Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 75

Θέμα: Αγορά χαλαρού enduro...(χωρίς πολλές απαιτήσεις)

  1. #61
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Επειδη το καημενο το 610ie εχει 'αψογη' συμπεριφορα στην ασφαλτο, θα ελεγα να δοκιμασεις να βολταρεις και κανενα αλλο. Κατι δεν θα πηγαινε καλα ειτε με τα λαστιχα του, ειτε με τις ρυθμισεις στις αναρτησεις, ειτε και με σενα (χωρις παρεξηγηση αλλα το λεω βασισμενος στην συγκριση σου με το tengai).

    Παιδια καταλαβαινω οτι η συγκριση με το tengai ειναι ακυρη, πειτε οτι δεν το ανεφερα καθολου...Απλα τετοια εντυπωση μου δοθηκε...Οποτε παρακαλω παραβλεψτε το...
    Και για να εχετε μια ιδεα τι μηχανακια ειχα στη ζωη μου ξεκιναω απο 13 ετων(τωρα ειμαι 35)
    Honda Chally
    Honda glx 50
    Honda astera grand 100
    Harley Davidson sportser 883!
    Kawasaki tengai 650
    Honda transalp 650

    Ευχαριστω για τη βοηθεια...
    Τελευταία τροποποίηση από kavouras5; 27/08/2013 στις 16:22.

  2. #62
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    τουλαχιστον οι αναρησεις των ευρωπαικων εντουρο
    ειναι χιλιομετρα μπροστα απο τα σχιστοματικα
    μηπως πιεση ελαστικων ????????

  3. #63
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    τουλαχιστον οι αναρησεις των ευρωπαικων εντουρο
    ειναι χιλιομετρα μπροστα απο τα σχιστοματικα
    μηπως πιεση ελαστικων ????????
    Το παιδί που το έχει, το εχει σκίσει στην κυριολεξία...Δικάβαλο κάθε μέρα 20-30 χιλιόμετρα σε κατσικόδρομο(είναι η δουλειά του τέτοια)
    Επίσης τα λάστιχά του τα έχει αλλάξει και είναι ίσως πιο πολύ για εντούρο παρά για δρόμο...
    Αυτός είναι καταευχαριστημένος για αυτό που το θέλει, αλλα απέχει πολύ απο αυτό που φανταζόμουν...Μόνο και μόνο η φασαρία που κάνει η εξάτμιση
    και η δύναμη/ροπή που έχει με τρομάζουν....Ψάχνω κάτι πολύ πιο ήπιο...

  4. #64
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Πάρε ένα ΧΤ660R και καλύπτεσαι σε όλα. Ψευτοεντούρο είναι αυτο που θέλεις και οχι εντούρο. Εναλλακτικά κάποιο παλιοτερο XT η KLR 600 να σου κάνει επίσης.

  5. #65
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Drake Ramore Προβολή μηνύματος
    Πάρε ένα ΧΤ660R και καλύπτεσαι σε όλα. Ψευτοεντούρο είναι αυτο που θέλεις και οχι εντούρο. Εναλλακτικά κάποιο παλιοτερο XT η KLR 600 να σου κάνει επίσης.
    Σωστό! Ψευτοεντούρο λέγεται...Γιαυτό γράφω στον τίτλο χαλαρό enduro(χωρις πολλές απαιτήσεις)...
    Άρα παιδιά πάω για ψευτοεντούρο!
    Σε λίγο θα οδηγήσω το xt660r και θα ενημερώσω..

    Ευχαριστώ για όλα!

  6. #66
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.060
    η κατηγορία που ψάχνεις ονομάζεται "ψηλόφτερα on/off"
    enduro ονομάζουμε καθαρά χωμάτινα μηχανάκια ενδεικτικά ktm exc 125,250,300,450 wrf250-450 συντήρηση με ώρες λειτουργίας

    ψευτοεντούρο ονομάζουμε πολιτικές εκδόσεις εντούρο που είναι ρυθμισμένες και για δρόμο exc 400, xr 250-400 kdx 250 exc 525

    τα te 610-630 ειναι dual purpose σαν να λέμε on/off με άλλα λόγια

    αδερφέ χαλαρός είσαι, βόλτα θέλεις να κάνεις, γιατί να πάρεις πάνω απο 250cc
    τα klx250(2009 και πάνω) crm250L ή εάν μπορείς να πας για το wr250r σου έρχονται κουτί, ειναι οτι νεότερο μπορεις να αγοράσεις στα λεφτά σου θα τα ευχαριστηθείς και απο κατανάλωση καυσίμου όλα με injection & αρκετά οικονομικότερα απο τα κυβικά που συμπαρασύρθηκες...
    you rise you fall you're down then you rise again

  7. #67
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    DRZ400 για να κανεις και κατι παραπερα απο βολτες αε χωματοδρομο αν στην καρφωσει,ισως η ψηλοτερη σελα στη κατηγορια,μικρη καταναλωση..

  8. #68
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    το εχω ξαναποσταρει αλλα θα το ξαναπω
    καποτε ειχα ενα XR 250 μοναδικο μηχανακι,για βολτες ταξιδακια,καθημερινη μετακινηση μεχρι και σε αγωνα εντουρο το εβαλα απλα με ενα ποιο ον λαστιχο τα κανεις ολα

  9. #69
    Παιδιά μόλις οδήγησα το XT660 αλλα ήταν η έκδοση Χ, δηλαδή με motard λάστιχα....
    Το μηχανάκι είναι 180 κιλά(!), δηλαδή μόνο 10 κιλά ελαφρύτερο απο το transalp...
    Στο δρόμο παέι μια χαρά, αλλα τελικά συνειδητοποίησα οτι θέλω πλέον να ξεφύγω απο τα πολλά κιλά και να πάω σε ελαφρύ μηχανάκι...
    Άρα ψάχνω πλέον για κάτω απο 150 κιλά...

    Σε λίγες μέρες θα δοκιμάσω το KLX250 να δω τι λένε τα 250άρια...
    Το DRZ400 δεν το έχω βρει σε κανέναν εδω κοντά να το τεστάρω...
    Το XR250 είναι παλιό μοντέλο(αν δεν κάνω λάθος) και θέλω να πάω γενικά σε καινούρια μοντέλα για να μην πολυασχολούμαι μαζί τους...

    Οπότε καινούριο σχετικά μοντέλο(με μίζα εννοείται), ελεφρύ, ήπιο στην οδήγηση, να πηγαίνει και καμια ψαλαρή βόλτα στο βουνό...

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kavouras5 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά μόλις οδήγησα το XT660 αλλα ήταν η έκδοση Χ, δηλαδή με motard λάστιχα....
    Το μηχανάκι είναι 180 κιλά(!), δηλαδή μόνο 10 κιλά ελαφρύτερο απο το transalp...
    Στο δρόμο παέι μια χαρά, αλλα τελικά συνειδητοποίησα οτι θέλω πλέον να ξεφύγω απο τα πολλά κιλά και να πάω σε ελαφρύ μηχανάκι...
    Άρα ψάχνω πλέον για κάτω απο 150 κιλά...

    Σε λίγες μέρες θα δοκιμάσω το KLX250 να δω τι λένε τα 250άρια...
    Το DRZ400 δεν το έχω βρει σε κανέναν εδω κοντά να το τεστάρω...
    Το XR250 είναι παλιό μοντέλο(αν δεν κάνω λάθος) και θέλω να πάω γενικά σε καινούρια μοντέλα για να μην πολυασχολούμαι μαζί τους...

    Οπότε καινούριο σχετικά μοντέλο(με μίζα εννοείται), ελεφρύ, ήπιο στην οδήγηση, να πηγαίνει και καμια ψαλαρή βόλτα στο βουνό...
    μπορει ενα μηχανακι να εχει αρκετα κιλα, αλλα να ειναι τοσο καλα ζυγισμενο που να μην του φαινονται...
    αν εσυ διαβαζεις τα specs του καθε μοντελου και βγαζεις συμπερασμα μονο απ'οτι γραφουν, δεν κανεις δουλεια...
    γιατι μετα θα σου φαινονται ολα δυνατα με τα αλογα που δηλωνονται, θα σου φαινονται ολα βαρια κ.ο.κ...

    αφου τεσταρεις το ΧΤ και το βρισκεις οτι παει μια χαρα στον δρομο, γιατι "κολλας" στα κιλα του?
    αν οντως σου φανηκαν τα κιλα του στον δρομο, και θες κατι ελαφρυτερο ή θα πας για ΚΤΜ με οτι αυτο συνεπαγεται σε γκαζι γιατι εχουν μπολικο...ή θα πας σε καποιο ιαπωνικο 250 που αμφιβαλω αν θα μπορουν να σε τσουλησουν αξιοπρεπως με τα ασθενικα μοτερακια τους..(εισαι και 2 μετρα παλικαρι)...

  11. #71
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μπορει ενα μηχανακι να εχει αρκετα κιλα, αλλα να ειναι τοσο καλα ζυγισμενο που να μην του φαινονται...
    αν εσυ διαβαζεις τα specs του καθε μοντελου και βγαζεις συμπερασμα μονο απ'οτι γραφουν, δεν κανεις δουλεια...
    γιατι μετα θα σου φαινονται ολα δυνατα με τα αλογα που δηλωνονται, θα σου φαινονται ολα βαρια κ.ο.κ...

    αφου τεσταρεις το ΧΤ και το βρισκεις οτι παει μια χαρα στον δρομο, γιατι "κολλας" στα κιλα του?
    αν οντως σου φανηκαν τα κιλα του στον δρομο, και θες κατι ελαφρυτερο ή θα πας για ΚΤΜ με οτι αυτο συνεπαγεται σε γκαζι γιατι εχουν μπολικο...ή θα πας σε καποιο ιαπωνικο 250 που αμφιβαλω αν θα μπορουν να σε τσουλησουν αξιοπρεπως με τα ασθενικα μοτερακια τους..(εισαι και 2 μετρα παλικαρι)...
    Η αλήθεια είναι οτι τα κιλά του XT δν φάνηκαν όσο του transalp, ούτε όσο του tengai...
    Θα δοκιμάσω και κάποιο 250αρι να δω τι γίνεται...
    Ίσως καταλήξω σε κάτι ενδιάμεσο, σε ενα 400αρι πχ....Πρέπει να τεστάρω μερικά μηχανάκια...

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της YianPep
    Εγγραφή
    23/08/2013
    Μηνύματα
    113
    Μένω Αθήνα είχα KLX 250 για αρκετά χρόνια 1997-2001 και μπορώ να σου πώ κι εγώ μια γνώμη για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
    Καθημερινές διαδρομές δουλειά-σχολή-σπίτι και βράδυ βόλτα.Σάββατο για μπάνιο Ν.Εύβοια Χαλκιδα κλπ-Κυριακή Εντουράδα.Γύρισα τη μισή Κρήτη ,ταξίδεψα Αθήνα-Γιάννενα με επιστροφή απο Κατάρα! Πήγα σε 2-3 trail ride που διοργάνωνε τότε το 0-300(αν θυμάμαι καλα).
    Η περιγραφή που κάνεις στο τι θέλεις νομίζω ταιριάζει αρκετά με τα παραπάνω.
    Ηταν πολύ καλά στημένο για χώμα σε σύγκριση πάντα με τα υπόλοιπα 250 τετράχρονα της εποχής του και λίγο πιο δυνατό.
    Γενικά το ευχαριστήθηκα (ημουν 18 χρ. τότε),πρόβλημα δε μου έβγαλε ποτέ με σωστή συντήρηση.
    Το έδωσα όταν μπήκα στρατό επειδή με χάλαγε να σαπίζει στην αποθήκη.
    Οτι και να πάρεις τελικά ευχομαι να το ευχαριστηθείς!
    Τελευταία τροποποίηση από YianPep; 29/08/2013 στις 10:23.

  13. #73
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Τράβα καβάλα όσα περισσότερα μπορείς γιατί γράφεις για πράγματα που δεν υπάρχουν. Αν κάποιο σου κάνει κλικ, χτύπα το.

    Σκέψου και για κανένα LC4 640.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  14. #74
    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τη βοήθεια...
    Θα δοκιμάσω όσα περισσότερα μπορώ, δυστυχώς είμαι Μάνη και δεν υπάρχουν κοντά πολλά διαθέσιμα...
    Σε λίγες μέρες θα δω το KLX250 για να εχω μια εμπειρία απο 250άρια...
    Σε LC4 640 είναι όλα στο car.gr σε motard, εκτος απο 2 που ειναι Θεσσαλονίκη...
    Αλλα μου φαίνεται οτι γενικά αυτές οι μάρκες(KTM,Husqvarna κτλ) κάνουν μηχανάκια με πολύ ψηλές επιδόσεις, οπότε είναι φτιαγμένα
    για πιο πορωμένους απο εμένα...Το συγκεκριμένο ΚΤΜ δεν το έχω οδηγήσει, άλλα ΚΤΜ που έχω οδηγήσει όμως(και το husqvarna), έχουν τόση
    δύναμη και τόσο γκάζι που προσωπικά δε θα μου χρειαστούν ποτέ...

  15. #75
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kavouras5 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τη βοήθεια...
    Θα δοκιμάσω όσα περισσότερα μπορώ, δυστυχώς είμαι Μάνη και δεν υπάρχουν κοντά πολλά διαθέσιμα...
    Σε λίγες μέρες θα δω το KLX250 για να εχω μια εμπειρία απο 250άρια...
    Σε LC4 640 είναι όλα στο car.gr σε motard, εκτος απο 2 που ειναι Θεσσαλονίκη...
    Αλλα μου φαίνεται οτι γενικά αυτές οι μάρκες(KTM,Husqvarna κτλ) κάνουν μηχανάκια με πολύ ψηλές επιδόσεις, οπότε είναι φτιαγμένα
    για πιο πορωμένους απο εμένα...Το συγκεκριμένο ΚΤΜ δεν το έχω οδηγήσει, άλλα ΚΤΜ που έχω οδηγήσει όμως(και το husqvarna), έχουν τόση
    δύναμη και τόσο γκάζι που προσωπικά δε θα μου χρειαστούν ποτέ...
    2 χρόνια με klx 250 του 09 με χρήση παρόμοια αυτής που αναφέρεις στο αρχικό πόστ αλλά και με 2 κάπως μεγαλύτερα ταξιδάκια. Ήταν οικονομικότατο (4 lt/100 max σε μεικτή χρήση) και δε ζήτησε τίποτα πέρα από τα αναλώσιμα.
    Πρακτικότατο στην πόλη ενώ στο χώμα πάς άνετα μία χαλαρή βολτίτσα. Γενικά δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα.
    Σε σχέση με το wr δίνεις λιγότερα λεφτά και σου μένουν και ρέστα για κάποια έξτρα αν χρειάζεσαι (κράνη, γάντια κλπ). Με βάση αυτά που αναφέρεις τα μόνα που με βάζουν σε σκέψεις είναι :

    α) αν θα σου ταιριάξει λόγο ύψους/κιλών?
    β) αν θα αντέχει ο πίσω σου το "ταξίδι" των 50 χλμ - ένα 250αρι δεν έχει και τη βολικότερη σέλα.

    αν το δείς ψόφιο στο τεστ ράιντ και πιστεύεις οτι θα χρειαστείς λίγο γκάζι παραπάνω τότε καλύτερα να δοκιμάσεις και τα cr - wr.

    κάνε όσα πιό πολλά "τεστ ραιντ¨μπορείς.

    just my 2 cents

    πές μας τις εντυπώσεις σου.

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. Rookie χωμάτινος-αγορά μηχανής enduro
    από Ktm.Prestige στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2012, 18:15
  2. ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ Enduro
    από apsogos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2011, 20:48
  3. Αγορά στολής enduro από internet
    από raptorok στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 03/12/2009, 20:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF