καταρχάς ευχαριστούμε που μοιράστηκες τον πόνο σου μαζί μας.....
πότε νοιώθεις όμως οτι οδηγάς πιο πολύ μοτοσυκλέτα?
στρίβοντας με το 990 ή με το 1190 και τα ηλεκτρονικά καλούδια του????
καταρχάς ευχαριστούμε που μοιράστηκες τον πόνο σου μαζί μας.....
πότε νοιώθεις όμως οτι οδηγάς πιο πολύ μοτοσυκλέτα?
στρίβοντας με το 990 ή με το 1190 και τα ηλεκτρονικά καλούδια του????
αααααααααααααααα
λύσε μας και τον γρίφο της κατανάλωσης......
πολύ ωραία παρουσίαση Σπύρο
Τί σκατά, τον άπεφτο έχουν όσα ρημάδια φοράνε traction?
Πολύ ωραία παρουσίαση όντως. Μπράβο για τον κόπο σου.
Σπύρο συγχαρητήρια mate, υπέροχο review
Συμφωνώ πως η ΚΤΜ καλά έκανε και ανοίχτηκε σε νέο αγοραστικό κοινό, δίνοντας ταυτόχρονα και την ευκαιρία σε πολλούς απ' τους ήδη πελάτες της να παραμείνουν.
Το δικό σου κακά τα ψέματα απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό ηλικιακά τη στιγμή που οι φόρτυ-σάμθινγκ στην πλειοψηφία τους θέλουν περισσότερη ασφάλεια και άνεση. Το ότι οι Γερμανοί πουλάνε σαν ζεστό ψωμί στην κατηγορία δεν είναι τυχαίο. Το ΚΤΜ πιστεύω θα συγκινήσει αρκετούς απο αυτούς που ζητούν περισσότερη ζωντάνια απ το GS, ενώ ταυτόχρονα νομίζω πως τελικά ήδη το γλυκοκοιτάζουν και αρκετοί παλιοί ή πρώην κάτοχοι ΚΤΜ άσχετα με το τι λένε.
Απο τη στιγμή που λύθηκαν το θέματα του κινητήρα στα χαμηλά (σκορτσαρίσματα κλπ) και βγήκαν και τόσα άλογα, το μόνο κλειδί που απομένει είναι η αξιοπιστία.
Σε σχέση με το παλιό πιστεύω πως για την συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών το νέο έχει να προσφέρει αρκετά περισσότερα και μένει μόνο να φανταζόμαστε τι θα έκανε αυτό το μοτέρ με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια στο παλιό σασί...
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Την Κυριακή οδήγησα το ρ6 του αδερφού μετά από δυο χρόνια σε δημόσιο δρόμο άπο άρτα στο βούργαρέλι. Σαν track bike σκληρό και απροσιτο χωρίς ίχνος βοηθηματος και συγκρινοντας το με το 990 μου ελλειψε δυο φορές το abs η τεράστια διαδρομή στις αναρτήσεις ιδιαίτερα στα σαμαρακια που το σφουγγάρι στη θέση της σελας έκανε τα νεφρα μου να πονάνε μέχρι και τώρα.
Οπότε για ποιο λόγο όχι στα 150 άλογα το abs tc κάλυψη και κατ επιλογην άνεση. 270; Παει και το ρ6 και παίζεις με το γκάζι παντού ας φοράει γομες και δεν το συζητω για φρένο πανικού
Ναι λοιπόν στα 1200cc και ας μην γελιόμαστε όλοι το χαζεψαμε το 1190 νύχτα σε βιτρίνα. Καταραμένα λεφτα αν περισσευαν θα το παιρνα για να περνουσα τον 20χρονο που δεν καταφερνα να δω με το τουονο. Και όπως προανεφερε ο φίλος από πάνω να γινομουν, τσάμπα μάγκας
Μπραβο Σπυρο ωραίο short term test...
Να συμπληρώσω επίσης ότι ο χαρακτήρας στο νέο adventure φωνάζει ασφαλτο ,και ο λόγος είναι το tc...
Ευτυχώς που στο χώμα δεν υπάρχουν (ακόμα ) ηλεκτρονικά βοηθήματα...
Το TC του ρυθμιζεται; Αν οχι, προς τι οι υμνοι;
Ban 'em all
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ............ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ
Νάμασταν όμως καί σίγουροι όταν ξεκινάγαμε μιά βόλτα,ένα ταξίδι,μιά έκδρομή,
ότι θά τελειώσει...........τί καλά πού θάτανε
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Αυτα τα modes ειναι στην ουσια ρυθμιζομενα επιπεδα ευαισθησιας.
Αν σε κανει πιο ασφαλη, τοτε σε κανει και πιο γρηγορο, ετσι δεν ειναι?
Αλλα ακομα κι αν δεν ειναι ετσι, τι θα νοιαξει αυτο ενα καθημερινο καβαλαρη σα και του λογου μας?
Αλλα ακομα κι αν τον νοιαζει, η αν δεν ειναι καθημερινος καβαλαρης, απλα το απενεργοποιει.
Που ειναι το προβλημα?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.