η αληθεια ειναι οτι δε το κοιταξα αυτο. Ξέρεις όμως που ακριβώς είναι η εισαγωγή αέρα?
η αληθεια ειναι οτι δε το κοιταξα αυτο. Ξέρεις όμως που ακριβώς είναι η εισαγωγή αέρα?
Εκει που ενωνεται το καρμπ με τη μηχανη ειναι μια χαρα, απο τη μερια που ενωνεται με το φιλτρο αερα δε το προσεξα, και τωρα ειναι σκοταδι. Αλλα ο αερας makes sense γιατι αν παιρνει περισσοτερο αερα απο οσο πρεπει τοτε γι'αυτο μετα τις 3000 στροφες συμπεριφερεται καλυτερα απο οτι στις χαμηλες στροφες.
Αν ειχα τιποτα σκουπιδακια στο καρμπ η στο ρεζερβουαρ θα ειχα τα ιδια συμπτωματα?
Λοιπον ολο το πρωι παλι κατω το περασα, κοιταξα τα παντα εκτος απο καρμπυρατερ που δεν το κατεχω ακομα, και με τη συμβουλη του MikeG, κοιταξα και την εισαγωγη του αερα και η εισαγωγη του αερα ηταν λιγο ξεβιδωμενη. Τωρα κραταει τις στροφες χαμηλοτερα αλλα παλι κανει κατι ψιλοσκασιματακια και σκορτσαρει γυρω στις 2-3000 στροφες. Νομιζω εκανα οτι μπορουσα. Θα το παω και τωρα μια βολτα μπας και παρατηρησω τπτ αλλο.
Δηλαδή ενα γέμισμα μια στο τόσο με super αμόλυβδη προκαλεί πρόβλημα στον κινητήρα?
Τα πρόσθετα οκτανίων και αμφιβόλου ποιότητας χημικά σε συνδιασμό με την παλιά super που είναι περισσότερα οκτάνια και απο την super αμόβλυβδη που βάζουν ορισμένοι αλλά-δεν-το-λένε έχουν αφήσω πίσω τους σπασμένα μοτέρ απο όσο ξέρω.
Μπορει να ειχε καιρο ακινητο.Καποια απο αυτα τα προβληματα οσο το δουλευεις πιθανοτατα θα παψουνε να υπαρχουνε.Η σουπερ αμολυβδη μαλλον ενα παραμυθι ειναι.
Δες αν εχει πουθενα καμμια βιδα στραγγιζει και καθαριζει τις βρωμιες του καρμυρατερ.
Στις 3000-3500 ανοιγει το δευτερο καρμπ, και μαλλον εχεις προβλημα αερα...
Αν εχεις σκισιμο στην εισαγωγη μπορει και να μην φαινεται καθολου...
Πηγαινε το για ελεγχο/ρυθμιση και βλεπεις τι θα κανει μετα...
Λοιπον παιδες μετα απο ολοκληρη μερα με μαυρισμενα και λαδωμενα χερια και το xt βιδες βρηκα ακρη. Πηρα το καμινετο (γκαζακι) και εριχνα γυρω γυρω να δω αν αλλαζουν ανεβαζει στροφες, οπως ειχα πει και παραπανω εσφιξα την εισαγωγη του αερα στο ΥDIS (δεξι καρμπ) αλλα το μηχανακι παλι μπερδευε, βγαλαμε ντεποζιτο και καρμπ να δουμε τι γινεται και ελειπε το βελονακι του καρμπ που ειχε πεσει κατω απο το starter, το ελατηριο βεβαια χαθηκε. Αυριο το πρωι παω Yamaha και ελπιζω να εχουν. Το βιδωσαμε προς το παρων χωρις το ελατηριο και στο περιπου. Δεν μπερδευει καθολου αλλα σκαει η εξατμιση ελαχιστα. Νομιζω θα φτιαχτει οταν ρυθμιστει. Η μονη μ@λ@κι@ που εγινε ειναι οτι τρυπισα το ποτηρακι του πισω φρενου επειδη ηταν λυμενο και ακουμπουσε την εξατμιση.