Χαιρετώ το φόρουμ και μπαίνω στο ψητό με μια ερώτηση..
Σκοπεύω να αποκτήσω μια μοτο από νησί που έχει θεματάκια όπως τα παρακάτω:
-λευκά στίγματα και αλμύρα που έχει κάνει ''σώμα'' και έχει συσσωρευθεί πάνω σε όλες σχεδόν τις εκτεθειμένες βίδες,
-Σε ένα σημείο δίπλα στο μαρσπιέ μικρή διάβρωση από τη σκουριά που περνάει την εξωτερική επίστρωση του μετάλλου,
-Μικρές τοπικές σκουριές στο πλαίσιο και αλλού όπως εδώ:
-αλυσίδα σχετικά σκουριασμένη και τα δισκόφρενα μπροστά έχουν πολλά στίγματα σκουριάς στην περιοχή πέριξ της επιφάνεια τριβής, στο χείλος και προς τον άξονα,
-η επιφάνεια τριβής του πίσω δισκόφρενου έχει φθορά και μικροαυλακώσεις .
Τα πλαστικά γενικά είναι οκ. Η πρώτη άδεια είναι του '10 και τα χιλιόμετρα του είναι 12000, άρα ο ιδιοκτήτης το δούλεψε 3 χρόνια...
1. Σας φαίνεται λογική η φθορά που περιγράφω για τα χιλιόμετρα που δηλώνονται;
2. Πως διαχειρίζεσαι τη σκουριά σε μια μεταχειρισμένη μοτο; Μπορεί να καθαριστεί και να εξαλειφθεί ώστε να μην αφήσει ''πληγές'' στα μέταλλα