Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Δεν παίρνει μπροστά (CBR 600RR)

  1. #1

    Δεν παίρνει μπροστά (CBR 600RR)

    Πρόκειται για Honda Cbr 600rr του 2005. Όπως γράφω και στον τίτλο δεν παίρνει μπροστά με τίποτα.

    Ήταν σε ακινησία τους τελευταίους δυο-τρεις μήνες. Χτες, τοποθέτησα καινούργια μπαταρία αλλά το μηχανάκι αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος.

    Όταν γυρίζω το διακόπτη στο on η αντλία βενζίνης ακούγεται και κάνει το self-check χωρίς να σταματάει κάπου η βελόνα του στροφόμετρου. Η μίζα γυρνάει κανονικά αλλά ...τζίφος!

    Βενζίνη έχει στο ντεπόζιτο. Όχι πολύ, αλλά έχει. Είναι λίγο πριν μπει ρεζέρβα.

    Προσπάθησα να το βάλω μπροστά με καλώδια και μπαταρία αυτοκινήτου ...τίποτα!

    Παρόλο που ακούγεται η αντλία βενζίνης, έλεγξα το kill switch, δουλεύει κανονικά.

    Ο διακόπτης του stand έχει απομονωθεί από την αγορά της και παραμένει έτσι.

    O BAS (Bank angle sensor) επίσης έχει απομονωθεί από τότε που το αγόρασα.

    Όταν το σύνδεσα με τη μπαταρία του αυτοκινήτου, πατούσα τη μίζα για αρκετή ώρα έχοντας το γκάζι τέρμα ανοικτό ώστε να πετάξει τυχόν παραπανίσια βενζίνη από την εξάτμιση (Σε περίπτωση που ήταν μπουκωμένο). Όχι μόνο δεν έβγαλε τίποτα αλλά δε μυρίζει ούτε στο ελάχιστο βενζίνη.

    Να έχει βουλώσει η τρόμπα και να μη τραβάει βενζίνη; Παίζει;
    Να είναι τόσο μπουκωμένο που να έχουν μουσκέψει τα μπουζί; Δε θα βρόμαγε βενζίνη;
    Οποιαδήποτε ιδέα θα μου ήταν χρήσιμη.
    Think faster than you ride

  2. #2
    Γλήγορο Μέλος Το avatar του/της angelosxs
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    21
    Δεν μπορω να προσδιορισω τι μπορει να φταιει αλλα εχω να σου προτεινω κατι σε περιπτωση που δεν το εχεις κανει.

    Πατωντας την μιζα παρατεταμενα να ανοιγο-κλεινεις το γκαζι αργα μεχρι το τερμα. 3-4 φορες.

    Σε μενα δουλεψε αυτο σε παλιοτερο μηχανακι που ειχα που δεν επαιρνε μπροστα ουτε με κλειστο αλλα και με ουτε με τερμα ανοιχτο το γκαζι,οταν

    επαιζα το γκαζι οπως σου ειπα επαιρνε....

    Δοκιμασε το αν δεν το εχεις κανει ηδη και ο θεος βοηθος....

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από angelosxs Προβολή μηνύματος
    Πατωντας την μιζα παρατεταμενα να ανοιγο-κλεινεις το γκαζι αργα μεχρι το τερμα. 3-4 φορες.
    To 'χω δοκιμάσει... Ευχαριστώ πάντως.

    Γαμώτο. Για να δω αν φέρνει ρεύμα στα μπουζί πρέπει να λύσω το μισό μηχανάκι... Δε βλέπω να το γλιτώνω όμως!
    Think faster than you ride

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.136
    Μπορεί να λέω χαζομάρες, αλλά δε δοκιμάζεις να βάλεις λίγη βενζίνη ακόμη και να του δώσεις ένα καλό κούνημα δεξιά-αριστερά να ανακατευτεί με την παλιά;

  5. #5
    Πριν το κάνω βίδες Θωμά, θα δοκιμάσω με φρέσκια βενζίνη όπως λες. Το παρήγορο είναι ότι έχω δεύτερη τρόμπα. Στην απίθανη περίπτωση να τα έχει παίξει αυτή που φοράει.
    Think faster than you ride

  6. #6
    καιει καμιά ασφάλεια;

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ποπαϋ Προβολή μηνύματος
    καιει καμιά ασφάλεια;
    Όχι. Καμία.
    Think faster than you ride

  8. #8
    καμια μπουζόπιπα ίσως δεν κανει επαφή

  9. #9
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Δες πρώτα το ρεύμα στα μπουζί αν λειτουργούν κανονικά. Αλλά και πάλι σιγουρέψου οτι περνάει καύσιμο μέσα. Βγάλε την παροχή (σωληνάκι( και άνοιξε την μίζα να δείς αν θα βγάλει βενζίνη το σωληνάκι σου.

  10. #10
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Πρόκειται για Honda Cbr 600rr του 2005. Όπως γράφω και στον τίτλο δεν παίρνει μπροστά με τίποτα.

    Ήταν σε ακινησία τους τελευταίους δυο-τρεις μήνες. Χτες, τοποθέτησα καινούργια μπαταρία αλλά το μηχανάκι αρνείται πεισματικά να πάρει μπρος.

    Όταν γυρίζω το διακόπτη στο on η αντλία βενζίνης ακούγεται και κάνει το self-check χωρίς να σταματάει κάπου η βελόνα του στροφόμετρου. Η μίζα γυρνάει κανονικά αλλά ...τζίφος!

    Βενζίνη έχει στο ντεπόζιτο. Όχι πολύ, αλλά έχει. Είναι λίγο πριν μπει ρεζέρβα.

    Προσπάθησα να το βάλω μπροστά με καλώδια και μπαταρία αυτοκινήτου ...τίποτα!

    Παρόλο που ακούγεται η αντλία βενζίνης, έλεγξα το kill switch, δουλεύει κανονικά.

    Ο διακόπτης του stand έχει απομονωθεί από την αγορά της και παραμένει έτσι.

    O BAS (Bank angle sensor) επίσης έχει απομονωθεί από τότε που το αγόρασα.

    Όταν το σύνδεσα με τη μπαταρία του αυτοκινήτου, πατούσα τη μίζα για αρκετή ώρα έχοντας το γκάζι τέρμα ανοικτό ώστε να πετάξει τυχόν παραπανίσια βενζίνη από την εξάτμιση (Σε περίπτωση που ήταν μπουκωμένο). Όχι μόνο δεν έβγαλε τίποτα αλλά δε μυρίζει ούτε στο ελάχιστο βενζίνη.

    Να έχει βουλώσει η τρόμπα και να μη τραβάει βενζίνη; Παίζει;
    Να είναι τόσο μπουκωμένο που να έχουν μουσκέψει τα μπουζί; Δε θα βρόμαγε βενζίνη;
    Οποιαδήποτε ιδέα θα μου ήταν χρήσιμη.

    Blade to bank angle sensor τι ειναι.

    Για να παρει μπροστα μπορεις και να βαλεις αιθερα, εχω βαλει πολλες φορες αλλα θελει προσοχη.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.136
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από anco Προβολή μηνύματος
    to bank angle sensor τι ειναι.
    Αισθητήρας που σβήνει τον κινητήρα μετά από ένα όριο κλίσης, σημάδι πως η μοτοσικλέτα έχει πέσει.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Περίεργο να μην μυρίζει καθόλου βενζίνη ενω η τρόμπα κανει prime, μιζάρεις κανονικά και δεν παίρνει.

    Δες αν έχεις ρεύμα στα μπουζί κατ αρχήν και βλέπουμε.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Αισθητήρας που σβήνει τον κινητήρα μετά από ένα όριο κλίσης, σημάδι πως η μοτοσικλέτα έχει πέσει.
    και στα αγωνηστικα που πανε τερμα κατω, δεν μπερδευται?

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.136
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από anco Προβολή μηνύματος
    και στα αγωνηστικα που πανε τερμα κατω, δεν μπερδευται?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    O BAS (Bank angle sensor) επίσης έχει απομονωθεί από τότε που το αγόρασα.

  15. #15
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    συγνωμη δεν το διαβασα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ
    από orizontas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 97
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2012, 07:03
  2. Cbr 1000 2008 - δεν παίρνει μπροστά (πηνία)
    από Nikolas1980 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2010, 09:38
  3. Δεν παιρνει μπροστα οταν......
    από Antwnis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2008, 12:15
  4. γιατι δεν παιρνει μπροστά ?
    από as_pino στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2006, 22:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF