Παίδες οι φανταστικοί είναι πλέον τρεις ή αν θέλετε είναι τρεις και ένας επίτιμος![]()
...Καμία επίθεση δεν θα έκανε ο Ντάνος στον Μάρκ. Αν είναι να περιμένει στον 23ο γύρο να περάσει ενώ ο αγώνας έχει 22 γύρους θα πρέπει να το κοιτάξει...
Αυτά τα άργησα 1 γύρο να περάσω τον Γιώργο όταν σε όλον τον αγώνα πήγαινε τρένο την ώρα που ο μικρός για να κρατηθεί μπροστά του κούναγε σαν τσαχλοκούδουνο είναι πίπες.
Αν ήθελε σήμερα να ονομαστεί winner θα έπρεπε πιο νωρίς να κάνει άλλη μια ίδια προσπέραση στον μικρό.-
...Ο μικρός κουνάει, γλιστράει, χαροπαλεύει αλλά το γκάζι δεν το κλείνει. Ελάχιστοι αναβάτες στην ιστορία το έκαναν αυτό. Τα σέβη μου ρε τσογλανάκο![]()
...Ο Τεράστιος Γιωργάρας ήταν πάλι τρένο και έστιψε το Yam στο 100% αλλά τα RCV είναι αλλού. Οι υπόλοιποι Γιαμαχαίοι που προσπάθησαν να κοντράρουν τα Honda ή έπεσαν ή το 'ριξαν στον τουρισμό για να επιβιώσουν. Ο Γιώργος όμως το πάλεψε Παλικαρίσια. Άπειρα![]()
...Ρε σεις ας βάλει κάποιος φρένο στα Audi γιατί με τόση συσσωρευμένη τεχνογνωσία που εφαρμόζουν στο motogp είναι αδικία για τους άλλουςΣτα σοβαρά τώρα...
![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Προφανώς δεν είδαμε τον ίδιο Lorenzo στο park ferme!
Γιατί εγώ άκουσα καθαρά να λέει πως δεν μπορούσε για παράδειγμα να φρενάρει όπως τα Honda, δηλαδή δεν μπορούσε να παίξει άμυνα.
Ο εκνευρισμός του ήταν ολοφάνερος και δεν τα είχε με τον εαυτό του, φαινόταν καθαρά.
Η Yamaha ξεκίνησε τη χρονιά όντας σχετικά ισοδύναμη με τα Honda, όμως είναι εύκολο να καταλάβεις πως η Honda έχει βελτιώσει αρκετά πράγματα.
Και αυτό φαίνεται κυρίως στα μηχανάκια του Bradl και του Bautista. Από εκεί που δεν μπορούσαν να μείνουν με τίποτα κοντά στους Rossi και Crutchlow, πλέον δίνουν μάχες μαζί τους συνεχώς.
Επίσης, ο Crutchlow πλέον μπορεί να πάει «τέζα» για πολύ λίγο, πχ δοκιμαστικά. Στον αγώνα η Yamaha δεν έχει διάρκεια και όταν πιέζει παραπάνω για να πλησιάσει...είδες.
Μην κοιτάς που τερματίζει ο Lorenzo, 1oν το μηχανάκι είναι φτιαγμένο εντελώς πάνω του, 2ον το πάει συνεχώς στο 100% και 3ον... είναι ο Lorenzo. Μπορεί αύριο-μεθαύριο ο Marquez να σαρώσει τα πάντα, αλλά αυτή τη στιγμή τουλάχιστον ο πιο ολοκληρωμένος αναβάτης του grid είναι αυτός.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Καθαρός αγώνας, χάσαμε.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
και για να μη λέμε αερολογίες πάρτε το κι απ΄τον ίδιο το Γιώργο:
"I cannot do much to defend against the Hondas"
http://www.crash.net/motogp/news/194...o_swallow.html
για να μην παρεξηγηθώ,δε νίκησαν τα honda αλλά αυτοί που τα καβαλάνε...απλή διευκρίνηση...![]()
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 25/08/2013 στις 23:53.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
καποτε ηξερα(απο αυτα που ελεγαν)οτι τα γιαμαχα ηταν καλυτερα στα φρενα και μεσα στην στροφη
και τα χοντα στην εξοδο
τωρα συμβαινουν τα αναποδα
μονο που τα χοντα παρεμειναν καλα στην εξοδο
...
Τελευταία τροποποίηση από blackbusa; 26/08/2013 στις 03:37.
Ο Λόρε είναι τεμάχιο τρελό να τον έχεις καβάλα στην ομάδα σου...αλλά έχει κάνει και μερικές πατάτες όπου δεν προκύπτουν από την συνολική του απόδοση. Ακόμη και το 2011 με τον Στόνερ έκανε μερικά χαζά λάθη και φάνηκε πως ο άλλος το πήρε αέρα (το πιο χροντρό στο WUP της Laguna Seca όταν ήτανε άπιαστος από χρόνους, κοπανήθηκε άσχημα). Επίσης πέρυσι έκανε άνθρωπο τον κοντό μια στο Brno & μια στη Valencia...χοντρές... Φέτος, στη Χερέθ τι πήγε κι έκανε και άφησε το νέοπα να τον κάνει μπάλα, να πω ΟΚ στην 1η πίστα της αμερικής άγνωστη δεν χρειαζότανε να ρισκάρεις...αλλά στην Χερέθ...μετά στη Γαλλία...τραγέλαφος... και στο καπάκι κάνει 2 αγώνες σε Mugello & Barcelona όπου έβγαινε στην ευθεία ενός χιλιομέτρου και τα χόνδα τον βλέπανε με τα κυάλια...για όλο τον αγώνα...από τον πρώτο εως τον τελευταίο γύρο δεν τον πλησιάζανε....εκεί το Yamaha δεν έραβε? Μιλάμε για πιστάρες όχι αστεία με 1χλμ ευθεία.
Οπότε μετά σκάει το Άσσεν...γίνεται ότι γίνεται (σίγουρα χαλάει ο προγραμματισμός της χρονιάς άσχημα και από άποψη ψυχολογίας)...κι άντε στην κατάσταση που ήτανε να πω ΟΚ τερμάτισε μπροστά σου ο κοντός...αλλά στη Laguna γιατί? Και μετά καπάκι άλλες 2 φορές σε περνάει ο κοντός....γιατί? Άντε τον Μαρκέζ να πεις ΟΚ είναι στα πάνω του, καβαλάει εργοστασιακό χονδα, ρίχνει και στον κοντό όπου όποιος του έχει ρίξει έχει πάρει και πρωτάθλημα....αλλά τι έγινε τώρα, ξαφνικά δεν πάει το Yamaha, μήπως το εργοστασιακό δεν πάει...μήπως να πάρει του τρελοάγγλου του Κάλ...διότι όπως λένε και οι πολλοί μπασμένοι μοτοτζιπιολόγοι καλά η μια μηχανή είναι μπροστά, οι άλλες? Γιατί να είναι τόσο πίσω, άρα δεν είναι καλή η μηχανή....μήπως φτάσαμε στην δυσάρεστη θέση να λέμε πως ξόφλησε ο γιατρός μιας και από βοήθεια στην ομάδα....παλιά! Ίσα βάρκα ίσα πανιά, οι άλλοι βελτιώθηκαν με κιβώτια με με με...αλλά βελτιώθηκαν, μένει να ηρεμήσει λίγο ο Λόρε κι απλά να καβαλάει σταθερά γρήγορα όπως ξέρει να κάνει κι ότι βγεί.
Πάντως, οι τερματισμοί είναι συνέχεια χονδα-Yamaha-χονδα-Yamaha...πού είναι οι εποχές με Ducati....τσόντα κάνα Suzuki-Kawasaki...στο grid, μας πετάνε και τα ψεύτικα τα CRT για να γεμίζει το grid. Πάλι καλά τα καταργούνε του χρόνου.
Τελευταία τροποποίηση από H.A.Balafoutre; 26/08/2013 στις 09:33.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Η χόντα γ.. και δ... ο Πετρογκαζάκης είναι χασογκόλης
ΤΕΛΟΣ για φέτου, του χρόνου πάλι !
Αμαρτία για το Χόρχε !
![]()
Ο Dani, μάλλον αυτή είναι η δουλειά του...δηλαδή να μαζεύει βαθμούς ή να κόβει από τους άλλους για το κατασκευαστών όπου κι όπως μπορεί όταν δεν υπάρχει ή δεν μπορεί ο 1ος αναβάτης στην ομάδα. Είναι μονίμως απειλή για οποιονδίποτε καβαλάει στα Motogp, αλλά μέχρι εκεί...μονίμως κάτι συμβαίνει και δεν μπορεί, άρα τι μας μένει...αυτή είναι η δουλειά του. Μετά είναι και το γλυφιτζούρι το εργοστασιακό χονδα...οπότε κάνει και την παλαβή στα φράγκα...Δ.Υ. κτλ...αφού αναβάτες για τη μηχανή κάνουν ουρά, αλλά πορτιέρης είναι η ίδια η χόνδα, οπότε για να τον κρατάνε εξυπηρετεί με αυτόν τον τρόπο. Κανένα πρόβλημα με αυτό, αλλά λέω το ίδιο από την άλλη μεριά, δηλαδή κύριε Λόρε, είσαι καλύτερος από τον Ντάνι? τότε γιατί σε περνάει ξανά και ξανά, τραυματίες και μη αμφότεροι....?
Και στην ουσία, μετά από σχεδόν μια 10ετία από το κάζο του Ρόσσι, όπου χάλασε το κατεστημένο, το στερεότυπο του μοτοσικλετιστικού σύμπαντος....δηλαδή καβαλάς χόδνα, σιωπή και τέλος, νικάς και τέλος...μά-μου δεν έχει, στον Ντάνι είναι η προσωποποίηση της επιστροφής στις παλιές καλές αξίες τους μοτοσικλετισμού. Σαν έναν παραδοσιακό ψηφοφόρο που δεν το χάνεις ποτέ ότι και να κάνεις, ότι και να τους λές ή να του λένε, τη δουλειά του όμως αυτός την ξέρει όταν έρθει η ώρα στην κάλπη.
Τελευταία τροποποίηση από H.A.Balafoutre; 26/08/2013 στις 10:44.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.