Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: KTM 950 adv +5hp???

  1. #1

    KTM 950 adv +5hp???

    KTM 950 adv +5hp???
    Έχω μια πληροφόρηση ότι με κανα 80άρι ευρά κάνεις μια μετατροπή που καταργεί κάτω από το φίλτρο κάτι σωληνάκια, υποπιέσεων??, αν κατάλαβα καλά και παίρνεις 5 αλογάκια. Αυτό μου είπαν έχει το SM από τη μάνα του και μπορεί να γίνει και στο adv. Ξέρει κανείς τι ακριβώς μετατροπή είναι αυτή;;

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από figo-migo Προβολή μηνύματος
    KTM 950 adv +5hp???
    Έχω μια πληροφόρηση ότι με κανα 80άρι ευρά κάνεις μια μετατροπή που καταργεί κάτω από το φίλτρο κάτι σωληνάκια, υποπιέσεων??, αν κατάλαβα καλά και παίρνεις 5 αλογάκια. Αυτό μου είπαν έχει το SM από τη μάνα του και μπορεί να γίνει και στο adv. Ξέρει κανείς τι ακριβώς μετατροπή είναι αυτή;;
    παραπληροφορηση...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Αν εννοεις την καταργηση του SAS, 5 αλογα σιγουρα δεν παιρνεις!
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  4. #4
    Σίγουρα πάντως δίνεις 80€!

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Αν εννοεις την καταργηση του SAS, 5 αλογα σιγουρα δεν παιρνεις!

    Μαλλον εννοει την καταργηση του EPC, οπου επισης δεν παιρνει αλογα, απλα μια αδιορατη διαφορα στην επιταχυνση στις 3 πρωτες σχεσεις. Η οποια ομως ειναι τσαμπα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Μαλλον εννοει την καταργηση του EPC, οπου επισης δεν παιρνει αλογα, απλα μια αδιορατη διαφορα στην επιταχυνση στις 3 πρωτες σχεσεις. Η οποια ομως ειναι τσαμπα.
    Aφου λεει σωληνακια υποπιεσων το SAS ειναι και αφορα το συστημα εμπλουτισμου σε οξυγονο του συστηματος εξαγωγης.
    Το EPC εχει τρια καλωδιακια και αφορα τη 2α και 3η ταχυτητα.
    Τσαμπα και τα 2!
    http://www.ktm950.info/how/Orange%20...pc_removal.htm
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Aφου λεει σωληνακια υποπιεσων το SAS ειναι και αφορα το συστημα εμπλουτισμου σε οξυγονο του συστηματος εξαγωγης.
    Το EPC εχει τρια καλωδιακια και αφορα τη 2α και 3η ταχυτητα.
    Τσαμπα και τα 2!
    http://www.ktm950.info/how/Orange%20...pc_removal.htm
    Και το EPC εχει σωληνακια υποπιεσεων απο τα καρμπ εξω στο φιλτροκουτι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Και το EPC εχει σωληνακια υποπιεσεων απο τα καρμπ εξω στο φιλτροκουτι.
    Εγω απλα ειχα κοψει το ενα καλωδιακι και ειμανε ΟΚ.
    Δεν εβγαλα σωληνακια.
    Πασο.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Aφου λεει σωληνακια υποπιεσων το SAS ειναι και αφορα το συστημα εμπλουτισμου σε οξυγονο του συστηματος εξαγωγης.
    Το EPC εχει τρια καλωδιακια και αφορα τη 2α και 3η ταχυτητα.
    Τσαμπα και τα 2!
    http://www.ktm950.info/how/Orange%20...pc_removal.htm
    ΟΚ. Αυτό είναι κατά πάσα πιθανότητα. Και τα 80 Ευρά πολλά δεν είναι για αυτή την τσάμπα κατάργηση ο κλέφτης; Τι κοστίζει τα μεταλλικά καπάκια που βάζει στις τρύπες;Είναι κίτ κάποιας εταιρείας;Τέλος πάντων είδε κανένας κάποια διαφορά που να αξίζει να ασχοληθείς;;
    Τελευταία τροποποίηση από figo-migo; 09/09/2013 στις 22:41.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από figo-migo Προβολή μηνύματος
    ΟΚ. Αυτό είναι κατά πάσα πιθανότητα. Και τα 80 Ευρά πολλά δεν είναι για αυτή την τσάμπα κατάργηση ο κλέφτης; Τι κοστίζει τα μεταλλικά καπάκια που βάζει στις τρύπες;Είναι κίτ κάποιας εταιρείας;Τέλος πάντων είδε κανένας κάποια διαφορά που να αξίζει να ασχοληθείς;;
    Αν δεν εχεις τις μαμα εξατμισεις, τοτε καλο ειναι να το κανεις. Συνολικο κοστος οσο ενας βολος που θα φραξει τον σωληνα που βγαινει απο το πισω αριστερα μερος του φιλτροκουτιου..
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Τελικά εσείς οι ιδιοκτήτες ΚΤΜ αν δεν τα δώσετε σε επισκευές τα δίνετε σε μετατροπές. Θέλετε κάπου να τα δώσετε.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Μου θυμιζει την φαση με το bandit που μου ζητησανε 20ε για να "καταργησουν" το pair.....

    Ενα κομματι μονωτικη ταινια υποθεση δηλαδη....

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Τελικά εσείς οι ιδιοκτήτες ΚΤΜ αν δεν τα δώσετε σε επισκευές τα δίνετε σε μετατροπές. Θέλετε κάπου να τα δώσετε.
    Ασε δε, που επειδη εχουμε ΚΤΜ, μας περισευουν
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  14. #14
    Τα αλουμινένια καπάκια που κυκλοφορούν στο εμπόριο, στο εξωτερικό, αν είναι και ανοδιωμένα σε χρώμα, μπορεί να κοστίζουν καμμιά $50 + τη δουλειά, ίσως να μην είναι και τόσο εξωφρενικό το ποσό. Τώρα οτι γίνεται και φθηνότερα, σίγουρα γίνεται. Τα μάτια σας δεκατέσσερα λοιπόν και ρωτάτε και εδώ, μιά και μερικοί τα έχουν περάσει πρίν από σας...

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν δεν εχεις τις μαμα εξατμισεις, τοτε καλο ειναι να το κανεις. Συνολικο κοστος οσο ενας βολος που θα φραξει τον σωληνα που βγαινει απο το πισω αριστερα μερος του φιλτροκουτιου..
    Οπως τα λεει.
    Κανεις μια ταπιτσα και "βουλωνεις" τον σωληνα που βγαινει απο το φιλτροκουτι και παει στους κυλινδρους.
    Το ειχα κανει και εγω.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Δισκοι μπροστα για KTM 950 ADVE..
    από trelokefaloitis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2012, 08:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF