Mην μπερδέυουμε το κλασσικό με το σπάνιο και πανακριβο κλασσικό. Και τα δύο ειναι εξ ίσου κλασσικά, απλά το ενα ειναι σπάνιο και το άλλο όχι.
Κλασσικη μοτοσυκλέτα σήμερα θεωρείται οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε πριν το 1983 και είναι σε original κατάσταση. Η FIVA το λέει, δεν το έβγαλα εγώ.
Και το Honda CB250 του 70 ειναι κλασσικό, όπως και το BMW R26, απλά δεν κοστίζουν τα τρελλα λεφτά αφενός γιατί δεν ηταν πανάκριβα τότε (το BMW ηταν τωρα που το σκέφτομαι) αλλά και γιατί δεν ηταν κατι το εξαιρετικό, κατι που άφησε τον κόσμο με το σαγόνι κατεβασμένο, καθώς επίσης και γιατί η παραγωγή τους δεν ήταν περιορισμένη.
Ας το δούμε κι αλλιώς.
Ενα BMW R90S πχ δεν εχει κατι το τόσο σπουδαίο εναντι του R90/6, αλλά ήταν η ναυαρχίδα και η πιο γρήγορη ενω παρήχθη για μικρό δοιάστημα κι ετσι ειναι σχετικά πιο σπάνια.Το αποτέλεσμα ειναι ότι σήμερα κοστίζει όσο 2 R90/6.
Ενα καλο Kawasaki Z900 απο τα πρωτα κοστίζει οσο 3 μεταγενέσταρα Kawasaki Ζ1000, απλά γιατί οταν βγηκε ηταν η πιο γρήγορη μοτοσυκλέτα και κράτησε αυτό το cult status.
Αν καποιος θέλει μια κλασσική μοτοσυκλέτα που η αξία της να πολλαπλασιαστεί στο μέλλον, θέλει αρκετή μελέτη το θέμα.
πχ Τα RG500 τωρα τελευταία εχουν αρχίσει κι ακριβαινουν υπερβολικά.
Τα Bol D Or θεωρούνται ευκαιρίες, ειναι ακόμα φτηνά, αλλά μαλλον θα ακριβύνουν σιγα σιγα.