Σελίδα 4 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 131

Θέμα: Ducati Panigale - 899

  1. #46
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος

    Δεν καταλαβαίνω την εννοια 'δικαιολόγησης'.
    Ουτε κι εγω

    Σε αυτο που εχω στο μυαλο μου και (νομιζω) οτι ρωταω, απαντηση δεν εχω παρει. Οποτε μαλλον στραβος ειναι ο γιαλος. Γιατι να αρμενιζετε στραβα 10 νοματαιοι που προσπαθειτε να μου εξηγησετε ειναι αδυνατο.

    Θα σκεφτω λιγο καλυτερα ποιο ακριβως ειναι το ερωτημα μου και πώς μπορω να το θεσω (γιατι μπορει να λεω και βλακειες και το ερωτημα να ειναι ανευ ουσιας και να μην το εχω παρει χαμπαρι), και μπας και καταφερω να διατυπωσω καπως καλυτερα το τι εννοω με τον ορο "δικαιολογηση" πρωτα μεσα στο κεφαλι μου, και βλεπουμε.

    Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις παντως.

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ετσι γελάγανε καποιοι με γρήγοροι με GSXR1000 κάποτε στις Σέρρες κι ελεγαν στον Χριστοδούλου οτι δεν παίζει με τίποτα να μην τον φτάσουν και περάσουν στην ευθεία αφού το Ducati του ηταν πολύ πιο αδύναμο.
    Ομως γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος, και φυσικά παίζει τεράστιο ρόλο με ποσα θα βγείς από την Κ16.
    Τούς περίμενε κιόλας.
    Γελάει καλύτερα όποιος γελάει και η βιοτεχνία γελάει εδώ και πάρα πολλά χρόνια αφού με πενιχρά μέσα γ... κΩλοσσούς.
    Φυσικά έχει και άλλο μοτέρ εκτός από το V2 (4K) kai φυσικά θα μπορούσε να πάρει και μοτέρ από 3ους αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.
    Το θ'εμα είναι ότι δεν υπάρχει πρωτάθλημα ταχ. που δεν έχουν πάρει (παγκοσμίως)
    Οι βιοτέχνες....



    υγ
    Τα κυβικά δε τα ορίζει η αγορά. Τα ορίζουν τα ΠΠ, τα διπλώματα και οι ασφάλειες.
    ΑΝ είχα λ7 (που δεν έχω) θα ξαναπερνα ένα τέτοιο μηχανάκι !
    (όχι όμως για κέθε μέρα)

  3. #48
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ειμαι ασχετος επι του θεματος, αλλα το S1000 της BMW δεν εχει ταπεινωσει ολα τα υπολοιπα?
    Τουλαχιστον με αυτην την εντυπωση εχω μεινει. Αν ειναι ετσι τα V2 δεν ειναι ναχαμε να λεγαμε (τουλαχιστον σ'αυτην την κατηγορια)?
    Οποτε θαρρω οτι τα 4Κ ειναι για να γραφεις χρονους και τα υπολοιπα για τους μερακληδες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #49
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    V4 οι κόκκινοι έχουν και μάλιστα καλό.
    2 θέματα έχουν. Το πρώτο είναι πως δεν θέλουν να ανταγωνιστούν τους άλλους στα ίσα και το δεύτερο ότι πουλάνε διαφορετικότητα.
    Επίσης... όταν λέμε ''χαρακτήρα'' εννοούμε δύστροπο μοτό (δηλαδή αρχαίας σχεδίασης) ή προβλήματα λειτουργίας ή και τα 2

    Τυγχάνει να έχω ''αγωνιάρικο'' Ευρωπαϊκό (ναι οκ...) με ''χαρακτήρα'' ενώ πριν είχα κάποια 4κ και έχω οδηγήσει τα περισσότερα απο αυτά και μπορώ να συγκρίνω.
    Με τον Γιάπωνα δεν ασχολείσαι, οδηγάς. Με τον Ευρωπαίο έχεις θέματα γιατί έχει θέματα.-
    Είναι μπιμπελά όμως τα άτιμα...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #50
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    V4 οι κόκκινοι έχουν και μάλιστα καλό.
    2 θέματα έχουν. Το πρώτο είναι πως δεν θέλουν να ανταγωνιστούν τους άλλους στα ίσα και το δεύτερο ότι πουλάνε διαφορετικότητα.
    Επίσης... όταν λέμε ''χαρακτήρα'' εννοούμε δύστροπο μοτό (δηλαδή αρχαίας σχεδίασης) ή προβλήματα λειτουργίας ή και τα 2

    Τυγχάνει να έχω ''αγωνιάρικο'' Ευρωπαϊκό (ναι οκ...) με ''χαρακτήρα'' ενώ πριν είχα κάποια 4κ και έχω οδηγήσει τα περισσότερα απο αυτά και μπορώ να συγκρίνω.
    Με τον Γιάπωνα δεν ασχολείσαι, οδηγάς. Με τον Ευρωπαίο έχεις θέματα γιατί έχει θέματα.-
    Είναι μπιμπελά όμως τα άτιμα...
    Και μετά αρχίζεις το τραγούδι....
    http://www.youtube.com/watch?v=nYD-yW9P9Vw

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    V4 οι κόκκινοι έχουν και μάλιστα καλό.
    2 θέματα έχουν. Το πρώτο είναι πως δεν θέλουν να ανταγωνιστούν τους άλλους στα ίσα και το δεύτερο ότι πουλάνε διαφορετικότητα.
    kai ποιός ορίζει τα ίσα ρε Μάνο?
    Κάποιοι που ξέρουν πολλά λένε ότι ΤΟ μοτέρ είναι το ν2.

  7. #52
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Κάποιοι που ξέρουν πολλά λένε ότι ΤΟ μοτέρ είναι το ν2.
    καποτε που δεν υπηρχαν traction control εκανε την ζωη πιο ευκολη, τωρα ομως μπορει και οχι
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #53
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    1. Τα κυβικά τα οριζει το R&D της κάθε εταιρίας ανάλογα τον κινητήρα και τους στόχους της μοτο
    2. Τους κανονισμους και τις κατηγορίες στα πρωταθλήματα τις οριζει η καθε αρχή με την συνεισφορά και επιρροη των εταιριων
    3. Το ποια ειναι η καλύτερη διάταξη κινητήρα και κυβισμός ανα κατηγορία ειναι ένα τεράστιο θέμα που εξαρταται και απο άλλους παράγοντες όπως ελαστικά, αντοχή, περιορισμοι κιλων κλπ
    Ban 'em all

  9. #54
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Καλύτερο μοτέρ πού; Στο δρόμο, στην πίστα, στους αγώνες, σε αίσθηση; Ο κάθε ένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά!!!! Και η κάθε εταιρία επίσης! Πολύ ωραίο το μικρό panigale αλλά μικρό 900 κυβικά δε το λές!

  10. #55
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ρε παιδια τι καθεστε και συζητατε για το αν ειναι αδικο η δικαιο που ειναι 900 κυβικα η 1200 το μεγαλο για να περναει τα 1000 γτ η ντουκατι δε μπορει λεει να φτιαξει μοτερ τι παπαριες ειναι αυτες που λετε που κολανε αυτα...οπως επισης και που κολαει αμα θα μπορεσει να μπει σε πρωταθλημα αμα ηταν ετσι ολες οι εταιριες θα επρεπε να ειχαν ενα 600 ενα 1000 και δυο μχ 250 και 450 και να μην υπηρχαν αλλα μηχανακια....

    για την ιστορια το παπαγκαλε ειναι το πιο δυνατο απο ολα τα τζαπαν εκτος απο το καβα που παιζει σχεδον στα αλογα του μπεμπε...τα σβκ ειναι μηχανακια καβλας κανενας δε τα παιρνει για να το παει πρωταθλημα...αμα θες το καλυτερο στα χαρτια για να λες στην καφετερια οτι εχεις το καλυτερο παιρνεις το μπεμπε ειναι μακραν η καλυτερη προταση(αν εινια να λετε τη ντουκατι αχρηστη εξισου αχρηστοι ειναι ολοι οι τζαπαν που η μπεμβε με το καλυμερα εβγαλε μηχανακι 20 χρονια μπροστα απο τα δικα τους που τα εβγαζαν 30 χρονια...)

    μηχανακια αγοραζεις με το κατω κεφαλι και αυτο νομιζω σιγουρα προτιμαει το παπαγκαλε...η το απριλια με τον διαολεμενο ηχο...η ντουκατι εκει παταει εβγαλε ενα σχεδιο που τρεχαν τα σαλια ολων και τωρα στο δινει σε λιγο πιο προσιτο για να πας να τις τα σκασεις...


    παντως ηδη εχουν αρχισει αμερικη να στουκαρουν παπαγαλους οποτε στο εμπαη υπαρχουν πολλα μονομπρατσα και ειναι μπολτ ον αυτα

  11. #56
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    για την ιστορια το παπαγκαλε ειναι το πιο δυνατο απο ολα τα τζαπαν εκτος απο το καβα που παιζει σχεδον στα αλογα του μπεμπε...τα σβκ ειναι μηχανακια καβλας κανενας δε τα παιρνει για να το παει πρωταθλημα...
    Τωρα αυτα θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν; Όλα τα εθνικά/ευρωπαϊκα/αντοχής πρωταθλήματα ειναι βασισμένα σε αυτα τα μηχανάκια...

    Το 2007 το 999 εγινε 1098 συμφωνα με την Fim για να γινει 1098R δηλαδη 1198 κυβικά.... Το αν ειναι δικαιο ή άδικο οσο αφορα τα κυβικά ειναι ενα πολυ μεγαλο θέμα που φαινομενικά με την μεθοδο των τριών δειχνει σωστό όμως ο υπερτετράγωνος κινητήρας απολαμβάνει και διαφορετικά χαρακτηριστικά/προνόμια αναλογα την εξελιξη και των ελαστικών

    Μεγαλη συζήτηση για να ειναι καφετέριας
    Ban 'em all

  12. #57
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    η δε διαβαζεις τι γραφω η εσενα σου ξεφευγουν χωρις να διαβαζεις...

    εσενα τι σε νοιαζει αμα το μηχανακι που θα πας να αγορασεις η εταιρια θα το κατεβασει σε αγωνα αντοχης η παγκοσμιο πρωταθλημα θα παρεις κανα ποσοστο? η μηπως αμα κερδισει θα σου κανει καμια εκπτωση για να σε νοιαζει αν το μηχανακι εχει καλες βλεψεις στους αγωνες που θα κατεβει?

  13. #58
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    δηλαδη ας πουμε αν εβγαζε η χοντα ενα ν6 παραγωγης 1200 κυβικα 160 κιλα και 300 αλογα λεμε τωρα και αυτοματο κιβωτιο με αλλαγες σε 0,0001δευτερολεπτο θα λεγατε οχι οχι ειναι μαλακια το μηχανακι ειναι αδικο για τα υπολοιπα και δε μπορει να τρεξει σε παγκοσμιο πρωταθλημα δε το παιρνω

  14. #59
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    η δε διαβαζεις τι γραφω η εσενα σου ξεφευγουν χωρις να διαβαζεις...

    εσενα τι σε νοιαζει αμα το μηχανακι που θα πας να αγορασεις η εταιρια θα το κατεβασει σε αγωνα αντοχης η παγκοσμιο πρωταθλημα θα παρεις κανα ποσοστο? η μηπως αμα κερδισει θα σου κανει καμια εκπτωση για να σε νοιαζει αν το μηχανακι εχει καλες βλεψεις στους αγωνες που θα κατεβει?
    Ακυρώνεις δλδ το 90% του συγχρονου μαρκετινγκ των μοντέρνων sbk ;;
    Εσενα δεν σου λέει τίποτε οτι δομικά εστω το 1000ρι σου κερδίζει αγώνες; Δεν σου λέει τίποτε αυτο για την ποιοτητα κατασκευής και υλικών μεχρι οδηγικής συμπεριφοράς; Οτι θέλετε λέτε;
    Ban 'em all

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    δηλαδη ας πουμε αν εβγαζε η χοντα ενα ν6 παραγωγης 1200 κυβικα 160 κιλα και 300 αλογα λεμε τωρα και αυτοματο κιβωτιο με αλλαγες σε 0,0001δευτερολεπτο θα λεγατε οχι οχι ειναι μαλακια το μηχανακι ειναι αδικο για τα υπολοιπα και δε μπορει να τρεξει σε παγκοσμιο πρωταθλημα δε το παιρνω
    Εγώ πάντως αν μη τι άλλο θα ντρεπόμουνα να φαίνομαι ΤΟΣΟ .

Σελίδα 4 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati 1199 Panigale
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2012, 16:03
  2. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati 1199 Panigale
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2012, 11:47
  3. Ducati 749 ή Aprillia Mille 2004???
    από angelrsv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:25
  4. Για τους Ducati..
    από niko13g στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:14
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF