Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Μετάβαση από 15-50 σε 10-40

  1. #1
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429

    Μετάβαση από 15-50 σε 10-40

    Μιας και σε παραδίπλα thread έχουν πιάσει φιλολογία και παραφιλολογία περί λαδιώνΕ ας ρωτήσω κι εγώ κάτι στα γρήγορα...

    Αν πάμε σε ιξώδες 10-40 από 15-50 λόγω του ότι θέλουμε πλέον το μοτόρι μας να το χρησιμοποιούμε αυστηρά ΚΑΙ ΜΟΝΟ σε Εθνικές και επαρχιακά στροφιλίκια και ουχί να το βράζουμε στην πόλη θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα λόγω των ανοχών που έχει αποκτήσει με το 15-50; Ειδικά με καλοκαίρι σαν το φετινό που οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες σε σχέση με άλλα;

    Μιλάμε πάντα για χρήση ίδιας μάρκας λαδιού και υποκατηγορίας φουλ συνθετικού απλώς με διαφορετικό ιξώδες...
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    Μιας και σε παραδίπλα thread έχουν πιάσει φιλολογία και παραφιλολογία περί λαδιώνΕ ας ρωτήσω κι εγώ κάτι στα γρήγορα...

    Αν πάμε σε ιξώδες 10-40 από 15-50 λόγω του ότι θέλουμε πλέον το μοτόρι μας να το χρησιμοποιούμε αυστηρά ΚΑΙ ΜΟΝΟ σε Εθνικές και επαρχιακά στροφιλίκια και ουχί να το βράζουμε στην πόλη θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα λόγω των ανοχών που έχει αποκτήσει με το 15-50; Ειδικά με καλοκαίρι σαν το φετινό που οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες σε σχέση με άλλα;

    Μιλάμε πάντα για χρήση ίδιας μάρκας λαδιού και υποκατηγορίας φουλ συνθετικού απλώς με διαφορετικό ιξώδες...
    Θα ελεγα αφοβα αρκει να μη βαλεις φουλ συνθετικα (αναλογα βεβαια για τι μηχανη μιλαμε).

    Εδω και καιρο χρησιμοποιω στο 950 μονο 10W40 ημισυνθετικα χειμωνα-καλοκαιρι χωρις κανενα θεμα στην λειτουργια η την καταναλωση λαδιου. Συμπλεκτης τελειος και εμφανης διαφορα στην ομαλοτητα με την οποια δουλευει το μοτερ. Αν ηταν φουλ συνθετικα φανταζομαι ομως θα τα επινε.

    Η χοντα νομιζω (διορθωστε με αν κανω λαθος) πλεον συστηνει 10W30 λαδια στα περισσοτερα της μοντελα. Το χειμωνα που μας περασε στο μπουσα ειχα 40ρια λαδια και ο συμπλεκτης ηταν εμφανως σκληρος. Με το που επιασε η ανοιξη, μαλακωσε. Φετος το χειμωνα παμε για 30ρια.

    Νομιζω τα παχια λαδια εχουν νοημα αν σκοπευεις να του πιεις το αιμα παρατεταμενα (αγωνες πιστες κλπ) και κανει και πολυ ζεστη η αν λογω ηλικιας και χιλιομετρων πινει λαδια ουτως η αλλως...

    ΥΓ
    Χρηση 15-50 δεν αλλαζει τις ανοχες του κινητηρα, ουτε πιστευω η χρηση πολης να οδηγει σε αυξημενη καταναλωση λαδιου, αν οδηγεις λογικα. Αντιθετως το 10W σε σχεση με το 15W τον προστατευει καλλιτερα οταν ειναι κρυος. Επισης, ενδεχεται το λεπτοτερο λαδι να συνεπαγεται και λιγο χαμηλοτερες θερμοκρασιες λειτουργιας, τοσο λογο τριβων οσο και λογω αυξημενης δυνατοτητας απαγωγης θερμοτητας απο το ιδιο το λαδι.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 08/08/2013 στις 11:40.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Θα ελεγα αφοβα αρκει να μη βαλεις φουλ συνθετικα (αναλογα βεβαια για τι μηχανη μιλαμε).

    Εδω και καιρο χρησιμοποιω στο 950 μονο 10W40 ημισυνθετικα χειμωνα-καλοκαιρι χωρις κανενα θεμα στην λειτουργια η την καταναλωση λαδιου. Συμπλεκτης τελειος και εμφανης διαφορα στην ομαλοτητα με την οποια δουλευει το μοτερ. Αν ηταν φουλ συνθετικα φανταζομαι ομως θα τα επινε.

    Η χοντα νομιζω (διορθωστε με αν κανω λαθος) πλεον συστηνει 10W30 λαδια στα περισσοτερα της μοντελα. Το χειμωνα που μας περασε στο μπουσα ειχα 40ρια λαδια και ο συμπλεκτης ηταν εμφανως σκληρος. Με το που επιασε η ανοιξη, μαλακωσε. Φετος το χειμωνα παμε για 30ρια.

    Νομιζω τα παχια λαδια εχουν νοημα αν σκοπευεις να του πιεις το αιμα παρατεταμενα (αγωνες πιστες κλπ) και κανει και πολυ ζεστη η αν λογω ηλικιας και χιλιομετρων πινει λαδια ουτως η αλλως...

    ΥΓ
    Χρηση 15-50 δεν αλλαζει τις ανοχες του κινητηρα, ουτε πιστευω η χρηση πολης να οδηγει σε αυξημενη καταναλωση λαδιου, αν οδηγεις λογικα. Αντιθετως το 10W σε σχεση με το 15W τον προστατευει καλλιτερα οταν ειναι κρυος.
    Πρόκειται για υδρόψυκτο bandit το οποίο σε σκληρές συνθήκες πόλης δεν έχω δει να τσιμπάει σταγόνα λάδι ποτέ και χρησιμοποιώ εδώ και 20000χλμ φουλ συνθετικά. Κι εγώ πιστεύω ότι δε θα έχω θέμα. Ειδικά τα τελευταία βράδια που πέφτει η θερμοκρασία μόλις πάω να ξεκινήσω αισθάνομαι για λίγο αυτό το κόμπιασμα που κάνει ο κινητήρας όταν είναι κρύος το χειμώνα. Thanks DrBig για το feedback
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    Πρόκειται για υδρόψυκτο bandit το οποίο σε σκληρές συνθήκες πόλης δεν έχω δει να τσιμπάει σταγόνα λάδι ποτέ και χρησιμοποιώ εδώ και 20000χλμ φουλ συνθετικά. Κι εγώ πιστεύω ότι δε θα έχω θέμα. Ειδικά τα τελευταία βράδια που πέφτει η θερμοκρασία μόλις πάω να ξεκινήσω αισθάνομαι για λίγο αυτό το κόμπιασμα που κάνει ο κινητήρας όταν είναι κρύος το χειμώνα. Thanks DrBig για το feedback
    Αν εχεις ψυγειο λαδιου, που νομιζω οτι εχεις, ενας λογος παραπανω να μη το φοβασαι...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν εχεις ψυγειο λαδιου, που νομιζω οτι εχεις, ενας λογος παραπανω να μη το φοβασαι...
    Όχι δεν παίζει ψυγείο λαδιού. Είναι Κ8 με υδρόψυξη μόνο.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    Ειδικά τα τελευταία βράδια που πέφτει η θερμοκρασία μόλις πάω να ξεκινήσω αισθάνομαι για λίγο αυτό το κόμπιασμα που κάνει ο κινητήρας όταν είναι κρύος το χειμώνα.
    Μήπως είσαι υπερβολικούλης..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μήπως είσαι υπερβολικούλης..??
    και λιγα λες...

  8. #8
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.290
    Δηλαδη τα torco που σκεφτομαι να δοκιμασω μετα απο 84k με motul 5100(15-50) να παιξω 10-40?? Γιατι σκεφτομουν 20-50...
    Δεν καταλαβαινει ο ληστης απο τιποτα μην αγχωνεσαι. Φιλος με αεροελαιοψυκτο αισιως εφθασε 92k με 15-50 κ ειναι αστερι. Μπορει να μην εχει υδροψυξη αλλα δεν εχετε κ τρομερες διαφορες.
    Ride(s) the wind of change...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    Πρόκειται για υδρόψυκτο bandit το οποίο σε σκληρές συνθήκες πόλης δεν έχω δει να τσιμπάει σταγόνα λάδι ποτέ και χρησιμοποιώ εδώ και 20000χλμ φουλ συνθετικά. Κι εγώ πιστεύω ότι δε θα έχω θέμα. Ειδικά τα τελευταία βράδια που πέφτει η θερμοκρασία μόλις πάω να ξεκινήσω αισθάνομαι για λίγο αυτό το κόμπιασμα που κάνει ο κινητήρας όταν είναι κρύος το χειμώνα. Thanks DrBig για το feedback
    Αφου δεν εχεις προβλημα γιατι το αλλαζεις.Οταν εκανες τα προηγουμενα 20000χλμ μεσα στον χειμωνα σου εκανε κομπιασματα?

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Πότε δεν έχω βάλει στον ληστή συνθετικό, νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος.....
    Πάντα ημισυνθετικό torco ,καλοκαίρι 20w50 και χειμώνα 10w40 αλλάγες στις 6000χλμ. και αισίως έφτασα τις 106.000 χλμ χωρίς να καίει σπιθαμή λάδιού ανεξάρτητα το πως και που το οδηγω.....Από δω και πέρα θα χρησιμοποιώ μόνο 10w40 μιας και θα κάνω και λιγοτερα χλμ. στην Αθήνα
    Αυτό με το κόμπιασμα που λες ιδιώς τώρα το καλοκαίρι δ πρέπει να παίζει με την καμία....Λογικά είναι στο μυαλό σου!!!
    Τελευταία τροποποίηση από peter86; 08/08/2013 στις 23:36.
    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

  11. #11
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Όταν λέω κόμπιασμα δεν εννοώ τπτ τραγικό... ναι ΟΚ ακούγεται υπερβολικό όπως λέει ο παλιΑνθρωπας. Απλά το μικροκλίμα και το έντονο βοριαδάκι τα τελευταία βράδια που ξεκινάω από το Ψυχικό αλλάζει το feeling λιγάκι σε σχέση με τις ημερίσιες θερμοκρασίες

    Τα 20-50 είναι υπερβολή ρε σεις, δεν είμαστε και Σαουδική Αραβία...
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  12. #12
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pan DVS Προβολή μηνύματος
    Αφου δεν εχεις προβλημα γιατι το αλλαζεις.Οταν εκανες τα προηγουμενα 20000χλμ μεσα στον χειμωνα σου εκανε κομπιασματα?
    Όταν ζεστένεται είναι ΟΚ όπως όλα τα λάδια, δεν έχω "κομπιάσματα" καθ όλη τη διάρκεια λειτουργίας. Το αλλάζω καθώς θέλω να μειώσω όσο γίνεται τις καταναλώσεις διότι χαμηλότερο ιξώδες --> λιγότερη τριβή --> λιγότερη κατανάλωση συν το ότι θα έχω ποιο γρήγορο ζέσταμα το χειμώνα χωρίς να περιμένω υπομονετικά να έρθει σε σωστή θερμοκρασία το λάδι πριν τερματίσω το δεξί γκριπ...
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    δεν ειναι υπερβολή ichigo σκέψου καλοκαιρι -καυσωνα οδηγηση στην αθήνα.μια χαρά είναι.
    εξάλλου σύμφωνα με το διαγραμμα της suzuki για της θερμοκρασιες δεν υπάρχει πρόβλημα.
    το 15-50 που λες δουλεύει οπως και το 20-50 όταν το μηχανάκι είναι ζεστό καθώς και τα 2 είναι 50 άρια, ουσιαστικά καμία διαφορά όσον αφορά τις τριβές.
    Με το 10w40 θα έχει κάποια διαφορά αλλά πάλι θα έιναι αμελητέα σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις που κάνω στην κατανάλωση τόσο καιρό.
    όντως όμως θα ζεσταίνεται πιο γρήγορα το χειμώνα και σίγουρα δουλέυει πιο ομαλά όταν είναι κρύο.
    Για την χρήση που λες το 10w40 για μένα είναι ιδανικό.
    Και γω μιας και πλεον δεν την χρησιμοποιώ μέσα στην Αθήνα θα βάζω μόνο 10w40.
    Εκτός αν ξαφνικά αρχίσει να καίει λάδι.....
    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

  14. #14
    εγω παντος στο χορνετ μου χρησιμοποιω 10-40,ημισυνθετικο τορκο χειμωνα καλοκαιρι χωρις κανενα προβλημα.

    η χοντα οντος συνιστα 10-30 ορυκτελαιο!ετσι μου ειχε πει ο αρχιμηχανικος μια αντιπροσωπειας χοντα.

    20-50 πιστευω μπαινει οταν πλεον ενα μοτερ που εχει πανω του 100.000χλμ λογου ποτ το μοτερ εχει πλεον ανοχες και φθορες.

  15. #15
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Πάντως εγώ δε καταλαβαίνω τι βρίσκεται στα Torco. Τρελή απογοήτευση & το 10-40 και το 15-50. Δε πρόκειται να ξαναβάλω πουθενά. Έβαλα IPONE και είδα σημαντική διαφορά, επιτέλους το σασμάν δε χτυπάει σα τρελό & δε σπάνε τα λάδια στα 2500 χλμ.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μετάβαση απο KLE anhelo σε V-STROM
    από smigolakos στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2013, 08:07
  2. λαδι 10 40 ή 15 50
    από gianhs8 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2011, 10:05
  3. Μεταβαση απο παπι σε βοδι
    από A-Ge0 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2006, 15:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF