Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Zero Motorcycles

  1. #1
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171

    Zero Motorcycles

    Ο λογος για την παρακατω εταιρια: http://www.zeromotorcycles.com/

    Δεν την ειχα υποψην μεχρι που "επεσα" τυχαια σε ενα βιντεο στον σωληνα οπου πρωταγωνιστουσε σε off road διαδρομη μοντελο της εν λογο εταιριας.
    Περασαν τα πρωτα δευτερολεπτα και το μονο που ακουγα ηταν ο αερας και ο θορυβος απο τις ροδες στο εδαφος, "γ@μω το μπελλα τους ενα βιντεο της προκοπης δεν μπορουν να κανουν με σωστο ηχο" ηταν η πρωτη μου σκεψη.
    Παρολ΄αυτα το τεποζιτο μου φανηκε ενδιαφερον και η μαρκα περιεργη.
    Ποτε δεν ειδα ουτε στον δρομο κανενα τετοιο ουτε πηρε το αυτι μου κατι...

    Με μια γρηγορη αναζητηση στο διαδυκτιο λοιπον ανακαλυπτω τα εξης:

    -Η εταιρια εδραζει στο Αμερικα απο το 2007
    -Οι μηχανες της λειτουργουν με ηλεκτροκινητηρες οι οποιοι τροφοδοτουνται απο μπαταρια λιθιου
    -Ειναι αρκετα ελαφρυες και τα υλικα κατασκευης καθως και τα περιφεριακα φαινεται ναι ειναι καλης ποιοτητας
    -Δεν ειναι τερατα δυναμης αλλα για ηλεκτροκινητα μοιαζουν να ειναι ικανοποιητικα
    -Η εταιρια δινει αρκετη διαρκεια ζωης στις μπαταριες των μοτοσακο της
    -Απο εμφανιση λιτα χωρις κατι το ιδιαιτερο αλλα συμπαθητικα
    -Εχουν τα απολυτως απαραιτητα (ουτε abs ουτε αλλες ηλεκτρονικες πολυτελειες)
    -Ειναι ακριβα

    Απο την δικη μου οπτικη γωνια μπορω να εντοπισω τα εξης σημαντικα αρνητικα στοιχεια σε κατι τετοιο:
    Ποσο αξιοπιστο μπορει να ειναι ενα τετοιο κατασκευασμα (κυριως στα περι ηλεκτρικων του) και ποσο ποιο οικονομικο τελικα οταν η αξια κτησεως του ειναι αρκετα υψηλοτερη απο ενα αντιστοιχο "φυσιολογικο" μοτοσακο και σε περιπτωση που θα χρειαστει αλλαγη μπαταριας (φανταζομαι) θα χρειαζεται μια μικρη περιουσια;
    Πιθανον καθολου οικονομικοτερο παρα μονον οικολογικοτερο .
    Ισως το σημαντικοτερο να ειναι η απουσια ηχου και κατα συνεπεια αισθησης οτι εισαι σε μοτοσυκλετα.
    Αν δε μπορεις να βαλεις πανω την ακραπα σου και να σκας 2-3 ξερογκαζα στο φαναρι τι να το καμεις;
    Επισης η 2 year limited warranty με προβληματιζει, αρκετα.

    Εχει καποιος εμπειρια απο κανενα τετοιο να μας ενημερωσει περαιτερω;

    Υ.γ. Αν και φανταζομαι πως δεν κανουν τις τρελες πωλησεις, εχουν προνοησει και για τον shooter045

  2. #2
    Έχουμε καιρό μέχρι να οδηγήσουμε ηλεκτρικά μοτό, μέχρι τότε ζήτω ο βενζινοκινητήρας.
    Παρεπιπτόντως, οι μπαταρίες είναι πανάκριβες...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Το ειχα ψαξει πριν κανα εξαμηνο με αυτα τα ηλεκτρικα μηχανακια.

    Αμα ψαξεις στο youtube θα βρεις και καποια test rides και reviews σχετικα με την πραγματικη δυναμη και την αυτονομια τους.


    Θεωρητικα αν κανεις 10.000 χλμ το χρονο εντος πολης κανεις αποσβεση σε λιγα χρονια. Επισης θεωρητικα το μονο που χρειαζονται ειναι τακακια και ρευμα. Καμια αλλη συντηρηση. Σκεψου να μη θες το κκλασσικο σερβις λαδια φιλτρα μπουζι και ρυθμιση βαλβιδων, μεγαλο ατου.

    Ειναι νεα τεχνολογια ομως και δεν ξερουμε κατα ποσο ειναι αξιοπιστη . Αν το εβγαζε η honda σιγουρα θα κοιμομουν πιο ησυχος . Τωρα βεβαια η Honda δε βγαζει τετοιο γτι εχει αλλα συμφεροντα.

    Τελος αλλα σημαντικοτερο το θεμα ειναι πως κυκλοφορεις με τετοιο στην Ελλαδα. Πρωτα απο που θα το αγορασεις και πως θα το φερεις, δηλαδη αμερικη και εισαγωγη μεσω τελωνειου σαν απλο προιον. Μεγαλη προσοχη εδω, δεν γνωριζουμε αν παιρνουν εγγριση τυπου αυτα τα διτροχα στην ευρωπαικη ενωση, για να μπορουν δηλαδη να βγαλουν αδεια κυκλοφοριας. Νομιζω υπαρχει νομικο κενο εδω, τι θα γραφει στην αδεια? 25kw ? κυβισμος? υπαρχει νομικο υποβαθρο για τα 100% ηλεκτρικα? Νομιζω οχι. Σε καποιο ebike θυμαμαι ενα test ride για ενα ηλεκτρικο σκουτερακι που το περναγανε σαν 50αρι για να βγαλει αδεια κυκλοφοριας. Και φυσικα αυτα τα οχηματα δεν προωθουνται διοτι ολοι χανουν. Σκεψου να μην πληρωνεις βενζινη, να μην πληρωνεις εμμεσα το κρατος με τους φορους απο τα συνηθη ανταλλακτικα και τη βενζινη (60% φορολογια) και φυσικα μην ξεχναμε οτι η βενζινη φερνει τεραστια ποσα στα ταμεια του κρατους. Για καθε λιτρο με κοστος 1,7 το κρατος παιρνει μεσω φορων 1€ . Στα 10.000χλμ με καταναλωση 5 θελουμε 500λιτρα, αρα το χρονο το κρατος τσεπωνει χοντρικα αλλα 500€ απο καθε μεσσαιο μηχανακι μονο απο τους φορους της βενζινης.


    ΥΓ τα κινεζικα ηλεκτρικα σκουτερ που εχουν κανιε την εμφανιση τους ειναι αλλη ιστορια. Κατ εμε δεν αξιζουν. Κακης ποιοτητας κατασκευες (ειδα σκουρια σε ηλεκτρικο σκουτερ με 0χλμ) , μπαταριες προηγουμενων γενεων που καθιστους τα ηλεκτρικα μη ανταγωνιστικα στην οικονομια σε σχεση με ενα pcx για παραδειγμα που ειναι πολυ πιο γρηγορο κι απο ενα ηλεκτρικο σκουτερακι.

    Μπορω να γραψω σεντονι ολοκληρο για τα ηλεκτρικα. Περιμενω σε 2-3 χρονια να παρουσιαστουν οι σοβαρες κατασκευες ανταγωνιστικες με μια μηχανη πχ 250 κυβικων. Και φυσικα περιμενω τη νομοθεσια της ελλαδας να τα συμπεριλαβει
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Ας μην ξεχναμε οτι κυκλοφορουνε υγραεριοκινητα και πετρελαιοκινητα.

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pan DVS Προβολή μηνύματος
    Ας μην ξεχναμε οτι κυκλοφορουνε υγραεριοκινητα και πετρελαιοκινητα.
    Τα πεπιεσμένου αέρα με τη φιάλη ξέχασες

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Τα πεπιεσμένου αέρα με τη φιάλη ξέχασες
    Μετρανε και τα αεροβολα?

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pan DVS Προβολή μηνύματος
    Ας μην ξεχναμε οτι κυκλοφορουνε υγραεριοκινητα και πετρελαιοκινητα.
    υγραεριο σε μηχανη εχω δει. πετρελαιο στην Ελαλδα οχι, μονο στο youtube
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    υγραεριο σε μηχανη εχω δει. πετρελαιο στην Ελαλδα οχι, μονο στο youtube
    Ουτε εγω εχω δει.Μονο μηχανες του αμερικανικου στρατου και αυτο στο διαδικτυο.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    Και φυσικα περιμενω τη νομοθεσια της ελλαδας να τα συμπεριλαβει
    Η νομοθεσία της Ελλάδος περνάει από το γραφείο του Βαρδινογιάννη...
    οπότε μάλλον θα περιμένεις πολύ....

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Εχω δει καποια με προσθετο ηλεκτρoκινητηρα (2 ιππων?).Ρωτησα και μου ειπανε οτι προς το παρον κυκλοφορουνε με την ανοχη της αστυνομιας,χωρις αδεια.Κανονικα ακομη και αυτα χρειαζονται αδεια.
    Τελευταία τροποποίηση από Pan (dvs); 13/08/2013 στις 12:23.

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Η νομοθεσία της Ελλάδος περνάει από το γραφείο του Βαρδινογιάννη...
    οπότε μάλλον θα περιμένεις πολύ....
    Τα είπες, ή μάλλον τα έγραψες όλα.

Παρόμοια θέματα

  1. Unseen Gorillas and Motorcycle Safety
    από free rider στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2005, 15:22
  2. Motorcycles most likely to be crashed or stolen
    από idi στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 20:19
  3. Women & Motorcycles
    από Tigas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 222
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2005, 16:37
  4. Motorcycle για το CBR1000RR
    από Wizard13 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2004, 11:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF