Εγω η μονη μαλακια που διακρινω ειναι οτι ειναι λιγες οι εταιριες που σου δινουν τη δυνατοτητα απενεργοποιησης του ABS. Βαζεις μπρος, εχεις ABS, traction, νορμαλ χαρτογραφηση. Απο κει και περα κανε τα κουμαντα σου.
Δε θες ABS? Βγαλ'το.
Δε θες τραξια? Βγαλ'τα.
Θες αλλο mode χαρτη? Σιαχ'το εκειπου το θες.
Στα πρισσοτερα μηχανακια για τα οποια διαβαζω, βλεπω reviews κλπ, εχω παρατηρησει οτι τραξια και χαρτες σου δινουν πολλες επιλογες να τα πειραξεις (ολα μεσα να ανοιγω γκαζι και να μη σπινιαρει πουθενα, να με αφηνει λιγο, καθολου, φουλ δυναμη, λιγοτερη δυναμη, street mode, racing mode, rain mode, paparia mode.
Το να μπορεις να απενεργοποιησεις το ABS (τουλαχιστον σε μηχανακια που χαζευω εγω) το εχω παρατηρησει οτι σου το δινει σα δυνατοτητα μονο το 675 πχ.
Ενω πχ το τζιξερ και το καινουριο 636 για παραδειγμα, 400 ρυθμισεις μπορεις να κανεις με τα τραξια και τις χαρτογραφησεις αλλα το abs δεν το κουνας. Αυτο το θεωρω μαλακια.
Μπορει να κανω και λαθος βεβαια και να μην εχω διαβασει σωστα τα specs (αλλα δεν το νομιζω).