μικρε μου καπνοσυριγγιστη, ακου να δεις...
οι dutatisti εχουν ΚΟΛΛΗΣΕΙ σε 1 (ολογραφως ενα) μοτερ...
και αυτο ειναι το δικυλινδρο...
οσες μετατροπες και αν κανουν, οτι γωνια και αν δωσουν στους κυλινδρους, οτι εξωτικο υλικο και να βαλουν μεσα, εξω, πανω ή κατω απο το μοτερ...θα παραμενει ενα δικυλινδρο...
ενταξει, ωραιο το δικυλινδρο, με φοβερη ροπη, ισως περισσοτερο αξιοποιησιμη απο ενα υστερικο 4κ, αλλα οταν τα αλογα απο τις αλλες εταιρειες (ιαπωνες) αρχισαν να παιρνουν την ανιουσα, αυτοι δεν μπορουσαν να ακολουθησουν...
αρχισαν λοιπον να προσθετουν κυβικα μπας και καταφερουν να κατσουν διπλα σε καποιο ποταπο 4κ με τα μισα λεφτα, σε καμια ευθεια...
με συμμαχο τους λοιπον το design, την ωραια οδηγησιμοτητα και την κοφτερη γεωμετρια του συνολου, προσπαθουν να κερδισουν την παρτιδα καμποσα χρονια τωρα...
α, ναι...να μην ξεχναμε και τον χ α ρ α κ τ η ρ α που φημολογουνται να εχουν ολα τα ducati και δεν εχουν ολα τα αλλα...και καπου εδω ξεκιναμε να γελαμε...


