Σελίδα 8 από 32 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 466

Θέμα: Σκεψεις για οικονομικο on-off ...

  1. #106
    Eννοείτε ότι ΔΕΝ τα κάνει αυτά μια africa , και ότι το να την πάρει απαιτεί πολλούς συμβιβασμούς σε σχέση με τα στανταρ που έθεσε ,
    αλλά νεότερο on off στα 2000€ που να κάνει τα μισά απο αυτά που θέλει και να μην το έχει αποκλείσει ο ίδιος για αισθητικούς λόγους δεν μπορώ να σκεφτώ .

  2. #107
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Eννοείτε ότι ΔΕΝ τα κάνει αυτά μια africa , και ότι το να την πάρει απαιτεί πολλούς συμβιβασμούς σε σχέση με τα στανταρ που έθεσε ,
    αλλά νεότερο on off στα 2000€ που να κάνει τα μισά απο αυτά που θέλει και να μην το έχει αποκλείσει ο ίδιος για αισθητικούς λόγους δεν μπορώ να σκεφτώ .
    Ο παλιος τιγρης που αναφερθηκε σε προηγουμενα ποστ αλλα απορριφθηκε λογο πολλων κιβικων.
    Πιστευω ειναι το καλυτερο value for money, το βρισκεις πολυ φθηνο, σχετικα νεο σε ηλικια (ουτε 10ετιας) με αρκετα εξτρα και ετοιμο για ταξιδι...

  3. #108
    Nαι ο τίγρης όντως μαζεύει περισσότερους βαθμούς από το africa , και έχει και τα 130-140 σίγουρα

  4. #109
    ΣινανάϊΌπαΓιαβρουμ&Αμάν Το avatar του/της Corki
    Εγγραφή
    12/06/2011
    Μηνύματα
    228
    Να πω , να πω.........?






    DR 800 BIG

    Αν ειναι να παρεις AT 750 καλυτερα παρε το suzuki να εχεις ροπη να παιζεις οπου θελεις .

  5. #110
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.951
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    .... και να μην το έχει αποκλείσει ο ίδιος ..... δεν μπορώ να σκεφτώ .
    Ούτε εγώ ούτε κάποιος άλλος. Αλλά και να μπορούσαμε, θα ήταν άδικος κόπος αν δεν ξεκολλήσει το μυαλό του.
    Όποιος δεν του προτείνει αφρικα θα τρώει άκυρο για διαφορετικό λόγο κάθε φορά.
    Το ένα δεν θα του αρέσει γιατί δεν είναι αφρικα.
    Το άλλο θα του ξινίζει γιατί δεν είναι δικύλινδρο 750 v2. κτλ.

    Οπότε γράφουν μονο οι αφρικάνοι και οι υπόλοιποι τον έγραψαν στ' @@ τους.


    Και αυτό προσπαθώ να κάνω, να τον κάνω να ξεκουνήσει, να δει λίγο πιο σοβαρά κάποια μηχανάκια που του προτείνουν (όπως το dakaraki) και να πάρει στα σοβαρά τα μειονεκτήματα της αφρικα σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες του. Όχι να λέει δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση και κάνω γαργάρα το βάρος για μηχανή που η χρήση της θα είναι κυρίως μέσα στην πάτρα + μερικά ταξιδάκια δικάβαλα χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις!





    Υγ. Μλκ Θωμά την πάτησες. ΣΚ ή από Δευτέρα θα είμαι Πάτρα.
    Sent from me using a computer.

  6. #111
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.951
    Και για να καταλάβεις πόσο λάθος είσαι με την επιλογή σου, σου λέω ότι ΑΚΟΜΑ και το χτ θα μπορούσε να καλύψει καλύτερα τις "πραγματικές" σου ανάγκες από ένα αφρικα (φωτιά θα πέσει να με κάψει σήμερα ρε πστμ!).

    Στο ταξίδι θες μια ζελατίνα άντε και μια σέλα. (και στην αφρικα το ίδιο)
    Για την εθνική δεν σου λέω τίποτα. Ξέρεις τι και που έχω πάει με το τενεκε, ίδιο κινητήρα έχει ίδια γρανάζια ίδια όλα αλλά λίγο πιο δυνατό το χτ.
    Σαμάρια 80λιτρα για την προίκα της κοπελιάς και έφυγες για την άλλη άκρη της Ελλάδας. Αλήθεια πόσες φορές θα το κάνεις αυτό?

    Στο ον οφφ κομμάτι όμως? Ελαφρύτερο (κατά πάρα πολύ). Σταματάω εδώ.

    Στην Πόλη? Ελαφρύ, μανιτζέβελο, ροπάτο, οικονομικό, εύκολο, φθηνό. Αξιόπιστη φθηνοκατασκευή για κάθε μέρα με καλύτερη μεταπώληση.

    Ο παράγοντας να σου αρέσει είναι σημαντικός αλλά υποτίθεται ότι γι' αυτό έχεις το ducati. Το άλλο θέλεις απλά να σε υπηρετεί και να το κάνει καλά.

    Όχι προς θεού δεν σου λέω να πάρεις ΧΤ.. Να δεις πόσο λάθος σκέφτεσαι θέλω να σου δείξω.

    Sent from me using a computer.

  7. #112
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Υγ. Μλκ Θωμά την πάτησες. ΣΚ ή από Δευτέρα θα είμαι Πάτρα.
    Ρε μλκ,δεν εχω κολλησει με το γαμο-Αφρικα.Απλα ειπα οτι πιστευα πως ειναι καλο μηχανακι.
    Εσυ και να εισαι,εγω δε θα ειμαι

  8. #113
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Περα απο την πλακα οση ιστορια και να εγραψε,καλη η κακη,οσο και αν αγαπηθηκε η οχι ,εχει καμμια εικοσαρια χρονακια στην πλατη του.Με 2000 ευρα υπαρχουνε προτασεις δεκαετιας πολυ-πολυ καλυτερες.Πιο ευελικτες ,πιο φινετσατες ,πιο πρακτικες και σιγουρα πιο οικονομικες.Οποιος πει οτι το Africa ειναι η καλυτερη λυση ,μαλλον θα υπερβαλει.

  9. #114
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.951
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από camen Προβολή μηνύματος
    Ρε μλκ,δεν εχω κολλησει με το γαμο-Αφρικα.Απλα ειπα οτι πιστευα πως ειναι καλο μηχανακι.
    Ωραία, και τώρα πάω να φύγω πριν μπει ο afro.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από camen Προβολή μηνύματος
    Εσυ και να εισαι,εγω δε θα ειμαι
    Δυο εβδομάδες θα είμαι κάτω.

    Sent from me using a computer.

  10. #115
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δυο εβδομάδες θα είμαι κάτω.
    Ε ισως σε προλαβω τοτες

  11. #116
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Kαπου καποιος πεταξε κατι για dr800 ...Λες?!!!!

  12. #117
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.610
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Nαι ο τίγρης όντως μαζεύει περισσότερους βαθμούς από το africa , και έχει και τα 130-140 σίγουρα

    Δυο παρατηρήσεις μόνο...

    Το αφρικα εχει πολύ κοντό γρανάζωμα από μαμα. Με δυο δόντια πιο μικρό γρανάζι πίσω ταξιδεύει ανετα 140-150, και το σημαντικότερο χωρίς κανένα πρόβλημα στην κίνηση στην πόλη. Θέλει και μια εξατμισούλα να πάρει λίγο τα πάνω του και πιο πλούσιο μείγμα γιατί από το εργοστάσιο ερχεται πολυυυ φτωχό.


    Εγώ θα χτυπούσα ενα f650gs το κλασσικό το μονοκύλινδρο, γιατί είναι πιο οικονομικό και πιο άνετο. Πιστεύω ότι με 2500 μπορείς να βρεις ενα καλό.

  13. #118
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Δυο παρατηρήσεις μόνο...

    Το αφρικα εχει πολύ κοντό γρανάζωμα από μαμα. Με δυο δόντια πιο μικρό γρανάζι πίσω ταξιδεύει ανετα 140-150, και το σημαντικότερο χωρίς κανένα πρόβλημα στην κίνηση στην πόλη. Θέλει και μια εξατμισούλα να πάρει λίγο τα πάνω του και πιο πλούσιο μείγμα γιατί από το εργοστάσιο ερχεται πολυυυ φτωχό.


    Εγώ θα χτυπούσα ενα f650gs το κλασσικό το μονοκύλινδρο, γιατί είναι πιο οικονομικό και πιο άνετο. Πιστεύω ότι με 2500 μπορείς να βρεις ενα καλό.
    Δηλαδη να γινει ακομη πιο δυσκινητο στην πολη και να φτασει να εχει καταναλωση οσο ενα σουπερκαρ. τελικα αυτο το αφρικα γαμει.

    +1 για την γερμανιδα.

  14. #119
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.951
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Δηλαδη να γινει ακομη πιο δυσκινητο στην πολη και να φτασει να εχει καταναλωση οσο ενα σουπερκαρ. τελικα αυτο το αφρικα γαμει.

    +1 για την γερμανιδα.
    Πιο δυσκίνητο δε γίνεται με πιο μακρύ γρανάζομα και η κατανάλωση μειώνεται ελαφρώς γιατί στις χαμηλές έχει αποθεματικό και δεν ζορίζεται τόσο. Στο ταξίδι ρίχνει πάλι ένα κλικ την κατανάλωση λόγο λιγότερων στροφών. Απ' τη μαμά έχει πάρα πολύ κοντό γρανάζομα μάλλον για να κουνάει τη μαούνα αξιοπρεπώς και να φαίνεται ότι έχει "γκάζια".
    Με μακρύτερο γρανάζομα τα 140-150 τα έχει στα 2/3 περίπου του στροφόμετρου.

    Αν κάποιος το μακρύνει μόνο σε "δύσκολες" ανώμαλες, χωμάτινες ανηφόρες θα το ψιλοχειροτερέψει.

    Το θέμα όμως είναι πως σε ότι και να το βελτιώσεις η κατάσταση δεν σώζεται με τίποτα.


    Edit. To πιο μακρύ γρανάζομα μπορεί να έχει κάποια θετικά αλλά το κάνει ακόμα πιο αδιάφορο οδηγικά.
    Sent from me using a computer.

  15. #120
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    και γιατι μονο το αφρικα υπαρχει σε δικυλινδρο ον-οφ?αυτο τι ειναι???????????http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4007625/
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3871252/
    και στο αγαπημενο μου χρωμα http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1979526/
    αν και εγω ειχα θαλασσι-μαυρο
    μονος 200σαριζα χαλαρα(μετρημενο με gps 213 και με αλλη μοτο)
    ταξιδι ανετα τα 170-180
    φορτωμα?μεχρι και τρειλερ τραβαει
    τα αφρικα τα χει για πρωινο
    και κυνηγαει μεγαλυτερα
    ποιο σκληρο,ποιο ψηλο απο αφρικα αλλα με λιγο δεσιμο=τραινο
    και ειναι και YAMAHA...............

Σελίδα 8 από 32 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Enduro Training III - Off road school για μεγάλα on-off
    από Nik0s στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2008, 14:26
  2. Ερώτηση για συγκριτικό On-Off 650 στο 0-300
    από Innersense στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2005, 08:18
  3. Τιμόνι αλουμινίου για mega ON-OFF
    από zeli στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2005, 10:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF