Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: KTM 950 λάδι CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W50

  1. #1
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013

    KTM 950 λάδι CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W50

    Έχω βρει αυτό το λάδι της Castrol full synthetic που η τιμή του είναι πάρα πολύ καλή. Έχει κανείς άποψη?
    http://www.automotooil.gr/index.php?...product_id=155

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Το έβαζα στο 400 EXC. Απόλυτα ευχαριστημένος. Αλλαγές έκανα ανά 1000 χλμ.

  3. #3
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013
    αλλαγές ανά 1000??? τότε δεν κερδίζεις κάτι στην τιμή. Τα motul ή shell που έχω βάλει κατά καιρούς κάνουν αλλαγή κάθε 7500

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sas Προβολή μηνύματος
    αλλαγές ανά 1000??? τότε δεν κερδίζεις κάτι στην τιμή. Τα motul ή shell που έχω βάλει κατά καιρούς κάνουν αλλαγή κάθε 7500
    To καρτερ του 400 χωραει 1 λιτρο....???
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    με τα jaso ma κτλ τι γίνεται?ποιες είναι οι προδιαγραφές?

  6. #6
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από martinacos Προβολή μηνύματος
    με τα jaso ma κτλ τι γίνεται?ποιες είναι οι προδιαγραφές?
    Τα specs για motorex POWER SYNT 4T 10W/50 είναι:
    JASO MA T903:2006; API SM, SL, SJ, SH, SG

    Τα specs για το Castrol είναι:
    API|SL JASO MA-2

    Απ' ότι φαίνεται του λείπουν κάποια specifications για τα οποία όμως δε γνωρίζω τη χρησιμότητά τους

  7. #7
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013
    και ένα χρήσιμο εργαλείο για τα jaso ma http://www.oilspecifications.org/oiltool/oiltool.php και διαβάζοντας φαίνεται να μην υπάρχουν διαφορές. Βέβαια κάποιος που ξέρει καλύτερα ας ρίξει τα φώτα του. Κρίμα να το σκίσω μετά από 10 χρόνια το ΚαΤεΜι

  8. #8
    για να μην ανοίγω καινούριο θέμα,χρησιμοποιεί κανείς το λάδι με ιξώδες 5w-40?η castrol το δίνει για χρήση σε high performance κινητήρες (πσσσσσσσσ) και σκέφτομαι να το βάλω στο Gixxer...λέει για αντίσταση στην εξάτμιση του λαδιού σε υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις κι άλλα τέτοια..επίσης η bmw το συνιστά για τα K1200/1300 και για το S1000RR..καλά όλα αυτά αλλά θα ήθελα την άποψη κάποιου που το χρησιμοποιεί..
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #9
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    H BMW συνιστά γενικώς Castrol.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    H BMW συνιστά γενικώς Castrol.
    μιλάω για το ιξώδες 5w-40...θεωρητικά προσφέρει καλύτερη λίπανση κατα την εκκίνηση και στις χαμηλότερες θερμοκρασίες του χειμώνα αφού είναι λεπτόρευστο κι αν είναι όπως τα λέει η castrol είναι το καλύτερο για sbk...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.795
    Εγώ το βάζω στο BMW S1000RR και είμαι ευχαριστημένος.Ιξώδες βέβαια 10/40...
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrIoannis Προβολή μηνύματος
    Εγώ το βάζω στο BMW S1000RR και είμαι ευχαριστημένος.Ιξώδες βέβαια 10/40...
    κι εγώ το βάζω στο GSXR εδώ και πολλά km το 10w50..

    θα μπορούσε κάποιος να αποκωδικοποιήσει τα παρακάτω δεδομένα?

    castrol power 1 racing 5w40
    Typical characteristics test methods unit value
    Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.85
    Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 13.0
    Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 77.2
    Viscosity Index ASTM D2270 None 171
    Pour Point ASTM D97 °C - 39
    Total Base Number, TBN ASTM D2896 mg KOH/g 9.4
    Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 200



    Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50

    Typical characteristics test methods unit value
    Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.845
    Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 17
    Viscosity, CCS -25C (10W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5000
    Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 115
    Viscosity Index ASTM D2270 None 165
    Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 211
    Ash, Sulphated ASTM D874 % wt 1.1
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Παρόμοια θέματα

  1. BMW R1200GS vs KTM 950 S
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2006, 13:43
  2. Ktm 950 Απορίες...
    από bpang στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 19:06
  3. Ktm 950 Super Enduro
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 10:45
  4. Michelin power RACE 2 ...................
    από Runner Ducati στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2005, 08:27
  5. Ktm 950 Γνωμες!
    από picramenos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2004, 12:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF