Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ηταν πρωτoποριακά αυτοκίνητα τα DS και μεταγενεστερα CX αλλά ακόμα και απο αυτα που εχουν μείνει μεχρι σήμερα, πολλά πανε στα σκουπίδια μολις μεινουν απο συμπλέκτη....
Εχει τόσο ηλίθιο σχεδιασμό σε αυτόν τον τομέα που δεν παίζεται. Βασικά πρέπει να βγεί ο κινητήρας απο το αυτοκίνητο.
Πολλοί με την ''ευκαιρία'' αλλάζουν και καδένα και τεντωτήρα εκκεντροφόρου.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Στα Ds αναφέρεσαι ??
Εγω γενικότερα μίλησα.... Τότε αν σου έκρυβε κάποιος το σηματάκι απο το τιμόνι καταλάβαινες αμέσως σε τι αυτοκίνητο βρισκόσουν.... Τωρα είτε μπείς σε ΚΙΑ είτε σε Opel το ίδιο και το αυτό είναι.... Ασε που μερικές φορές αντί να μείνεις από πλατίνες ( και να το φτιάξεις επιτόπου) μένεις από εγκέφαλο με 180 κοντεράτα.....
Run, rabbit run
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Βάτραχος βάτραχος, με τα φώτα να στρίβουν όπου και το τιμόνι. Πραγματικά πολύ μπροστά για την εποχή του
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Αυτό το citroen το είχε φίλος κολλητός.Στα 18 μας του είχαμε πιεί το αίμα.
Για στρίψιμο δεν το συζητάμε,υδροπνευματική ανάρτηση και με ένα ζευγάρι καλά χέρια,έκανε πλάκα σε κάτι 106 rallye της εποχής!Πραγματικά καλό αυτοκίνητο,αλλά δεν βλεπόταν..
Τελικά ο φίλος άλλαξε 3 ίδια,μόνο βενζίνα έβαζε και μόλις χάλαγε το πέταγε και αγόραζε άλλο.