Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Αγορά Καινούργιας Μοτοσυκλέτας

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2013
    Μηνύματα
    21

    Αγορά Καινούργιας Μοτοσυκλέτας

    Χαιρετώ τους πάντες εδω μέσα. Είναι η πρωτη φορά που μπαίνω εδώ οπότε ελπίζω να μήν εχω κάνει λάθος ως προς το Forum που δημοσιέυω αυτό το θέμα.
    Ήμουν κάτοχος ενος Hornet και τώρα έχω ένα cbf 600. Μετά από καιρό επιτέλους είμαι σε θέση να αγοράσω μια καινούργια μηχανή για ταξιδιά αλλα να μην ξεπερναει τα 800 κυβικά λόγω φόρου. Εδώ να σημειώσω πως είμαι παντρεμένος οπότε ότι εψαξα το έψαξα μαζί με την γυναίκα μου γιατί θα ανεβαίνει και αυτή. Έχω ψάξει τα πάντα σε αυτη την κατηγορία όλες τις μάρκες. Τελικά καταλήξαμε σε τρεις μηχανές. Το bmw800gt, το fazer 800 και το crossrunner 800. Το bmw το αποκλείσαμε λογο πολιτικής της εταιρείας οι οποιά είναι αθλια κατα την αποψή μου καθώς όταν τους ρώτησα για την τιμή μου είπαν 10.450 ευρώ και μετά μου έβγαλαν ένα κατάλογο με τα extra για τη μηχανη. Δηλαδή αμα θέλω εχτρά trip computer για παράδειγμα πρέπει να πληρώσω 200 ευρω η αμα θέλω σχάρες για βαλίτσες άλλα 200 ευρώ. Για έπτωση ούτε συζητηση και για δώρο ούτε λέξη. Αυτό σε δυο αντιπρόσωπους. Οπότε το παράτησα. Τώρα είμαι ανάμεσα σε fazer 800 η honda crossrunner800. Το κακό με το fazer είναι οτι εψαξα σε 3 αντιπροσοπειες και καμιά δεν το είχε για να το δω. Καλά για test drive ουτε συζητηση. Με καποιον αντιπρόσωπο που μιλήσα μου είπε εμπιστευτικά ότι το fazer καλό αγιο μηχανακι αλλα δεν έχει εμπορευσιμότητα σε σχεση με το crossrunner. Σε αντιθεση το crossrunner το βρίσκω παντού και ετοιμοπαραδώτο το εχω δοκιμάσει κιόλας (απο τις λίγες μάρκες που έχουν test drive μαζι και η bmw-ολοι η άλλοι απλά μου λέγαν ειναι το τάδε τι θες να το δοκιμάσεις) και μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις. Έχει και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Τώρα θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει το fazer 800 η και το crossrunner να μου πει εντυπώσεις. Να σημειώσω ότι τη μηχανή τη θέλω για ταξίδια, λίγο μέσα στη πόλη και όταν θέλω να τη δώσω να δίνει.να έχει κάποιο απόθεμα δύναμης. Περιμένω τα φώτα απο τους ειδικούς εδώ μέσα

  2. #2
    ειδικος δεν ειμαι,αλλα στην θεση σου θα επαιρνα το χοντα

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2013
    Μηνύματα
    21
    Μην γιουχάρετε για το test drive-test ride ήθελα να πω...συνήθεια.....

  4. #4
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tommy dakar Προβολή μηνύματος
    ειδικος δεν ειμαι,αλλα στην θεση σου θα επαιρνα το χοντα
    +1

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Το BMW στα 798 κυβικά παίζει στη "μεγάλη" κατηγορία (πάνω από 785 κυβικά).
    Με τα άλλα δύο (779 το Yamaha, 782 το Honda) παίζεις στα "μεσαία".

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Απο αυτες που εγραψες, crossrunner ψηφιζω εγω, χωρις να την εχω οδηγησει ομως. Εξακοσαρι 4κυλ ειναι ο ορισμος της μηχανης χωρις αποθεματα ισχυος.
    Αλλα κριμα ειναι τετοια εποχη να παρεις καινουργια μηχανη. Τελως παντων, καλες αγορες!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Απο αυτες που εγραψες, crossrunner ψηφιζω εγω, χωρις να την εχω οδηγησει ομως. Εξακοσαρι 4κυλ ειναι ο ορισμος της μηχανης χωρις αποθεματα ισχυος.
    Ένα VFR800 VTEC είναι το Crossrunner, απλά το έχουν "ντύσει" λίγο περίεργα.

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Ένα VFR800 VTEC είναι το Crossrunner, απλά το έχουν "ντύσει" λίγο περίεργα.
    Αι νο.....και αγαπω VFR
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Καινούριο μηχανάκι αυτή την περίοδο μόνο αν δεν υπάρχουν έστω 3.000 μετρητά και θέλεις να βάλεις δόσεις. Πέρα απο το σήμα δεν υπάρχει κάτι άλλο όσον αφορά τα φορολογικά στα πάνω απο 785cc. Αν επιμένεις σε καινούριο και εγω στο ΗONDA θα πήγαινα απο αυτά που λές και την χρήση που θέλεις.
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  10. #10
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    το χοντα δεν το ξερω καθολου.ειναι ενα νεο στυλ μοτοσυκλετας που ακομα το ματι δεν την εχει συνηθισει και προς το παρον δεν μου αρεσει και πολυ.
    περι fazer.δεν ξερω αν εχεις οδηγησει το 600αρι για να στο συγκρινω με αυτο ωστε να εχεις μια εικονα.εχει αρκετο γκαζι,πολυ ροπη σε σχεση με τα 600αρια και την βγαζει απο χαμηλα.η θεση του συνεπιβατη αν και ακομα δεν εχει δοκιμαστει σε μεγαλη αποσταση,ειναι πιο σπορ απτου 600.πιο μικρη,μαλλον λιγοτερο αφρωδες υλικο και τα γονατα λιογ πιο λυγισμενα.με καλες χειρολαβες ομως.σε τεστ κλπ λενε πως το αδυνατο σημειο του ειναι το πισω σελακι.
    παντως μπορεις να βρεις ελαφρως μεταχειρισμενο σε πολυ καλη τιμη απλα δεν εχεις πολλες επιλογες καθοτι δεν εχει πουλησει πολυ και ειναι 3 χρονια που βγαινει μονο.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  11. #11
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ThemisRafail Προβολή μηνύματος
    Χαιρετώ τους πάντες εδω μέσα. Είναι η πρωτη φορά που μπαίνω εδώ οπότε ελπίζω να μήν εχω κάνει λάθος ως προς το Forum που δημοσιέυω αυτό το θέμα.
    Ήμουν κάτοχος ενος Hornet και τώρα έχω ένα cbf 600. Μετά από καιρό επιτέλους είμαι σε θέση να αγοράσω μια καινούργια μηχανή για ταξιδιά αλλα να μην ξεπερναει τα 800 κυβικά λόγω φόρου. Εδώ να σημειώσω πως είμαι παντρεμένος οπότε ότι εψαξα το έψαξα μαζί με την γυναίκα μου γιατί θα ανεβαίνει και αυτή. Έχω ψάξει τα πάντα σε αυτη την κατηγορία όλες τις μάρκες. Τελικά καταλήξαμε σε τρεις μηχανές.
    W.A.F. τουτέστιν Wife Acceptance Factor. Ρώτα την καλού-κακού αυτή ποια προτιμάει...

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2013
    Μηνύματα
    21
    τελικα βρήκα το fazer 800 για test ride. δεν μας ικανοποιήσε. το κακό είναι ότι έχει δαιρούμενη σέλα. μετά από πολλή σκέψη και βάζοντας κάτω αρνητικά και θετικά καταλήξαμε στο crossrunner 800. το κακό είναι ότι έχει ε΄να μετριοπαθές κράτημα αλλά αυτό οφείλεται στην επιλογή των ελαστικών που έχει κάνει η honda. όταν την οδηγάς ψηλά έχει απαιτήσεις σε καύσιμο.έχει κόφτη από τη μάνα του μέχρι 210. για τα λεφτά όμως που θα δωθούν είναι to καλύτερο στη κατηγορία του. μετά απο έρευνα αγοράς ξεκίνησα με 10.900 αρχική τιμή και τελικά μετα από αρκετές μέρες ψαξίματος κατάφερα και τη βρήκα μέχρι και 1400 κάτω στα 9500 χιλιαρικα

  13. #13
    Να ρωτισω τωρα εγω, το cbf 600 δε κανει για ταξιδια????
    εγω παντως θα επερνα το bmw ουτε καν το triumph, βμς δαγκωτο...
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  14. #14
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Ένα VFR800 VTEC είναι το Crossrunner, απλά το έχουν "ντύσει" λίγο περίεργα.
    Απλά Θωμά το VFR 800vtech έχει αρκετά κακά όπως οτι αποδίδει μετα τις 7000 στροφές και πίνει πολυ βενζίνη για τα κυβικά του θαρώ..?
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2013
    Μηνύματα
    21
    το cbf κάνει αλλα πλέον το κατεχει η γυναίκα. το έπλυνα έγινε και το σερβις των 32000 το γύαλισα το πέρασα ένα φιόγκο. το έκανα μεταβίβαση στο ονομά της και τώρα το χαίρετε. bmw όπως ανέφερα και παραπάνω η πολιτική της εταίρειας δεν μου αρέσε. δεύτερον λόγω υπηρεσίας έχω κάνει το f800 πάνω από 50.000 χιλίομετρα. δεν μου άφησε καθόλου καλές εντυπώσεις οπότε το απέκλεισα από την πρώτη στιγμή. για το μόνο που ρώτησα ήταν το f800 gt. τώρα το vtec αποδίδει παντού. το κακό και ίσως για κάποιους να μήν είναι κακό είναι ότι λόγω vtec ο κινητήρας έχει τρία σκαλοπάτια και αποδίδει παντόυ.πάντος εγώ που το έχω κάνει test ride δεν είχα πρόβλημα μέσα στη πόλη κινιόμουν άνετα με τετάρτη χώρίς σκορτσάρισμα. έξω με 120 εώς 130 ήταν άνετο χώρις να καιέι. και γύρω στις 6000 με 6500 αν δεν κανω λάθος που παίρνει το vtec μπρος ειχε δύναμη σταματόυσε να ανεβαζει γρηγορα μετά τις 11000-11500 και τα 210 τα είδα γρήγορα. αλλά μέχρι εκεί γιατί μετά είχε το κόφτη. την άλλη βφομάδα λογικά θα το παραγγείλω. θα σας βγάλω φοτο και θα σας πώ για την κατανάλωση. α και επιπλέον παίρνες ένα κινητήρα ο οποιός μπορεί να είναι σχετικά παλιος αλλά ξερεις εξαρχης ότι δεν προκεταί να σου ζητήσεις τίποτα για αρκετές χιλίαδες χιλιομετρα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για αγορά καινούργιας Sv
    από greg64 στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2008, 11:47
  2. Αγορα καινουργιας moto
    από georgekostas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2008, 23:38
  3. Αγορά 1ης Μοτοσυκλετας...
    από spyros_utcb στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2006, 10:56
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2006, 21:16
  5. Αγορά πρώτης μοτοσυκλέτας
    από karas78 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2005, 15:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF