Σελίδα 5 από 11 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 162

Θέμα: xt660z tenere Λάστιχα

  1. #61
    Τελικα φορεσα τα Tourance, μονο καλες εντυπωσεις για πολη, για χωμα δεν τα εχω δοκιμασει και θα καθυστερησω μου φαινεται

  2. #62
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Θα σου αρέσουν και στο χώμα αρκεί να μην τους ζητήσεις πολλά.
    Sent from me using a computer.

  3. #63
    Μέλος Το avatar του/της Theotrelos83
    Εγγραφή
    27/09/2012
    Μηνύματα
    44
    Καλησπέρα σε όλους! Μετά από 18.000χλμ με τα michelin sirac ναι καλά βλέπετε τοποθετήθηκαν τα dunlop TRAILMAX λόγω επικείμενου ταξιδιού.

    Εντυπώσεις μετά από 2.500χλμ περίπου!

    Άσφαλτο: Θέλουν το χρόνο τους για να ζεσταθούν (τώρα το καλοκαίρι 6-7χλμ) μετά σου δίνουν αρκετή αυτοπεποίθηση. Νιώθω το μπροστά να "πέφτει" λίγο νωρίς στη στροφή το οποίο στην αρχή με τρόμαζε αλλά είναι ο.Κ. Δεν χάνει την πρόσφυση όταν περνάω πάνω από τη διαγράμμιση. Απλά δεν νοιώθω σιγουριά σε μεγάλη κλίση της μοτό (είμαι και σχετικά αρχάριος)! Στη βροχή (αν και δεν το κυνηγάω) μου δίνει την αίσθηση πως κρατάει πολύ καλά!

    Χώμα: Λίγα χιλιόμετρα έκανα (περίπου 100) αλλά είναι πολύ ανώτερα των sirac! Παρόλο που και εδώ η εμπειρία μου είναι μικρή πήγαινα με πολύ σβέλτους ρυθμούς σε στεγνό πατημένο χώμα. Σε δρόμο με χοντρές πέτρες πάλι πολύ άνετα! Σε λάσπη και βρεγμένο χώμα δεν δοκιμάστηκαν!

    Φθορά: Τα 1.000χλμ έγιναν δικάβαλο φορτωμένο και μετά το ταξίδι το τακούνι του πίσω ελαστικού έπεσε αισθητά! Κάτι το οποίο μου λέει πως θα βγάλει λίγα χιλιόμετρα!

    Συμπέρασμα: Τίμιο λαστιχάκι 190 ευρώ περασμένα κόστισαν (χωρίς σαμπρέλες) αλλά είναι νομίζω παντού μέτρια. Προσωπικά δεν θα είναι η επόμενη επιλογή μου!
    Σε μια κοινωνία οπού η αίσθηση της ελευθερίας ολοένα και συρρικνώνεται η μοτοσυκλέτα είναι το τελευταίο νόμιμο ναρκωτικό για μένα!

  4. #64
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    ποιο trailmax?
    το Κ760
    η το TR91?
    για το tr91 εχω να σου πω τα καλυτερα φορεμενα πανω σε transalp 700

  5. #65
    Μέλος Το avatar του/της Theotrelos83
    Εγγραφή
    27/09/2012
    Μηνύματα
    44
    Αυτό http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/...d/Trailmax.jsp

    Νομίζω λέγεται σκέτο trailmax έτσι γράφει και στο προφίλ του ελαστικού! Το σκεπτικό ήταν να πατάει και χώμα.. στο οποίο είναι αρκετά καλό!
    Σε μια κοινωνία οπού η αίσθηση της ελευθερίας ολοένα και συρρικνώνεται η μοτοσυκλέτα είναι το τελευταίο νόμιμο ναρκωτικό για μένα!

  6. #66
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    αυτο ειναι το Κ760
    αν κοιταξεις ποιο προσεκτικα καπου το γραφει
    ηταν να βαλουμε τετοια
    αλλα λογω οτι η χρηση προοριζοταν 95%ασφαλτο και 5% χωμα προτιμηθηκε το TR91
    για το κ760 δεν μπορω να εκφερω γνωμη
    για το αλλο αν ανατρεξεις πισω στο θεμα κατι θα βρεις

  7. #67
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Theotrelos83 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλους! Μετά από 18.000χλμ με τα michelin sirac ναι καλά βλέπετε τοποθετήθηκαν τα dunlop TRAILMAX....
    Nice review trele! Thanks.


    Ο Αμφίσιμος λαμβάνει?
    Heιdenau K60 ή Sahara?
    Sent from me using a computer.

  8. #68
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Με αφορμη την παραπάνω ερώτηση του φιλτατου daz να δωσω και γω αναφορα...

    Heιdenau K60 Scout (140-80-17 Πισινό)

    Τα λαστιχα τα φόρεσα τον Απρίλη και εχουν 10.000 πανω τους.Τα 9.000 σε ασφαλτο και τα 1.000 σε χωμα...

    Αρχικα οταν τα φόρεσα υπολόγιζα να κάνω περισσοτερα χλμ σε χωμα αποτι εκανα τελικα ...
    Οπότε ισώς μπορει να πει καποιος οτι δεν ήταν και η καλύτερη επιλογη

    Στο χωμα ...,κανένα απολύτως θεμα αν εξαιρέσεις μια μικρη σαβουριτσα σε λασπη (σε στροφή ενω περασε η μπροστα ροδα , γλιστρησε η πισω και ξάπλωσα χωρις να παρω χαμπάρι),που οφειλόταν μαλλον στην απειρία μου...

    Το τερέν που κινήθηκα ηταν από απλο χώμα μονός εως κατσάβαχο φορτομένος ,απροβλημάτιστα ...
    Σε λάσπη δεν κινήθηκα σχεδον καθολου.

    Στην ασφαλτο τώρα...μπορω να πω, με την πολυ μικρη μου εμπειρία, πως σε στεγνο οδόστρωμα δεν αντιμετώπησα κανενα απολύτως θέμα
    εκτος από τον αναμενόμενο θόρυβο ο οποίος μετα τα 80-90χλμ συντόνιζε και δεν ενοχλούσε .
    Το λαστιχο αρκετά καλό σε στοφές,(για χωμάτινο) χωρίς να με φοβίζει οταν το πίεσα λιγο παραπάνω με μεγάλες κλισεις ...
    Εκει που με φοβισε αρκετα ηταν στιγμες που απο στεγνή ασφαλτο πατούσα βρεγμένη (βλεπε απο απλο νερο σπασμένου σωλήνα εως σαπουνονερα της κυρα Τασιας ) ...Εκει καποιες φορές τα είδα ολα .Η προσφηση χανοταν ,και αν καποιος ειναι και λιγο αφηρημενος θα μπορουσε να είναι και μοιράιο...

    Απο φθορά τωρα ... το τακούνι δεν πεφτει ευκολα.
    Ακομα και μετα απο το τελευταιο ταξιδι ,Αθήνα-Αλεξανδρουπολη-Αθήνα,με ταχυτητα εως και παρατεταμένα 140 Tenerισια το πλεμα δεν επεσε αισθητά ...

    Το βασικο τωρα... Παράπονα...Οι βασεις σε ολα τα πισω τακούνια εχουν ανοιξει ,απο λιγο εως πολυ...
    Τα ελαστικα παρουσίασαν αυτο το κουσούρι από τα 5.000 οπου τότε ήταν πολυ αμυδρό το ραγισμα...Το οποιο επιδεινώθηκε μετα τα τελευταια 1700 μαζεμένα χιλιόμετρα που τους εκανα.

    Την πιεση την πρόσεχα αρκετα , και τιρούσα τις πιέσεις που μου πρότεινε ο μαστορας και που ειχα δει να προτεινετε και εδω...
    Μονός 29 μ 32 π
    Χωμα 26 μ 29 π
    Φορτομ 33 μ 36 π

    Ψαχνοντας να βρώ την αιτία που προκάλεσε αυτο το ράγισμα ξεκίνησα απο το μαστορα , ο οποιος μου ειπε πως εφταιγε η παρατεταμένη υψηλη ταχυτητα σε ζεστο οδόστρωμα και πως το λαστιχο εχει χαμηλο δείκτη ταχύτητας, το οποίο αναιρεθηκε ψάχνοντας γιατι ο δεικτης του συγκεκρημένου είναι ''H'', τουτέστιν 210...
    Επικοινωνησα με τον αντιπρόσωπο στην Ελλαδα και του εστειλα φωτο τις οποίες με τη σειρα του τις προώθησε στον κατασκευαστη.
    Απάντηση...; Πως αυτό οφείλεται σε χαμηλη πιεση και υπερφορτωση της μηχανης...
    Ψαχνοντας βρηκα και τι πιεσεις που προτεινει και η Heidenau...

    Σε ασφαλτο μπρος-πισω :
    μονός : 33-39
    διπλός: 35-42
    Φορτο: 36-44

    Σε χωμα μπρος-πισω :
    Μονος : 26-29
    Διπλός : 29-33
    Φορτο : 32-36

    Τις οποιες τις βρηκα λιγο υπερβολικές σε σχέση με ο,τι εχω ακούσει και διαβάσει μεχρι στιγμής...
    Ακολουθουν Φωτο ...
    Η ημερομηνια παραγωγής για το αρχειο 26η εβδομαδα του 12.

    Για πειτε και σεις τίποτις ,να το κύνηγησω σαν ελατωματικό ή την εκανα εγω τη :a31: ...
    Αυτα...
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 1.jpg‎   2.jpg‎   3.jpg‎  
    Get up ,Stand up....Stay up.

  9. #69
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Μπράβο ωραίος. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

    Μετά από 10.000χλμ έχουν αυτή τη φθορά μόνο? Εντυπωσιακό!

    Τα 44αρια και εμένα μου φαίνονται υπερβολικά όπως και το 36 στο χώμα με φορτίο. Δλδ πόσο φορτίο να βάλεις? Περισσότερο απ' ότι όταν είσαι δικάβαλο, στο οποίο προτείνει 33 πίσω? Εκτός και αν το 36 είναι για δικάβολο φορτωμένο.

    Ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται με τις πιέσεις. Ο κατασκευαστής κάτι ξέρει αλλά μήπως οι προτάσεις του είναι για την μέγιστη αντοχή και μόνο? Μόνος σε άσφαλτο 33-39?
    Sent from me using a computer.

  10. #70
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Να συμπληρωσω..
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος

    Σε ασφαλτο μπρος-πισω :
    μονός : 33-39
    διπλός: 35-42
    Φορτο με παρεα: 36-44

    Σε χωμα μπρος-πισω :
    Μονος : 26-29
    Διπλός : 29-33
    Φορτο με παρεα : 32-36
    Get up ,Stand up....Stay up.

  11. #71
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    πλεχτε ενα στεφανι 18ρι πισω να βρειτε την υγεια σας, εντος κι εκτος
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #72
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    και για του λόγου το αληθες ...

    http://www.tiger800.co.uk/index.php?topic=5525.10

    και αυτο που το βρηκα απο το advrider :

    http://www.advrider.com/forums/showt...=864083&page=2 :
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων heidenau-email.jpg‎  
    Get up ,Stand up....Stay up.

  13. #73
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    πλεχτε ενα στεφανι 18ρι πισω να βρειτε την υγεια σας, εντος κι εκτος
    Τι πλεονεκτηματα και τι μειον εχει αυτη η προταση γιατρε...;
    Get up ,Stand up....Stay up.

  14. #74
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    και για του λόγου το αληθες ...

    http://www.tiger800.co.uk/index.php?topic=5525.10

    και αυτο που το βρηκα απο το advrider :

    http://www.advrider.com/forums/showt...=864083&page=2 :
    δεν παιζει....3.0 bar ειναι 43.5 PSI
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #75
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Τι πλεονεκτηματα και τι μειον εχει αυτη η προταση γιατρε...;
    Πλεονεκτηματα:
    1) Περισσοτερες επιλογες ελαστικων για χωμα και διπλη χρηση
    2) πολυ καλλιτερη συμπεριφορα στο χωμα και στην ασφαλτο (με λαστιχα χωματος και διπλης χρησης)
    3) ευσταθεια και προσφυση
    4) ανεβαζει 1.5 εκατοστο τον ποπο της μηχανης και την αποσταση απο το εδαφος (αλλα αν δε μας αρεσει αυτο ευκολα το φερνουμε στα ιδια με προφορτηση)
    5) μεγαλυτερη μακροζωια ελαστικων (ειδικα στα προβληματα ξυρισματος τακουνιων)

    Μειονεκτηματα:
    1)Κοστος μετατροπης (περιπου 250ευρα)
    2)μακραινει το γραναζωμα κατα +1 δοντι μπροστα η -3 δοντια πισω, οποτε θελει τα αναλογα για να ερθει στα ιδια
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 5 από 11 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Nέα Yamaha XT660Z Tenere
    από pontiki στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2009, 21:11
  2. Xt660z Tenere ηλεκτρκό πρόβλημα
    από xtkoulas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2009, 19:32
  3. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Xt660z Tenere???
    από varaderokav11 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2008, 07:43
  4. 2008 Yamaha XT660Z Tenere
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2008, 15:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF