Σωστά, ας κλειδωθεί το θρεντ να τελειώνουμε.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Δεν θέλω να περιορίσω κάποιον, ούτε να οδηγήσω τη κουβέντα εκεί που θέλω εγώ.
Δεν απέτρεψα να κουβεντιάσουμε κάτι διαφορετικό από το θέμα του παρόντος νήματος. Απλά να γίνει σε ξεχωριστό θέμα ώστε ο καθένας να ξέρει τι διαβάζει και πού θα το βρει.
Κάποιες φορές γίνονται τοποθετήσεις εκτός θέματος οι οποίες όμως είναι αξιόλογες και χρήσιμες. Κρίμα δεν είναι να χάνονται; Δεν θα είναι πιο ωφέλιμο να βρίσκονται σε σχετικό νήμα;
Think faster than you ride
εγώ θα το ρωτήσω και ας το κόψετε γιατι το άλλο θέμα είναι κλειδωμένο και εγώ επιτέλους βρήκα τρόπο να ξεδιαλύνω το αιώνιο ερώτημα μου:
Δηλαδή για να καταλάβω, τελικά είχαν δίκιο οι παππούδες και πατεράδες μας που έλεγαν για κάτι μαούνες αυτοκίνητα που ζύγιζαν 10 τόνους ότι στρίβουν καλύτερα από τα ελαφρότερα αυτοκίνητα?
Τόσα χρόνια νόμιζα ότι η φυγόκεντρος υπάρχει και παίζει καθοριστικό ρόλο. Θεωρούσα ότι όσο (all other things being equal) πιο βαρύ είναι το αυτοκίνητο τόσο πιο χάλια είναι η συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια της στροφής. Τώρα που πέθανε η φυγόκεντρος και υπάρχει μόνο η κεντρομόλος σημαίνει ότι όσο πιο βαρύ τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται στο οδόστρωμα, henceforth, τόσο μεγαλύτερη τριβή άρα και σταθερότητα.
Καταλαβα καλά γιατρέ μου?
Google it...
Και αν δεν καλυφθείς άνοιξε καινούργιο θέμα.
Αυτό κλειδώνει!
Think faster than you ride