Σελίδα 36 από 36 ΠρώτοΠρώτο ... 26313233343536
Προβολή αποτελεσμάτων 526 έως 537 από 537

Θέμα: Neo Honda NC700X - To neo Transalp/Africa?

  1. #526
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Ποιος σου είπε να μην την πεις φίλε μου? Συζήτηση κάνουμε.

    Αυτός ο άλλος που σχολίασε τα αντεστραμμένα το έχει οδηγήσει το μηχάνημα? Γιατί η γνώμη του έχει μεγαλύτερη βαρύτητα για 'σένα?

    Καλά κάνεις και δίνεις βαρύτητα σε αυτόν που το έχει και λέει ότι φρενάρει αλλά μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και οδηγοί tdm που λένε ότι στρίβουν και ιδιοκτήτες XT που αδυνατούν να βρουν κάτι αρνητικό επάνω του. Ο καθένας κρίνει και σχολιάζει ανάλογα με τις εμπειρίες του και τις προτιμήσεις του. Αυτό που ταιριάζει σε κάποιον μπορεί να μην κάνει για σένα.
    Για μένα το tdm "δεν πάει". Ναι, εκτός από ήχο δεν έχει να μου προσφέρει τίποτε άλλο, και ναι το έχω οδηγήσει. Το βαριέμαι αφάνταστα!
    Στο ΧΤ μπορώ να βρω περισσότερα αρνητικά απ' τα θετικά που έχει και δεν συμβαίνει με πολλά μηχανάκια αυτό.
    Η γνώμη μου για το δεύτερο ήταν αρνητική απ' την αρχή και έτσι παρέμεινε 9 χρόνια απ' την παρουσίασή του.
    Το μηχανάκι που αγόρασα δεν το είχα οδηγήσει αλλά ήξερα τι παίρνω. Αδύναμο κινητήρα από XT, αναρτήσεις απ' το ράφι, περιφερειακά στο μέσο όρο, με βαρύ πλαίσιο χωρίς καινοτομίες. Και όπως ήξερα τα αρνητικά του που τα τονίζω ακόμα, ήξερα και τα θετικά του που με κάνουν να το έχω ακόμα και να το απολαμβάνω καθημερινά.

    Και επειδή μπήκες και ακύρωσες μια συζήτηση 35 σελίδων πάρε και μερικά σχόλια από γκουρού του μοτοσυκλετισμού, από μια νέα και άπειρη οδηγό και από κάποιον που έχει αλλάξει περισσότερες μηχανές απ' ότι πουκάμισα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    ...
    Πιστευω παντως οτι αυτό το μηχανακι (το NC) οσοι το παρουν ξεροντας τι παίρνουν θα μείνουν ευχαριστημένοι.
    Οσοι εχουν συνηθίσει σε μονοκύλινδρα με την ροπή να ξεκινάει δυνατα απο χαμηλά και να πεφτει οσο ανεβαζει στροφές (οχι και πολλές) θα ειναι μια χαρά.
    Αν τωρα βαλεις πανω εναν οδηγό που εχει μαθει σε γκάζια, θα του βαλει φωτιά να το κάψει.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Isi Προβολή μηνύματος
    ... Τί δουλειά έχει η γνώμη μιας αδαούς εδω μέσα ε ?χμμμμ
    Δειλά δειλά ...λοιπόν
    .... Εαν ήθελα ένα μεταφορικό μέσο για μετακινήσεις εντός πόλης ...(με υπέροχη ασφαλτόστρωση ...ιδανική για τα "ροδάκια" των σκούτερ .....)
    ....Εαν ήθελα να κάνω μια επιλογή "γενικής χρηστικότητας" ....χωρίς να επιλέξω κάτι αμιγώς τουριστικό ... ή με γκάζια .... ή εκτός δρόμου ....
    ....Εαν ήμουν γυναίκα και ήθελα κάτι κομψό και χαμηλό (μιλάω για το S)....χωρίς τρελή πλαστικούρα για την οποια θα κλαίω κάθε φορά που το ρίχνω
    σε στάση ή παρκάρισμα (σύνηθες)
    .....Εαν φοβόμουν την αγορά μεταχειρισμένων λόγω της παντελούς άγνοιάς μου για τα μηχανολογικά της και έψαχνα κάτι οικονομικό σαν καινούργιο...
    ....Εαν μου φαινόταν εξαιρετικά αστεία η ακράνωτη παρουσία τρέντηδων με κάτι "busa" που επιτελούν χρέη παντόφλας για την μεταφορά σε καφέ της γειτονιάς ...
    ...Εαν δεν είχα λόγο να ταίσω "πολλά άλογα" για να πάω στη δουλειά μου περνώντας τα φανάρια της Αλεξάνδρας με 260km/h .....
    ....Εαν η "παράνοική" μου απαίτηση να μην κουβαλάω το κράνος στο χέρι μοστράρωντας τα άχρηστα πια ανθρακωνήματα των 500 ευρώ -απο τα τρακαρίσματα με ζώνες - τσαντάκια- ατσούμπαλες σερβιτόρες στα καφέ "Αχ καλέ συγνώμη - δεν έσπασε όμως ε ?" .....ούτε να παίρνω μαζί μου και την μπαγκαζιέρα καθώς στο κέντρο σε λίγο κάθε αμήχανος κλέφτης θα διαθέτει απο μία ως τσαντάκι χειρός......
    Αν η λέξη Ιάπωνας μου προκαλεί μια αδικιαιολόγητη ασφάλεια .....
    Αν δεν μου φαινόντουσαν λίγα τα 700 κυβικά ,γιατί είχα κάνει μοτοτουρισμο με 125άρι ...υπομονετικό ....γλυκήτατο ...καθόλου απαιτητικό και βολικότατο (μόνο ο αντίχειράς μου παραπονέθηκε ...που κρατούσε σταθερή ταχύτητα με το στανιό πάνω απο τα 100km/h)......
    Τοτε .........ΝΑΙ ....γιατί να μην έπαιρνα ένα NC700 ?????

    ....και πάλι συγνώμη για την εισβολή μου στο ανδρικό βασίλειο της μοτογνωσίας (δε το λέω ειρωνικά ....πραγματικά ενδεχομένως να έψαχνα ενδελεχώς κάθε συμβουλή απο γνωστη αν ήταν να επιλέξω μοτόρι ....κάθε κριτική χρήστη ...μηχανικού......αλλά μπαίνω στη διαδικασία να εξηγήσω τον λόγο δημιουργίας της απο την Honda ....o "μέσος χρήστης")
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerpap Προβολή μηνύματος
    €7900 λέγεται ότι θα είναι η τιμή του με το αυτόματο κιβώτιο, οπότε μόνο ακριβό δεν το λές ....
    Το να συγκρίνουμε αυτό το σασμάν με οποιοδήποτε αλλο σύστημα αυτόματης μετάδοσης είναι απλώς αστείο ...

    Είναι πάντως εντυπωσιακό πόσο λίγη σημασία δίνουν οι περισσότεροι στη ροπή ενός μοτέρ και πόση αξία στα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης

    100 άλογα βγάζει στη ρόδα ένα cbr 600, 100 άλογα βγάζει και ένα gsx 1400, ή ένα Bandit 1250 ...
    Όποιος τα έχει οδηγήσει, μπορεί να καταλάβει τη διαφορά.

    Όποιος έχει όρεξη, ας ψάξει σε πόσες στροφές πρέπει να δουλεύει το mana ή το F 650, αναφέρθηκε πιο πάνω για να κινείται με μια ταχύτητα 150 χλμ/ώρα και σε πόσες το nc 700 x.
    Η διαφορά είναι απλά χαοτική
    Εκτός απ' αυτά υπάρχουν και άλλα πολλά σχόλια ακόμα, θετικά και αρνητικά, που θα έπρεπε να τα λάβεις υπόψη σου αν σε ενδιαφέρει το μηχανάκι.
    Και για να μην μπερδευόμαστε, ένας έμπειρος μπορεί να "γνωρίσει" καλύτερα το μηχανάκι απ' το data sheet, απ' ότι ένας άπειρος που το έκανε μια βόλτα.
    Sent from me using a computer.

  2. #527
    παιρνοντας αφορμη απο τα πιο πανω ,και σαν κατοχος nc700 dc-t [ayto] να σας γραψω δυο λογια εχω γραψει και αλλα, νομιζω ομως οτi θα ενδιαφερουν καποιον που το σκεφτεται για το nc .
    η προηγουμενη μηχανη μου ηταν ενα vstrom650abs του 11 μοντ , καβαλαω εδω και πολλα χρονια [30] απο τα 13/14 και εχω αλλαξει πολλες μοτο ,και νομιζω πως εχω αποκτησει καποια πειρα βαση λοιπον αυτης της πειρας θα σας γραψω τη γνωμη μου ,για το nc . οσο πιο αντεικιμενικα μπορω.
    το στησιμο του ειναι τρομερο ευλικτο στριβει με τη σκεψη ,και η γρηγορες αλλαγες κατευθυνσης ειναι βουτυρο στο ψωμι του !!
    με χειρουργικη ακριβεια και σταθεροτητα !μολις ξεκηνισεις το βαρος λογω του πολυ χαμηλου κεντρου βαρος εξαφανιζεται και νιωθεις τη μηχανη παναλαφρη και ευλικτη !
    o κηνιτηρας για τα κρητηρια τα δικα μου ειναι πολυ καλος. γραμικος και με δυναμη ανεβαζει πολυ γρηγορα μεχρι τα 180/185 απο κει και πανω ανεβαζει με πιο αργο ρυθμο μεχρι τα 195 που ειναι περιπου και η τελικη του ταχυτητα .
    στα μπαμ τωρα και στα φαναρια το dc-t στο s mod σου δινει τη δυνατοτητα να συναγωνιστεις φαναρι -φαναρι ενα νορμαλ vstrom650 εαν βεβαια η αποσταση ειναι μεγαλη μετα το φαναρι -φαναρι το vstrom θα φανει οτι ειναι πιο δυνατο ,και θα αρχισει να κανει διαφορα.
    να θυμασται οτι για να παει ενα μηχανακι γρηγορα ,δεν ειναι απολυτο κρητηριο οι ιπποι μονο,με το nc εαν εκμεταλευτεις σωστα το αψογο αυτοματο σασμαν και την πολλη ροπη του κηνιτηρα μπορεις να κινηθεις πολυ γρηγορα.
    σιγουρα δεν εχει το γκαζι που εχει ενα tdm η ενα vstrom [ ουτε ομως και την καταναλωση τους,τον ογκο και το βαρος τους] αλλα μην φανταζεσται οτι εχει τεραστια διαφορα..ειδικα με το vstrom. η 52 ιπποι στα χαρτια μπορει να φενονται λιγοι στην πραξη ομως και στο δρομο η διαφορα δεν ειναι οπως φενεται στα χαρτια η για να το πω αλλιως δεν ειναι τεραστια.....ροπη -ροπη και dc-t !
    σιγουρα καποιος που εχει σαν πρωτη προτεραιοτητα το γκαζι καλο ειναι να στραφει σε πιο υσχυρα μοντελα.δεν ειναι φονικο οπλο ειναι μια μηχανη με αξιοπρεπει γκαζι για να συνβιωνεις ευχαριστα και απροβληματιστα μαζι της στην καθημερηνοτητα και να την απολανβανεις .εμενα το γκαζι που εχει μου φτανει και μου περισευει.
    μεσα στην πολη ειναι απολαυστικο και ξεκουραστο ,και στην κυριολεξια δε θες να κατεβεις απ τη σελα !!!!!
    για να κανεις ταξιδακια θελει μια πιο μεγαλη ζελατινα οπως αυτη της μπιουικ που εβαλα εγω.
    σε μικρα ταξιδακια που εχω κανει ,δεν ειχα κανενα προβλημα και ταξιδευα μεταξυ 140/170 ανετα και χωρις ,να νοιωθο κουραση ,μιας και το σωμα τοποθετειται σε καλη θεση με ελαφρια κλιση μπροστα ,αυτο βεβαια εχει να κανει και με το υψος του αναβατη εγω ειμαι 1.75 και με βολευει μια χαρα.
    τα φρενα θελουν συνηθεια και εξοικιωση , μιας και εχεις μια μανετα δεξια του μπροστινου,και το ποδοφρενο κατω ,ειναι καλα με δυναμη αλλα θα ηθελα καλητερη αισθηση ισως να φταιει το c-abs ! παρ ολα αυτα φρεναρει πολυ καλα .
    η θεση του συνοδηγου ακολουθη την λεπτη σιλουετα της μοτοσυκλετας και η ευτραφης συνεπιβατες δε θα βολευτουνε καλα .η νορμαλ διαστασεις ομως δε νομιζω να εχουν προβλημα,και θα κατσουν μια χαρα ανετα .
    ειναι μια ευχαριστη μοτο με χαμηλο κοστος χρησης ,που με καποιους συνβιβασμους μπορεις να κανεις τα παντα μαζι της !!!
    τα παραπανω βεβαια αποτελουν δικια μου κριση και γνωμη.
    αν με ρωτουσε καποιος φιλος λοιον θα του ελεγα αυτα που εγραψα και θα τον παροτρυνα να το παρει !
    Τελευταία τροποποίηση από NIKOS.; 10/08/2013 στις 20:36.

  3. #528
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    εγω τις προααλλες που κατεβηκα αθηνα με ss εψαχνα την σελα του transalp
    αλλα οχι οτι δεν εχουν διαφορα το 700 που εχεις με στρομα κλπ
    το στρομα 200σαριζει χαλαρα το 700 σου δεν ξερω καν αν τα 195 τα βλεπεις
    το transalp με το ζορι περναει τα 180
    ενταξει συμπαθητικουλι ειναι και αφου ειναι καινουργιο και χοντα θα ναι καλο
    θα το κανω βολτα και θα σου πω παραπανω

  4. #529
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    εγω τις προααλλες που κατεβηκα αθηνα με ss εψαχνα την σελα του transalp
    αλλα οχι οτι δεν εχουν διαφορα το 700 που εχεις με στρομα κλπ
    το στρομα 200σαριζει χαλαρα το 700 σου δεν ξερω καν αν τα 195 τα βλεπεις
    το transalp με το ζορι περναει τα 180
    ενταξει συμπαθητικουλι ειναι και αφου ειναι καινουργιο και χοντα θα ναι καλο
    θα το κανω βολτα και θα σου πω παραπανω
    δεν ειπα εγω το αντιθετο ? εγω μηλισα για φαναρι -φαναρι πως πανε ,διαβασε το πιο καλα.μετα το vstron φευγει χαλαρα.
    το translap η μονη σχεση που εχει με το nc ειναι ,οτι ειναι honda k αυτο τιποτα αλλο.
    τα 195 τα τα βλεπαω στο κοντερ ! σε ευθεια χωρις ανεμους κτλπ τα 185/190 πολυ ανετα.και ακομα δεν εχει στρωσει καλα καλα, ειναι πιο δυνατο απο δυνατο απ το transalp ,δυκιλιδρο με αλλη ροπη και τελειως διαφορετικο κηνιτιρα ,που βοηθειεται πολυ απο το αυτοματο σασμαν.
    το vstrom εχει λιγο πιο ανετη θεση οδηγησης ,αλωστε ειναι πιο toyring απο το nc με μεγαλητερες δυνατοτητες στο ταξιδι.
    αλλα μες στην πολη το nc ειναι καλητερο ,πιο μαιτζεβελο πιο ευλικτο με πολυ πιο ελαφρια αισθηση απ το στρωμα και πιο ζυγισμενο.
    εαν κανεις βολτα το dc-t προσεξε τα φρενα γιατι θελουν εξοικιωση ,εγω πηγα να φαω τα μουτρα μου κανα 2 φορες ,εαν τα συνηθισεις ειναι μια χαρα αλλα στην αρχη , εμενα τουλαχιστον, μου φενοτανε παραξενα ισως φταει οτι παραληλα με το στρωμα οδηγουσα καιρο και σκουτερ και ειχα συνηθισει αλλη διαταξη στα φρενα.
    Τελευταία τροποποίηση από NIKOS.; 11/08/2013 στις 08:46.

  5. #530
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    ειχα aprilia mana για κατι φεγγαρια
    οποτε δεν νομιζω να εχει τοση διαφορα
    οταν θα παω για σερβις το τρανσαλπ θα το κανω βολτα

  6. #531
    ipe enas paparas antikatastasi tou africa ke kolisate
    afto ine honda tdm me oti plastika perisevane
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  7. #532
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ego_o_idios Προβολή μηνύματος
    ipe enas paparas antikatastasi tou africa ke kolisate
    afto ine honda tdm me oti plastika perisevane
    Ενάμιση χρόνο πριν, όταν το μηχανάκι υπήρχε μόνο σε φωτογραφίες πολλά μπορεί να ειπώθηκαν. Πάντως υπήρχε κι ένα ερωτηματικό στον τίτλο...
    Περιμένω να δω τις απόψεις των tdmάδων τώρα. :-)
    I will take the mountains!

  8. #533
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ego_o_idios Προβολή μηνύματος
    ipe enas paparas antikatastasi tou africa ke kolisate
    afto ine honda tdm me oti plastika perisevane
    Ηρθε, έβαλε φωτιά και την έκανε

  9. #534
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Ηρθε, έβαλε φωτιά και την έκανε
    Rantevou tora to 2015, me to neo αφρικα to 800...
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  10. #535
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stergios69 Προβολή μηνύματος
    Rantevou tora to 2015, me to neo αφρικα to 800...
    Nai swsta, egrapsa se la8os glwsa :lol

  11. #536
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της foler
    Εγγραφή
    21/10/2009
    Μηνύματα
    263
    μετα απο αρκετο καιρο που εχει να συζυτηθει το θεματακι να ριξω μια ερωτηξη?
    Εκανα δικαβαλος με σαμαρια και μπαγκαζιερα με στρωμα Αθηνα-Αλεξανδρουπολη με σταθερα στο κοντερ 150χλμ/ωρα και καταναλωση περιπου 7 λιτρα...Με το nc θα ειχα ας πουμε 4?
    Αν καποιος κατοχος nc διαβαζει ας κανει τον κοπο να μας πει αν ταξιδευει με σχετικη ανεση στα 150 για τετοιο μεγαλο ταξιδι.
    Το στρωμα ειχε κατα την γνωμη μου ταβανι τα 150 για ταξιδι 800χλμ, παραπανω πιστευω οτι θα ηταν σκισιμο.

  12. #537
    Οταν ένα μοτέρ το δουλεύεις αρκετά πάνω από εκεί που δουλεύει άνετα, καίει τον πάτο του.

    Σημείωση πρώτη: Εχω το Transalp 700 ABS. Εχει ψεκασμό και δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, καρμπυρατεράτο 650. Με 130άρες σε επαρχιακό, καίει λιγότερο από 4,5 λίτρα στα 100 χλμ.

    Με 160άρες και βάλε (τελική έχει 180) καίει σίγουρα πάνω από 6,5 λίτρα στα 100.

    Σε ταξίδι που κάναμε παρέα με GS 1200, όταν πηγαίναμε σβέλτα, έκαιγα τα ίδια με το 1200άρι, κι ας είχα τα μισά κυβικά του.

    Συμπέρασμα: Οικονομική είναι μια μηχανή (και) αναλόγως του τρόπου χρήσης της.
    Κώστας.
    "Το ταξιδεύειν εστί φιλοσοφείν"

Σελίδα 36 από 36 ΠρώτοΠρώτο ... 26313233343536

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. To Neo Transalp
    από blackroses στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2007, 22:46
  3. As Giortasoyme Kyrioi.. Hr8e To Neo Melos Mas! Oooo.... Oyk!!!
    από alexioannides στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2007, 11:09
  4. Neo Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2004, 09:28
  5. protash gia to neo moto.gr
    από vasdekiss στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF