα βεβαια καλσοναλλα εβαλα στην εισαγωγη ενα κομματι σιτα(fine mesh).
Λοιπον ειχε διαφορα προς το καλυτερο,δεν εγινε τελειο,αλλα για μενα που το ξερω το μηχανακι, ηταν αισθητη.
Δεν υποτιθεται οτι τα k&n ειναι και πιο ελευθερα φιλτρα?
Πως πρεπει να συνεχισω τωρα?
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Τα KN είναι αρκετά πιο ελέυθερα από μαμα, εχω βάλει σε διάφορα μηχανάκια.
Εφ όσον είναι καλύτερα είναι πλούσιο.
Δες τι ζιγκλέρ έχεις και που είναι η βελόνα σε σχέση με μαμα, και κατέβαζε νούμερα ζιγκέρ και ανέβαζε βελόνες αναλόγως.
Για τα κύρια ζιγκλέρ πρέπει να κάνεις μια βόλτα να το πας σε κάποια φάση τέρμα με τρίτη ας πούμε, να σβήσεις κολλητά με kill switch και συμπλέκτη, να σταματησεις στην άκρη και να δείς ενα μπουζί.
Οταν το βλέπεις όποτε να ναι, βλέπεις πως δούλευε λίγο πριν το σβήσεις για να καταλάβεις, εκει που καβαλούσες πεζοδρόμιο κι έσβησε κιόλας.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ωραια,αλλα απο οτι φαινεται το προβλημα μου ειναι στα πιλοτικα και οχι στα κυρια,αλλα ενας γενικος ελεγχος δεν θα πηγαινε χαμενος
Ευχαριστω Αρη!![]()
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Μια ερωτηση ισως ασχετη,αλλα ισως και οχι.
Ειναι λογικο η τρομπα βενζινης,να κατεβαζει βενζινη(αρκετα κλικ),οταν ανοιγω τον διακοπτη,ακομα και αν την εχω αφησει μονο 4-5 ωρες?Που παει ολη αυτη η βενζινη που αναπληρωνει?????
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Στα λεκανάκια...
(και είναι λογικό να το κάνει γιατί, από την στιγμή που δεν έχει "πληροφόρηση" για το ύψος της στάθμης του καυσίμου στα λεκανάκια των καρμπυρατέρ θέλει να "εξασφαλίσει" την ελάχιστη ποσόπτητα για να πάρει μπροστα το μοτέρ..)
Στην περίπτωση που οι βαλβίδες σου δουλεύουν σωστά, αυτή η ποσότητα πάει στην υπερχείλιση...
(αν και σπάνια τυχαίνει να σβήσει το μηχανάκι με φουλαρισμένα λεκανάκια..)
Στην περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα στεγανοποίησης των βαλβίδων, τότε είσαι αρκετά "πλούσιος" - πράγμα που θέλει λίγο προσοχή γιατί, αν βελτιωθεί προσωρινά η κατασταση με μικρότερο main jet, όταν καθαριστεί/επισκευαστεί η βελόνα ή το φλοτέρ θα είσαι αρκετά "πτωχός"...
Υ.Γ.
Λέγοντας "βαλβίδες" εννοώ τα πυραυλάκια - μην έχουμε παρεξηγήσεις..![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ακριβως αυτο σκεφτομουνα Old.
Γιατι το να εχω τοσο μαυρισμενα μπουζι,με μαμα ζιγκερ,και ελευθερα φιλτρο-εξατμηση,μου φαινεται πολυ παραξενο.
Οποτε σκεφτηκα ή φλοτερ ή ταλαιπωρημενες βελονες -ζικλερ βελονας.
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Πολύ σκέφτεσαι και λίγη δουλειά κάνεις...
Αφού το κατεβασμα/λυσιμο/καθαρισμα/ρυθμιση/δεσιμο δεν το γλυτώνεις, τι το αναβάλεις το πραγμα με τσιριμόνιες..??![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Old,τσεκαρα σημερα τις σταθμες των φλοτερ,(εκτος απο το καρμπ ν3 γιατι εκει στην γιαμαχα εχουν κανει φοβερη δουλεια στην χωροταξια).
Εκτος του οτι το ν4 θελει σιγουρα ρυθμισμα....εχω μια ερωτηση....
Ανοιγα διακοπτη να γεμισουν τα μπολ,εκλεινα και εβαζα το αλφαδολαστιχο.Εκει επερνα σωστη μετρηση, ηταν ακριβως εκει που επρεπε,ΑΝ ομως ανοιγα το διακοπτη ξανα,η τρομπα εδινε και η σταθμη ανεβαινε εκτος οριων.....
Οποτε ερωτω ποια απο τις 2 ειναι η σωστη μετρηση????
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015: