προς το παρων, ο Βradl εδωσε την απαντηση του...
ο γιατρος δεν τα πηγε και ασχημα...
θελω να ελπιζω οτι θα γινουν ωραιες μαχες στον αγωνα...
![]()
προς το παρων, ο Βradl εδωσε την απαντηση του...
ο γιατρος δεν τα πηγε και ασχημα...
θελω να ελπιζω οτι θα γινουν ωραιες μαχες στον αγωνα...
![]()
για να δουμε μαχες
και ROSSI να κερδισει...........![]()
μια χαρά τα πήγε αν δε χάλαγε και ο χρόνος του Μάρκεζ....
Λοιπόν υπέγραφή Ντε πουνιέ...
http://www.gpone.com/images/ARCHIVIO...envickers2.jpg
Lauren De Puniet....
Ο Ράντι μετά !
Πολύ κοντινοί χρόνοι, όπως ήταν αναμενόμενο...
Κι ένα scoop: Η Aprilia συνεχίζει και του χρόνου με βελτιωμένο (; ) μηχανάκι, πιθανόν και με πνευματικές βαλβίδες.
Από οδηγούς, σίγουρα ο Espargaro, συζητάνε και με τον Melandri.
Αφάνταστη βελτίωση απ τον φριτς![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Ναι, σταματάει ο κανονισμός των CRT (να πουλάνε το μοτέρ σε στάνταρ τιμη 20.000Ε).
Θα πρέπει να ανταγωνιστούν τα ιδιωτικά που θα βγάλουν Honda και Yamaha...
Λογικό να έβγαλε λεφτά η Aprilia. Για ποιό άλλο λόγο να ανακατευτεί, από την ώρα που δεν έχει διαφημιστικό κέρδος (στα μηχανάκια δεν γράφει πουθενά Aprilia...);
Χωρίς εργοστασιακό πρόγραμμα, χωρίς πνευματικές βαλβίδες και χωρίς seamless κιβώτιο, θέλω να δω πόσο ανταγωνιστικές θα είναι οι μοτοσυκλέτες της Honda και της Yamaha
Tα προβλήματα της Απρίλια είναι μονο δυο πιστευω. Τα λίτρα καυσίμου και οι κινητήρες. Μπορεί του χρόνου να έχει 9 (σωστα?) αλλά απο το '15 αναγκαστκά θα πρεπει πέσει στους 5 για 18+ αγώνες . Θα έχει ενδιαφερόν.... (να δούμε την αξιοπιστία στα μοτέρ)
Ο εσπαργκαρός ράβει και στο Fp2!![]()
Αυτά τα προβλήματα η Πραπρίλια τα έχει λύσει.
(και το σοφτγουερ το έχει)
Νομίζω πως αν η ντουκάτι δεν φέρει τα νέα εξαρτήματα (άκα μοτέρ) θα βρει το μπελά της όπως και στα ΣΒΚ
Στα άλλα που ρωτάς η απάντηση είναι απλή
-Όσο και τα ΣΡΤ
Το πρόβλημα της Aprilia είναι πως από του χρόνου θα θεωρείται κανονική εργοστασιακή συμμετοχή. Μόνο που οι άλλοι ήδη καταναλώνουν λιγότερη βενζίνη και είναι δυνατότεροι.
Επίσης, ενώ τώρα τρέχει με μια βαθμίδα μαλακότερα λάστιχα (όπως όλα τα CRT), από του χρόνου θα τρέχει με τα ίδια, δηλαδή με μια βαθμίδα σκληρότερα από ότι τώρα. Και τώρα δεν είναι καν ανταγωνιστική (για εργοστασιακή συμμετοχή).
Τα νοικιάρικα Honda και Yamaha δεν θα έχουν μεν seamless (καλά, στη Yamaha δεν έχουν έτσι κι αλλιώς) και εργοστασιακό software, αλλά θα έχουν παραπάνω λίτρα για κάψιμο και κάποια μοτέρ παραπάνω.
Βασικά αυτό που βλέπω είναι πως αν δεν γίνει κάποια δραματική βελτίωση, και οι δύο Ιταλοί (κατασκευαστές) του χρόνου τον ήπιαν...
Κι ο άγιος φοβέρα θέλει...![]()
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Δεν παίρνω και όρκο, αλλά νομίζω ότι αν η Aprilia χρησιμοποιήσει την στάνταρ ecu της Marelli, θα έχει δικαίωμα για τεπόζιτο 24 λίτρων...
Περσινά στιγμιότυπα: http://www.youtube.com/watch?v=qbJazsMa5yM