Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Μοτοσικλέτα για εντός πόλης

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/06/2013
    Μηνύματα
    22

    Μοτοσικλέτα για εντός πόλης

    Με αφορμή την απίστευτη βοήθεια που είχα εδώ μέσα στο άλλο θέμα που άνοιξα μέχρι που κατέληξα στο Fazer S2 (το οποίο και πήρα μοντέλο του 2009 με ΑΒS και δεν τολμάω να ανοίξω το γκάζι πάνω απ τις 8000 με το χαμό που γίνεται εκεί, ακόμα μαθαίνω) ψάχνω τη βοήθειά σας για μηχανάκι για τον αδερφό μου

    22 χρονών και γράφτηκε σε μια σχολή στο κέντρο που θα πηγαίνει καθημερινά για καναδυο χρόνια, οπότε και ήρθε ο καιρός του να πάρει (να του πάρουμε) μηχανάκι για διευκόλυνση. Η απόσταση από το σπίτι είναι καμιά 10αριά χιλιόμετρα - μπορεί και λιγότερο. Έχει πάρει το δίπλωμα Α2 ως 35KW (50 άλογα δεν είναι αυτά; ) και προτιμάει μοτοσικλετάκι αντί για παπί, με την ελπίδα στο μέλλον να μπορεί να οδηγήσει κάτι καλύτερο - μάλλον έχει βάλει στο μάτι το fazer μου το κωλόπαιδο

    Διευκρίνηση: ο μικρός δε δουλεύει και τη βγάζει με το χαρτζιλίκι του, άρα τα κόστη συντήρησης πρέπει να είναι γενικά μαζεμένα αλλά και να κινείται αξιοπρεπώς, πχ να μπορεί να βγει καμιά Κηφισίας μεσαία λωρίδα χωρίς να έρπει.

    Λεφτά 2000, βαριά 2.500
    Καινούριο ή σχετικά ελαφρά μεταχειρισμένο

    Είναι κοντά στο 1.80 και 90 κιλά γομαράκι

    Έχει δει το Derbi Senda 125 και κοιτάζει και προς Kawasaki 250 klx αν πάει για μετάχειρο.
    Ο ίδιος λέει για FMX 650 αλλά ποιος θα του το πληρώνει;

    Όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες.

  2. #2

  3. #3
    Ride it like you stole it Το avatar του/της Tomeister
    Εγγραφή
    06/08/2009
    Μηνύματα
    19
    εγω προσωπικα θα χτυπαγα ενα suzuki fx 125 !
    αυτα τα 250 νιντζα σαμουραι r1 125 ποτε δε τα συμπαθησα.

    Το fmx black list also.xt μαστουρα sepultura.
    Fear not death...Rather fear not living.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/06/2013
    Μηνύματα
    22
    Καλημέρα,

    Παπί το αποκλείουμε σαν επιλογή αφού είναι προτιμότερo το μοτοσικλετάκι, να μάθει να καβαλάει και σωστά από την αρχή

    Το Suzuki DR 125 καλή περίπτωση και μπαίνει στα υπ όψη.

    Από Derbi, το Cross City λέει τίποτα; (μιας και είναι πολύ φτηνό και φαίνεται και σχετικά μεγάλο σε μέγεθος)

    Κάτι άλλο αξιόλογο υπάρχει στην κατηγορία γενικά; Το Ninja 250 τώρα με τα κλιπ ον δε νομίζω να κάνει για καθημερινή μετακίνηση στο κέντρο ε;

  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Το Kawasaki 250 klx είναι μια χαρά. Μη πάει σε 125, καλύτερα περισσότερα κυβικά. Επίσης θα μπορούσε να δει κανά YBR 250 ή το DRZ400.

    Πολύ καλά μηχανάκια τα Derbi, αλλά πολύ λίγα κυβικά.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.912
    Όχι 125 κιβ.

    Προτίμησε τα 250 κιβ.

  7. #7
    Αρχάριος Το avatar του/της nathair
    Εγγραφή
    08/03/2012
    Μηνύματα
    700
    10 χλμ? Δεν δουλεύει; Κάτι οικονομικό; Ποδήλατο!

  8. #8

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/06/2013
    Μηνύματα
    22
    Μεγάλη κουβέντα το ποδήλατο, σε μια ιδανική κοινωνία κι εγώ με τέτοιο θα κυκλοφορούσα αλλά για Αθήνα απλά δεν.

    Οπότε κοιτάμε για 250 αποκλειστικά (κρίμα και τα 125άρια είναι φτηνά και θα τη βολεύαμε ) με μια προτίμηση στο klx 250
    Επίσης υπάρχει το Sym Wolf 250 αλλά δεν ξέρω τι λέει.

    Δυστυχώς σε αυτή τη κατηγορία δεν υπάρχει ποικιλία. Βγάζουν όλοι 125άρια αλλά 250 πολύ λίγοι.

  10. #10
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.171
    Μην πάτε προς μηχανάκια με φουλ πλαστικά, τύπου Ninja ,CBR και τέτοια.

    Μια απλή πτώση κοστίζει πολλά, και εφόσον θα είναι μέσ' την κίνηση, να το θεωρείτε πολύ πιθανό...

    Καλύτερα κάτι χωρίς πολλούς πλαστικούς φραμπαλάδες γύρω γύρω....
    I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!

  11. #11
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Manalishi Προβολή μηνύματος
    Μην πάτε προς μηχανάκια με φουλ πλαστικά, τύπου Ninja ,CBR και τέτοια.

    Μια απλή πτώση κοστίζει πολλά, και εφόσον θα είναι μέσ' την κίνηση, να το θεωρείτε πολύ πιθανό...

    Καλύτερα κάτι χωρίς πολλούς πλαστικούς φραμπαλάδες γύρω γύρω....
    Κοινως εντουρο/μοταρντ ή γυμνο. Συμφωνω κ γω.

    Κατι σε πιο ψηλο νομιζω θα τον βολεψει περισσοτερο. Για τις αποστασεις που λες και 50αρι κανει αλλα αλλη αισθηση το μικρο αλλη το μεγαλο, ασε που θα το ευχαριστιεται και περισσοτερο.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/06/2013
    Μηνύματα
    22
    Το αν το ευχαριστιέται ή όχι είναι δικό του πρόβλημα, δε φτάνει που θα του το πληρώσουμε με τα γονιά για να κάνει δουλειά του, θα κοιτάξουμε και να το φχαριστιέται;
    Σήμερα είχαμε πάει μια γύρα να χαζέψουμε σε -κλειστά τα περισσότερα- μαγαζιά και είδα ότι του άρεσε το CrossCity 125 κι από κοντά.
    Βολεύει και τους χρηματοδότες αυτό μιας και βρίσκει ελαφρά μεταχειρισμένο σε κατάσταση καινούριου με 1500 ευρώ και παρακάτω - οπότε μένουν λεφτά για καλό κρανάκι Shoei - αχρείαστο να'ναι.
    Θεωρώ ότι με πάνω από 80χλμ/ώρα δε πρόκειται να πάει στους δρόμους που θα κυκλοφορεί.
    Αν το βαρεθεί, ας πιάσει δουλειά να πάρει άλλο Μάλλον για Derbi μεριά μας βλέπω να πηγαίνουμε.

Παρόμοια θέματα

  1. Δεύτερη μοτοσικλέτα για την πόλη; Σκεφτείτε το πρώτα
    από jp929rr στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2010, 06:40
  2. 50cc εντός πόλης???
    από selemeles στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2009, 15:37
  3. για κινηση εντος πολης
    από giannis1972 στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2008, 17:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF