Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 58

Θέμα: KTM 450 vs CRF 450 vs KTM 525 EXC

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Παντα θα υπαρχουν τα ξυπνοπουλια φιλτατε faraway που θα πουν την βλακεια τους..
    Πιθανόν φίλτατε bros400pgm αυτά τα "ξυπνοπούλια" να έχουν προσωπική εμπειρία από αρκετά βραχυκυκλωμένα (όσο και δυσεύρετα) μπουζί...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnyb23 Προβολή μηνύματος
    φιλε τωρα ρεει το χρημα αμα παρω τα χαλασω τωρα για 200αρι η 400αρι ενας θεος ξερει ποτε θα ξαναεχω
    γι αυτο λοιπον επειδη δεν θα ρεει μετα το χρήμα μην παρεις κανένα απο τα τρία. Αν ωστόσο εσύ θες να προχωρησεις στην αγορα, τότε πάρε το απρίλια που είπαν επάνω.

    Μπορει να μην σου γεμίζει το μάτι αλλά σίγουρα θα σου γεμίσει τα βρακία και θα φτάσει και στις καλτσες αν το καβαλήσεις..
    Quod me nutrit... me destruit.....

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Πιθανόν φίλτατε bros400pgm αυτά τα "ξυπνοπούλια" να έχουν προσωπική εμπειρία από αρκετά βραχυκυκλωμένα (όσο και δυσεύρετα) μπουζί...

    Τα XV ουδεποτε ειχαν προβλημα με βραχυκυκλωμα στα μπουζι, ουτε με ανασκαφες για να βρεθει ενα απλο cr8ekb. Πες για φλατζες καλυτερα ή φλατζοκολλες.


    ps. Tα ξυπνοπουλια ειναι γενικη αναφορα. Τα εμοτικον κατω απο το ποστ σου ειναι γιατι ουδεποτε εχω διαβασει ή δει προβληματικη αναφλεξη σε XV. Σιγουρα οι λαθος ρυθμισεις στην ECU ή λαθος χρονισμος ειναι ενας λογος για βραχυκυκλωμα, αλλα οχι ετσι απο μονο του. Βεβαια, ο συμφορουμιτης δεν θελει ετσι κι αλλιως SXV, οποτε δεν βλεπω τον λογο να συνεχισουμε στα τεχνικα του και τα προβληματα του. Εαν θελεις στειλε ενα πμ να τα πουμε ή να μου διευκρινισεις τι ακριβως εννοεις.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  4. #19
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    αν δεν θελεις καποιο απο αυτα για χρηση πιστας , και το εχεις για βολτουλες και καφε .. ολα ζημιες θα σου βγαλουν .. εκτος αν εισαι διατεθειμενος να δωσεις ΤΑ λεφτα σε συντηρηση .

    κοιτα κανα ΚΤΜ 640 / 690

  5. #20
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.305
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnyb23 Προβολή μηνύματος
    φιλε τωρα ρεει το χρημα αμα παρω τα χαλασω τωρα για 200αρι η 400αρι ενας θεος ξερει ποτε θα ξαναεχω
    επισης ειχα ενα παπακι κωλοπειραγμενο συμπλεκτατο και εχω οδηγησει αρκετες φορες μια duke ενως φιλου οποτε πιστευω καποιες εμπειριες τις εχω...τωρα αν τις εχω η δεν τις εχω θα το δουμε στην πορεια
    καλή τύχη...

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fournas Προβολή μηνύματος
    αν δεν θελεις καποιο απο αυτα για χρηση πιστας , και το εχεις για βολτουλες και καφε .. ολα ζημιες θα σου βγαλουν .. εκτος αν εισαι διατεθειμενος να δωσεις ΤΑ λεφτα σε συντηρηση .

    κοιτα κανα ΚΤΜ 640 / 690
    Με το 690 ( πιθανόν και με το 640 απλά δεν το ξέρω ) μια χαρά θα μπει και πίστα αν θέλει . 66 άλογα είναι και 135 κιλά μηχανάκι .
    + με ένα tune ecu και το κατάλληλο πρόγραμμα που κατεβάζει free , φίλτρο και acrapovits μπορεί να το ανεβάσει και 2-3 αλογάκια ακόμα να χαιδέψει τα 70 .

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    καλή τύχη...
    ευχαριστω

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Με το 690 ( πιθανόν και με το 640 απλά δεν το ξέρω ) μια χαρά θα μπει και πίστα αν θέλει . 66 άλογα είναι και 135 κιλά μηχανάκι .
    + με ένα tune ecu και το κατάλληλο πρόγραμμα που κατεβάζει free , φίλτρο και acrapovits μπορεί να το ανεβάσει και 2-3 αλογάκια ακόμα να χαιδέψει τα 70 .
    μπαα βασικα θα το στησω για ασφαλτο

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnyb23 Προβολή μηνύματος
    μπαα βασικα θα το στησω για ασφαλτο
    όχι ότι καταλαβαίνω τι εννοείς , αλλά νταξ εγώ μαζί σου !!


    edit

    εκτός αν με τη λέξη πίστα κατάλαβες πίστα motocross , που και πάλι είναι ένα κλικ καλύτερο από το να καταλάβαινες κάτι τέτοιο ας πούμε http://www.pista.gr/

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/08/2013
    Μηνύματα
    14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    όχι ότι καταλαβαίνω τι εννοείς , αλλά νταξ εγώ μαζί σου !!


    edit

    εκτός αν με τη λέξη πίστα κατάλαβες πίστα motocross , που και πάλι είναι ένα κλικ καλύτερο από το να καταλάβαινες κάτι τέτοιο ας πούμε http://www.pista.gr/

    αα νομιζα πως εννουσες πιστα με χωμα φιλε

  11. #26
    Αυτές οι μηχανές (CRF,SXV κλπ) θέλουν πολύ συχνή και προσεκτική συντήρηση,και γι'αυτό αν θέλεις να κινήσει σε δρόμο καθημερινά κλπ μακριά.Για πίστα αλλάζει το πράγμα.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    το λεγόμενο και "μπουζοφάγο" ...

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnyb23 Προβολή μηνύματος
    μπαα βασικα θα το στησω για ασφαλτο
    φιλαρακι αφου εχεις γκαφρα, παΝΕ χτυπα ενα sxv και ασε τους αλλους να λενε...
    εισαι γεννημενος, γι'αυτο..εγω σε κοβω...

    αντε και καλη τυχη μαγκα!!

  14. #29
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Με το 690 ( πιθανόν και με το 640 απλά δεν το ξέρω ) μια χαρά θα μπει και πίστα αν θέλει . 66 άλογα είναι και 135 κιλά μηχανάκι .
    + με ένα tune ecu και το κατάλληλο πρόγραμμα που κατεβάζει free , φίλτρο και acrapovits μπορεί να το ανεβάσει και 2-3 αλογάκια ακόμα να χαιδέψει τα 70 .
    και φυσικα μπαινει σε πιστα και με 640 / 690 αν θελει .. η προταση μου σε αυτα εγινε λογο συντηρησης τους και οχι οτι δεν μπαινουν

    υ.γ. φυσικα δεν μπορουν να συγκριθουν με τα 450 αλλα μια χαρα θα τα ευχαριστιοταν



    εντιτ : τσαμπα κουβεντα κανουμε .. απο τα συμφραζομενα καλη τυχη πρεπει να του ευχηθουμε κι εμεις ...

  15. #30
    what goes around.....
    Εγγραφή
    21/03/2009
    Μηνύματα
    69
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    καλή τύχη...
    φιλε το θεμα ειναι να χεις την πειθαρχια και την παιδεια που απαιτει ενα απ αυτα τα τρια οπλα!
    αν ναι παρε οποιο απ τα τρια θες.θεωρω το 525 πολυ καλο.

    αν οχι ομως εμεις θα το δουμε για σενα δεν ξερω.προσοχη λοιπον γιατι εισαι στα χρονια τα καλυτερα σου!

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. honda crf 450r vs honda xr 650r vs yamaha yzf 450
    από Vasilis_250r στο forum Honda
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2010, 12:36
  2. Honda CRF 450 or KTM SXF450
    από Xristos67 στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2008, 00:13
  3. νέο Varadero vs BMW 1200 vs KTM 950
    από the_passenger στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2005, 12:17
  4. CRE 450 vs WR 450 F
    από Spazz στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2004, 19:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF