Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 80

Θέμα: Νέο Honda Africa Twin από το 2015!

  1. #46
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ξεχασε μονο να του βαλει αναρτησεις.
    spam on
    γιατρε μου απο την εμπειρια που ειχα με το f800
    οι αναρτησεις του φερνουν ποιο πολυ σε ss παρα σε ον-οφ σκληρες και αποτομες και κοπανανε
    σε γρηγορη οδηγηση σε ασφαλτο(εφ οσον τις φερεις-αν τις φερεις καπως-στα μετρα σου)ειναι οκ απο κει και μετα κουραζουν
    spam of

  2. #47
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Μια χαρά μου φάνηκε το F800 εκτός από δυο πράγματα... την σέλα που είναι απαράδεκτη για μηχανή που θέλει να λέγεται τουρισμού εντός και εκτός δρόμου (και ειδικά BMW) και τον κινητήρα ο οποίος είναι άριστος σε ότι αφορά στις υποχρεώσεις του, αλλά το δούλεμα του είναι σαν να έχεις βάλει ηλεκτρομοτέρ πάνω σε τριπλά σινεμπλόκ, ειλικρινά πιο ξενέρωτο μοτέρ δεν έχω ματαδεί.

  3. #48
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Που να δεις τη σέλα του 650... ελπίζω στο 700 να την βελτίωσαν.

  4. #49
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Πως κάνετε έτσι για μια σέλα ρε παιδιά? Με το 1/5 μιας ντουζίνας εκατόμπαλων την έχετε κάνει σούπερ.
    Sent from me using a computer.

  5. #50
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Για τη νέα Africa είναι το θέμα, ή για το μικρό GS;

  6. #51
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Για τη νέα Africa είναι το θέμα, ή για το μικρό GS;
    Κάτσε ρε φίλε, νέα Africa δεν υπάρχει!
    Sent from me using a computer.

  7. #52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Κάτσε ρε φίλε, νέα Africa δεν υπάρχει!

    ..και ομως ολοι εδω το εχουν οδηγησει και θαψει ηδη....



    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  8. #53
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Δεν το έχουμε θάψει ακόμα. Προθέρμανση κάνουμε.
    Sent from me using a computer.

  9. #54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Αν και απάντησε ο spirit, είναι περισσότερο θέμα λογικής... απ΄όσο γνωρίζω, στην έρημο Αtakama και στα υψίπεδα της Μογγολίας, δεν έχει εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ούτε διαγνωστικούς εγκεφάλους... και αν πάθει κανά κλακάζ ο πόλεμος των άστρων που κουβαλάνε αυτά τα ριμάδια, έχεις μόνο ότι εργαλείο κουβαλάς μαζί σου και στην καλύτερη κανά ντόπιο "μηχανικό" που επισκευάζει πομόνες και γεννήτριες 25ετίας*...

    (*αρα με τα BMW κάτι μπορεί να γίνει...)
    Βασικά, η νο1 παράμετρος για τα σοβαρά overland/RTW ταξίδια και ο κυριότερος λόγος για τον οποίο αλλάζουν πλεύση εγκαταλείποντας τα μεγάλα "adventure-οειδή" όσοι έχουν πραγματική, hands-on, εμπειρία από τέτοια ταξίδια, είναι το βάρος. Η απλότητα (στη συντήρηση, στην έλλειψη εξεζητημένων ηλεκτρονικών κλπ) έπεται και σχεδόν πάντα έρχεται εκ των πραγμάτων, μιας και οτιδήποτε ελαφρύ και μονοκύλινδρο μηχανάκι κυκλοφορεί, το οποίο να είναι πραγματικά διπλής χρήσης (βλ. ον-οφφ), την προσφέρει.

  10. #55
    Ρε θα βγει το αφρικα το σωστό μαζί με το ζουπερ τενερε το σωστό (όχι αυτό το ελεφαντακι) και θα αρχίσει να κουνιέται και ο μαρμαρωμένος βασιλιάς …

    Πάντως , σήμερα , μοτοσυκλέτες σε αυτήν την κατηγορία υπάρχουν άσχετα αν οι κολλημένοι (μαζί κι εγώ) γιαπωνεζολαγνοι κάνουν τα στραβά μάτια…
    BMW F800GS
    TRIUMPH TIGER 800 XC
    Και μέχρι πρόσφατα τα ΚΤΜ 950-990

    Εμεις οι γιαπωνεζολαγνοι ονειρευόμαστε την απροβλημάτιστη απλότητα των αφρικα και των τενερε του παρελθόντος αλλά , μάλλον , τα καινούργια δεν θα έχουν καμία σχέση με τα παλιά…



    …και έχω αρχίσει και βαριέμαι το 660…:a13:

  11. #56
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος

    …και έχω αρχίσει και βαριέμαι το 660…:a13:
    Αυτό το ελεφαντάκι όμως είναι το μοναδικό που μπορείς να αγοράσεις καινούριο και να είναι τόσο κοντά σε αυτό που περιγράφει ο Γιάννης.

    Ναι θα το θέλαμε ελαφρύτερο και με καρμπ αλλά αυτά δεν γίνονται σε καινούρια μηχανάκια.

    Θα το θέλαμε τουλάχιστον με μανιβέλα και μηχανική τρόμπα ώστε να μην μένει αν τελειώσει η μπαταρία.

    Έχει όμως την απλότητα κατασκευής που σου επιτρέπει να βάλεις χέρι οπουδήποτε χωρίς να λύσεις το μισό μηχανάκι. Έχει χαμηλή συμπίεση ώστε να μπορεί να κάψει ότι βενζίνη και να του βάλεις. Τα σώματα ψεκασμού έχουν την φήμη ότι δεν βουλώνουν εύκολα. Είναι το ελαφρύτερο ον-οφφ σταθερού φέρινγκ. Έχει πλαίσιο που δεν καταλαβαίνει τίποτα και υποπλαίσιο που μπορεί να αντέξει το μισό σου σπίτι χωρίς να κάνει κιχ.
    Θα μπορούσε να έχει και μια βίδα αποστράγγισης λαδιών στις μπροστινές μπουκάλες για να έχουν την δικαιολογία της εύκολης συντήρησης στην μέση του πουθενά χωρίς κατεβάσεις όλο το μπροστινό.

    Οτιδήποτε καινούριο παρουσιαστεί είτε το λένε Honda είτε ktm adv θα έχει αυτά που λείπουν απ' αυτό? Δεν νομίζω.

    Δεν περιμένω να παρουσιαστεί το καινούριο africa και να είναι πολύ διαφορετικό απο ένα f800 πχ. Εξ' άλλου για μένα θα έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα. Δεν θα είναι μονοκύλινδρο.

    Οπότε το καλύτερο μηχανάκι για RTW ταξίδια παραμένει ένα παλιό αερόψυκτο μονοκύλινδρο βελτιωμένο στα σημεία.

    Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο κοντά μπορεί να έρθει αυτό το ελαφαντάκι στο ιδανικό για ένα Yakutsk to Magadan ταξίδι. Γιάννη?
    Sent from me using a computer.

  12. #57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    ...

    Οπότε το καλύτερο μηχανάκι για RTW ταξίδια παραμένει ένα παλιό αερόψυκτο μονοκύλινδρο βελτιωμένο στα σημεία.

    Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο κοντά μπορεί να έρθει αυτό το ελαφαντάκι στο ιδανικό για ένα Yakutsk to Magadan ταξίδι. Γιάννη?
    Υποθέτω σε μένα αναφέρεσαι. Το ελεφαντάκι είναι το τενερέ? Κοίτα, μπορείς να φτάσεις μέχρι το άκρο της Σιβηρίας στο Βλαδιβοστόκ, όλο από άσφαλτο (υπερσιβηρικός) σε 2 εβδομάδες. Αλλά κάποιος μπορεί να πεί ότι αυτό δεν είναι περιπέτεια, είναι αυτόματος πιλότος, και το κάνεις και με μαστόδοντο. Για φάσεις α-λά road of bones και BAM θεωρώ το τενερέ, τώρα πια (το "στερνή μου γνώση..." που έγραψα παραπάνω) βαρύ. Αμα καταφέρεις και του αφαιρέσεις 25 κιλά το συζητάμε.

    Για το πρώτο που γράφεις και quotαρω, επέτρεψε μου να διαφωνήσω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άποψη μου είναι ντε και καλά σωστή.

  13. #58
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αυτό το ελεφαντάκι όμως είναι το μοναδικό που μπορείς να αγοράσεις καινούριο και να είναι τόσο κοντά σε αυτό που περιγράφει ο Γιάννης.

    Ναι θα το θέλαμε ελαφρύτερο και με καρμπ αλλά αυτά δεν γίνονται σε καινούρια μηχανάκια.

    Θα το θέλαμε τουλάχιστον με μανιβέλα και μηχανική τρόμπα ώστε να μην μένει αν τελειώσει η μπαταρία.

    Έχει όμως την απλότητα κατασκευής που σου επιτρέπει να βάλεις χέρι οπουδήποτε χωρίς να λύσεις το μισό μηχανάκι. Έχει χαμηλή συμπίεση ώστε να μπορεί να κάψει ότι βενζίνη και να του βάλεις. Τα σώματα ψεκασμού έχουν την φήμη ότι δεν βουλώνουν εύκολα. Είναι το ελαφρύτερο ον-οφφ σταθερού φέρινγκ. Έχει πλαίσιο που δεν καταλαβαίνει τίποτα και υποπλαίσιο που μπορεί να αντέξει το μισό σου σπίτι χωρίς να κάνει κιχ.
    Θα μπορούσε να έχει και μια βίδα αποστράγγισης λαδιών στις μπροστινές μπουκάλες για να έχουν την δικαιολογία της εύκολης συντήρησης στην μέση του πουθενά χωρίς κατεβάσεις όλο το μπροστινό.

    Οτιδήποτε καινούριο παρουσιαστεί είτε το λένε Honda είτε ktm adv θα έχει αυτά που λείπουν απ' αυτό? Δεν νομίζω.

    Δεν περιμένω να παρουσιαστεί το καινούριο africa και να είναι πολύ διαφορετικό απο ένα f800 πχ. Εξ' άλλου για μένα θα έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα. Δεν θα είναι μονοκύλινδρο.

    Οπότε το καλύτερο μηχανάκι για RTW ταξίδια παραμένει ένα παλιό αερόψυκτο μονοκύλινδρο βελτιωμένο στα σημεία.

    Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο κοντά μπορεί να έρθει αυτό το ελαφαντάκι στο ιδανικό για ένα Yakutsk to Magadan ταξίδι. Γιάννη?
    μηπως αν βαλεις το τεποζιτο απ το παλιο 600 τενερε,την μανιβελα,το καρμπ και ολα τα υπολοιπα που λες
    εχεις το μηχανακι που ψαχνουμε???????????

  14. #59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αυτό το ελεφαντάκι όμως είναι το μοναδικό που μπορείς να αγοράσεις καινούριο και να είναι τόσο κοντά σε αυτό που περιγράφει ο Γιάννης.
    ….Παρεξήγησις

    Ελεφαντακι εννοούσα το τωρινό ΖΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ το ΧΙΛΙΑΔΙΚΟΣΙΑ κι όχι το δικό μας το ατίθασο άτι το οποίο το περιγράφεις πολύ σωστά…

    Τωρα , για τα RTW ταξιδια , ο –οι λόγοι που δεν γίνονται εύκολα νομίζω ότι δεν έχουν να κάνουν με την όποια μηχανή …

  15. #60
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    Υποθέτω σε μένα αναφέρεσαι. Το ελεφαντάκι είναι το τενερέ? Κοίτα, μπορείς να φτάσεις μέχρι το άκρο της Σιβηρίας στο Βλαδιβοστόκ, όλο από άσφαλτο (υπερσιβηρικός) σε 2 εβδομάδες. Αλλά κάποιος μπορεί να πεί ότι αυτό δεν είναι περιπέτεια, είναι αυτόματος πιλότος, και το κάνεις και με μαστόδοντο. Για φάσεις α-λά road of bones και BAM θεωρώ το τενερέ, τώρα πια (το "στερνή μου γνώση..." που έγραψα παραπάνω) βαρύ. Αμα καταφέρεις και του αφαιρέσεις 25 κιλά το συζητάμε.
    Εγώ έναν δρόμο ξέρω μόνο που περνάει από Μογγολία και καταλήγει στην άκρη της Σιβηρίας. Σωστά υπόθεσες το είδος του ταξιδιού που εννοούσα και ναι, το ελεφαντάκι είναι το τενερε. Το ξέρω ότι το βάρος ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως σε τέτοια ταξίδια τα περισσότερα χλμ οι μηχανές τα κάνουν φορτωμένες σαν ζώα και μόνο σε λίγες περιπτώσεις φεύγουν όλα τα "περιττά" κιλά από πάνω.
    25 κιλά δεν νομίζω να μπορεί να χάσει. Μέχρι 10 μπορώ να φανταστώ αλλά από σημεία που το επηρεάζουν πολύ, άντε 15 αν εχει όση περίπου βενζίνη παίρνει και ένα dr. Παραπάνω δεν πάει (ή τουλάχιστον δεν μπορώ εγώ να φανταστώ). Όλο το βάρος είναι σε κινητήρα και πλαίσιο.
    Πάντως η διαφορά στην αίσθηση με ένα δικύλινδρο είναι μεγάλη.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    Για το πρώτο που γράφεις και quotαρω, επέτρεψε μου να διαφωνήσω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άποψη μου είναι ντε και καλά σωστή.
    Είναι δεν είναι λαμβάνεται υπ' όψη.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    μηπως αν βαλεις το τεποζιτο απ το παλιο 600 τενερε,την μανιβελα,το καρμπ και ολα τα υπολοιπα που λες
    εχεις το μηχανακι που ψαχνουμε???????????
    Δεν ψάχνω τίποτα ακόμα.
    Αν ποτέ έρθει η ώρα να με ξανα απασχολήσει το βλέπουμε.
    Πάντως όταν το πήρα είχα στο μυαλό μου και δύσκολες καταστάσεις εκτός συνόρων και θεωρούσα ότι με λίγες αλλαγές μπορεί να σταθεί καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μεγάλο ον-οφφ. Τα τύπου drz, ktm δεν με βόλευαν εντός συνόρων που είναι και η κύρια χρήση του.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2008, 10:20
  2. Κλοπη Africa Twin απο Ν.Σμυρνη
    από K0K0$ στο forum Κλοπές
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2008, 21:04
  3. Honda Innova θορυβος απο το φαναρι
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2006, 20:03
  4. H Honda Pons ΤΕΛΟΣ απο το moto gp
    από idi στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2006, 14:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF