Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 35

Θέμα: Βοήθεια για αγορά BMW F650GS

  1. #16

    κανενα απ αυτα δεν ειναι 2004 και πανω.
    ολα ειναι μονομπουζα δηλ. απο 2003 και κατω.

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sotos77 Προβολή μηνύματος
    Και αυτά και άλλα πολλά
    Δες εδώ nobody
    http://www.bambam.gr/ads/show/214983.aspx
    Είναι δυνατόν να δίνει αυτό το μοντέλο 2.900 ευρώ; Το βάζω εάν και δεν με συμφέρει να το αρπάξει κάποιος άλλος
    Δεν παιζει..

  3. #18
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από audioslave Προβολή μηνύματος
    Δεν παιζει..
    Ναι ρε φίλε πως έχει βάλει τέτοια τιμή για αυτή την μηχανή; Είναι απίστευτο αυτό, εκτός εάν είναι εντελώς διαλυμένη η μηχανή και έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα
    Πάντως πραγματικά δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τις τιμές την χρονολογία της μηχανής & τα χιλιόμετρα. Για αυτό ζήτησα βοήθεια.
    Λογικά:
    1. Πουλάει κάποιος 2.500 ευρώ γιατί έχει ρίξει κάποια λεφτά για βλάβες; (ειδικά μοντέλο 2002-2003)
    2. Γιατι να πουλήσει κάποιος νεότερο μοντέλο 2005 με τα ίδια λεφτά του 2002 και με λιγότερα χλμ; (Δεν θέλει να φτιάξει βλάβες

    Επειδή το θέμα μπερδεύεται και όπως είπα στο 1ο μήνυμα έχω βρει μοντέλο 2002-2003 με 2.500 ευρώ και 42.000χλμ (σε γειτονικό Νομό= δεν θα ξοδέψω άλλα 150 ευρω σε ταξιδι) ας απαντήσει κάποιος που είχε αυτό το μοντέλο
    τι εμπειρίες έχει από βλάβες. Στα πόσα χλμ τις έπαθε.

    Βοηθήστε γιατί λεφτά δεν υπάρχουν για άλλα 1.000 ευρω για βλάβες (τις κλασσικές της BMW)
    Τελευταία τροποποίηση από sotos77; 14/08/2013 στις 17:28.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GsDakar
    Εγγραφή
    30/05/2010
    Μηνύματα
    247
    η μοτο μου Dakar 2001 με 82000χλμ το ασπρο μαυρο,με τα service στην ωρα τους λαδακια καθε 4500χλμ και φιλτρακια ,δεν μου εχει βγαλει απολυτως τιποτα...τωρα φυσικα οι ανθρωποι που τα πουλανε τα συγκεκριμενα που εχεις δει δεν μπορεις να ξερεις τι εχουν κανει,γι'αυτο εγω πρωσοπικα δεν μπορω να σου πω αν θα βγαλουν ζημια οι μηχανες που κοιτας οπως και καθε μεταχειρισμενη,κοιτας την μοτο και κυριως τον ανθρωπο που την πουλαει αν ειναι αυτος περιποιημένος θα ειναι και τα πραγματα του.Ρισκο ειναι απο ολες τις αποψεις.Η μοτο που κοιτας ειναι παρα πολυ βολικη και στην πολη και για κοντινες αποδρασεις,φιλικη στην καταναλωση και στο service,'ευκολη' μηχανη,οχι παιχνιδιαρα λογω βαρους,την εχω καταευχαριστηθει.Αυτα οτι αλλο θες μου λες.

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Φίλε GsDakar
    Το συμπέρασμα είναι ότι η καλοδιατηρημένη 650 GS ΔΕΝ βγάζει προβλήματα. Ναι γενικά το ξέρω ότι η μεταχειρισμένες είναι σαν να αγοράζεις καρπούζι (δεν ξέρεις τι θα σου βγει).
    Κατέληξα στην 650 gs καθώς είμαι και σε μια ηλικία (37 χρονών) που δεν θέλω γκάζια και παιχνίδια στον δρόμο. Απλά μια χρηστική και οικονομική μηχανή για κίνηση 50% στην πόλη & 50% στην δουλειά μου που είναι 60 χλμ μακρυά πήγαινε & άλλα τόσα έλα...(Γεωπόνος γαρ)
    Πάντως το δίλημμα υπάρχει μεταξύ 650gs & transalp. Μου αρέσει όμως η BMW. 1η φορά αγοράζω on-off! (για 1 χρόνο είχα και fazer 600 - 2006 μοντέλο)
    Εν κατακλείδι κάνουμε το σταυρό μας, ελέγχουμε ότι μπορούμε και αγοράζουμε. (δεδομένου των ζημιών της BMW)

  6. #21
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Σώτο συγχώρεσέ με - no offence που λένε και στο χωριό μου, αλλά κάπου το έχεις χάσει κι εξηγούμαι ευθύς. Ρωτάς παραπάνω ποιός έχει εμπειρίες από βλάβες και στα πόσα χιλιόμετρα τις έπαθε. Άντε και πεταχτεί ένας και σου πει ότι στα τάδε χιλιόμετρα του έβγαλε κομπλέρ μίζας, άντε θα πεταχτεί ένας άλλος να σου πει ότι στα τάδε χιλόμετρα του κόπηκαν τα καλώδια του λαιμού και δεν έπαιρνε μπρος. Αυτό δε σημαίνει ότι ΟΛΑ τα GS μόλις φτάσουν σε αυτά τα χιλιόμετρα θα βγάλουν το ίδιο πρόβλημα, ούτε ότι θα πάρεις ένα και θα μετράς τα χιλιόμετρα ανάποδα με αγωνία πότε θα συμβεί αυτό κι εκείνο και το άλλο. Λες επίσης ότι δεν έχεις 1.000 ευρώ για τις κλασσικές βλάβες της BMW, δηλ αν κατάλαβα καλά είσαι πεπεισμένος ότι η μηχανή θα είναι προβληματική αλλά παρόλα αυτά το σκέφτεσαι... Την καλύτερη απάντηση στην έδωσε ο Tommy,μόλις έκανε τα πρώτα 100.000 χιλιόμετρα όπως σου έγραψε.

    Όπως έλεγε κι ο Forrest Gump, " η ζωή είναι σαν ένα κουτί από σοκολατάκια, ποτέ δεν ξέρεις τί θα σου τύχει"... Εεεε, το ίδιο είναι και η αγορά μεταχειρισμένου (μην σου πω και καινούριου). Μπορεί να μη σου βγάλει τίποτα, μπορεί και να καταριέσαι την ώρα και τη στιγμή που το αγόρασες. Του λόγου μου έχω ένα ίδιο αλλά το δίμπουζο μοντέλο του 2006, το έχω δηλ 7 χρόνια τώρα και όλα αυτά τα χρόνια το μόνο που μου παρουσίασε ήταν πέρυσι μια καμμένη λάμπα και το λαμπάκι της ένδειξης του φλας στα όργανα, όπως κατάλαβες δηλ. δεν είναι καν βλάβες. Κάπου θα βρεις κι ένα review που έχω γράψει για τη μέχρι τώρα συμβίωσή μου με τη μικρή Βαυαρή.

    Το ρεζουμέ είναι πως γενικά πρόκειται για μια μηχανή με κινητήρα Rotax, σκυλί και αειθαλής, που δε σπάει, δε χαλάει και είναι πολύ πολύ οικονομικός πράγμα ουδόλως αμελητέο στις μέρες μας. Οι λόγοι που κάποιος μπορεί να πουλάει φθηνά ή ακριβά είναι πολλοί, από αγανάκτηση έως οικονομικό πρόβλημα, νομίζω πως η εμφάνιση μοτοσυκλέτας και ιδιοκτήτη θα σου δώσουν τις απαντήσεις που γυρεύεις, φαίνεται εάν τα 40.000 χιλιόμετρα είναι μούφα ή πραγματικά και άμα κόψεις και τη φάτσα του ιδιοκτήτη θα καταλάβεις περισσότερα για αμφότερους. Καλή επιτυχία στο ψάξιμο και είθε να έχει ευτυχή κατάληξη η αναζήτησή σου.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nobody
    Εγγραφή
    21/09/2008
    Μηνύματα
    527
    η γνώμη μου είναι,μην κοιτάς τόσο τα χλμ.

    οι μηχανές αυτές δεν έχουνε θέμα, οπότε τα 85000χλμ παράδειγμα που μπορεί να δεις σε κάποια,μην σε φοβιζουνε.πήγαινε για όσο πιο πρόσφατο μοντέλο στα λεφτά που διαθέτεις και εφόσον φυσικά την τσεκάρεις από κοντά και δεν έχει σοβαρά προβλήματα.ζητά και από έναν μηχανικό που empisteuesai να στην elegxei.

    την συγκεκριμένη μηχανή δεν την είχα, είχα όμως την τρανσαλπ.

    συγνώμη,δεν είδα την απάντηση του φίλου πιο πάνω,με καλύψε απολύτως

  8. #23
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    σε αουγκενταλερ....

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GsDakar
    Εγγραφή
    30/05/2010
    Μηνύματα
    247
    Φιλε soto
    Εχεις δικιο,ελεγχεις οτι μπορεις,βαλε ομως μια σκεψη για την συντηρηση των μοτο που κοιτας, το γενικο service της transalp δεν εχει καμια σχεση με το service της bmw ,μπορω να σου πω οτι της bmw ειναι φθηνοτερο,και αν βρεις και παρεις dakar τοτε πεφτεις και στην αλλαγη ελαστικων στην τιμη.το μονο τσιμπημενο στην bmw στα service ειναι το φιλτρο βενζινης το οποιο ομως το λυσαμε με αλλο της man.Σιγουρα το transalp ειναι μια πολυ καλη μηχανη καθοτι honda,τις σεβομαι πολυ αυτες τις μηχανες,μαλλον ολες τις σεβομαι αλλα τις honda περισσοτερο,τωρα γιατι δεν εχω honda ; δεν εχω honda γιατι το bmw ειναι φθηνοτερο σε συντηρηση και ανταλακτικα.Μην σου φαινεται περιεργο,τα εχω ψαξει ολα.Αν εισαι Αθηνα και θες να δεις την δικια μου απο κοντα και να σου πω και καποια πραγματα πολυ ευχαριστως.

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Σώτο συγχώρεσέ με - no offence που λένε και στο χωριό μου, αλλά κάπου το έχεις χάσει κι εξηγούμαι ευθύς. Ρωτάς παραπάνω ποιός έχει εμπειρίες από βλάβες και στα πόσα χιλιόμετρα τις έπαθε. Άντε και πεταχτεί ένας και σου πει ότι στα τάδε χιλιόμετρα του έβγαλε κομπλέρ μίζας, άντε θα πεταχτεί ένας άλλος να σου πει ότι στα τάδε χιλόμετρα του κόπηκαν τα καλώδια του λαιμού και δεν έπαιρνε μπρος. Αυτό δε σημαίνει ότι ΟΛΑ τα GS μόλις φτάσουν σε αυτά τα χιλιόμετρα θα βγάλουν το ίδιο πρόβλημα, ούτε ότι θα πάρεις ένα και θα μετράς τα χιλιόμετρα ανάποδα με αγωνία πότε θα συμβεί αυτό κι εκείνο και το άλλο. Λες επίσης ότι δεν έχεις 1.000 ευρώ για τις κλασσικές βλάβες της BMW, δηλ αν κατάλαβα καλά είσαι πεπεισμένος ότι η μηχανή θα είναι προβληματική αλλά παρόλα αυτά το σκέφτεσαι... Την καλύτερη απάντηση στην έδωσε ο Tommy,μόλις έκανε τα πρώτα 100.000 χιλιόμετρα όπως σου έγραψε.

    Όπως έλεγε κι ο Forrest Gump, " η ζωή είναι σαν ένα κουτί από σοκολατάκια, ποτέ δεν ξέρεις τί θα σου τύχει"... Εεεε, το ίδιο είναι και η αγορά μεταχειρισμένου (μην σου πω και καινούριου). Μπορεί να μη σου βγάλει τίποτα, μπορεί και να καταριέσαι την ώρα και τη στιγμή που το αγόρασες. Του λόγου μου έχω ένα ίδιο αλλά το δίμπουζο μοντέλο του 2006, το έχω δηλ 7 χρόνια τώρα και όλα αυτά τα χρόνια το μόνο που μου παρουσίασε ήταν πέρυσι μια καμμένη λάμπα και το λαμπάκι της ένδειξης του φλας στα όργανα, όπως κατάλαβες δηλ. δεν είναι καν βλάβες. Κάπου θα βρεις κι ένα review που έχω γράψει για τη μέχρι τώρα συμβίωσή μου με τη μικρή Βαυαρή.

    Το ρεζουμέ είναι πως γενικά πρόκειται για μια μηχανή με κινητήρα Rotax, σκυλί και αειθαλής, που δε σπάει, δε χαλάει και είναι πολύ πολύ οικονομικός πράγμα ουδόλως αμελητέο στις μέρες μας. Οι λόγοι που κάποιος μπορεί να πουλάει φθηνά ή ακριβά είναι πολλοί, από αγανάκτηση έως οικονομικό πρόβλημα, νομίζω πως η εμφάνιση μοτοσυκλέτας και ιδιοκτήτη θα σου δώσουν τις απαντήσεις που γυρεύεις, φαίνεται εάν τα 40.000 χιλιόμετρα είναι μούφα ή πραγματικά και άμα κόψεις και τη φάτσα του ιδιοκτήτη θα καταλάβεις περισσότερα για αμφότερους. Καλή επιτυχία στο ψάξιμο και είθε να έχει ευτυχή κατάληξη η αναζήτησή σου.

    Κατάλαβα απόλυτα την απάντηση σου. Έχω διαβάσει όλο το φόρουμ για την 650gs καθώς έχω φάει σκάλωμα με την συγκεκριμένη. Έχεις απόλυτο δίκαιο στον τρόπο σκέψης σου. Απλά όταν ξέρεις τι βγάζει ΣΕ ΟΛΟΥΣ λογικό είναι να φοβάσαι ότι θα σου έρθει η σειρά σου και λογικό είναι να μετράς χιλιόμετρα αντίστροφα. Anyway θα ακολουθήσω την συμβουλή του nobody και θα εμπιστευτώ όσο πιο καινούργιο μοντέλο gs βρω στα λεφτά που δίνω.
    Απλά είχα την απορία εάν κάποιος με gs 2003 θα έχει επιδιορθώσει κάποια πράγματα στην μηχανή καθώς είναι 12ετίας ή θα την δίνει για να την ξεφορτωθεί. Την εμπειρίας σας απλά ήθελα.
    Κλείνω λέγοντας ότι έχω πάρει απόφαση για την f650gs. Μου αρέσει και θα την πάρω. Και νομίζω ότι επειδή προσέχω πολύ τα οχήματα που έχω, θα την ευχαριστηθώ.

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα γράφετε

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Σε ευχαριστώ GsDakar για την πρόθεση σου να βοηθήσεις. Δυστυχώς δεν είμαι ΑΘήνα (Άρτα λόγω δουλειάς), αλλά θα ανέβω Αθήνα για την αγορά μάλλον. Εκεί θα βρώ τις περισσότερες επιλογές.

  12. #27
    Αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν τυπικός με την συντήρηση δεν θα σου ζητήσει τίποτα τουλάχιστον για τα πρώτα 100 χιλιάδες χλμ
    είναι πολύ γερός κινητήρας και αρκετά οικονομικός ταξιδεύεις σχετικά άνετα δικάβαλος φορτωμένος μέχρι 130-140 χιλ

    η βλάβη στα καλώδια κάτω από τον διακόπτη είναι συνηθισμένη αλλά φτιάχνεται εύκολα

    ακριβό ανταλλάκτικο είναι το (εξωτερικό) φίλτρο βενζίνης (και αποτι νομίζω δεν υπάρχει σαν aftermarket) έχει γύρω στα 100+ ευρώ και αλλάζεται κάθε 50 χιλιάδες χλμ

    τσέκαρε επίσης την τηλεπροφόρτιση του ελατηρίου για να δεις ότι λειτουργεί και γενικά όλη την πίσω ανάρτηση

  13. #28
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    Αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν τυπικός με την συντήρηση δεν θα σου ζητήσει τίποτα τουλάχιστον για τα πρώτα 100 χιλιάδες χλμ
    είναι πολύ γερός κινητήρας και αρκετά οικονομικός ταξιδεύεις σχετικά άνετα δικάβαλος φορτωμένος μέχρι 130-140 χιλ

    η βλάβη στα καλώδια κάτω από τον διακόπτη είναι συνηθισμένη αλλά φτιάχνεται εύκολα

    ακριβό ανταλλάκτικο είναι το (εξωτερικό) φίλτρο βενζίνης (και αποτι νομίζω δεν υπάρχει σαν aftermarket) έχει γύρω στα 100+ ευρώ και αλλάζεται κάθε 50 χιλιάδες χλμ

    τσέκαρε επίσης την τηλεπροφόρτιση του ελατηρίου για να δεις ότι λειτουργεί και γενικά όλη την πίσω ανάρτηση
    Δεν ήξερα ότι έχει πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση. Τι ακριβώς; Μπορεί να κολάει και να μην επαναφέρει; Από ότι ξέρω υπάρχει μια κεντρική ανάρτηση κάτω από την σέλα...
    Γενικά τις αναρτήσεις και τις μπουκάλες μπροστά θα τις τσεκάρω.
    Το θέμα είναι ότι έχω βρει 2 μηχανές με 42.000 και 51.000χλμ στα 2500 ευρώ. Και αυτό είναι που φοβάμαι, μήπως τις πουλάνε λόγω service. Και το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να βασιστείς ότι ο προηγούμενος έχει αλλάξει φίλτρα, λάδια, ρουλεμάν τιμονιού, φλάτζες στο ψυγείο και όλα τα άλλα προβλήματα που βγάζει η μηχανή

  14. #29
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ηρέμησε και χτύπα μια από τις 2. Η τιμή είναι αρκετά καλή, τα μηχανάκια αυτά είναι σκυλιά.

  15. #30
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2013
    Μηνύματα
    14
    ok 2 επιλογές λοιπόν:
    1. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3822252/
    2. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3774046/

    Αλλιώς πρέπει να φύγω πολύ μακρυά για να βρω κάτι καλό

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για αγορά Bmw F 650 St - 2000
    από JohnSim25 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2010, 11:14
  2. βοηθεια για αγορα BMW moto
    από serfaras στο forum BMW
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2008, 14:49
  3. Βοηθεια για αγορα μπουφαν
    από sunnymtx στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2006, 17:24
  4. Βοηθεια για αγορα αυτοκινητου...
    από Koufalonix στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF