Σελίδα 44 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 3439404142434445464748495494 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 646 έως 660 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #646
    Υπάρχει μία νοοτροπία να κατακρίνεται ένα μηχανάκι με τη φράση: "απευθύνεται στο μέσο οδηγό". Αυτός είναι η μεγάλη μάζα του αγοραστικού κοινού που όλοι οι κατασκευαστές φιλοδοξούν να προσεγγίσουν όσο μπορούν για να τους ικανοποιήσουν με το προϊόν τους. Εμείς πρέπει να αποφασίσουμε αν το προϊόν αυτό που προκύπτει από άπειρους συμβιβασμούς, τεχνικής οικονομικής και μαρκετεριστικής φύσεως, μας καλύπτει. Αυτά.

  2. #647
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει μία νοοτροπία να κατακρίνεται ένα μηχανάκι με τη φράση: "απευθύνεται στο μέσο οδηγό".

    Eγω νομιζω το αντιθετο γινεται. Χαρακτηριζουν ενα μηχανακι στο τι μπορει να κανει με εναν γαματο οδηγο. Ο μεσος οδηγος, ουδεποτε θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο. Μου θυμιζει ιστοριες με ΚΤΜ adv που δερνουν, και απο διπλα τα περνας με ενα SXV με σλικ λαστιχα και ενα caponord με karoo.
    Παντως η φιλοσοφια αγορας της μηχανης, χαρακτηριζετε απο το ακαταλογιστο: χρονια προσπαθει να αναλυθει το πως και το γιατι και δεν βγαινει ακρη. Για μενα, καλα κανει καποιος και μας τα πρηζει για το ΤΙ μπορει να κανει το μηχανακι του. Το λαθος ειναι να πιστευει οτι μπορει να τα κανει και αυτος
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  3. #648
    ΚΤΜένο μέλος Το avatar του/της westie
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    94
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από crfouras Προβολή μηνύματος
    Φιλαρακι θα μπορούσες μήπως να διαφωτισεις κ εσυ λιγάκι με το θέμα κατανάλωση, γιατί πρεπει να δω πόσους σταυρούς πρεπει να ετοιμασω;;
    Αλήθεια τωρα, τι κατανάλωση έχεις σε λίτρα;;; Για πες κ στους "φίλους" μας!!!!!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Για να έχουμε μια εικόνα το δικό σου πόση μέση κατανάλωση έχει;
    Λοιπόν...
    Έχω 1500 χλμ στο κοντέρ και κατά τη μετακίνηση μες στην πόλη (Πειραιάς - Πέραμ - Καλλιθέα - Γλυφάδα - Παπάγου) ο υπολογιστής βγάζει 7,2 κατανάλωση την τελευταία βδομάδα.
    6,5 είχα δει σε μια εκδρομή προς Βυτίνα (δικάβαλο) όταν ακόμα έστρωνε (μέχρι 6500 σαλ) και μέχρι 160 χαλ.
    Έχω βάλει από χθες, να μετρήσω τα χλμ με γέμισμα απ'το βενζινάδικό (τσεκαρισμένο πως δεν κλέβει) κι όταν έχω αποτελέσματα θα σας πω.
    Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τον dealer της ΚΤΜ, σιγά σιγά θα βλέπω πτώ ση στην κατανάλωση όσο ομαλοποιείται ο κινητήρας.
    Ίσως φταίει κι η οδήγησή μου, αν και δεν νομίζω ότι το καρυδώνω το γκάζι, αλλά μες στην πόλη 6 λτ δεν το βλέπω
    Το καλό (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) είναι πως με το CBR600F που είχα έως τώρα είχα παρόμοια κατανάλωση
    Είμαι ΚΤΜυτυχισμένος

  4. #649
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Άψογος!
    Απόλυτα λογικές οι καταναλώσεις. Τα 6,5 ΜΕΣΗ κατανάλωση που ποστάρει ο κάθε κουλός πικραμένος στο fuelly είναι ΜΕΣΗ δαχτυλίδι, ΜΕΣΗ δρόμου, ΜΕΣΟπέλαγα, ΜΕΣΙ Lionel αλλά ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ αυτής της μοτοσυκλέτας δεν μπορεί να είναι.
    Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 18/09/2013 στις 09:28.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #650
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Α... ... είχα και εγώ cbr 600f και γνωρίζω ακριβώς τι είδους οδήγηση χρειάζεται για να έρθουν αυτές οι καταναλώσεις, οπότε έχω και πολύ καλό μέτρο σύγκρισης
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  6. #651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    παραδόξως δε διαφωνώ μαζί σου

    και όπως είδες και στα προηγούμενα πόστ δεν είσαι ο μόνος που κατηγορεί τα οξύμωρα με τα Αυστριακά

    αυτο που με πειράζει είναι οτι με 7 σεντόνια να 5 λεπτά προσπαθείς να πείσεις και τους υπόλοιπους να μη λαχταράνε κάτι. αν έχεις βρει τον δρόμο της αλήθειας κράτα τον. δε χρειάζεται να πεισεις τους άλλους. ας κάνουν και αυτοί το λάθος. δωστους τους την ευκαιρία.


    ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...............ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΩ ΖΟΡΙ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ




    Τήν άποψη μου γράφω,όπως έμαθα νά μιλάω,έπαναλαμβάνω,χωρίς παντομίμες,κραυγές,συνθήματα,άτάκες κ.λ.π.....
    Όποιον τόν κουράζω μπορεί νά πάει παρακάτω........
    Άν φορτώνω τόν σέρβερ καί μού τό ζητήσουν τότε ναί θά προσπαθήσω καί γώ νά έκφραστώ
    όπως οί περισσότεροι μέ Α......Ε......Ο
    Πιστεύω στή δύναμη τού λόγου,στήν ύγιή άντιπαράθεση χωρίς κοκκορομαχίες,
    στήν συζήτηση,στήν κουβέντα όπου φυσικά ύπάρχει έπίπεδο.
    Όταν ΔΕΝ, άρχίζω καί γώ τό καλαματιανό....!!!!!
    Άπλά έπειδή έζησα πράμματα καί καταστάσεις λόγω ήλικίας,
    σκέφτομαι........
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ,άπό καμμιά μαλακία πού είχε στό μυαλό του,
    όποια καί νάναι αύτή,κι άς λένε μερικοί ότι άγοράζεις μηχανάκι σκεπτόμενος
    μέ το κάτω κεφάλι γιαί έτσι άξίζει.....

  7. #652
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από westie Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν...
    Έχω 1500 χλμ στο κοντέρ και κατά τη μετακίνηση μες στην πόλη (Πειραιάς - Πέραμ - Καλλιθέα - Γλυφάδα - Παπάγου) ο υπολογιστής βγάζει 7,2 κατανάλωση την τελευταία βδομάδα.
    6,5 είχα δει σε μια εκδρομή προς Βυτίνα (δικάβαλο) όταν ακόμα έστρωνε (μέχρι 6500 σαλ) και μέχρι 160 χαλ.
    Έχω βάλει από χθες, να μετρήσω τα χλμ με γέμισμα απ'το βενζινάδικό (τσεκαρισμένο πως δεν κλέβει) κι όταν έχω αποτελέσματα θα σας πω.
    Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τον dealer της ΚΤΜ, σιγά σιγά θα βλέπω πτώ ση στην κατανάλωση όσο ομαλοποιείται ο κινητήρας.
    Ίσως φταίει κι η οδήγησή μου, αν και δεν νομίζω ότι το καρυδώνω το γκάζι, αλλά μες στην πόλη 6 λτ δεν το βλέπω
    Το καλό (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) είναι πως με το CBR600F που είχα έως τώρα είχα παρόμοια κατανάλωση

    ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ.............



    Τήν μέχρι τώρα έπαφή σου μέ τό μηχανάκι...??
    Ήταν όπως τό περίμενες...??
    Είχες πρίν ΚΤΜ..??Άν δέν είχες ή γνώμη σου μετράει περισσότερο..!!
    Κραδασμοί ...??
    Περπάτημα...??
    Βόλτα μεγάλη βγήκες...??
    Μέ δεύτερον δοκίμασες...?? καί είδικά γυναίκα..??
    Είναι άνετα..?? ή σούρχεται στά φρένα έπάνω σου..??
    Άν θέλεις μάς άπαντάς,έμείς λέμε θεωρίες,ή γνώμη τού άναβάτη μετράει, όμως
    όταν φυσικά είναι κοντά στήν άλήθεια,διότι περιοδικά καί ήλεκτρονικός τύπος
    έχουν πολλούς σπόνσορες...!!!

  8. #653
    ΚΤΜένο μέλος Το avatar του/της westie
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    94
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ.............



    Τήν μέχρι τώρα έπαφή σου μέ τό μηχανάκι...??
    Ήταν όπως τό περίμενες...??
    Είχες πρίν ΚΤΜ..??Άν δέν είχες ή γνώμη σου μετράει περισσότερο..!!
    Κραδασμοί ...??
    Περπάτημα...??
    Βόλτα μεγάλη βγήκες...??
    Μέ δεύτερον δοκίμασες...?? καί είδικά γυναίκα..??
    Είναι άνετα..?? ή σούρχεται στά φρένα έπάνω σου..??
    Άν θέλεις μάς άπαντάς,έμείς λέμε θεωρίες,ή γνώμη τού άναβάτη μετράει, όμως
    όταν φυσικά είναι κοντά στήν άλήθεια,διότι περιοδικά καί ήλεκτρονικός τύπος
    έχουν πολλούς σπόνσορες...!!!

    Επειδή "αρπάζεις" εύκολα θα σου απαντήσω γρήγορα μην έχουμε ντράβαλα...

    - Δεν παίζεται το μηχανάκι! Δεν έχω τρελλή εμπειρία (6 χρόνια oδήγηση μηχανής) αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Άσε που νομίζω πως με κάνει μάγκα, τόσο εύκολο που είναι στην οδήγηση
    - Δεν ήξερα τι να περιμένω γιατί δεν είχα ποτέ "ψηλό μηχανάκι" (ένα Transalp έχω οδηγήσει μερικές φορές). Είμαι 1.85 κι ίσα που πατάω το πέλμα οπότε σκεφτόμουνα πως δε θα μπορώ να μπαίνω στις στροφές όπως με το CBR...έκανα λάθος! Ίσως λόγω και του TC νιώθω πολύ άνετα παρόλο που είμαι όρθιος - πάνω κι όχι σκυμμένος - μέσα στο μηχανάκι. Γόνατο δε βγάζω πάντως
    - Κραδασμούς δεν έχω καταλάβει πουθενά
    - Περπάτημα;; Τι εννοείς;
    - Βόλτα έχω πάει μια φορά περί τα 500 χλμ με τη σύζυγο κι ενθουσιάστηκε κι εκείνη από την άνεση και την αίσθηση ασφαλείας που δίνει το ΚΤΜ. Τα φρένα του τα συγκρίνω με του αυτοκινήτου μου...τα μαγκώνω απ΄τα 150 και δεν ιδρώνω. Άλλωστε δε μου περίσσευαν 16.000 κι είπα να πάρω κάτι να κάνω φιγούρα στο δρόμο (με κοιτάνε όλοι στα φανάρια - αφού της έκανα αγιασμό κι έβαλα ματάκι στη ζελατίνα), την έψαξα πολύ τη δουλειά!




    Υ.Γ.
    Με την επικαφαλίδα σε πειράζω γιατί είσαι κι ΑΕΚάκι και πρέπει να σας προσέχουμε εσάς, σαν τα γιγαντιαία Πάντα
    Είμαι ΚΤΜυτυχισμένος

  9. #654
    Αλλος ενας που ειδε το φως.

  10. #655
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Αλλος ενας που ειδε το φως.
    είσαι...

    http://www.youtube.com/watch?v=lX5tfRdkoY0
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  11. #656
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από westie Προβολή μηνύματος

    Επειδή "αρπάζεις" εύκολα θα σου απαντήσω γρήγορα μην έχουμε ντράβαλα...

    - Δεν παίζεται το μηχανάκι! Δεν έχω τρελλή εμπειρία (6 χρόνια oδήγηση μηχανής) αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Άσε που νομίζω πως με κάνει μάγκα, τόσο εύκολο που είναι στην οδήγηση
    - Δεν ήξερα τι να περιμένω γιατί δεν είχα ποτέ "ψηλό μηχανάκι" (ένα Transalp έχω οδηγήσει μερικές φορές). Είμαι 1.85 κι ίσα που πατάω το πέλμα οπότε σκεφτόμουνα πως δε θα μπορώ να μπαίνω στις στροφές όπως με το CBR...έκανα λάθος! Ίσως λόγω και του TC νιώθω πολύ άνετα παρόλο που είμαι όρθιος - πάνω κι όχι σκυμμένος - μέσα στο μηχανάκι. Γόνατο δε βγάζω πάντως
    - Κραδασμούς δεν έχω καταλάβει πουθενά
    - Περπάτημα;; Τι εννοείς;
    - Βόλτα έχω πάει μια φορά περί τα 500 χλμ με τη σύζυγο κι ενθουσιάστηκε κι εκείνη από την άνεση και την αίσθηση ασφαλείας που δίνει το ΚΤΜ. Τα φρένα του τα συγκρίνω με του αυτοκινήτου μου...τα μαγκώνω απ΄τα 150 και δεν ιδρώνω. Άλλωστε δε μου περίσσευαν 16.000 κι είπα να πάρω κάτι να κάνω φιγούρα στο δρόμο (με κοιτάνε όλοι στα φανάρια - αφού της έκανα αγιασμό κι έβαλα ματάκι στη ζελατίνα), την έψαξα πολύ τη δουλειά!




    Υ.Γ.
    Με την επικαφαλίδα σε πειράζω γιατί είσαι κι ΑΕΚάκι και πρέπει να σας προσέχουμε εσάς, σαν τα γιγαντιαία Πάντα




    ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ..............ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΕΣ




    Διότι είναι άπό άνθρωπο όχι φανατικό άπ'ότι καταλαβαίνω.
    Εύχομαι νά τό χαρείς καί νά σού βγεί άξιόπιστο ......
    Μέ ύγεία,καλές βόλτες.
    υγ. Άρπάζω......εύκολα...??
    Μονίμως άρπαγμένος είμαι....
    Σήμερα μέ πέτυχες στίς καλές μου....χθές ρίξαμε 4
    Ω Paris......Paris.......c'est la vie

  12. #657
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Λοιπόν, ας καταθέσω και εγώ με την σειρα μου, τις εντυπωσεις, που αποκόμισα κατα την συντομη συνεύρεση που ειχα, με την νεα αυστριακη κυρια που ακουει στο ονομα ΚΤΜ Adventure 1190 R.
    Καταρχην, η πρωτη εκπληξη ερχεται κιολας απο τα πρωτα λεπτα της γνωριμίας μας, καθως στην πρωτη μου κιολας προσπαθεια να την "ριξω" απο το διπλο σταντ, αντιλαμβανομαι οτι η διαδικασια ηταν πολυ ευκολοτερη απο οτι ειχα υπολογισει. Προιδεασμενος απο τον συνολικο ογκο της 1190, η οποια ειναι κ φαινεται μεγαλυτερη μοτοσυκλετα, σε σχεση με το 950/990 Adventure, εβαλα περισσια δυναμη, μη τυχόν υπεπεφτα σε τιποτα περιστατικα του "ωπ, ωπ, ωπ......ευτυχως που δεν πεσαμε......", παρευρισκομενος ακομα μπροστα στον υπαλληλο της αντιπροσωπειας που με κοιταζε μεσα απο την βιτρινα του καταστηματος!!!! Επι τοπου, αποφασιζω να την ξαναστησω στο διπλο σταντ για να επαναλαβω την διαδικασια! Κανω να πατησω το διπλο σταντ......κ παταω κενο......... Αφου στρεφω τα ματια μου για να δω που ακριβως βρισκεται, αντιλαμβανομαι οτι τελικα πρεπει να σηκωσω αρκετα ψηλοτερα το δεξι μου ποδι, ωστε να βρεθει στην σωστη θεση.........Μμμμμμμμμ, λεω απο μεσα μου......παπακια!!!!! Παταω με τα πολλα το σταντ, κανω να τραβηξω......κ η "μανταμ" ξαναστήνεται με μεγαλη ευκολια, χωρις πολλα ζορια και ιδιαιτερη προσπαθεια. Μραβο......η ΚΤΜ......
    Ανεβαινοντας στην σελα της.......μου επαναφερονται μνημες κ προσφατα λογια, που ειχα πει περι αυτης, πρωτου γνωριστουμε..........οπως "αυτη δεν ειναι ΚΤΜ......, χαλασε η ΚΤΜ κτλ κτλ" και σε πρωτο χρονο, νιώθω οτι εν μερει επιβεβαιωνομαι!!!! Τιποτα, μα τιποτα δεν θυμιζει ΚΤΜ, λες κ το εργοστασιο, αρνηθηκε το παρελθον του κ δεν θελει τιποτα να τους θυμιζει το παλιο 990-950!!!! Η θεση οδηγησης μοιαζει ανετη, ευρυχωρη και ψηλη........Τα ποδια μου πατανε στις μυτες, ωστοσο το βαρος της σε σταση δεν φαινεται και θα ελεγα οτι σαν πρωτη αισθηση ειναι ελαφρυτερη απο του 990.
    Ψαχνω τον διακοπτη, για να βαλω το κλειδι......και απο εκει που καθομαι, ο διακοπτης δεν ειναι ευκολα προσβασιμος, ουτε εμφανης, ουτε κ πρακτικος, κατι το οποιο επιβεβαιωθηκε οταν σε καποιες απο τις βολτες που εκανα, διαπίστωσα οτι το πλαστικο τμημα του μπρελοκ, βρεθηκε αρκετες φορες εγκλωβισμενο, αδυνατωντας να κλειδωσω το τιμονι ή να τραβηξω το κλειδι!!!!! Σιγουρα ειναι κατι που χρηζει αναθεωρησης....... Ανοιγω το διακοπτη και ο πινακας οργανων φωτιζεται στιγμιαια με λαμπακια ενδειξεων, ψηφιακες πληροφοριες και διαφορα σηματα, αγνωστα μεχρι τωρα σε εμενα. Παταω την μιζα και μετα απο μια διακριτη υστερηση για την ανταποκριση της εντολης, το μοτερ ερχεται σε λειτουργια. Τι εγινε λεω? Πηρε, δουλευει???? Ρε ειναι σιγουρα ΚΤΜ? Αυτο δεν ακουγεται!!!! Συνενοχο σε αυτη την ησυχη κ ομαλη εν σταση λειτουργια, σιγουρα ειναι το τεραστιο κ κακασχημο μπουρι που εχουνε τοποθετησει για τελικο εξατμισης!!!
    Το αριστερο χερι παει κατευθειαν στο χειριστηριο των ηλεκτρονικων επιλογων, οπου ανακαλυπτω οτι αφορουν: 1. στον περιορισμο ιπποδυναμης, σε επιλογες street, sport, rain & off-road traction control, 2: στην επιλογη λειτουργίας του ABS, οπου μπορεις να διαλεξεις λειτουργία συνδιασμενης πεδησης (η οποια ενεργοποιειται μεσω της μανετας του εμπρος φρενου), ή ABS μονο στον εμπρος τροχο, δινοντας την δυνατοτητα στον οδηγο να ντριφταρει, οποτε αυτος επιθυμει. Αν απενεργοποιειται τελειως, δεν το θυμαμαι μιας κ δεν το εψαξα, αλλα επιλεγοντας να ειναι απενεργοποιημενο για τον πισω τροχο, πιανω συμπλεκτη για να κουμπωσω πρωτη.
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  13. #658
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Διαπιστωνω πως ο συμπλεκτης ειναι απιστευτα μαλακος κ αρκει μολις ενα δακτυλο για να τον τραβηξεις. Κουμπωνω πρωτη κ ξεκιναω. Στα πρωτα κιολας μετρα, αντιλαμβανομαι οτι η θεση του τιμονιου ειναι σχετικα μπροστα, κατι που δεν μου αρεσει προσωπικα, αλλα δεν δινω ιδιαιτερη σημασια κ συνεχιζω. Συντομα βγαινω απο τον παραδρομο για να πιασω κεντρικο δρομο κ ενω εχω μια χαλαρη τριτη σχεση στο κιβωτιο κ χωρις πολλα πολλα, το γκαζι χτυπαει στο στοπ κ παιρνω την πρωτη κρυαδα!!!! Το μοτερ ανεβαζει με χαρη κ ευκολια στροφες, τοσο γρηγορα, που δεν προλαβαινω να καταλαβω αν κατα την προσπαθεια του να βρει προσφυση στην γλιστερη Αθηναικη ασφαλτο εχει χτυπησει κοφτη ή απλα εχει επεμβει το traction control!! Φαναρι κ κατεβαζω με σκοπο να σταματησω, αλλα αναβει πρασινη φωτεινη ενδειξη.....κ με βρισκει με πρωτη στο κιβωτιο!!! Δεν δισταζω κ κανω ενα γενναιο ανοιγμα στο γκαζι......αλλα τιποτα το απροβλετο, τιποτα το τρομερο........"ρε καλο μου?".....δευτερα, ανοιγω παλι........τιποτα το συγκλονιστικο...........τριτη στο κιβωτιο κ τοτε το θηριο ξυπνα κ σε κερναει καρπαζια απο εκει που δεν το περιμενες. Αντιλαμβανομαι οτι ολο αυτο εχει να κανει με το σεταρισμα του traction contol, στο οποιο αποφασιζω να μην το πειραξω, απενεργοποιωντας το κ συνεχιζω το παιχνιδι!!
    Με πιανει φαναρι κ σταματαω. Δυστυχως ομως, πιανω κ εμενα, να ψανχω νεκρα αναμεσα σε πρωτη κ δευτερα κ μετα απο καποιες επαναλαμβανομενες προσπαθειες να τα καταφερνω!!! Να αναφερω ωστοσο οτι η εν λογω μοτοσυκλετα ειχε αρκετα δημοσιογραφικα χλμ επανω της κ υποθετω πως αρκετοι θα την ειχανε κακομεταχειριστει.......κατι ομως που δεν αναιρει την βλακεια των Αυστριακων να επιμενουν να τοποθετουν αυτη την παλιο τρομπα συμπλεκτη της Magura, που οπως γνωριζουν οι περισσότεροι......χαλαει!!!!! Αλλο ενα μεγαλο (-) εδω!!!!!
    Αρχιζω να κινουμαι στα στενα του κεντρου της Αθηνας κ συντομα με εκπληξη ανακαλυπτω οτι το τιμονι αυτης της ΚΤΜ στριβει.....κ στριβει αρκετα, οπου πολλες φορες με φερνει σε θεση να κανω επιτοπιους ελιγμους αναμεσα στα ακινητοποιημενα κουτια, ακολουθωντας παπακια κ scooter χωρις πολυ προσπαθεια. Μεγαλο πλεονεκτημα εναντι των 950-990, οπου για να γυρισεις επι τοπου, χρειαζοσουν κ τις δυο λωριδες στην λεωφόρο!!!! Απο την χαρα μου που βρισκομαι πανω σε μια καινουργια μοτοσυκλετα.......παρατηρω οτι το αριστερο μου μπουτι εχει αναπτυξει αυξημενη θερμοκρασια, αλλα δεν δινω ιδιαιτερη σημασια, καθως με εχει συνεπαρει ο ρυθμος με τον οποιο κινουμαι, ντριφταροντας σε καθε ευκαιρια κ συνεχιζω.....
    Πλεον εχει η φτασει αργα το βραδυ κ μετα απο μια κουραστικη ομολογουμενως ημερα στην δουλεια......παιρνω τον δρομο της επιστροφης για το σπιτι. Ειναι αργα κ ψαχνω για τον διακοπτη φωτων, ο οποιος ομως απουσιαζει απο τα χειρηστηρια του τιμονιου, προσφεροντας μονο διακοπτη σινιαλου.....που παλι δεν ανακαλυψα αν δυναται να κρατησει αναμμένη την μεγαλη σκαλα με καποιον τροπο.....Φτανοντας σπιτι, και λογω της χωροταξικης ιδιομορφιας του γκαραζ που διαθετω, πρεπει να την χωρεσω σε χωρο τσιμα-τσιτα κ εχοντας εμπειρια απο το 950......δεν ειναι κ οτι πιο ευκολο. Εντυπωσιαζομαι με το κοψιμο του τιμονιου για μια ακομη φορα κ μετα απο καιρο η διαδικασια μου φαινεται πιο ευκολη!!!!
    Ανεβαινω σπιτι κ το πρωτο πραγμα που κανω ειναι να χτυπησω τηλεφωνο στον "κουμπαρο" για να κανονιστει πρωινη - κοντινη βολτα..........

    **Συγχωρεστε με για την εκταση του κειμενου και την γλαφυρη γραφη μου........αλλα αν συνεχισετε να διαβαζετε, τοτε το προβλημα το εχετε εσεις!!!!!!
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  14. #659
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    7:00 το πρωι, εχω ηδη φτιαξει καφε και ενω εχω σκυψει απο το μπαλκονι......θαυμαζοντας το 1190, οπου σε ασπρο χρωματισμο κ σε συνδιασμο με το πορτοκαλι πλαισιο κ καγκελα ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο!!! Απορω για πιο λογο βγαλανε στην παραγωγη αυτα τα κακογουστα χρωματα (γκρι-πορτοκαλι) που δεν ταιριαζουνε καθολου στην μοτοσυκλετα, αντιθετως την χαντακωνουν!!!! Διακοπη στην παρααγωγη τωρα λεμε!!!!! Καβαλαω κ φευγω να συναντησω τον Σπυρο, οπου με περιμενει. Συνοπτικες καλημερες......κ γρηγορη αποφαση για την διαδρομη που θα ακολουθησουμε. Ο κληρος επεσε στην Αρβανιτσα κ αποφασιζουμε να παμε μεσω Φυληw. Δρομος με ιδιαιτερα σφιχτη χαραξη κ μετρια ποιοτητα ασφαλτου. Χαβαλεδιαζω στον δρομο, ποτε κανωντας σουζες με τριτη-τεταρτη στο κιβωτιο, χωρις αγχος για καπακι, μιας κ η επεμβαση του anti-wheel ειναι εκει για να σε προφυλαξει και ποτε ντριφταροντας στις εισοδους με απολυτο ελεγχο.
    Αρχιζω κ παρατηρω πραγματα κατα την διαρκεια της βολτας μας, οπως τον μηχανισμο της ζελατινας, ο οποιος ειναι πολυ ευκολος κ πρακτικος στην χρηση του, υπαρχει ενδειξη βενζινης, θερμοκρασιας, πιέσεις ελαστικων......αποδιδοντας πολλα μπραβο στην μαμα ΚΤΜ.......Εντοπιζω μια βαση, η οποια ειναι προεγκατεστημενη κ περιμενει με ανυπομονησια το GPS που θα βοηθησει τον επιδοξο ταξιδιωτη, να χαραξει νεες πορειες!!! Εξυπνη κινηση.........
    Το traction control δεν τολμω να το απενεργοποιησω και λαμβανω συνεχεια την ιδια αισθηση οτι το μοτερ του ειναι "κομμενο" στις δυο πρωτες σχεσεις, ενω δεν ισχυει κατι τετοιο κ για τις επομενες. Η ποιοτητα κυλησης ειναι παρα πολυ καλη, κατι το οποιο οφειλεται κ στα ασφαλτινα ελαστικα της Continental, τα οποια εδειξαν παρα πολυ καλη συνολικη συμπεριφορα σε ολο το διήμερο. Εχω πλεον χαλαρωσει στην σελα της κ αποφασιζω να ανεβασω ρυθμο, χωρις ομως διαθεση να απομακρυνθω απο τον Σπυρο. Ετσι αρχιζω κ ανεβαζω χιλιομετρα, ενω τωρα πλεον αρχιζω να εκτιμω και να απολαμβανω το δαγκωμα των εμπρος ακτινικων δαγκανων, προσφεροντας αριστη αισθηση κατα το φρεναρισμα. Τα ποδια βρισκονται υπο φυσιολογικη κλιση κ θεση, οπου σε συνδιασμο με το καλοσχεδιασμενο ρεζερβουαρ, βρισκουν καλη στηριξη κατα την οδηγηση, ειδικα υπο συνθηκες εντονου φρεναρισματος.
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  15. #660
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Το πιρουνι συμπεριφερεται παρα πολυ καλα, μεταφεροντας πολυ καλη πληροφορηση στον αναβατη, οπου δειχνει να ειναι βιδωμενο στην ασφαλτο, οσο κ να προσπαθεις να πιεσεις......,το οποιο με την σειρα του συνεργαζεται αριστα με το αμορτισερ, προσδιδοντας συνολικα μια παρα πολυ καλη συμπεριφορα στο 1190, θετοντας υψηλα στανταρ για την κατηγορια 21-18 mega-on/off.(υπαρχει αλλο???) Για τα δικα μου δεδομενα ωστοσο, θα ελεγα πως ηταν γενικα γρηγορο στην επαναφορα του (προφανως προηγουμενος δημοσιογραφος θα ειχε επεμβει) αλλα δεν ασχοληθηκα καθολου, μιας ακομα κ υπο ολες τις συνθηκες που το οδηγησα, ηταν παρα πολυ καλο. Ακομα κ υπο συνθηκες εντονου φρεναρισματος η μοτοσυκλετα κ παλι δειχνει παρα πολυ καλα ζυγισμενη, χωρις να παρουσιαζει εντονο βυθισμα, επιτρεποντας σου να κινηθεις με μεγαλυτερες ταχυτητες εισοδου, αφου ακομα κ υπο ρυθμους αρκετα σβελτους δεν θα δειξει σημαδια "λαστιχαρισματος". Υπο γρηγορους ρυθμους πλεον, αρχιζω να γινομαι πιο επιθετικος στο γκαζι, προσπαθωντας να εκμεταλλευτώ την "θεικη" παρεμβαση του traction control, οπου στην επιλογη sport, επιτρεπει το ντριφταρισμα ισχυος, τοσο οσο θεωρει οτι μπορει να διαχειρηστεις εσυ........κ οχι το πλαισιο της 1190 R, η οποια παραμενει ακλονητη, ειτε στριβεις σταμπουλιγμενος στα κλειστα κομματια του Παρνωνα με 1-2α.......ειτε με 5-6 και το κοντερ να γραφει 200-250+χλμ.............
    Το συνολικο στησιμο της 1190, απο αποψη πλαισιου, αναρτησεων, φρενων.......ειναι πραγματικα παρα πολυ καλο!!!! Σου δινει αυτο το παραπανω σε εμπιστοσυνη, να κινηθεις πραγματικα πολυ γρηγορα.......αφου εχει καταφερει να σε ξενιασει απο πολλα πραγματα που σε απασχολουν κατα την οδηγηση.........ετσι επικεντρωνεσαι στην επιλογη της ιδανικης γραμμης κ το θηριο απλα υπακουει!!!! Δεν σε απασχολει αν εσυ αποφασισεις να καρυδωσεις το γκαζι......αυτο εχει το traction control για να σε κανει μαγκα.............δεν σε απασχολει αν κουβαλας περισοττερα χιλιομετρα πλησιαζοντας την επικινδυνη τυφλη δεξια φουρκετα......εχεις φρεναρες......κ ενα ABS που δεν θα γινει αντιληπτο στην μανετα σου.....μιας κ επεμβαινει σπανια κ αυτο υπο πολυ διακριτικα.......Μαλιστα οι γυροσκοπικες εντολες ειναι αμεσες, προσδιδοντας με πιο ευκολους και ηπιους χειρισμους, μια πιο ομαλη συνολικα οδηγηση, χωρις να αναγκαζεσαι να χαραμιζεις δυναμεις........
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF