Σελίδα 3 από 9 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 131

Θέμα: Ducati Panigale - 899

  1. #31
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Δε μιλάω μόνο για τελικές.

    Βασικά δεν το πάω από πλευράς επιδόσεων. Μιλάω από πλευράς "δικαιολόγησης".

    Τί εννοώ:
    Έχω παρατηρήσει μια πατέρνα, τα μη τετρακύλινδρα εν σειρά μηχανάκια να έχουν "περίεργο" και συνήθως μεγαλύτερο κυβισμό από τα αντίστοιχά τους τετρακύλινδρα.
    kawasaki ZX 636 σου λεει τίποτα?

    Δεν καταλαβαίνω την εννοια 'δικαιολόγησης'.
    Οι κατηγορίες διαμορφώνονται απο την αγορά. Παλιότερα ειχαμε κατηγορίες 400, 500, 750, 900.
    Μετα έγιναν 400, 550, 750, 900, 1000, στην συνέχεια τα 550 έγιναν 600, τα 900 εγιναν 1000, τα 750 και τα 1100 εξαφανίστηκαν κοκ.
    Το απλοποίησα λίγο βέβαια αλλά καταλαβαίνεις τι λέω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Δε μιλάω μόνο για τελικές.

    Βασικά δεν το πάω από πλευράς επιδόσεων. Μιλάω από πλευράς "δικαιολόγησης".

    Τί εννοώ:
    Έχω παρατηρήσει μια πατέρνα, τα μη τετρακύλινδρα εν σειρά μηχανάκια να έχουν "περίεργο" και συνήθως μεγαλύτερο κυβισμό από τα αντίστοιχά τους τετρακύλινδρα.

    Πχ. R6, CBR600, GSXR600 αλλά Daytona675.
    Αυτά τα παραπάνω 75 κυβικά κάπως δε δικαιολογούνται? Είναι "δίκαιο" ένα τρικύλινδρο να έχει 75 κυβικά παραπάνω από τα υπόλοιπα 600άρια και να το χαρακτηρίζουμε 600άρι, ή "κλέβει" για να το πω έτσι?

    Κι αντιστοίχως με τα μεγάλα. Τα τζαπάν στάνταρ χιλιάρια, και τα γιούροπ ανάλογα τους κυλίνδρους, τη διάταξη και τις ορέξεις τους.
    Ανήκουν στην ίδια κατηγορία μοτοσυκλετών και τα μεν και τα δε?
    Ασχέτως αν του αλλάζει τον αδόξαστο, μπαίνει έστω και τυπικά σε σύγκριση το fireblade με το panigale (το μεγάλο), ή όχι λόγω διαφοράς κυβικών?


    (ανάποδο παράδειγμα: μου σηκωνόταν η τρίχα όταν έβλεπα σε περιοδικά τίτλο "Τεστ: ποιό είναι το καλύτερο γυμνό 600άρι" και μου είχε μέσα και το Z750 )


    μικρε μου καπνοσυριγγιστη, ακου να δεις...
    οι dutatisti εχουν ΚΟΛΛΗΣΕΙ σε 1 (ολογραφως ενα) μοτερ...

    και αυτο ειναι το δικυλινδρο...
    οσες μετατροπες και αν κανουν, οτι γωνια και αν δωσουν στους κυλινδρους, οτι εξωτικο υλικο και να βαλουν μεσα, εξω, πανω ή κατω απο το μοτερ...θα παραμενει ενα δικυλινδρο...

    ενταξει, ωραιο το δικυλινδρο, με φοβερη ροπη, ισως περισσοτερο αξιοποιησιμη απο ενα υστερικο 4κ, αλλα οταν τα αλογα απο τις αλλες εταιρειες (ιαπωνες) αρχισαν να παιρνουν την ανιουσα, αυτοι δεν μπορουσαν να ακολουθησουν...
    αρχισαν λοιπον να προσθετουν κυβικα μπας και καταφερουν να κατσουν διπλα σε καποιο ποταπο 4κ με τα μισα λεφτα, σε καμια ευθεια...

    με συμμαχο τους λοιπον το design, την ωραια οδηγησιμοτητα και την κοφτερη γεωμετρια του συνολου, προσπαθουν να κερδισουν την παρτιδα καμποσα χρονια τωρα...
    α, ναι...να μην ξεχναμε και τον χ α ρ α κ τ η ρ α που φημολογουνται να εχουν ολα τα ducati και δεν εχουν ολα τα αλλα...και καπου εδω ξεκιναμε να γελαμε...

  3. #33
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μικρε μου καπνοσυριγγιστη, ακου να δεις...
    οι dutatisti εχουν ΚΟΛΛΗΣΕΙ σε 1 (ολογραφως ενα) μοτερ...

    και αυτο ειναι το δικυλινδρο...
    οσες μετατροπες και αν κανουν, οτι γωνια και αν δωσουν στους κυλινδρους, οτι εξωτικο υλικο και να βαλουν μεσα, εξω, πανω ή κατω απο το μοτερ...θα παραμενει ενα δικυλινδρο...

    ενταξει, ωραιο το δικυλινδρο, με φοβερη ροπη, ισως περισσοτερο αξιοποιησιμη απο ενα υστερικο 4κ, αλλα οταν τα αλογα απο τις αλλες εταιρειες (ιαπωνες) αρχισαν να παιρνουν την ανιουσα, αυτοι δεν μπορουσαν να ακολουθησουν...
    αρχισαν λοιπον να προσθετουν κυβικα μπας και καταφερουν να κατσουν διπλα σε καποιο ποταπο 4κ με τα μισα λεφτα, σε καμια ευθεια...

    με συμμαχο τους λοιπον το design, την ωραια οδηγησιμοτητα και την κοφτερη γεωμετρια του συνολου, προσπαθουν να κερδισουν την παρτιδα καμποσα χρονια τωρα...
    α, ναι...να μην ξεχναμε και τον χ α ρ α κ τ η ρ α που φημολογουνται να εχουν ολα τα ducati και δεν εχουν ολα τα αλλα...και καπου εδω ξεκιναμε να γελαμε...
    Θες να μας πεις ότι πας (πχ στας Σέρρας) γρηγορότερα με το μπ@υρδέλο σου παρά με το 1198?
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #34
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    καλα αυτα τα περι μοτερ πανε βερεσε ο κυβισμος αυτος/διαμετρος διαδρομη και αποδοση απλα ειναι τελειος για δρομο...κατι σα το 848 σε καλυτερο δλδ που ηταν πολυ πιο απολαυστικο στο δρομο απο το γκαζμα το 1098 που ειναι τρομος

    2 φαουλ...
    α)ψαλιδι σαν 696 ειναι

    β)δαγκανες....ουτε καν τις καλες δε βαλανε...τεσπα καλη σειρα βρισκεις με 250ε και μονομπλοκ με 400κατι μεταχειρω αλλα ειανι η φαση της γυφτιας που ειναι ξενερα δε θα ναι και φτηνο το μηχανακι...νταξ το μονομπρατσο ειναι κλασικη συνταγη της ντουκατι να το καταργει απο τις ''φτηνες'' σειρες αλλα τα φρενα αισχος...και ο σακης πισω επισης μια ζωη σουμιες ηταν

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Θες να μας πεις ότι πας (πχ στας Σέρρας) γρηγορότερα με το μπ@υρδέλο σου παρά με το 1198?
    δεν εχει να κανει με μενα...
    εγω ειμαι κουλος και επ'ουδενι δεν εξαντλω τις δυνατοτητες αυτων των μηχανακιων...πιθανοτατα οπως πηγαινω με το ενα να πηγαινω και με το αλλο...
    αν ομως δωσεις σε εναν καλο χερα ενα Κ9 και ενα 1198, δεν νομιζω να εχουν τρελες διαφορες στους χρονους και ας εχει το ενα τα τριπλα λεφτα του αλλου...και ας εχει το ενα τα ρυθμιζομενα ohlins κλπ, κλπ...
    ενταξει εχει να κανει και με τις προσωπικες προτιμησεις του καθενος...αλλος μπορει να γουσταρει την ροπη του δικυλινδρου και αλλος να την μισει...
    ο swantz μπηκε με μαμα Κ7 (ουτε εξατμισεις δεν πρεπει να ειχε) και εκανε 1,24...
    αυτα εχουν γραφτει και στο ebike* (δεν θυμαμαι τευχος) που τα ειχαν συγκρινει καποια στιγμη..

    αλλα το θεμα μας δεν ειναι αυτο...
    το θεμα μας ειναι οτι σε απολυτη δυναμη τα ducati ειναι πισω απο τα 4κ (ειδικα απ'οταν βγηκε το BMW) και προσπαθουν να ισοφαρισουν βαζοντας κυβικα...

    για φερε ενα ducati 999 ή 1098 να κατσουν διπλα στο Κ9 στην ευθεια για να γελασουμε λιγο...



    *και αναφερω το ebike γιατι φημιζεται και πιστευω στην αντικειμενικοτητα του...δεν ειναι Μ..Ο που προωθουσε το μηχανακι του οποιου η αντιπροσωπεια του εριχνε φραγκα σε διαφημισεις κλπ...

  6. #36
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος

    για φερε ενα ducati 999 ή 1098 να κατσουν διπλα στο Κ9 στην ευθεια για να γελασουμε λιγο...
    Ετσι γελάγανε καποιοι με γρήγοροι με GSXR1000 κάποτε στις Σέρρες κι ελεγαν στον Χριστοδούλου οτι δεν παίζει με τίποτα να μην τον φτάσουν και περάσουν στην ευθεία αφού το Ducati του ηταν πολύ πιο αδύναμο.
    Ομως γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος, και φυσικά παίζει τεράστιο ρόλο με ποσα θα βγείς από την Κ16.
    Τούς περίμενε κιόλας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #37
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    β)δαγκανες....ουτε καν τις καλες δε βαλανε...
    Ε θα βγει και κανα 899s

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ετσι γελάγανε καποιοι με γρήγοροι με GSXR1000 κάποτε στις Σέρρες κι ελεγαν στον Χριστοδούλου οτι δεν παίζει με τίποτα να μην τον φτάσουν και περάσουν στην ευθεία αφού το Ducati του ηταν πολύ πιο αδύναμο.
    Ομως γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος, και φυσικά παίζει τεράστιο ρόλο με ποσα θα βγείς από την Κ16.
    Τούς περίμενε κιόλας.
    δεν μιλαμε για την ευθεια των Σερρων ρε Αρη...
    το εγραψα και απο πανω...η πιστα ειναι πιστα και παει γρηγορα ο γρηγορος...οχι το μηχανακι...φυσικα και εχει να κανει με το ποσα βγαινεις απο την Κ16...
    μιλαμε για απολυτη ιπποδυναμη και ευθεια κοντραδικη ή αλλιως δρομο...

  9. #39
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    δεν μιλαμε για την ευθεια των Σερρων ρε Αρη...
    το εγραψα και απο πανω...η πιστα ειναι πιστα και παει γρηγορα ο γρηγορος...οχι το μηχανακι...φυσικα και εχει να κανει με το ποσα βγαινεις απο την Κ16...
    μιλαμε για απολυτη ιπποδυναμη και ευθεια κοντραδικη ή αλλιως δρομο...
    Δηλαδή κόντρα σε ατέλειωτη ευθεία ποιός θα παει πιο γρήγορα? Ποτέ δεν με ενδιεφερε αυτό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #40
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Ψηλέ πιστεύεις πως αν ο Χριστοδούλου είχε κάποιο 4Κ δεν θα τους περίμενε;

    Όχι μόνο έχει δίκιο ο ντέβιλ αλλά η σύγκριση με τα 2κ είναι ακόμα πιο δύσκολη γι αυτά σύμφωνα και με τον διεθνή τύπο.
    Πότε που και κυρίως ποιοι κατάφεραν να γυρίζουν πιο γρήγορα (στις πίστες) με τα 2κ συγκριτικά με τα 4κ?
    Ποιος γρήγορος (σε νορμάλ πλαίσια) οδηγός θα γυρίσει πιο γρήγορα στις Σέρρες με ένα 1198 αντί ενός R1 του 2004 πχ. Απο όσο ξέρω όλοι όσοι τέσταραν πάντα έλεγαν πως οι χρόνοι με τα 4κ βγαίνουν πιο εύκολα και κυρίως με περισσότερη ασφάλεια και πιο διασκεδαστικά. Εκεί που το πιο άκαμπτο πλαίσιο των 2κ μπορεί να κάνει μια ΜΙΚΡΉ διαφορά έχει τελειώσει ο αναβάτης.
    Το ότι κάποιοι του 22 - 24 θα καταλάβουν τη διαφορά είναι η απόδειξη πως το όλο κόνσεπτ των κόκκινων ήταν πάντα για ελάχιστους τη στιγμή που οι περισσότεροι ήθελαν να κατέχουν την ιδέα, τον θρύλο, το ακριβό και δεν ξέρω τι άλλο έχουν στο μυαλό τους.
    Ποιον απλά καλό οδηγό ωφέλησε η κατοχή ενός 1098; Εγώ λέω και μάλιστα με αρκετή σιγουριά, ελάχιστους. Οι περισσότεροι μου θυμίζουν αγοραστές τεράστιων τζιποειδών που θα περάσουν μία το ρυάκι για να λένε πάντα πως άμα λάχει περνάνε και ποτάμια.
    Μην μπερδεύουμε το ότι ένας σαπίλας ή ένας ράνερ μπόρεσαν να ξεζουμίσουν ένα 696 ή όπως λέγεται τεσπα ή ένας τάδε πήγε τάπα το 1098. Αυτοί είναι ελάχιστοι. Επίσης μην συγχέουμε άλλα μοτά τύπου 675.

    Αυτά για τις σέρρες γιατί στα μέγαρα που οι κώλοι σφίγγουν και το hi είναι πανταχού παρών η διαχείριση τόσο απότομης ροπής όσο των 2κ θέλει ακόμα πιο γερούς χεράδες.

    Για τον δρόμο δεν θα το συζητήσω καν. Δεν έχει εξ όσων γνωρίζω άνθρωπος που να μην πει πόσο πιο ευκολοοδήγητα είναι τα 4κ.

    Καταλήγω πως τελικά ο real badass αναβάτης δεν θα διαλέξει μπιμπελό μοτό, μα χρηστικό για τις ανάγκες του μοτό. Οι άλλοι μάλλον γιαλαντζί badasses είναι.
    σημ. Μην ψαρώνετε με κάτι βιντεάκια στον Άγιο και στην Επίδαυρο. Αυτοί είναι πολυυυυυυ έμπειροι αναβάτες.

    Κατα τα άλλα όντως κούκλα είναι το εννιακόσα


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή κόντρα σε ατέλειωτη ευθεία ποιός θα παει πιο γρήγορα? Ποτέ δεν με ενδιεφερε αυτό.
    Η ευθεία δεν είναι κανενός ζητούμενο, αντίθετα το κυνήγι στη δημοσιά αποτέλεσε πεδίο δοκιμών αρκετών απο εμάς.
    Δεν πιστεύω λοιπόν να νομίζεις πως σε μια ανάβαση τρύπα ας πούμε θα κάτσει κάνα 1098 κοντά σε κάποιο 4κ.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή κόντρα σε ατέλειωτη ευθεία ποιός θα παει πιο γρήγορα? Ποτέ δεν με ενδιεφερε αυτό.
    οχι κοντρα σε ατελειωτη ευθεια...
    αλλα βρισκεις εναν με 1098 στην παραλιακη και σου κουνιεται και εσυ του δειχνεις τι θα πει βερικοκο...
    οπου παραλιακη, μπορεις να βαλεις αττικη οδο, εθνικη οδο κλπ...

    αλλα δεν ειναι μονο εκει η πλακα...
    η πλακα ειναι οτι τα ducati ΔΕΝ κανουν κατι καλυτερα στην πιστα απο εναν Ιαπωνα...ουτε στα χερια του κουλου ερασιτεχνη, ουτε στα χερια του επαγγελματια που τρεχει πανελληνιο, BSB, SBK κλπ...

    επισης, μην κανεις οτι δεν καταλαβαινεις...οι περισσοτεροι ducatisti ειναι φαση "live your myth"...

  12. #42
    Δεν θα ζητούσα ποτέ απ'την Ducati να βγάλει τετρακύλινδρο σε σειρά,αλλά γιατί οχι έναν V4 στο "μεγάλο" τους superbike? Ούτως ή άλλως και στα GP V4 έχουν...

  13. #43
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Πάντως ο ανταγωνισμός φαίνεται να δουλεύει πολύ καλύτερα στην Αμερική απο ότι στην Ευρώπη του ''ότι πληρώνεις παίρνεις''
    Τιμή στην Ευρώπη για την κούκλα 15.800 ευρώ.
    Τιμή US 15.000 ΔΟΛΆΡΙΑ.
    Τα μεταφορικά τελικά την ρίχνουν την τιμή...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2014-Ducati-899-Panigale-770x433.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	61,8 KB 
ID:	299040
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  14. #44
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Μη μαλωνετε, υπαρχουν και τα 3κυλινδρα.

  15. #45
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    με ενα ρεκτιφιε παντως μπορουν να το πουν πανιγκαλε 916 θα ειναι και κλασικ το οχημα

Σελίδα 3 από 9 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati 1199 Panigale
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2012, 16:03
  2. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati 1199 Panigale
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2012, 11:47
  3. Ducati 749 ή Aprillia Mille 2004???
    από angelrsv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:25
  4. Για τους Ducati..
    από niko13g στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:14
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF