Σελίδα 52 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 242474849505152535455565762 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 766 έως 780 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #766
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    8,2 λιτρα στα 100χμ σε αστικο κυκλο για μηχανακι δικυλινδρο 1200cc ειναι παααααρα πολυ καλα...

    εκτος πολης παιζει να ειναι και στο 6,5-7...
    Ακριβώς αυτό !!
    Πολύ καλή κατανάλωση .

  2. #767
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    8,2 λιτρα στα 100χμ σε αστικο κυκλο για μηχανακι δικυλινδρο 1200cc ειναι παααααρα πολυ καλα...

    εκτος πολης παιζει να ειναι και στο 6,5-7...
    +950......τα 6.5-7.0lt/100 ειναι μια φυσιολογικη κ αναμενομενη καταναλωση για εκτος πολης.
    Στην πολη λογω του σταματα ξεκινα 1η-2α-3η.....οπως ολα, θα κατεβαζει κατι της παραπανω.......κ κατεμε μια χαρα ειναι τα 8lt/100χλμ......
    Γενικοτερα πολλοι απο εμας εχουμε πολλες φορες εκπλαγει απο την μειωμενη καταναλωση που παρουσιαζεται σε συνθηκες ταξιδιου, ειδικα αν εχεις ροη στο ταξιδι κ δεν του πινεις το αιμα. Πολλες φορες με το 950 ενω στην πολη βλεπω λαμπακι στα 200χλμ (και πολλα λεω...).....κ αρκετες φορες κ στα 180χλμ (τις περισσοτερες) ή ισως κ λιγοτερα......,σε συνθηκες ταξιδιου, ευκολα φτανω τα 230-250χλμ και μαλιστα καποιες που εχω κρατηθει κατω απο 140χλμ/ωρα εχω καλυψει περι τα 250χλμ+ πριν καν ακομα αναψει λαμπακι!!!
    Περιμενε να ανοιξει και να στρωσει λιγο το μοτερ του........
    Να επανελθεις με νεες μετρησεις ταξιδιου παρακαλω........
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  3. #768
    ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ.......ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΑΤΕ





    Βρήκα έναν φίλο ό όποίος καί μού έδωσε μιά βολτούλα μέ τό ΚΤΜ.
    Τό μηχανάκι είναι ένας πύραυλος ,άπλά μέ λάθος κουστουμάκι.
    Δέν κατάλαβα σέ ποιό κοινό άπευθύνεται.
    Άν ήθελε κάποιος τόσο γκάζι,άς τό έπαιρνε άπό άλλου είδους μηχανάκι.
    Τέλεια φρένα,τέλειο πλαίσιο,πολλή καλή άνάρτηση,μοτέρ έκρηκτικό γιά το είδος.
    ΑΥΤΑ καί τέλος,αύτό είναι gsx-r μέ όρθια θέση όδήγησης....!!
    Δέν έχει φιλοσοφία μοτό on-off, άν άνοίξεις τό γκάζι όλο τό ταμπλό χορεύει,πού μάς είπε κάποια ψυχή
    ότι δέν έχει κραδασμούς,προστασία άπό καιρικές συνθήκες ΛΙΓΗ, τό άριστερό μου μπούτι ΚΑΗΚΕ,
    δέν ξέρω τί θά βάλουν έκεί....ΑΛΛΑ,ή πρώτη μπαίνει μέ πολύ θόρυβο στήν άρχή,πολλά ήλεκτρονικά
    σκέτο PS3 πού λέγαμε..........
    Δέν είναι ή μοτό τού ταξιδιάρη..............λυπάμαι πού θά σάς άπογοητεύσω.
    Ίσως είναι ή μοτό τού καγκουρο-ντεμέκ ταξιδιάρη....!!!!
    Ένα φοβερό παιχνίδι,πανάκριβο,πού δέν ξέρει καί κανείς πόσο γερό θά βγεί.....!!!
    Στά 120-140 πού είναι οί ταχύτητες τών πραγματικών ταξιδιάρηδων είναι καλύτερο
    μόνο άπό τό 1200-GS...!!! σέ σχέση μέ τενερέ,κρόστουρερ, βέρσυς,εχπλόρερ,.......
    Πολύ εύκολοδήγητο μηχανάκι,έλαφρύ σέ σχέση μέ τά παραπάνω άλλά είπαμε
    ΠΟΛΥ..........ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ ΓΚΑΖΙ,πού παραπέμπει σέ άλλη κατηγορία.
    Τό νά είσαι όρθιος σέ θέση όδήγησης καί νά νοιώθεις έπιταχύνσεις χιλιαριού καί Χαγιαμπούζα
    πολλές φορές είναι ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
    Σέ πλήρη ίσχύ μέ τά 150 άλογα ,δέν ένδείκνυται γιά όδηγούς μέσης ίκανότητας παρά τά ήλεκτρονικά του.
    Άν τό άνοίξεις περνάει τά διακόσια πολύ γρήγορα,άλλά καί νομίζεις ότι θά πετάξεις.
    Πήγα κάπου μέχρι 230 διότι είχε πολύ κόσμο στό δρόμο πού δοκίμασα.
    Νομίζω πώς μετά τά 170-180 όσο άριστο καί νά είναι ή άπόσταση άπό το έδαφος,οί τριγμοί,
    ή διάσταση τών τροχών κ.λ.π...
    σού δημιουργούν άνασφάλεια τόση ώστε νά θεωρείς τά 270 έντελώς άχρηστα.
    Ίσως οί άνθρωποι ήθελαν νά φτιάξουν κάτι ώστε νά χτυπήσουν τήν BMW πού είναι καί ό καημός τους
    μιά καί ή Αύστρία πάντα καί παντού είναι στή σκιά τής Γερμανίας πάνω άπό 100 χρόνια ..!!
    Συμπέρασμα...??
    Ένα φοβερό παιχνίδι πού δέν κάνει γιαυτό πού ύποτίθεται ότι κυκλοφόρησε καί μέ ένα μεγάλο έρωτηματικό.
    Πόσο θά άντέξει...??
    Καλά γιά χώμα ,μή λέμε μαλακίες ...............τό πήγες..?? έ μετά το πήρες καί στό χέρι ,κρίμα είναι.
    Βολτούλα στό χώμα...??
    ΝΑΙ...........μέχρις έκεί,άντε καί λίγο γκαζάκι νά μή κλαίς τά λεφτά σου άμα πέσει........

  4. #769
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Τερενς ο αθεράπευτος..

    Ως προς την φιλοσοφία συμφωνώ.
    Σε κάποια απ' τα υπόλοιπα διαφωνώ και σε άλλα συμφωνώ αλλά για διαφορετικούς λόγους.

    Αλήθεια γιατί ψάχνουμε να βρούμε σε ποιους απευθύνεται το μηχανάκι?

    Το μηχανάκι απευθύνεται σε όλους όσους έχουν λεφτά να το αγοράσουν. Διαφορετικά θα το χάριζαν! Έχεις φίλε μου λεφτά να το αγοράσεις? Καλορίζικο! Τι θα κάνεις μαζί του είναι δικό σου θέμα. Ποιοι θα το αγοράσουν? Όλοι ανάλογα με τις ανάγκες, καύλες και μυαλό που διαθέτουν.

    Το γκάζι είναι θέμα επιλογής. Το τι θα κάνεις μαζί του, το ίδιο. Άλλοι το θέλουν απλά να υπάρχει άλλοι για κόντρες. Τώρα δεν χρειάζεται να ρίξει κανείς λεφτά στο 990 για να είναι πιο γρήγορο, υπάρχει το 1200. Αλλά θα υπάρξουν και αυτοί που θα θελήσουν να βγάλουν καμιά 15αριά ακόμα άλογα στο 1200 όπως έκαναν και πριν με το 990.

    Θα ήταν αμαρτία να βγάλει θεριό η κτμ και να σέρνεται για να ταιριάξει με την φιλοσοφία του adventure. (του ποιου????) Βάλε γκάζια σου λέει, υπάρχει κόσμος που παίρνει κτμ μόνο γι' αυτό. Είτε είναι adventure (τι???) είτε ποδήλατο. Όποιος δεν το θέλει όλο το γκάζι ας ανοίξει το μισό ή να πάρει μικρότερο.

    Υπάρχουν και αυτοί που θα το πάρουν για το μικρότερο βάρος, άριστες αναρτήσεις και κορυφαία περιφερικά. Τι να κάνει γι' αυτούς δλδ να βγάλει και μια "κομμένη" έκδοση με λιγότερα άλογα?

    Κακά τα ψέματα αυτά τα θεριά όταν ειναι φορτωμένα με δυο άτομα + μπαγκάζια και βρίσκονται στον δρόμο για Ισπανία δεν έχουν αντίπαλο. Οτιδήποτε μικρότερο θα έκανε την δουλειά, αλλά όχι τόσο άνετα. Είναι το κτμ το καλύτερο γι' αυτό? Όχι, αλλά δεν είναι και μιας χρήσης. Θα κάνεις κι' αλλά πράγματα με δαυτο. Στα υπόλοιπα είναι καλύτερο? Χειρότερο? Αναλόγως τι επιθυμεί να κάνει κανείς μαζί του.

    Με την τελική του γιατί ασχολούμαστε? Τι να κάνουμε δλδ αφού έχει 150 ίππους, να του βάλουμε κόφτη στα χλμ? Να του βάλουμε μικρότερο γρανάζι στην 6η? Να το κάνουμε 5τάχυτο? Αφού τοσο τους βγήκε!
    Όταν φτιάχνεις ένα μηχανάκι για να έχει τα 0-100 στην μια ρόδα και να ταξιδευτει άνετα με 180 δεν γίνεται να μην σου βγει η τελική του +70χλμ.
    Αν του βάλουν και 7η ταχύτητα σαν Overdrive για να καίει λιγότερο και έχει η δύναμη να την πάει 280 θα παραπονεθούμε πάλι?

    Όποιος θέλει να το παίξει Peterhansel και χουφτώσει το γκάζι όρθιος καλά να πάθει. Την επόμενη θα βάλει μυαλό ή θα το πουλήσει. Όσοι δεν έχουν λεφτά να το πάρουν καινούριο κλέφτες θα γίνουν?



    Δλδ θα έπρεπε η κτμ να βγάλει ένα δεύτερο τενερε 1200 για να είμαστε ευχαριστημένοι?



    Κάτσε να δεις τι θέλουμε. Θέλουμε..

    Κάτι..
    που να έχει την εμφάνιση του bmw
    το γκάζι του τενερε
    το βάρος και τα περιφερειακά του κτμ
    και την αξιοπιστία του honda.

    Δεν έχουμε συμφωνήσει ακόμα αν θα έχει προπέλα ή όχι.







    Terens ευχαριστώ για το review. Το κτμ απ' την δική σου οπτική γωνία, έχει τη δική του ξεχωριστή σημασία.

    Θα πάω και εγώ να το κάνω ένα τεστ ride έτσι από περιέργεια.
    Sent from me using a computer.

  5. #770
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ.......ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΑΤΕ
    Κατανάλωση είδες?

    Θέλουμε 1200
    Θέλουμε γκάζια
    Θέλουμε 16000 να το πάρουμε
    Αλλά μας ενδιαφέρει και η κατανάλωση.
    Sent from me using a computer.

  6. #771
    ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ................ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΡΙΝΑ.............




    Όχι βέβαια ότι άφορά τήν φιλοσοφία.
    Λυπάμαι πού θά σε άπογοητεύσω άλλά άν ήθελα νά πάω Ίσπανία
    φορτωμένος καί διπλός
    δέν θά διάλεγα μέ τίποτε τό ΚΤΜ.......
    διότι άπλά ύπάρχουν ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ γιαυτή τή δουλειά...!!!
    Έπίσης στήν Ίσπανία άν κινηθείς μέ 170-180 σέ μισή ώρα θά σέ μαζέψουν.
    Τά 270 είναι μόνο γιά Έλλάδα ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑ βεβαίως-βεβαίως...!!
    Καί τουρισμός κυνηγητό χωρίς πινακίδα δέν γίνεται ΒΕΒΑΙΩΣ - ΒΕΒΑΙΩΣ.
    Πρέπει όλοι νά καταλάβουν ότι τά όπλα αύτής τής μοτό είναι ΑΧΡΗΣΤΑ...!!
    Δέν θά μπορούσε τό Ζ στό Βέρσυς νά διακοσοπενηνταρίσει...??
    Μήπως τό VFR τού crossturer..?? πού πέφτει κόφτης λίγο πρίν τά 230..??
    Ή μπάς καί τό lc-8 είναι πιό γρήγορο άπό τό vfr-1200...??
    πού είναι τό κορυφαίο μοτέρ τής κατηγορίας...!!
    Έν πάσει περιπτώσει γιαυτά μπορούμε νά διαφωνούμε ΑΙΩΝΙΑ...!!!
    Θέλω όμως νά μού γράψεις πού διαφωνείς σέ ότι άφορά τήν κριτική μου
    έπί τής ούσίας καί άς άφήσουμε τήν φιλοσοφία πού γιά μένα είναι τό πάν.
    Τό άδίκησα πουθενά...??
    Περιμένω μέ άγωνία μόλις τό καβαλήσεις.....

  7. #772
    Εγω βλέπω την ιστορία να επαναλαμβάνεται ...ο πόλεμος πόλεμος μένει..το 990 που το βάζουμε στο χωμα όλοι εμείς ένα 15αρη δεν είχε καινούργιο?παρολα αυτά όμως και πιο βαρη απο το καινούργιο ειναι και μια χαρά μπαίνουμε στο χωμα..οι Γερμανοί μόνο με κυαλα μας βλέπουν απο το 950.. Αφού δεν παίζουν ρόλο οι επιδόσεις γιατί όλοι προσπαθούν να το κοντράρουν η να το περάσουν??απο τότε που βγήκε το 950 μόνο πόλεμο έτρωγε και φτάσαμε στο 2013 να βλέπεις τόσα πολλά στο δρόμο 950 και 990 και να λες δεν ειναι δυνατόν να αγοράζουν όλοι μηχανή 15000 ευρώ τόσο προβληματική όσο έλεγαν!και το αστείο ειναι ότι οι περισσότεροι ήταν tdmακιδες,και χοντακιδες...μάλλον θα φταίει το μόνιμο χαμόγελο που αφηνει...όλα ειναι θέμα επιλογών....καλώς έκανες εσύ τι κριτική σου και μπορεί να βοηθήσει και κάποιον εδώ μέσα που ψάχνετε...μόνο αυτός που θα το οδηγήσει θα καταλάβει αν του ταιριάζει...άμα κάναμε όλοι τις ίδιες επιλογές και είχαμε τα ίδια γούστα θα είχαμε και τα ίδια μηχανάκια...

  8. #773
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ................ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΡΙΝΑ.............




    Όχι βέβαια ότι άφορά τήν φιλοσοφία.
    Λυπάμαι πού θά σε άπογοητεύσω άλλά άν ήθελα νά πάω Ίσπανία
    φορτωμένος καί διπλός
    δέν θά διάλεγα μέ τίποτε τό ΚΤΜ.......
    διότι άπλά ύπάρχουν ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ γιαυτή τή δουλειά...!!!
    Έπίσης στήν Ίσπανία άν κινηθείς μέ 170-180 σέ μισή ώρα θά σέ μαζέψουν.
    Τά 270 είναι μόνο γιά Έλλάδα ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑ βεβαίως-βεβαίως...!!
    Καί τουρισμός κυνηγητό χωρίς πινακίδα δέν γίνεται ΒΕΒΑΙΩΣ - ΒΕΒΑΙΩΣ.
    Πρέπει όλοι νά καταλάβουν ότι τά όπλα αύτής τής μοτό είναι ΑΧΡΗΣΤΑ...!!
    Δέν θά μπορούσε τό Ζ στό Βέρσυς νά διακοσοπενηνταρίσει...??
    Μήπως τό VFR τού crossturer..?? πού πέφτει κόφτης λίγο πρίν τά 230..??
    Ή μπάς καί τό lc-8 είναι πιό γρήγορο άπό τό vfr-1200...??
    πού είναι τό κορυφαίο μοτέρ τής κατηγορίας...!!
    Έν πάσει περιπτώσει γιαυτά μπορούμε νά διαφωνούμε ΑΙΩΝΙΑ...!!!
    Θέλω όμως νά μού γράψεις πού διαφωνείς σέ ότι άφορά τήν κριτική μου
    έπί τής ούσίας καί άς άφήσουμε τήν φιλοσοφία πού γιά μένα είναι τό πάν.
    Τό άδίκησα πουθενά...??
    Περιμένω μέ άγωνία μόλις τό καβαλήσεις.....
    Εμένα πάντως με έψησες κανονικά για αγορά...αν είχα και τα φράγκα καλά θα ήταν... Όπως τα λες είναι Ο,ΤΙ πρέπει για αυτά που εγώ γουστάρω...κατά τα άλλα θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Απόστολο-σουπία-Daz...ο oποίος αν κατάλαβα καλά συμφωνεί με μένα οτί δεν το αδίκησες πουθενά...ίσα ίσα μάλιστα, τον έψησες και αυτόν... (Καλά τα λέω ρε; ή μαλ@κίες κατάλαβα

    thanks for the review terens...Γούσταρα που γούσταρες και αυτό μου φτάνει...και όσο αντέξει ρεεεε....

    υ.γ. Ρε συ δάσκαλε που δίδασκες....το χάγια, που πήρες δυο μάλιστα, για τι χρήση ήταν δηλαδή και ποια πρακτικότητα είχε;!!! αφού στην τελκή και σύ αρρωστάκι είσαι και αγοράζεις αυτό που γουστάρεις και όχι ότι σου είναι "χρήσιμο" απλά,...γιατί μας κακοκαρδίζεις...;!!

    Για να το πω απλά αν είχα τα φράγκα και έβλεπα τον ανταγωνισμό γιατί να μην το πάρω; επειδή είναι το γρηγορότερο; με τις καλύτερες αναρτήσεις, φρένα, στήσιμο κτλ...και μάλιστα σε τιμή πλήρως ανταγωνιστική; Οκ για την εμφάνιση πάσο, υποκειμενικά τα γούστα αλλά εμένα μου κάνει, οκ και για την αξιοπιστία, το παραμύθι πουλάει ακόμα και καλά κρατεί...,αλλά εγώ το είδα το έργο 10 χρόνια τώρα με τα ΚΤΜ δεν θα κολλήσω εκεί... Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν δεν έβαζα ποτέ δάνειο για να πάρω μηχανή....
    Άντε και καλύ τύχη μάγκες...
    Τελευταία τροποποίηση από LOUKILOUK; 27/09/2013 στις 01:44.
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  9. #774
    Kαι γαμώ τις φάσεις είσαστε !!

    Αλεξ ...Τσάκο μια

  10. #775
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Εμένα πάντως με έψησες κανονικά για αγορά...αν είχα και τα φράγκα καλά θα ήταν... Όπως τα λες είναι Ο,ΤΙ πρέπει για αυτά που εγώ γουστάρω...κατά τα άλλα θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Απόστολο-σουπία-Daz...ο oποίος αν κατάλαβα καλά συμφωνεί με μένα οτί δεν το αδίκησες πουθενά...ίσα ίσα μάλιστα, τον έψησες και αυτόν... (Καλά τα λέω ρε; ή μαλ@κίες κατάλαβα

    thanks for the review terens...Γούσταρα που γούσταρες και αυτό μου φτάνει...και όσο αντέξει ρεεεε....

    υ.γ. Ρε συ δάσκαλε που δίδασκες....το χάγια, που πήρες δυο μάλιστα, για τι χρήση ήταν δηλαδή και ποια πρακτικότητα είχε;!!! αφού στην τελκή και σύ αρρωστάκι είσαι και αγοράζεις αυτό που γουστάρεις και όχι ότι σου είναι "χρήσιμο" απλά,...γιατί μας κακοκαρδίζεις...;!!

    Για να το πω απλά αν είχα τα φράγκα και έβλεπα τον ανταγωνισμό γιατί να μην το πάρω; επειδή είναι το γρηγορότερο; με τις καλύτερες αναρτήσεις, φρένα, στήσιμο κτλ...και μάλιστα σε τιμή πλήρως ανταγωνιστική; Οκ για την εμφάνιση πάσο, υποκειμενικά τα γούστα αλλά εμένα μου κάνει, οκ και για την αξιοπιστία, το παραμύθι πουλάει ακόμα και καλά κρατεί...,αλλά εγώ το είδα το έργο 10 χρόνια τώρα με τα ΚΤΜ δεν θα κολλήσω εκεί... Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν δεν έβαζα ποτέ δάνειο για να πάρω μηχανή....
    Άντε και καλύ τύχη μάγκες...



    AΠΟ ΜΕΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΨΕΜΜΑΤΑ....................





    Αύτό πού είδα,αύτό πού ένοιωσα,αύτό πού κατάλαβα έγραψα.
    Έννοείται σέ μία ώρα μέσα.
    Βεβαίως άλλο νά λές τό σωστό καί άλλο νά τό πράττεις,έχεις όμως
    ένα μεγάλο μείον έδώ................μπορείς μέ τό τσιγάρο στό στόμα
    νά πείσεις κάποιον νά μήν καπνίζει....??
    Ναί 8 χρόνια τό Χάγια μόνο γιά τή γκαύλα ήτανε...........γκαράζ,
    βόλτα μέ χίλια καί ξανά γκαράζ.
    Δέν ήτανε καί γιά τίποτε άλλο τό μηχανάκι.
    Τί νά τό κάνω νά τό πάρω καί νά πάω στήν Ίσπανία πού λέγαμε...??
    ΜΑΛΑΚΙΑ.........!!! γιατί γιά νά γυρίζω όλη τήν Εύρώπη μέ 100-120...???
    ΘΑ ΤΟ ΜΠΟΥΚΩΝΑ..............ρέ παιδιά καί είχε τέλειο ψεκασμό.....
    Κάπως έτσι είναι καί τό ΚΤΜ,μόνο πού έκείνο ήταν φτιαγμένο γιά τό παιχνίδι
    τής ταχύτητας καί τού ίλίγγου καί όχι γιά τούς μπρατσαράδες άπό τίς πόρτες
    στά μπαράκια πού σκοτώθηκαν άρκετοί φεύγοντας ξημερώματα μέ τά γκομενάκια
    παίρνοντας καί άλλες ψυχές στό λαιμό τους.......
    Τό ΚΤΜ είναι σάν ένα λάθος πού προσπαθεί νά σέ έκτοξεύσει,είναι σάν έναν ζωγράφο
    πού έμαθε στόν καμβά καί προσπαθεί στό ξύλο,είναι σάν ένα νεανικό μυαλό
    έγκλωβισμένο σέ γέρικο κορμί.
    Όταν άνοιγα τό γκάζι ,γονάτιζαν οί άναρτήσεις καί καθότανε κάτω,έτριζε όλόκληρο
    καί νόμιζες ότι θά φύγει τό ταμπλό μέ τίς ένδείξεις άπό τή θέση του.
    Ίσως γιά κάποιον πού τό λαχταράει νά είναι αύτό πού όνειρεύτηκε χωρίς νά τόν νοιάζει
    άν θά σκορπίσει καί πότε,δυσανάλογη δύναμη τού μοτέρ μέ τό στήσιμο τής μηχανής.
    Παρόλα αύτά στά 230 βράχος,άλλά βράχος πού τόν χτυπάνε άλύπητα τά κύματα καί ό βοριάς.
    Μπορεί ή έμπειρία μου άπό τά 30 χρόνια μέ μηχανάκια πού πήγαιναν μονίμως μέ χίλια..........
    νά είναι αύτή πού τό χαρακτηρίζει έτσι διότι δέν θά μπορούσε ποτέ νά συμπεριφερθεί σάν ένα
    χιλιάρι,χάγια,μπλάκμπερντ,ζζρ.
    Τό γκάζι του χωρίς νά ξέρω έπιδόσεις μού φάνηκε γιά πάνω άπό ένα 750άρι SS.
    Είμαι σίγουρος πώς όποιος έρασιτέχνης καί νά τό πάρει τό μόνο πού θά μπορεί νά νοιώσει
    θά είναι οί εύθείες μέ τά τρελλά γκάζια.
    Θά ψάχνει δηλαδή ότι καί ένας μέ χιλιάρι γιά νά τό εύχαριστηθεί μόνο πού δέν θάναι έπάνω
    διπλωμένος μέχρι νά φτάσει έκεί πού θά βγάλει γούστα...!!!
    Όσοι πάρετε αύτό τό μηχανάκι γιά νά πάτε χώμα.............τόν ήπιατε,δέν ξέρω τί ήταν τό 950 ή 990
    άλλά αύτό...??
    Νομίζω πώς τό δήλωσαν καθαρά καί οί δημιουργοί του κατά τήν παρουσίαση...
    Όσοι νομίζετε έπίσης ότι αύτό τό μηχανάκι βγήκε γιά νά γυρίζει τή γή γύρω-γύρω
    τόν ΞΑΝΑΗΠΙΑΤΕ........!!!
    Άν κινείστε μέ 120-130 πού αύτή είναι ή ταχύτητα ταξιδιού γιά
    όλη τήν Εύρώπη μέχρι καί τό τρανσάλπ καλύτερα ταξιδεύει....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οίκονομικότερα,πιό ήσυχα,καί σύμφωνα μέ τήν παράδοση έχετε καί πολύ περισσότερες
    πιθανότητες νά φτάσετε στόν προορισμό σας χωρίς νά σάς φορτώσει όδική βοήθεια..!!

  11. #776
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Ποιο 1190 πήρες βόλτα Τέρενς και πόση ήταν η βόλτα αν επιτρέπεις για να έχουμε ένα μέτρο;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  12. #777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Ποιο 1190 πήρες βόλτα Τέρενς και πόση ήταν η βόλτα αν επιτρέπεις για να έχουμε ένα μέτρο;



    ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ................ΣΤΑ ΓΡΑΦΩ



    Άλλά δέ διαβάζεις................ΘΑ σέ μαλώσω.
    Τό μυαλό σου είναι πώς θά κράξεις,όμως όταν κάνεις τέτοιες έρωτήσεις
    γίνεσαι άπό μόνος σου άναξιόπιστος..................
    Γιά νά μήν σέ κουράζω μιά καί δέν τό είδες έγραψα ότι τό είχα γιά καμμιά ώρίτσα,
    ότι τό πήγα στήν πόλη καί έξω άπό αύτήν
    καί ότι είχε λάστιχα δρόμου άρα δέν ήταν τό R
    Xρώμα ΑΣΠΡΟ,χλμ. λίγα 5-6000 μή μού ζητήσεις καί τή διαδρομή τώρα.
    Πάρε μεζούρα τώρα καί μέτρα,τό ζητούμενο πάντως δέν είμαι ΕΓΩ άλλά τό μοτόρι.
    Thank you

  13. #778
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ................ΣΤΑ ΓΡΑΦΩ



    Άλλά δέ διαβάζεις................ΘΑ σέ μαλώσω.
    Τό μυαλό σου είναι πώς θά κράξεις,όμως όταν κάνεις τέτοιες έρωτήσεις
    γίνεσαι άπό μόνος σου άναξιόπιστος..................
    Γιά νά μήν σέ κουράζω μιά καί δέν τό είδες έγραψα ότι τό είχα γιά καμμιά ώρίτσα,
    ότι τό πήγα στήν πόλη καί έξω άπό αύτήν
    καί ότι είχε λάστιχα δρόμου άρα δέν ήταν τό R
    Thank you
    και το R με λαστιχα δρομου βγαινει....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #779
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    και το R με λαστιχα δρομου βγαινει....

    ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΡΟΜΟΥ.........??



    Μήπως μάς δουλεύουνε κανονικά...??
    Πρός τί τό R τότε...??
    Νάχαμε νά λέγαμε...??
    Άλλάξαμε ζάντα καί πάμε χώμα...??
    Ποιό χώμα δηλαδή,γιά νά μάς φάει τό χώμα είμαστε .......
    Τέλος πάντων,τό διευκρίνησα χωρίς νά ξέρω ,καλοπροαίρετος γάρ..!!
    Όλοι νά μέ στριμώξετε ψάχνετε....
    Κάντε καί καμμιά κριτική γιαυτά πού έγραψα
    Πάντως τό φαντάζομαι,μιά όμορφιά θάναι,τρακτερωτό λάστιχο καί 250 στό γκάζι............

  15. #780
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THANOS_KTM
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΡΟΜΟΥ.........??



    Μήπως μάς δουλεύουνε κανονικά...??
    Πρός τί τό R τότε...??
    Νάχαμε νά λέγαμε...??
    Άλλάξαμε ζάντα καί πάμε χώμα...??
    Ποιό χώμα δηλαδή,γιά νά μάς φάει τό χώμα είμαστε .......
    Τέλος πάντων,τό διευκρίνησα χωρίς νά ξέρω ,καλοπροαίρετος γάρ..!!
    Όλοι νά μέ στριμώξετε ψάχνετε....
    Κάντε καί καμμιά κριτική γιαυτά πού έγραψα
    Πάντως τό φαντάζομαι,μιά όμορφιά θάναι,τρακτερωτό λάστιχο καί 250 στό γκάζι............
    Δεν είναι μόνο οι διάσταση των ζαντών που αλλάζει,έχει και αλλες αναρτήσεις.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF