Θωμα στις διαστασεις σου μια χαρα θα ειναι η αφρικανα.και δικαβαλος θα σε βολεψει.σε αυτα τα χρηματα και εφ'οσον θες δικυλινδρο η αφρικα ειναι μονοδρομος.kle,funduro μην τα κοιτας καν.xt 600 και dr για ταξιδια αστο,εκτος αν θες ταλαιπωρια.
Θωμα στις διαστασεις σου μια χαρα θα ειναι η αφρικανα.και δικαβαλος θα σε βολεψει.σε αυτα τα χρηματα και εφ'οσον θες δικυλινδρο η αφρικα ειναι μονοδρομος.kle,funduro μην τα κοιτας καν.xt 600 και dr για ταξιδια αστο,εκτος αν θες ταλαιπωρια.
Αφιερωμενο τοσο σε οσους δυσκολευονται να καταπιουν το ΤΑ650 οσο κ σ'αυτους που δεν το επιλεγουν οταν εχουν διλλημα στην συγκεκριμενη κατηγορια...
Κυριακη του Ιουλιου εν ετη 2010 στα ΓαλλοΕλβετικα συνορα
την επομενη Κυριακη στην Φολεγανδρο.
σαφως παντα δικαβαλος με φουλ αποσκευες...
τροφη για προβληματισμο...
.. για οικονομικό on/off και με όριο τα δύο χιλιάρικα
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βγάζετε τόσο μπουρδέλο το άφρικά ..
και για να μην λέω έχω ακούσει να λένε, έχω διαβάσει ότι,
έχουν περάσει από τα χέρια μου, transalp 400/600/650, afrika 650, DR650 RSE, vstrom650
πέρα απο το στρώμα, στην εθνική, το μόνο από όλα που πλησίαζε το άφρικα ήταν το ΤΑ650
το οποίο είχε παρόμοια κατανάλωση ..
στα λεφτά που θέλει το παλικάρι το άφρικα παίζει δυνατά, είτε το θέλουμε είτε όχι ..
επίσης η σέλα του άφρικα μπορεί να μην είναι βστρομ αλλά βολεύεσαι για να κάνεις ότι γουστάρεις
επίσης .. το vstrom δεν είναι on/off, ειδικά κιόλας αν φοράει κ κεντρικό σταντ ..
είναι χαμηλό, κοπανάει παντού, δικάβαλο ειδικά δεν παλεύεται η φάση ..
εκτός και αν το συγκρίνουμε στο χώμα με κάνα cbf, Fazer.
άσε που αν είσαι ψηλός ( είμαι 1,90 ) νιώθεις σαν να καβαλάς ένα πουφ με ρόδες,
η θέση οδήγησης ίσως να είναι καλή για αναβάτες μετρίου αναστήματος ..
το μοτέρ δεν έχει γλυκιά λειτουργία, είναι λίγο απότομο, όχι τόσο ελαστικό χαμηλά
και πάλι αν είσαι λίγο ψηλός, το ύψος της σέλας και της μαμα ζελατίνας, σου ρίχνει τον αέρα στα μάτια ακριβως
και σου μαμαει την θεία στους στροβιλισμούς ..
σε όλα τα παραπανω ένα αφρικα, ΤΑ650, είναι χιλιόμετρα μπροστά ..
As ta diala ree ...
To funduro σκατα σελα...?Καποιοι λενε μονο για να λενε.Λογικο καποιοι να μην βολευονται λογω σωματοτυπου ,αλλα μεχρι εκει.Εκανα αρκετα χιλιομετρα σε δυσκολους δρομους και δεν ειχα κανενα προβλημα.
Οσο γι'αυτους που λενε μαπα τα Africa φιλε μου camen,και αυτοι λενε για να λενε.Στην Πινδο ακομη τα βλεπω στα χερια ανθρωπων που ξερουνε να τα δουλεψουνε,οργωνουνε.
Οι μαπα μηχανες ειναι λιγες οι μαπα οδηγοι,ομως, πολυ περισσοτεροι.Βγαζουμε μαπα εργαλεια που οργωνουνε ολη την υφηλιο,μονο και μονο για να καλυπτουμε τις δικες μας οδηγικες αδυναμιες?
Ειχα και Africa και KLE (πιο πρόσφατα). Και τα 2 τα έζησα αρκετά. Αν ήθελα κάτι να πηγαίνει στη πόλη θα έπαιρνα το ΚΛΕ μιας και είναι άθραυστο, λεπτό και χωράει παντού και μονοκάβαλο έδειχνε και 170 κοντεράτα χωρίς συνεπιβάτη αλλά άρχιζε να κουνάει επικίνδυνα. 150 πάει μια χαρά με μια ψηλή ζελατίνα. Θέλει αφρώδες στη σέλα, μια εξάτμιση, κανα ανορθωτή στα 60 - 70Κ και με καλά λάστιχα και σωστές αναρτήσεις ξύνει μαρσπιέ. Ειναι όμως άχρωμο μηχανάκι, δεν σε φτιάχνει στο δρόμο. Απλά κάνει τη δουλειά και πάντα θα φτάσει στο προορισμό του. Το Αφρικα το καβαλάς και απολαμβάνεις βόλτα. Ροπάτο απίστευτα, το ίδιο και καλύτερη ποιότητα κατασκευής, (το δικό μου το είχα πάντα έξω 3 χρόνια και δεν έχασε ούτε τη λάμψη του στα πλαστικά) και το ίδιο άθραυστο. Αρχοντική θέση οδήγησης και μπορεί φορτωμένο να ταξιδέψει με 130 χλμ φουλ φορτωμένο και να πάς ξεκούραστος στο προορισμό σου. Από τα 150 και πάνω φορτωμένο κουνάει λές και έχει πλαισιο μαστίχα.
Αν και έχω αλλάξει 15 μηχανάκια το Αφρικα θα το ξανααγόραζα αν μπορούσα να το χαρώ.
Σε αυτά τα μηχανάκια μη κοιτάς χλμ κλπ μιας και με μια καλή συντήρηση δεν θα χρειαστούν ανακατασκευή στο μοτερ πριν τα 200Κ.
Το bmw λογικά είναι μια πολυ καλή λύση και πιο ολοκληρωμένο αλλά προσωπικά το θεωρώ από τα πιο άσχημα μηχανάκια που έχουν βγει ποτέ.
Σημασία έχει η μοτοσυκλέτα που θα αγοράσεις να σε φτιάχνει. Ας είναι και παπί. Αμα είναι να ξενερώνεις ή να μην γουστάρεις κάθε χλμ πάνω της πάρε κουτί.
Run, rabbit run
Δηλαδη πρεπει να πατε απο το ενα ακρο στο αλλο;
Ή θα γαμει το μηχανακι ή θα ειναι για πεταμα;
Για να θελει να το παρει καποιος πλεον το αφρικα προφανως και κανει καποιους συμβιβασμους, πολλους μαλλον, αφου και αδυναμο ειναι και μεγαλο και βαρυ και κοντευει την 20ετια...
Δε νομιζω να περιμενει πως μια αφρικανα ειναι καλυτερη απο ενα 990 ή απο 1200γσ.
Εγω ψηφιζω αφρικανα γιατι σε λιγο καιρο θα μπορει να την δηλωσεις ως αντικα.![]()
Τελευταία τροποποίηση από Bradipous; 21/08/2013 στις 11:01.
να σου πω τωρα σε σοβαρη την αποψη μου;
δεν ξερω ποσο γουσταρεις το ντουκο σου,σε τι τιμες παιζουν,ποσο γουσταρεις το κτμ 950-990 η οποιο αλλο σκεφτεσαι αλλα το να παρεις ενα μηχανακι το οποιο σε μεγαλο βαθμο κανει αυτα που κανει και το ντουκατι(με αλλους συμβιβασμους το ενα και με αλλους το αλλο)δεν το θεωρω σωστη επιλογη.δηλαδη αν σκεφτεις οτι σε 3-4 μηνες θα δωσεις 110 ευρω για τελη για τα 2 μηχανακια + 2 ασφαλειες + διπλη συντηρηση κλπ νομιζω οτι σε συμφερει να δωσεις το μηχανακι σου και να παρεις ενα που να σε καλυπτει πληρως.
αν ηθελες ενα μηχανακι μονο χωμα,οκ.αν ηθελες ενα μηχανακι μονο πολη,επισης οκ.αλλα ετσι οπως το θετεις εγω το θεωρω υπερβολη.
οτι κι αν αποφασισεις ευχομαι να μην μετανιωσεις και να το ευχαριστηθεις.
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Λέω και 'γω, δεν θα βγει κανένας να υπερασπιστεί την τιμή της μηχανής που γαλούχησε γενεές και γενεές?
Μη χειρότερα θεέ μου, το ακούσαμε και αυτό!!!![]()
Το μόνο που μένει είναι να βγει κάποιος και να πει ότι το τενερε βάζει φωτιά στην άσφαλτο. (παλιό καινούριο δεν με νοιάζει υποθέστε όποιο θέλετε).
Λέω για να πω ότι το αφρικα εν έτη 2013 είναι μάπα. Ναι είναι μία απ' τις χειρότερες επιλογές που μπορείς να κάνεις όταν θέλεις ένα φθηνό μηχανάκι για πόλη και ταξίδια χωρίς απαιτήσεις. Ο μόνος τρόπος να κάνεις απόσβεση απ' τα 2000 ευρώ είναι να το πας την επόμενη μέρα για παλιοσίδερα. Με τόσο βάρος θα βάλεις και λεφτά στην τσέπη.
Σας φαίνομαι υπερβολικός?
Φίλε pandvs την υφήλιο την έχουν γυρίσει και κάτι ural. Όπως επίσης κάτι r1 έχουν διασχίσει ερήμους (από άμμο). Το ότι εγώ αυριο το πρωί μπορεί να ξεκινήσω για Αλγερία με αφρικα δεν λέει κάτι. Μπορεί να είμαι ρομαντικός, μπορεί και πυροβολημένος. Μπορεί να το κάνω επειδή αυτό έχω και δεν έχω λεφτά για άλλο, μπορεί να είμαι ανώμαλος και να μου αρέσει να σπρώχνω 200 κιλά στην άμμο ή να θέλω να το θάψω στην γη που το δημιούργησε.
Ασφαλώς και οι μάπα οδηγοί είναι περισσότεροι απ' τα μάπα μηχανάκια αλλά υπάρχουν και τα δύο. Επίσης μπορεί κάποιος να είναι μάπα οδηγός στον δρόμο και στην πίστα να κατεβάζει χρόνους παγκοσμίου. Το ίδιο συμβαίνει και με τις μηχανές. Ε λοιπόν η αφρικα είναι καλή να την έχεις να την κοιτάς και να λες τι ωραία και ποιοτικά μηχανάκια έβγαζαν οι σχιστομάτηδες πριν 20 χρόνια. Δεν θα κάτσω ομως να στα γράψω αυτά απ' το πληκτρολόγιο ενός 556 μόνο και μόνο για να πάρω μέρος στην επανάσταση που έφεραν οι Pentium την δεκαετία του 90.
Το αφρικα λοιπόν δεν μπορεί να γεμίσει κανένα κενό τη σήμερον ημέρα. Ή μάλλον μπορεί! Αυτό της μετακίνησης, μέχρι εκεί, ούτε βήμα παραπάνω. Οτιδήποτε άλλο πούμε είναι άκυρο. Φυσικά αυτό μπορεί να το κάνει και ένα hyundai και μάλιστα με πιο απολαυστικό τρόπο και σίγουρα με λιγότερο κόπο.
Πάρε λοιπόν ένα παλιό hyundai ρε θωμά να ξεμπερδεύουμε.
Φυσικά υπάρχουν οδηγοί που το απολαμβάνουν όπως υπάρχουν και οδηγοί που οδηγούν tdm με σαγιονάρα. Αποκλείεται να μην έχουμε και εδώ μερικούς. Βλέπετε που δεν το λένε γιατί φοβούνται το κράξιμο?
Sent from me using a computer.
Σωστός αλλά..
Θα αναφερθούμε και στο sex και στις προτιμήσεις που έχουν μερικοί? Γιατί άλλα πράγματα απολαμβάνει ο κάθε ένας στο κρεβάτι του. Αν κάποιος απολαμβάνει μια άφρικα ε τι να πω! Το να μου λέει όμως τι ωραία που είναι και τι καλή και τι ωραία ταξίδια κάνει και να προσπαθεί να με πείσει να δοκιμάσω.. Ε όχι!!!![]()
Sorry δεν άντεξα![]()
Sent from me using a computer.
Με βάση τα λεγόμενα σου εάν η μοτο του '12 δεν είναι 1190 adventure 150hp δε λεει...!
Εάν του αρέσει να καβαλαει και φυσικά να το απολαμβάνει Africa, simson, floretta, που το θέμα σου...
Σε αυτά τα πράγματα το έχουμε πει εκατομμύρια φορές "περί ορεξεως.."
Και άμα θες μπορώ να το τράβηξε και εγώ, να πω δηλαδή πως οι νεεσ κατασκευαστικα μοτοσυκλετες του '13 έχουν γίνει τρεντικεσ ακριβώς όπως οι Ασπρογυαλακιδες υποψήφιοι αγοραστές τους..
you rise you fall you're down then you rise again
Ναι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι για όργωμα.
Το γεγονός ότι μια μηχανή στα χέρια ενός παγκοσμίου με τον σωματότυπο του Hulk μπορεί να οργώσει σημαίνει ότι η μηχανή είναι καλή?
Θα απαντήσω εγώ!
Ναι.
Και μάλιστα κάνει το όργωμα μια απολαυστική διαδικασία για τον καθένα.![]()
Sent from me using a computer.
μόνο υπερβολικός ..
σαν να σου έφαγε μια παλιά γκόμενα κάποιος που καβάλαγε άφρικα .. τόοοοοοοσο πολύ υπερβολικός .. !
δεν θέλω να σε στεναχωρήσω .. αλλά θα το ακούσεις και από έναν ακόμα
το άφρικα όσο ξεπερασμένο και βαρύ και με χάλια μπροστινό, μεγαλύτερη κατανάλωση κλπ κλπ κλπ
συγκριτικά με τον νεώτερο ανταγωνισμό, υπάρχουν κάποιοι που, ναι ρε αγόραρε .. απολαμβάνουν μια βόλτα με αυτό ...
όσο χειρότερο και αν είναι από ένα ΚΤΜ adv 950 ..
και στα 2000 χιλιάρικα που λέει ο παλικαρι, είναι μια ( όχι η μοναδική ) καλή επιλογή ..
και για να πεις μη χειρότερα ακόμα μια φορά
θα αντάλλαζα το vstrom 650 που έχω με ένα ιδίας κατάστασης άφρικα στο δευτερόλεπτο ..
και μόνο για την άβολη θέση οδήγησης που έχει,
τις αναρτήσεις που κοπανάνε στις λακούβες ( σε σχέση με τα αληθινά on/off )
τον άερα που μου πετάει στα ματια με την μαμά ζελατίνα,
που προσπαθεί να μου βγάλει το μπουφάν όσο ανεβαίνουν τα χλμ
( μου κάνει τα νεφρά παγωτό τον χειμώνα )
που βάζει τα κλάματα φορτωμένο δικάβαλο σε ένα χωματόδρομο
αν έχεις κάποιο για τα παλιοσίδερα που λες
πριν το πας στείλε μου ένα πμ
As ta diala ree ...