Πραγματι,
για low budget αντιπαλο του FZ το κοβω.....
Το τελειο φτηνο allround Honda μονο με 14.897 και δωρο ενα ρολοι hello kitty.
Πραγματι,
για low budget αντιπαλο του FZ το κοβω.....
Το τελειο φτηνο allround Honda μονο με 14.897 και δωρο ενα ρολοι hello kitty.
Έτσι για την ιστορία,
V4 γυμνό είναι, VFR δεν είναι, ούτε και VF της F οικογένειας.
Είναι VF της S οικογένειας, με διαφορετικό μοτέρ από τα VF, άλλη κλίση των κυλίνδρων στο κάρτερ κ.ο.κ.
Πρώτο γυμνό της VFR εποχής, είναι το 400Ζ και 400Κ που πόσταρε ο Τακατα.
Πόσα V4 800άρια μοτέρ έχει να ξεστοκάρει η Honda επιτέλους; Πρώτα το Crossrunner, τώρα αυτό... πανέμορφο, δεν λέω, αλλά με αυτό το μοτέρ στην εποχή που ζούμε πρέπει να γουστάρεις τρελά bdsm για να το πάρεις.
Tώρα να πω κι εγω τη μ@λακία μου, οκ καλο ηταν το 750 όταν πρωτοβγήκε αλλά οι μετέπειτα τάφοι δεν μου άρεσαν ποτέ...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
FRESH details have emerged in Honda patents of what could be a new VF800 – a budget machine using the engine from the VFR800.
Sketches show what looks like the VFR800’s V4 unit in a tubular steel frame.
ΠηγήThe patent abstract proposes ‘an upper radiator disposed above a front wheel and in front of an engine and a lower radiator disposed behind the upper radiator and between the front wheel and the engine’.
Σαν RC30 ή NC30 δλδ. Για όσους δεν γνωρίζουν, αυτό είναι πολύ κοινό στα V4 Honda. Με τον τρόπο αυτό, ο κινητήρας έρχεται πιο μπροστά, χωρίς να δημιουργείται χωροταξικό πρόβλημα για το ψυγείο προς τον τροχό.
Παράδειγμα (nc30)
http://www.metalspeed.co.jp/nc30_spl6M.jpg