Και εδώ οι απορίες μου
Τα θέλει κι εσένα ο κ@λος σου...
- Τι είναι τα δισκάκια; σε τι βοηθάνε;
Οι δίσκοι είναι κομμάτι του συμπλέκτη.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Basket_clutch.png
Τελείως χονδρικά, στη σύμπλεξη η τριβή μεταξύ τους τους κάνει και περιστρέφονται σαν ενιαίο σύνολο, οπότε μεταφέρεται η ισχύς από τον κινητήρα στο κιβώτιο (και τελικά στο δρόμο). Στην αποσύμπλεξη ελαττώνεις την τριβή μεταξύ τους, "γλιστράνε", οπότε απομονώνεις τον κινητήρα από το κιβώτιο. Όταν παίζεις με το συμπλέκτη, μεταβάλλεις την τριβή και το ποσοστό ενέργειας που περνάει από αυτόν χωρίς να χαθεί.
- Τι πάει να πει πατινάρει;
Οι δίσκοι γλιστράνε όταν δε θα έπρεπε. Οπότε όταν ανοίγεις γκάζι αντί να μεταφερθεί όλη η ενέργεια, τμήμα της χάνεται στο πατινάρισμα. Ο κινητήρας ανεβάζει στροφές, αλλά η ταχύτητα δεν ανεβαίνει αναλογικά.
- Τι λάδια βάζουμε στο μοτέρ μου
Ό,τι λέει το μάνιουαλ για τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής σου, αλλιώς ό,τι πει ο μάστορ.
- Πως μπορώ να του ανεβάσω την απόδοση στο μέγιστο χωρίς πολλά χρήματα και αλλαγές; έχετε κάποια πρόταση;
Καμιά εξάτμιση και φίλτρο αέρα για να αναπνέει πιο ελεύθερα. Γενικά άσε τον Κινέζο ήσυχο. Αν θέλεις γκάζια φύλα τα λεφτά και πάρε κάτι άλλο.
- Τι είναι τα χιλιοστά και πόσα χιλιοστά θα ήταν το καλύτερο να εφαρμόσω;
Οι κάγκουρες μετράνε σε χιλιοστά ποιος έχει μεγαλύτερη τη διάμετρο στο πιστόνι της πάπιας. Μεγαλύτερη διάμετρος (για την ίδια διαδρομή) ίσον περισσότερα κυβικά. Αν θέλεις να κάνεις τη δουλειά σου "εφάρμοσε" αυτά που είχε ο κινητήρας όταν τον πήρες και άσε τον Κινέζο ήσυχο, εκτός κι αν ψάχνεις για χόμπυ.
Όπως σου είπαν και πριν, υπάρχει και το ίντερνετ Κόναν.