Εβλεπα το κιτ για το ZX6 του 2008, και εχει την ECU που με την κιτ πλεξουδα, δεν εχει κλειδι.
Πως το βαζουν μπροστα, ειναι παντα στο ON η μηχανη και πατανε μιζα?
Το ιδιο ισχυει και για Suzuki-Honda-Yamaha.
Εβλεπα το κιτ για το ZX6 του 2008, και εχει την ECU που με την κιτ πλεξουδα, δεν εχει κλειδι.
Πως το βαζουν μπροστα, ειναι παντα στο ON η μηχανη και πατανε μιζα?
Το ιδιο ισχυει και για Suzuki-Honda-Yamaha.
Δεν το γνωρίζω αλλά προφανώς δουλεύει όπως και σε μερικά αυτοκίνητα. Όταν πλησιάζεις με το κλειδί στην τσέπη (ή κάποιο χειριστήριο - ηλεκτρονικό π@παράκι για το immo) στέλνει σήμα και μπαίνει στο on έτοιμο για μιζιά. Όταν απομακρυνθείς κλειδώνει αυτόματα ή μπορείς να το απενεργοποιήσεις απ' το χειριστήριο.
Αλλά μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω. Δεν το ήξερα ότι υπήρχε και στις μηχανές αυτό το σύστημα.
Sent from me using a computer.
ναι αν βαλεις κιτ πλεξουδα, δεν εχει την φυσα για την κλειδαρια.
Μονο η Kawasaki νομιζω εχει να βαλεις kit ECU με την στοκ πλεξουδα, αλλα δεν αφηνει ολες τις επιλογες.
Ετσει και αλλιως, καταργει το ιμομπιλαιζερ, λογο το οτι αλαζει ECU , και οτι δεν εχει φυσα για κλειδαρια.
Με εξωτερικη μιζα?
Αλλα και παλι απο που δινει εντολη οτι ειναι ON?
Δεν σε πιάνω.
Ένα τσιπάκι στέλνει εντολή σε ένα άλλο ότι πρέπει να ανοίξει τους διακόπτες. Αλλιώς δεν γίνεται. Το ένα τσιπάκι είναι πάνω στη μηχανή το άλλο στην τσέπη σου. Καβαλάς πατάς μίζα και κάνεις και μια σούζα. Ή κάπως έτσι!
Sent from me using a computer.
Μαλλον εννοει την αγωνιστικη πλεξουδα, που καταργει τα παντα (φωτα, φλας, immo, κλειδαριες κλπ κλπ).
Μπορει καπου στην πλεξουδα να μπαινει ενα μαραφετι σαν κι αυτο και να το μπαινοβγαζεις.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Ρε συ αυτό πιο όμορφο το είχα στο μυαλό μου.
Sent from me using a computer.
π.χ εδω δεν εχει κλειδι, πως το βαζει μπροστα?
http://i50.photobucket.com/albums/f3...7/29a233ae.jpg
Και εδω της Honda η ECU που λεει οτι καταργει ακομα και το HISS.
http://www.ukroadandrace.co.uk/HONDA...R-HRC-RACE-ECU
Ρε παιδιά με την μίζα παίρνει μπροστά, δεν έχουν μανιβέλα αυτά τα μηχανάκια.![]()
Πάμε πάλι, γιατί απ' ότι βλέπω δεν έχει πολλές διαφορές απ' ότι στο suzuki ενός φίλου.
Τσιπάκι στη μηχανή τσιπάκι στο τσεπάκι μας. Το τσιπ της μηχανής ψάχνει να βρει το ταίρι του. Όσο δεν το βρίσκει έχει τα "ρολά κατεβασμένα". Στα τρία μέτρα το ανιχνεύει (ουπς ο γλήγορος πλησιάζει το μοτόρι, κάτσε να κάνω τα απαραίτητα). Ανοίγει διακόπτες, ανάβει λαμπάκια κτλ. Ο γλήγορος καβαλάει πατάει μίζα και φεύγει. Φτάνει στον καφενέ και το το σκοτώνει (kill switch). Απομακρύνεται και το τσιπ της μηχανής μαραζώνει γιατί το άλλο του μισό απομακρύνθηκε μαζί με τον γλήγορο. Σε 30 δευτερόλεπτα χρειάζεται αντικαταθλιπτικά και κατεβάζει πάλι ρολά.
Στα τετράτροχα κλειδώνει και πορτες παράθυρα βάζει συναγερμούς κτλ. Και επειδή λίγα απ' αυτά έχουν μπουτόν μίζας, τα έχουν εφοδιάσει με ένα τέτοιο ώστε να το βάζεις μπροστά χωρίς να σου βγαίνουν τα πνευμόνια στο σπρώξιμο.
Sent from me using a computer.