Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 48

Θέμα: Θέμα με FCR σε Duke 640

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ...τα μπουκοματα στο αποτομο ανοιγμα ειναι θεμα αντλιας επιταχυνσης
    Σαν να λέμε ότι η αντλία υπερβάλλει εαυτόν...??
    (γιατί, στο χωριό μου όταν μιλάμε για μπούκωμα εννοούμε υπερβολικό καύσιμο χωρίς δυνατότητα πλήρους καύσης..)

    @soksok: Στην αντλία επιτάχυνσης, αν δεν βρεις σκισμένη την μεμβράνη του διαφράγματος (51), τσαμπουκαλεμένο το ελατήριο επαναφοράς (53) ή στραβοπατουρωμενα τα U και O rings (52 & 54) δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο εκτός από ευχέλαιο..
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Clipboard01.jpg‎  
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ρε μαστορα θες μπουκωμα θες μπερδεμα πως σου αρεσει να ουμ να εχουμε ενα κωδικα επικενωνιας?

  3. #18
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ρε μαστορα θες μπουκωμα θες μπερδεμα πως σου αρεσει να ουμ να εχουμε ενα κωδικα επικενωνιας?
    Και γιατί να'χουμε κώδικα επικοινωνίας..??

    (παράνομη σχέση έχουμε..??)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #19
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    για να μη βγαζουμε απο τη μυγα ξυγκι καθε φορα...

  5. #20
    @Πάνο, όταν λες να βιδώσω το pilot; Με τα ονόματα των ζιγκέρ του fcr υπάρχει γενικά μια "σύγχυση". Αν εννοείς το Νο28 (slow jet) από εδώ http://www.sudco.com/Diagrams323728/expfcrmx.gif δεν ήξερα ότι παίζει ρόλο και το πόσο θα βιδώσεις εκτός από το νούμερό του. Αν εννοείς την βίδα του αέρα, τώρα πλέον είναι 1 1/4. Την έχω μειώσει αρκετά και είναι καλύτερα. Πάλι όχι τέλεια, αλλά καλύτερα... Αυτό που έχω, είναι τρομερά ασταθές ρελαντί. Κάπου διάβασα ότι ακόμη και ο αυτόματος αποσυμπιεστής που είναι πάνω στον εκκεντροφόρο παίζει ρόλο στο ρελαντί... Πολλοί τον βγάζουν και απλά χρησιμοποιούν τον χειροκίνητο. Εγώ με αυτόν το βάζω μπροστά έτσι κ αλλιώς.

    @Αντώνη, πολύ φοβάμαι ότι η μεμβράνη θα είναι ταλαιπωρημένη καθώς το fcr ακουμπούσε στην εξάτμιση πολύ καιρό. Οπότε αυτό είναι σιγουράκι. Το άλλο θέμα που σκέφτομαι είναι ότι μάλλον έχει μικρό leak jet και ψεκάζει αρκετά sec. Ακόμη δεν το έχω ανοίξει για να το σιγουρέψω όμως. Αν έχει μικρό θα πάρω μεγαλύτερο ώστε να μειώσω τον ψεκασμό. Έχω ήδη κάνει την μόντα με το σύρμα...


    edit: Να το βιντεάκι με τον αποσυμπιεστή. http://www.youtube.com/watch?v=f0xtJQlZJoo
    Τελευταία τροποποίηση από soksok; 11/09/2013 στις 01:52.

  6. #21
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ασταθες ρελαντι τι εννοεις?

    πχ μολις κλεισεις το γκαζι τι σου κανει κα παει το μοτερ προς το ρελαντι

  7. #22
    Παίζουν οι στροφές δηλαδή. Νομίζω χειρότερα και από το βίντεο που ανέβασα. Δηλαδή παίζει 1.800 σαλ, 1.500 μετά 1.300 μετά πάλι 1.800 κλπ... Και όπως στο βίντεο, πολλές φορές ακούω τον αποσυμπιεστή να χτυπάει και μετά σβήνει... Αν το ανεβάσω, συνήθως δεν σβήνει, αλλά όταν ζεσταθεί καλά παίζει να είναι και στις 2.000 σαλ ακατέβατο. Οπότε το αφήνω ως έχει και έχω στο νου μου να παίζω το γκάζι... Είναι κουραστικό όμως. Φαντάσου ότι φρενάρω και ταυτόχρονα με το κάτω μέρος της παλάμης μου να κραταώ το γκάζι λίγο ανοιχτό για να μην σβήσει. (Εννοώ με συμπλέκτη πατημένο φυσικά, όταν παω να σταματήσω)


    Μόλις κλείσω το γκάζι κινούμενος με ταχύτητα μέσα ή με κενή;

    Με ταχύτητα, αν έχω ψηλες στροφές (5.500 και πάνω), πέφτουν κανονικά και φρενάρει το μοτέρ. Αν είναι γύρω στις 4.000 συνεχίζει σχεδόν σαν να μην έκλεισα το γκάζι.
    Αν είναι με κενή πέφτουν σχεδόν κανονικά... Ίσως όταν φτάνουν στις 4.000 να πέφτουν λίγο πιο αργά.

  8. #23
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    κατ αρχην το ρελαντι 1800 ειναι παρα πολυ ψηλα...πρωτον κατεβασε το οσο λεει ο κατασκευαστης...αμα σου σβηνει μαλλον η βιδα του μειγματος ρελαντι στο μπουκωνει και ειναι πλουσιο(αλλη βιδα αυτη) οποτε αρχισε να ξεβιδωνεις απο κει...

  9. #24
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    telos pantwn το θεμα καρμπ ειναι διαισθητικο ειδικα στα φσρ και τηλερυθμιση δεν γινεται πηγαινε στο νταη να στο φτιαξει

  10. #25
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soksok Προβολή μηνύματος
    πολλές φορές ακούω τον αποσυμπιεστή να χτυπάει και μετά σβήνει...
    Αυτό δεν είναι καλό....

    Υποθέτω ότι έχεις τσεκάρει το ρεγουλάρισμα της ντίζας...

    Αν όχι, με το μοτέρ στο ρελαντί (που δεν έιναι σταθερό δυστυχώς..) τραβα σιγα σιγα την μανετα του αποσυμπιεστή.
    Όταν η άκρη της μανετας εχει κανει διαδρομή 10mm θα πρέπει να αρχίσεις να αισθάνεσαι το "χτυπημα" από τα κοκοράκια.
    Αν όχι, ρεγουλάρησέ τον από την μανέτα, γιατί θα αποκτήσεις σοβαρότερο πρόβλημα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #26
    @Πάνω, ποια βίδα λες; Την κλασική εξωτερική που ρυθμίζω ρελαντί ή κάποια άλλη; Με μπέρδεψες.

    @Αντώνη, θα το κοιτάξω. Καταλαβαίνω πιο χτύπημα λες. Παλιότερα το ένιωθα και όταν το έβαζα μπροστά. Τώρα που τραβάω την μανέτα λιγότερο, δεν βλέπω κάτι. Θα το δω όμως στο ρελαντί.

  12. #27
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    οχι...αλλη η βιδα στροφων αλλη η βιδα για το μειγμα στο ρελαντι

  13. #28
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    αμα δε ξερεις τι κανει το καθε τι πανω στο καρμπ σου παρατατο δε θα το ρυθμισεις ποτε και το μηχανακι σου θα πηγαινει χειροτερα αποτι με το μαμα καρμπ να το ξερεις...οποτε πριν ξαναπειραξεις στο καρμπ για αρχη ξεκινα το διαβασμα

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    αμα δε ξερεις τι κανει το καθε τι πανω στο καρμπ σου παρατατο δε θα το ρυθμισεις ποτε και το μηχανακι σου θα πηγαινει χειροτερα αποτι με το μαμα καρμπ να το ξερεις...οποτε πριν ξαναπειραξεις στο καρμπ για αρχη ξεκινα το διαβασμα
    ενώ εάν ξέρεις τι ακριβώς κάνει το κάθε εξάρτημα πάνω στο καρμπυρατέρ (fcr είπαμε?) το ρυθμίζεις χαλαρά.:rotflmao:

  15. #30
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    με σαλιο και υπομονη ολα γινονται

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...ΘΕΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΕ Zzr600
    από ftsmf στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2012, 23:55
  2. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2007, 19:15
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΖΑ ΣΕ Duke Ii
    από PARANOMMOS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2006, 16:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF