Η συζήτηση είναι αν τα περισσότερα άλογα κάνουν μια μηχανή πιο σταθερή στη στροφή. γενικά. Ή το ανάποδο. Αν η έλλειψη αλόγων μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στον αναβάτη στη στροφή. Αν δηλαδή τα άλογα προσφέρουν ενεργητική ασφάλεια. Αν είναι λόγος αυτός να επιλέξεις κάτι με περισσότερα άλογα. Και όπως πολλά πράγματα στη ζωή δεν περιμένω άσπρο η μαύρο, συζήτηση κάνουμε.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity...
η μεγάλη ιπποδύναμη στη στροφή το πολύ-πολύ να σου προσφέρει κανα χάϊ...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ενεργητική ασφάλεια σημαίνει η δυνατότητα αποφυγής κάποιας δύσκολης κατάστασης, και εκεί παίζει ρόλο και η ιπποδύναμη. Την ώρα που στρίβεις, η συνεισφορά των ίππων είναι μηδαμινή εφόσον δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.
Μόνο στυλ πριν τη στούκα μπορούν να προσφέρουν, αφού το high είναι θεαματικό.
Τα περί αδειάσματος στην στροφή από χαμηλή ιπποδύναμη, είναι εντελώς άκυρα. Αλλιώς θα βλέπαμε σκουτερόπαπιες πεταμένες σε κάθε στροφή.
Ομως νομίζω οτι όταν μπαίνω σε στροφή και αρχίζει να ολισθαίνει ο πίσω προς τα χωράφια ,
αν δεν ανοίξω γκάζι να συνεχίσω την πλαγιολίσθηση ελεγχόμενα με το γκάζι για να βγώ θα το αγοράσω το οικόπεδο.
Εκεί νομίζω οτι η ροπή και η γραμμική απόδοση του κινητήρα παίζει μεγάλο ρόλο.
Ο sapilas το είπε πολύ σωστά παραπάνω, έχουμε κύλιση και ταυτόχρονα ολίσθηση.
Στο χώμα είναι φανερό σε πολύ μικρές ταχύτητες και πολύ μικρές κλίσεις λόγο ελάχιστης τριβής.
http://www.lesvosnews.net/articles/n...svoy-pitsiladi