ΠΩ...ΠΩ....ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ
Νά μπαίναμε σέ διαδικασία νά δούμε άν οί μοτό άπό Τζαπάν πού πουλιούνται σάν στραγάλια,
παρεπιμπτόντως τόν περασμένο μήνα γιά πρώτη φορά μετά άπό καιρό ή νέα Χόντα 500
είναι μεταξύ τών ΤΟΠ -10 πωλήσεων,νά δούμε λέω ......άν είναι πιό άξιόπιστες άπό τίς
Εύρωπαϊκές.....
ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ..........
Άπό τήν άλλη μεριά αύτή ή μόδα πιά ,γιατί περί μόδας πρόκειται τών 1000+ κυβικών
καί τών 250 κιλών μέ τά μεγάλα καλάμια καί τροχούς πού θέλουνε νά πηγαίνουν μέ 250 τελική
είναι,άνούσια,άχρηστη καί έπικίνδυνη λίγο.....
ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ δέν μπορεί νά κάνει κίχ.......έχει πήξει στήν κάμερα καί τό ραντάρ.
Όποιος κουνηθεί στό πεντάλεπτο γεμίζει άναμνηστικές φωτό τά άστυνομικά τμήματα...!!!
Ή Έλλάδα άκόμα είναι μέ πολλούς περιορισμούς σημείο άναφοράς στό θέμα.
Μπορείς άκόμα ,δέν ξέρω γιά πόσο ,νά βγείς σέ Έθνικές όδούς,νά σηκώσεις τήν πινακίδα
καί νά τριακοσαρίσεις...!!!
Τί γκάζια,τί τράξιον....καί παπάρια μιλάμε τώρα..??
Καί ποιά 16 χιλιάρικα νά τά βάλω στό χώμα..??
Δέν κάνει ένα 250άρι νά βγάλω γούστα..??
Πού τό βρίσκω μέ 1500 εύρώ...??
ΠΑΡΑΜΥΘΑ είναι όλα,καλά είπε κάποιος παίρνω καί ένα μονοκύλινδρο
τού βάζω καί ένα τεπόζιτο 30 λίτρων καί κάνω τό γύρο τής γής.
ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ.......μή τρελλαίνεστε,γιατί αύτό βλέπω έδώ μέσα.
Πάρτε τό όποιο μηχανάκι σας,κρατήστε στήν τσέπη σας αύτά πού έχετε,
καί βγάλτε γούστα.....
Καί τά γούστα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ όλα αύτά πού μάς πασσάρουν κάθε μέρα στή μούρη
μέσα άπό όμορφες παρουσιάσεις,γυαλιστερά στάντ καί γκόμενες μέ πεταμένες σιλικόνες.
Πάρτε τά φιλαράκια σας καί βγείτε νά βολτάρετε,νά ζήσετε.
Σήμερα ξημερώνει Σάββατο......κι αύτό τό Σάββατο
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ............γιαυτό ,άπολαύστε το.....!!!!!!!!!!!
Εχετε καβαλησει χτ 600 τελευταία ; dominator 650 του μπάρμπα για σαββατιατικη τσαρκα ;
120 σταθερά και μια αλλαγή λαδιων τα δυο χρόνια ....
Δλδ δεν μπορείς να εκ φέρεις άποψη που δεν αφορά τις προσωπικές σου προτιμήσεις? Αυτό που θέλω να πω εξ' αρχής είναι ότι οι επιδόσεις είναι πάντα καλοδεχούμενες αλλά σε τέτοιου είδους μηχανές υπάρχουν κι άλλα εξίσου σημαντικά σύμφωνα με τον χαρακτήρα της μηχανής. Εγώ μπορεί να ψάχνω επιδόσεις ακόμα και σε χάρλευ αλλά δεν είναι αυτό το βασικό κριτήριο αγοράς της συγκεκριμένης μηχανής.
Δεν λέω πως στους άλλους τομείς δεν τα πάει καλά, αλλά δεν είναι δα και το τόσο διαφορετικό απ' τα υπόλοιπα της κατηγορίας όπως ειπώθηκε. Μπορεί τα υπόλοιπα να μην είναι τόσο δυνατά αλλά κάνουν καλύτερη οικονομία. Πράγμα που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αυτονομία και όχι μόνο πιο φθηνή μετακίνηση. Και παρ' όλο που θα υστερούν σε επιδόσεις μπορούν να διατηρήσουν τις ίδιες υψηλές μουαγιέν στο ταξίδι και με μεγαλύτερη άνεση. Οι μικρότερες ιπποδυνάμεις στα κόκκινα μεταφράζονται σε πιο ηλεκτρική απόδοση με γεμάτη ροπή από χαμηλά, πράγμα που τις κάνει εξίσου γρήγορες στα κλειστά και ακόμα πιο εύκολες σε χαλαρές περιηγήσεις, ενώ τα 100 άλογα μοιάζουν λίγα μόνο μπροστά στα 150.
Θέλω να πω πως δεν έγινε ξαφνικά το κτμ το απόλυτο της κατηγορίας του μόνο και μόνο επειδή είναι πιο δυνατό! Για κάποιους μπορεί αλλά και για κάποιους άλλους το απόλυτο μηχάνημα παραμένει το tdm με διπλές ακράπες, οπότε...
Σκέψου! Το 990 ήταν (και είναι) ο βασιλιάς των on-off στην μεγάλη κατηγορία μόνο λόγο επιδόσεων? Τώρα θα μου πεις μήπως ήταν οικονομικό ή ελαφρύ? Όχι τίποτα απ' αυτά δεν ήταν, προσέφερε όμως κάτι μοναδικό. Χωρίς να είναι το δυνατότερο, ελαφρύτερο οικονομικότερο κατάφερε να ξεχωρίσει συνολικά σαν κάτι το μοναδικό. Το καινούριο στο μόνο που καταφέρνει να ξεχωρίσει είναι οι απόλυτες επιδόσεις πράγμα που δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει και πολλούς.
Να στο αναπτύξω και αυτό?![]()
![]()
Sent from me using a computer.
Δεν γίνεται να θελουμε 150αλογα και να μην καεί όπως δεν γίνεται να θελουμε ντιζαην πλαστικά και να μην έχουν θέμα αν πέσεις