Σελίδα 39 από 61 ΠρώτοΠρώτο ... 29343536373839404142434449 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 571 έως 585 από 908

Θέμα: ΧΤ 660 Ζ Part II

  1. #571
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Καμια σκεψη...;
    Για τα συνεμπλόκ κάνε το γνωστό κολπάκι. Αν δεν είναι πολύ φθαρμένα (ή καινούρια). Edit.. Η σαμπρέλα να μην είναι ποδηλάτου.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	a018f951e0433dd7f98d09d507671d6c.jpg 
Προβολές:	313 
Μέγεθος:	101,6 KB 
ID:	300067


    Για το κόμπιασμα που γίνεται σε μικρά ανοίγματα του γκαζιού το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι κανένα καθάρισμα στο μπεκ.


    Για το κόμπιασμα σε σταθερό γκάζι αν γίνεται όταν δεν υπάρχει "φορτίο" στον κινητήρα φταίει η μπουρδελορύθμιση του ψεκασμού ΟΛΩΝ των μηχανών, που είναι έτη φωτός πίσω απ' τα αυτοκίνητα.
    Δεν οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα αυτό.
    Όταν ο κινητήρας δεν έχει καθόλου φορτίο (δεν ζορίζεται καθόλου για να κρατήσει μια σταθερή ταχύτητα πχ ευθεία, ο δρόμος φλατ και ο άνεμος ευνοϊκός) ο ψεκασμός δεν ξέρει τι να κάνει. Οπότε μια κόβει μια δίνει. Το γκάζι σου βρίσκεται στο μεταίχμιο του πάω να ρολάρω ή να αυξήσω. Τα φθαρμένα συνεμπλοκ συμβάλουν λίγο παραπάνω στην αίσθηση αυτή αλλά το καταλαβαίνεις και χωρίς αυτά.

    Αν το κόμπιασμα γίνεται σε σταθερό γκάζι με (έστω και ελάχιστο) φορτίο στον κινητήρα τότε το μυαλό μου πάει πάλι στο καθάρισμα του injection.

    Αλλά εγώ έχω κάπου στα 70.000 και δεν έχω κάνει ακόμα, ενώ φουλάρω όπου βρω, το πάω με ρεζέρβα συνέχεια γιατί βαριέμαι να σταματάω και δεν έχω βάλει 100άρα ούτε μια φορά.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 26/09/2013 στις 20:25.
    Sent from me using a computer.

  2. #572
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Εχω μόνο 40.000km στον Τενεκέ.
    Εχω αλλάξει 3 φορές τα σινεμπλόκ΄- 2 φορές τσιμούχες κ' ρουλμάν τροχού' -& μιά φορά τσιμούχες κ΄ρουλμάν γραναζιέρας.
    Βέβαια ,είμαι κ "ψείρας".
    Μόλις δώ ανοχές ,κάνω αυτό που πρέπει κ' τα πετάω.

    Εχω κάνει και 80.000κμ σε άλλες ,πολύ πιο δυνατές μοτό ,χωρίς να αλλάξω σινεμπλόκ.

    Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα καταστρέφει τα σινεμπλόκ του το Τενερέ.
    Δε νομίζω οτι ευθύνεται μόνο το πιθανά ελατωματικό υλικό τους.
    Μάλλον κάτι έχουν κάνει λάθος στη σχεδίαση/άρμωση κέντρου-γραναζιέρας ,με αποτέλεσμα να υπάρχουν πλάγιες ανοχές και να συμβαίνει ολο αυτό το σκηνικό.

    Αν κάποιος γνωρίζει-βρεί-σκεφτεί κάποια λύση ,let us know.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  3. #573
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Εχω μόνο 40.000km στον Τενεκέ.
    Εχω αλλάξει 3 φορές τα σινεμπλόκ΄- 2 φορές τσιμούχες κ' ρουλμάν τροχού' -& μιά φορά τσιμούχες κ΄ρουλμάν γραναζιέρας.
    Βέβαια ,είμαι κ "ψείρας".
    Μόλις δώ ανοχές ,κάνω αυτό που πρέπει κ' τα πετάω.

    Εχω κάνει και 80.000κμ σε άλλες ,πολύ πιο δυνατές μοτό ,χωρίς να αλλάξω σινεμπλόκ.

    Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα καταστρέφει τα σινεμπλόκ του το Τενερέ.
    Δε νομίζω οτι ευθύνεται μόνο το πιθανά ελατωματικό υλικό τους.
    Μάλλον κάτι έχουν κάνει λάθος στη σχεδίαση/άρμωση κέντρου-γραναζιέρας ,με αποτέλεσμα να υπάρχουν πλάγιες ανοχές και να συμβαίνει ολο αυτό το σκηνικό.

    Αν κάποιος γνωρίζει-βρεί-σκεφτεί κάποια λύση ,let us know.
    Την λύση για τα συνεμπλοκ την έβαλα από πάνω. Δες την φωτό. Αυριο θα ψάξω και το λινκ στο xt660.com ή στο advrider δεν θυμάμαι που το είχα βρει.
    Αναφορές λένε για 40.000χλμ χωρίς αλλαγή.

    Την λύση για το ρουλεμάν της γραναζιέρας θα σας την πω αυριο και αυτή, γιατί βαριέμαι να ψάχνω βραδιάτικα στο ιταλικό φορουμ, αν και νομίζω πως και στο χτ660 είχε ποσταριστεί. (Βάζουν διπλά ρουλεμάν με πατέντα)

    Να τσεκάρεις το ρουλεμάν του λαιμού αν κυκλοφορείς πολύ τον χειμώνα. Κατέβασε 3 εκατοστά τον λαιμό να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται και το κάτω. Λογικά θα το άλλαξες ήδη μια φορά κάπου στα 20.000χλμ right? Ή ήσουν απ' τους τυχερούς που πρόλαβαν και του έβαλαν γράσο?
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 27/09/2013 στις 21:54.
    Sent from me using a computer.

  4. #574
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Λοιπόν..

    Ο γάτος το βρήκε. Ο λόγος που καταστρέφονται τα συνεμπλοκ είναι διότι το εργαλείο έχει πολύ δύναμη και το ρουλεμανάκι της γραναζιέρας δεν μπορεί να την διαχειριστεί. Αποτέλεσμα να υπάρχουν μικρές πλαγιες μετατοπίσεις πράγμα που καταπονεί τα συνεμπλοκ και τα φθείρει. Άπαξ και φθαρούν, με το μικρό κενό που δημιουργείται, τα χτυπήματα απ' την μετάδοση τα αποτελειώνουν. Αν, όταν έχουν φθαρεί λίγο, κλείσουμε το κενό με κομματάκια σαμπρέλας δεν καταστρέφονται. Ίσως κάποια στιγμή χρειαστεί αλλαγή η σαμπρέλα αλλά τουλάχιστον δεν θα πληρώσουμε πάλι για καινούρια συνεμπλοκ. Αναφορές λένε για 40.000χλμ με τα ίδια συνεμπλοκ.

    Όσοι έχουν μακρύνει την μετάδοση, με μικρότερο γρανάζι εμπρός ή μεγαλύτερο πίσω, έχουν παρατηρήσει ότι δεν φθείρονται με τον ίδιο ρυθμό και μετά από αρκετά χλμ είναι ακόμα σαν καινούρια. Τον λόγο που συμβαίνει αυτό τον καταλαβαίνετε έτσι?

    Η πηγή είναι ένα ποστάκι του kev αλλά εδώ έχουμε μια πολύ όμορφη υλοποίηση.

    http://www.xt660.com/showpost.php?p=113529&postcount=1


    Το πρόβλημα των πλάγιων μετατοπίσεων ώστε να μην φθείρονται τα συνεμπλοκ μπορεί να αντιμετωπιστεί και απ' την πηγή του που μάλλον είναι το πολύ λεπτό ρουλεμάν της γραναζιέρας.
    Σε ένα Ολανδικό φόρουμ, κάποιος βάθυνε σε τόρνο την φωλιά του ρουλεμάν της γραναζιέρας 15mm και έβαλε μέσα 2 ρουλεμάν. Χρειάστηκε να τροποποιήσει και τον αποστάτη όμως για να μπαίνει μέσα και στα δυο ρουλεμαν. Δείτε τις φωτό. Το κείμενο σας το δίνω μεταφρασμένο στα αγγλικά (από ολλανδικά) γιατί με την Ελληνική μετάφραση δεν βγαίνει νόημα.

    http://translate.google.com/translat...6525&sandbox=1

    Κάποιος όμως είχε μια καλύτερη ιδέα. Αντί να βάλει μέσα δυο ρουλεμάν έφαγε την φωλιά μόνο 5.6mm και έβαλε μέσα ένα διπλό ρουλεμάν 20.6mm αντί για 15. To διπλό έχει δύο σπείρες από μπίλιες αντί για μια. Προέρχεται από το μπροστινό τροχό κάποιων bmw (BMW part no. 36 31 2 310 972) ενώ ουσιαστικά είναι αυτό INA 3205-2RS F0712 or SKF 3205-2RS.

    Εδώ..

    http://www.xt660.com/showpost.php?p=169627&postcount=40

    Το σύστημα έχει δοκιμαστεί από 2 ως τώρα και για μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα δεν υπήρχε φθορά στα συνεμπλοκ. Δεν έχουν αναφέρει άλλα προβλήματα ή τουλάχιστον εγώ δεν τα έχω βρει.

    Τελευταία τροποποίηση από daz; 27/09/2013 στις 23:27.
    Sent from me using a computer.

  5. #575
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Ξέχασα, κάπου διάβασα πως η Yamaha προτείνει την χρήση γράσου λιθίου στα συνεμπλοκ πριν την τοποθέτηση. Ίσως και αυτό βοηθήσει λίγο στο πρόβλημα της πρόωρης γήρανσης. Η πηγή είναι από ένα ξένο φόρουμ οπότε αν θέλετε ψάχτε ή δοκιμάστε το. Βαριέμαι να ψάξω το service manual να δω τι γράφει, αλλά όταν το βρω θα επανέλθω.

    Για να βάλετε την σαμπρέλα μέσα στα συνεμπλοκ θα σας βοηθήσει και λίγο σαπουνόνερο αν δεν βάλετε κάποιο άλλο λιπαντικό.
    Sent from me using a computer.

  6. #576
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Ωραίος ο daz.

    Σ'ευχαριστούμε για τον κόπο σου ,του search & infos.

    Καλά το είχα φανταστεί λοιπόν.
    Κάτι παρόμοιο με κοματάκια σαμπρέλας ,είχα κάνει πρίν κανα 6μηνο ,όταν πήγα στη Γιαμάπα ,και δεν είχε ετοιμοπαράδοτα σινεμπλόκ.
    Ειχα βάλει όμως κομάτια σαμπρέλας μόνον κάτω απο τα σινεμπλόκ ,στα διάκενα της βάσης του κέντρου δηλαδή ,με τα σινεμπλόκ να πατάν επάνω τους ,ωστε να σφίξει η γραναζιέρα πάνω στο κέντρο χωρίς να έχει κενά.
    Εκανα 3-4κ κμ πρίν τ'αλλάξω χωρίς πρόβλημα.
    Τότε λοιπόν είχα διαπιστώσει οτι ,το κυρίως πρόβλημα δεν ήταν τα κενά απο συμπίεση κατα πλάτος στα σινεμπλόκ ,όσο -κυρίως- η καθ'ύψος παραμόρφωσή τους ,η οποία προκύπτει λογικά απο τζόγο της γραναζιέρας.

    Ετσι μου βγήκε ο συλογισμός για το fail.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  7. #577
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Ωραίος ο daz.

    Σ'ευχαριστούμε για τον κόπο σου ,του search & infos.

    Καλά το είχα φανταστεί λοιπόν.
    Κάτι παρόμοιο με κοματάκια σαμπρέλας ,είχα κάνει πρίν κανα 6μηνο ,όταν πήγα στη Γιαμάπα ,και δεν είχε ετοιμοπαράδοτα σινεμπλόκ.
    Ειχα βάλει όμως κομάτια σαμπρέλας μόνον κάτω απο τα σινεμπλόκ ,στα διάκενα της βάσης του κέντρου δηλαδή ,με τα σινεμπλόκ να πατάν επάνω τους ,ωστε να σφίξει η γραναζιέρα πάνω στο κέντρο χωρίς να έχει κενά.
    Εκανα 3-4κ κμ πρίν τ'αλλάξω χωρίς πρόβλημα.
    Τότε λοιπόν είχα διαπιστώσει οτι ,το κυρίως πρόβλημα δεν ήταν τα κενά απο συμπίεση κατα πλάτος στα σινεμπλόκ ,όσο -κυρίως- η καθ'ύψος παραμόρφωσή τους ,η οποία προκύπτει λογικά απο τζόγο της γραναζιέρας.

    Ετσι μου βγήκε ο συλογισμός για το fail.
    Ξανακάνε το κολπάκι και μην τα αλλάξεις όταν ξαναφθαρούν. Εγώ θα κοιτάξω μήπως κάνω την πατέντα με το διπλό γρανάζι και θα αναφέρω αποτελέσματα.
    Sent from me using a computer.

  8. #578
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Γνωριζει κανείς εαν μπορω να αλλαξω φιλτρο χωρις να χρειαστει να αδειάσω το λαδι απο ολη τη μηχανη....;
    Get up ,Stand up....Stay up.

  9. #579
    Ξάπλωσε το .

  10. #580
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Ξάπλωσε το .
    Αυτό!

    Την εξαέρωση μην ξεχάσεις.
    Sent from me using a computer.

  11. #581
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αυτό!

    Την εξαέρωση μην ξεχάσεις.
    Γράφει κάπου το μανιουάλι για ανάγκη εξαέρωσης κατά την αλλαγή λαδιών-φίλτρου?
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  12. #582
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Γράφει κάπου το μανιουάλι για ανάγκη εξαέρωσης κατά την αλλαγή λαδιών-φίλτρου?
    Ναι το γράφει. Κατά την αλλαγή φίλτρου. Νομίζω πως το λέει και το owners manual όχι μόνο το service manual.
    Sent from me using a computer.

  13. #583
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Μάστα.
    Εχω βρεθεί αρκετές φορές μπροστά σε μηχανικούς να αλλάζουν λαδόφιλτρα σε ΧΤΖRX.
    Κανένας δεν έκανε εξαέρωση.
    Θα κοιτάξω αύριο το μανιουάλι ,μια κ θέλω να τ αλλάξω κ τα 2 στο δικό μου.
    Πάντως ,αν η διαδικασία γίνεται ξεβιδώνοντας το εξάγωνο βιδάκι που βρίσκεται στο πάνω μέρος του καπακιού του φίλτρου ,πιο πολύ για τσεκ οτι περνάει το λάδι απο το καινούργιο φίλτρο μου κάνει ,παρά για εξαέρωση.
    Σιγούρεμα οτι μπήκε σωστά κι ότι ανοίγει η βαλβίδα του δηλαδή.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  14. #584
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Μάστα.
    Εχω βρεθεί αρκετές φορές μπροστά σε μηχανικούς να αλλάζουν λαδόφιλτρα σε ΧΤΖRX.
    Κανένας δεν έκανε εξαέρωση.
    Θα κοιτάξω αύριο το μανιουάλι ,μια κ θέλω να τ αλλάξω κ τα 2 στο δικό μου.
    Πάντως ,αν η διαδικασία γίνεται ξεβιδώνοντας το εξάγωνο βιδάκι που βρίσκεται στο πάνω μέρος του καπακιού του φίλτρου ,πιο πολύ για τσεκ οτι περνάει το λάδι απο το καινούργιο φίλτρο μου κάνει ,παρά για εξαέρωση.
    Σιγούρεμα οτι μπήκε σωστά κι ότι ανοίγει η βαλβίδα του δηλαδή.
    Όταν είχα πρωτοπάρει το 600 και μέχρι να μάθω τι και πως, άλλαζα λάδια χωρίς εξαέρωση.
    Ευτυχώς δεν μου έκατσε κάποια στραβή.
    Τώρα κάνω μερικές φορές προληπτικά (ακόμη και αν δεν έχω αλλάξει λάδια ή φίλτρο).
    Δεν αξίζει το κόπο να ρισκάρουμε την υγεία ενος αλεξίσφαιρου μοτέρ για ένα εξάγωνο τσουτσουνοβιδάκι.
    Φιλικά πάντα.

  15. #585
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Στα ΧΤ600 το'κανα κι εγώ.
    3 πέρασαν απ'τα χέρια μου.
    Είχαν ακριβώς το ίδιο βιδάκι στο πάνω μέρος του φιλτρο-κάπακου.
    Αλλά η διαδικασία δεν αφορούσε εξαέρωση.
    Αφορούσε την εξακρίβωση ,οτι μετά την αλλαγή του φίλτρου ,όλα είναι σωστά κ περνάει λάδι.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

Παρόμοια θέματα

  1. βοηθεια για ΧΤ 660
    από kawasaki ZX-12 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 10:01
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 15:16
  3. περί βελτιώσεων ο λόγος - ΧΤ 660
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2004, 12:45
  4. Χτ 660
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2004, 12:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF