Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 35 από 35

Θέμα: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ

  1. #31
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2013
    Μηνύματα
    2
    Χαιρετώ το φόρουμ και μπαίνω στο ψητό με μια ερώτηση..
    Σκοπεύω να αποκτήσω μια μοτο από νησί που έχει θεματάκια όπως τα παρακάτω:

    -λευκά στίγματα και αλμύρα που έχει κάνει ''σώμα'' και έχει συσσωρευθεί πάνω σε όλες σχεδόν τις εκτεθειμένες βίδες,
    -Σε ένα σημείο δίπλα στο μαρσπιέ μικρή διάβρωση από τη σκουριά που περνάει την εξωτερική επίστρωση του μετάλλου,
    -Μικρές τοπικές σκουριές στο πλαίσιο και αλλού όπως εδώ:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	01.jpg 
Προβολές:	147 
Μέγεθος:	56,3 KB 
ID:	298022

    -αλυσίδα σχετικά σκουριασμένη και τα δισκόφρενα μπροστά έχουν πολλά στίγματα σκουριάς στην περιοχή πέριξ της επιφάνεια τριβής, στο χείλος και προς τον άξονα,
    -η επιφάνεια τριβής του πίσω δισκόφρενου έχει φθορά και μικροαυλακώσεις .
    Τα πλαστικά γενικά είναι οκ. Η πρώτη άδεια είναι του '10 και τα χιλιόμετρα του είναι 12000, άρα ο ιδιοκτήτης το δούλεψε 3 χρόνια...

    1. Σας φαίνεται λογική η φθορά που περιγράφω για τα χιλιόμετρα που δηλώνονται;
    2. Πως διαχειρίζεσαι τη σκουριά σε μια μεταχειρισμένη μοτο; Μπορεί να καθαριστεί και να εξαλειφθεί ώστε να μην αφήσει ''πληγές'' στα μέταλλα

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    οι σκουριες εξαρτωνται απο την προελευση της μοτο και την ποιοτητα βαφης
    χαρακτηριστικα κοιτωντας πχ για ΤΑ τα ιταλικα παλιωνουν πιο γρηγορα απο τα ιαπωνικα και ετσι βλεπεις μηχανη 15ετιας αψογη και μηχανη 5ετιας με σκουριτσες ψωριασματα, ξεθωριασματα κλπ
    σε καθε περιπτωση παντως ειναι επιφανειακα και δεν προχωρουν γρηγορα ακομα κι αν καποιος δεν ασχοληθει μαζι τους οποτε μη σε φοβιζουν

  3. #33
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2013
    Μηνύματα
    2
    Σ' ευχαριστώ για την απάντηση toyar, τελικά διαπίστωσα οτι έχω και στα πιρούνια μικρές πιτσιλιές σκουριάς, στο χρωμιομένο κινητό τμήμα τους αλλά και νέα βαφή χαμηλά στη ''μπότα'' ( ; ) για να καλύψει προφανώς περισσότερη σκουριά.. ο μηχανικός πρότεινε τρίψιμο για να φύγει ότι εξόγκωμα υπάρχει σκουριάς από το πάνω τμήμα για να μην φθαρούν οι τσιμούχες , αλλά η στάμπα- το οπτικό πρόβλημα δεν θα εκλείψει.

    Τα λέει καλά; ή στο μέλλον θα πάω για καινούρια;
    Τελευταία τροποποίηση από NEADERTAL; 22/08/2013 στις 18:07.

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    100
    Το να βλεπεις πχ μηχανη μοντελο του 2004 με 20-30 χι.χιλιομετρα δε παιζει με τιποτα
    εκτος και ΑΝ ειναι απο της σπανιες περιπτωσεις που ο ιδιος ο ιδιοκτητης εχει ξεχασει οτι εχει μηχανη..

    Αγορα με βιβλιο σερβις και αν δεν υπαρχει θα πρεπει να την δει ανθρωπος που γνωριζει.

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Πριν απο λιγο καιρο επεσε στα χερια μου μηχανη σε παρομια κατασταση.Μιλησα με φιλο μηχανικο και μου ειπε οτι αυτη η ασπρη σκουργια (οξυδωση να την πω?)στον κινητηρα δημιουργει προβληματα που δεν τα υπολογιζεις.Οι βιδες οταν πας να τις γυρισεις συνηθως κοβονται σαν βουτυρο.Μην μπαινεις σε περιπετειες αν δεν υπαρχει σοβαρος λογος.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF