Το ψηλό είναι .![]()
Όταν λέμε ψηλό ...Mην φανταστείς και τρελά πράματα ... Aπόσταση εδάφους έχει 250mm .Το Αρ ,γιατί το απλό είναι στα 220 . Στο απλό εγώ με 1.77 πατάω σχεδόν και τα δύο πόδια ολόκληρα το πέλμα κάτω . Στο Αρ πατάω καλά ,αλλά στα αντοίστοιχα R - S 950/990 είμαι στις μύτες . Πλήν του τελευταίου R , νομίζω πως τα 950-990 ήταν στα 260-265 μμ
Δε νομίζω ότι έχει πρόβλημα ύψους. μια χαρά ψηλό είναι
Υποθέτω ότι ο τύπος στη φωτο έχει επιλέξει το Off road mode το οποίο λογικά θα είναι πολύ μαλακό για να αρέσει στους τύπου «GS-1200άριδες» αγοραστές που θέλει να πιάσει αλλά επ’ ουδενή δε κάνει για άλματα τα οποία θέλουν είτε σκληρό σέταπ είτε πιο σκληρά ελατήρια.
Τώρα θα μου πεις ότι αυτά τα πράγματα το προηγούμενο adv ακόμα και στο πιο μαλακό setting δε τα έκανε αλλά δε βαριέσαι, άλλο το αγοραστικό κοινό σε αυτό άλλο στο προηγούμενο
Το r μοντέλο έτσι και αλλιώς δεν έχει ηλεκτρονικές αναρτήσεις αλλά ρυθμιζόμενες by hand μόνο . Οπότε δεν επηρρεάζει η λειτουργία off road τις αναρτήσεις .
Ακόμα και στο μοντέλο με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις , το απλό δλδ ,
τo off road , επηρρεάζει την χαρτογράφηση ( 100 hp ) , τη λειτουργία του Tc , και τη λειτουργία του abs ( απενεργοποιώντας το από πίσω ) .
Το σετ απ των αναρτήσεων δεν αλλάζει .
Εκεί οι επιλογές που έχεις είναι :
α) όσο αφορά το φορτίο ( μονοκάβαλος , δικάβαλος ...κτλ )
β) απόσβεση επαναφοράς ( normal , sport , ... )
Υπόψιν πως στο απλό μοντέλο οι αναρτήσεις ρυθμίζουν μόνο την απόσβεση επαναφοράς των μπροστινών σε 3 προκαθορισμένες θέσεις , και όχι και την συμπίεση .
Στις μη ηλεκτρονικές του r ρυθμίζονται και τα δυο .
υγ . όπως και η πίσω ανάρτηση του r έχει ξεχωριστό και εξωτερικό δοχείο αζώτου κάτι που το απλό δεν έχει .
Τελευταία τροποποίηση από faraway; 31/07/2013 στις 12:28.
Αρκετά ενδιαφέροντα και ουσιώδη τα παρακάτω άρθρα:
http://bikeit.gr/test-bikes/on-off-t...venture-r.html
http://bikeit.gr/test-bikes/on-off-t...venture-r.html
Χαχαχα... "η τοποθετημένη χαμηλά και δεξιά μονή εξάτμιση δίνει στο νέο Adventure μαγικό τρόπο οδήγησης."
Το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ πρόβλημα της κατανάλωσης του 990 δεν αναφέρθηκε πουθενά. Μου δίνει την εντύπωση πως είναι γραμμένο μόνο και μόνο για να αναδείξει το 1190 με κάποιες αναφορές στο 990.
Πάλι καλά που αναφέρει ότι χάνει σε αγωνιστική αίσθηση.
:a12: 950 - 990 rules ρε γκέουλες...
Πάει το Tracer 9. Πάμε γι άλλα?
Η ΚΤΜ μάλλον ετοιμάζει κάποιο mod στη σέλα για τον περιορισμό της ζέστης..
http://www.ktmadventure.com/film-de-...chaleur-selle/
Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett
Την Παρασκευή παρέλαβα το "απλό" και παρόλο που η εμπειρία μου δεν είναι αντίστοιχη με των περισσοτέρων εδώ μέσα, (είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και) μου φαίνετα άριστο! Πολύ εύκολο και αποτελεσματικό, ενώ "καταπίνει" λακούβες και σαμαράκια σαν καραμέλες με την "street" επιλογή αναρτήσεων.Αν πάω κάποια στιγμή εκτός δρόμου θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη βέβαια, αλλά νομίζω ότι για τα δεδομένα του ερασιτέχνη αναβάτη "σκοτώνει" το μηχανάκι. Α, μέχρι τώρα καβάλαγα CBR600 οπότε καταλαβαίνετε πως μου φαίνεται![]()
Είμαι ΚΤΜυτυχισμένος
Τι μανία είναι αυτή στο εξωτερικό να βάζουν φλοκάτες στις μηχανές τους?![]()
Sent from me using a computer.
ναι οντως. κι ο Ολλανδος ο Γκρεγκ ειχε και ξεχασα να τον ερωτηξω.. κατι παιζει με τα μαλακα μορια ομως.. κατι δουλευα σωστα οσο περιεργο κι αν μας φαινεται. βεβαια αυτοι λενε να βαλεις τις βρομερες μποτες στην καταψυξη να σκοτωθουν τα βακτηρια να μην μυριζουν... χαχαχαχχαχαχα κι αυτο μπορει να ισχυει αλλα δεν θα το εκανα.
Χώμα και πάλι χώμα και μια απέραντη Αυστραλία για δοκιμές.....
http://www.youtube.com/watch?v=_VpIxhcOxBI
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing