Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 47

Θέμα: Γρανάζωμα adv

  1. #16
    Δεν κάνει τίποτα Μίλτε .

    Όσο αναφορά το θέμα γρανάζωμα Adv επειδή το χαμε αφήσει λίγο ...να πω πως στο 950 για τα δικά μου πάντα γούστα το 16/42 δουλεύει καλύτρερςα από το μαμίσιο 17/42 .

    Μέσα στην πόλη δουλεύει με σχεδόν 1 ταχύτητα πάνω και τελικές έχω δει 190(θα πήγαινε και παραπάνω) πολύ ελυκολα ...Σίγουρα με μεγαλύτερο αριθμό στροφών ,αλλά ...είπαμε εγώ προσωπικά δεν θέλω να πηγαίνω πάνω από 170 ...Δεν εχω καμια δουλειά σε αυτές τις ταχύτητες .

    Ανοίξαμε 3ες με το Μίλτο και το δικό μου 950 που οδηγούσε αυτός , έφευγε αισθητά πολύ μπροστά . Το μόνο θεματάκι είναι πως σπάνε οι ταχύτητες γρηγορότερα ,αρα και γρηγορότερες αλλαγές .

    ...'Όταν λέμε πως τα ανοίξαμε ....Τα ανοίξαμε !!



    ...και όταν θα δοκιμάσω το 16/45 θα επανέλθω πάλι με λεπτομέρειες

    Vagtav έβαλες τελικά 16/45 ; Εντυπώσεις ;

  2. #17
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    ...και όταν θα δοκιμάσω το 16/45 θα επανέλθω πάλι με λεπτομέρειες
    υπομονη, υπομονη....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Με χωρις να εχω εμπειρια απο το 16/45(μηπως μου φαινεται πολυ κοντο)πιστευω οτι το 16/42 ειναι ιδανικο για την χρηση που κανω(μεχρι να βαλει ο Lioulios 45 πισω να το ξανακαβαλησω και ισως αλλαξω αποψη παλι)Anyway το 17 θα γινει στα σιγουρα 16!Γιαννη οι γρηγορες αλλαγες ειναι για μενα το συν,σκετη Κ@@@@βλ@@@@!!!

  4. #19
    Διαβάζοντας τα αρχικά πόστ του Άγη και με την ήδη εμεπειρία μου μετο 16/42 ...Και εγώ πιστεύω πως είναι ιδανικότερο για εμάς Μίλτε .

    Με το 16/45 πάντως που θα δοιμάσω , θέλω να έχω άποψη ,αλλά πιστεύω πως θα κοντίνει πολύ και θα είναι δύσκολο για την μηχανή να ακολουθήσει μια γρήγορη πορεία ας πούμε στην Εθνική ...

    Όμως αν ξαναπάμε στα χώματα το χειμώνα , τότε θα είναι πιο διασκεδαστικό και δεν θα ζορίζεται και το μηχανάκι ...Ακόμα και βεντυλατέρ έχω την αίσθηση πως θα παίρνουν μπροστά πιο δύσκολα .

    Όπως και να χει ξαναλέω πως διαβάζοντας τα πρώτα πόστ του νήματος ...Πιστεύω και εγώ πως αν έχεις ένα 45άρι πίσω και δύο μπροστινά (ένα 16 και ένα 17) μπορείς εύκολα αλλάζοντάς τα να κάνεις αυτό που θες ,ανάλογα την περίπτωση .

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    ....Και ;;;
    Και είναι σούπερ.
    Για μετακινήσεις εντός πόλης (χώμα δεν το έχω βάλει ακόμα) και ταχύτητες έως 130-140 είναι σαφώς καλύτερο.
    Τα ανοίγματα σε όλο το φάσμα είναι απίστευτα και συνέχεια ξεχνιέμαι και πάω να βάλω 7η
    Μία έως δύο ταχύτητες επάνω για τα ίδια χλμ χωρίς σκορτσαρίσματα.
    Για την κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι έχω δει μείωση μιας και τα "παιχνίδια" με τα ανοίγματα είναι πλέον πολύ συχνότερα από πριν.
    Στη μετά παίδων εποχή, οι τελικές και τα κατεβάσματα της κηφισίας με 200άρες είναι πλέον παρελθόν, οπότε καταλαβαίνεις.
    Το συνιστώ σε όποιον έχει εμπειρία και λίγο πιο επιθετικό στυλ οδήγησης μιας και το μαμά γρανάζωμα είναι ήδη καλό για την μηχανή.

  6. #21
    Γειά χαράαααααα .

    Από σήμερα το απόγευμα φοράω και εγώ το 16/45 .
    Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα , αφού το συνεργείο είναι 100μέτρα από το σπίτι μου και τόσα μέτρα έκανα . Αύριο θα δω τί λέει .

    Υπάρχει όμως ένα προβληματάκι .

    Το πάληκάρι που μου το έβαλε ...
    Μου είπε χαρακτηριστικά πως η αλυσίδα είναι τσίτα στους ρεγουλαδόρους - δεν έχω κανένα θέμα έτσι , αλλά πιο μεγάλο γρανάζι προστά ένα δόντι δεν θα το πάρει .
    Κουβεντιάσαμε και αφού του είπα πως ξέρω ότι γίνεται και του εξήγησα πως θέλω να το βάλω να δω τί γίνεται και μετά να ξαναβάλω από 16 που έχω τώρα ..Το μαμίσιο 17άρι ...Μου είπε πως δεν γινεται ., μου λέει πως το μηχανάκι δεν είχε DID μαμά που φοράει τώρα και πως όταν την είχαν αλλάξει , παίζει να έβαλαν άλλο μέγεθος ή να αφαίρεσαν κομάτι ή δεν ξέρω και γω τί κάνανε , αλλά δόντι παραπάνω δεν παίζει μπρος .
    Ο μόνος τρόπος για να ξαναμακρύνει είναι ή αλλάγή αλυσίδας με μεγαλύτεη για να χωρέσει το 17 μπρος ή ξανα πίσω 42άρι .
    Εγώ θέλω όπως είχα γράψει και παραπάνω να έχω 45άρι πίσω και να αλλάζω τα μπροστινά όποτε γουστάρω .


    Την ώρα που κάναμε τη δουλειά κοίταζα και είδα πως ίσως να μπορεί να γυρίσει ανάποδα το παρακάτω σίδερο που δεν ξέρω πως το λένε , αλλά φαίνεται πως από την άλλη μεριά που δεν έχει την εξοχή ...Μικράινει την απόσταση .

    Ξέρει κανείς αν μπαίνει το π@π@ρι αυτό ανάποδα ??

    Σχόλια για τη ζωγραφική είναι περιτά

    Γίνεται ???

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20130924_235621.jpg 
Προβολές:	145 
Μέγεθος:	71,6 KB 
ID:	299988
    Τελευταία τροποποίηση από Lioulios; 25/09/2013 στις 01:01.

  7. #22
    Στην απο κάτω φωτό είναι το 990 που το φόραγε πριν το πάρω εγώ και φαίνεται καθαρά πιο έξω , αλλά τα μέταλλά αλλάζουν στο σχέδιο .
    Κανείς να έχει άποψη από εμειρία ???
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4083050_0_b.jpg 
Προβολές:	144 
Μέγεθος:	90,5 KB 
ID:	299989

  8. #23
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image.jpg 
Προβολές:	145 
Μέγεθος:	83,9 KB 
ID:	299990
    Αυτό εννοείς?

  9. #24
    Ά να γειά σου ... ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ !!!

    Μα το είδα που γύρναγε και λέω ...Δεν μπορεί θα μπαίνει και ανάποδα χωρίς πρόβλημα ...Ίσως είναι και για περιπτώσεις σαν την δικιά μου που έχει να κάνει με τα γρανάζια ...Αλλιώς τί δουλειά έχει εκεί η αξοχή ???

    Τώρα εκεί που κόλησα είναι που βλέπω το 990 με διαφορετικό σχέδιο από το δικό μου 950 , το οποίο δικό μου είναι ίδι με τη φωτό που έβαλες που πρέπει να είναι από SD

  10. #25

  11. #26
    ...¨This will allow you to go one or maybe two teeth bigger on your rear sprocket, depending on the condition of your chain " ...

    Εγώ που ψάχνω χώρο για 1+ μπροστά γίνεται και με το παραπάνω λοιπόν .


    Ευχαριστώ ρε μαν για την γρήγορη απόκριση (ώρα που είναι ) .. Τελικά τα πράγματα είναι απλά . Πιο απλά από ότι τα φανταζόμαστε συνήθως .




  12. #27
    Τπτ φίλος,περιμένουμε να μας πεις εντυπώσεις απο το εργαλείο...

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOMASKTM
    Εγγραφή
    27/07/2006
    Μηνύματα
    922
    αν ενδιαφέρεται κανένας παίζει ενα μπροστινό jt 17 για adv, δεν εχει φορεθεί ποτέ,τιμή προνομιακή.

  14. #29
    Το ανταλλαζεις με πισω ας πουμε ?...τωρα εχω 2 42αρια .

    Το γραναζι που λες εχει και σινεμπλοκ ?

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από m/m990 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image.jpg 
Προβολές:	145 
Μέγεθος:	83,9 KB 
ID:	299990
    Αυτό εννοείς?
    Το εκανα καί εγώ κάποτε όταν του είχα βάλει 48 πίσω.
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΞΑΝΑ έσπασε ακτίνα στο Lc4 Adv
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/12/2005, 15:51
  2. Γρανάζωμα cbr 600 fs 2002
    από Dr.Evil στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 13:55
  3. lc4 640 Adv
    από PQC στο forum KTM
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2005, 13:49
  4. Ντεποζιτο Adv 640
    από maintenance στο forum KTM
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2005, 10:48
  5. Γρανάζωμα ??
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2004, 08:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF