Σελίδα 9 από 32 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 471

Θέμα: 1290 Super Duke

  1. #121
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Με τα ηλεκτρονικα καλουδια που θα εχει θα ειναι πυραυλος εδαφους-εδαφους και λιγο αερα πριν μπει το γουιλι κοντρολ. Τα 300 δεν νομιζω να τα βλεπει ετσι κι αλλιως λογω αεροδυναμικης. Το μονο που θα μπορουσε να με χαλασει ειναι αν εχει ηλιθιωδως μικρη αυτονομια.
    Ουσιαστικα ενα γυμνο 1190 RC8 με ροπακλα ειναι και πιστευω θα δουμε το μοτερ αυτο και στο επερχομενο SS.

    Αχ
    Άλλο μοτέρ θα έχει μεγαλογιατρέ ή σούπερ εξελιγμένο τεσπα. 1300cc γράφουν με καμιά 150ριά+ τροχό.
    Με ένα μασκάκι θα κάνει τρελές ζημιές στα ss
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  2. #122
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Αν κρίνω από τη διάμετρο του πιστονιού στα 108 χιλιοστά(με το Panigale να είναι στα 110) τότε προβλέπω παρόμοια τρόπο απόδοσης δύναμης, έναντι του πιο "συμβατού" δικύλινδρου RC8... Δηλαδή πιο ψόφιο χαμηλά ώστε με την ευστροφία να κερδίσει την ιπποδύναμη στα ψηλά... 1.300 κυβικά δικύλινδρο ρπμ?!! Θα το αφήνεις στο ρελαντί με την ακράπα και μέχρι να βάλεις κράνος και να κουμπώσεις μπουφάν θα έχει προχωρήσει 10 μέτρα μόνο του

  3. #123
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Αν κρίνω από τη διάμετρο του πιστονιού στα 108 χιλιοστά(με το Panigale να είναι στα 110) τότε προβλέπω παρόμοια τρόπο απόδοσης δύναμης, έναντι του πιο "συμβατού" δικύλινδρου RC8... Δηλαδή πιο ψόφιο χαμηλά ώστε με την ευστροφία να κερδίσει την ιπποδύναμη στα ψηλά... 1.300 κυβικά δικύλινδρο ρπμ?!! Θα το αφήνεις στο ρελαντί με την ακράπα και μέχρι να βάλεις κράνος και να κουμπώσεις μπουφάν θα έχει προχωρήσει 10 μέτρα μόνο του

    Το πουτανιγκαλε ομως εχει 100 κυβικα λιγοτερα εκτος απο το λιγο μεγαλυτερο πιστονι, που σημαινει οτι το κτμ θα εχει αρκετα μεγαλυτερη διαδρομη=μικροτερη ευστροφια=ροπη, οποτε δεν νομιζω να ειναι 'ψοφιο' χαμηλα. Τα 990 θα τα σκιζει που δεν λες οτι ειναι ψοφια χαμηλα.

    Αχ
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #124
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    'Ασφαλτο θα ξηλώνει; Σουπερ-μάρκετ πως θα πας; Θα βγάζει 300 χλμ με ενα γέμισμα; Ο μάστορας θα το αγαπήσει; Ερωτήσεις ουσίας σε ένα κτμ. Ο κύριος σύμβουλος θα το αγοράσει;;;;;

  5. #125
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Δεν μίλησα για 990, μίλησα για RC8... Ο χαρακτηρισμός ψόφιο ήταν σε σύγκριση με αυτό...

    Εδώ http://www.ducati.org/forums/attachm...1198vs1199.jpg

    μπορείς να δεις αυτό που σου λέω με το Panigale έναντι του 1198S

  6. #126
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Τι είναι αυτό; Απο πότε κατεβάζει το rc8 151 τροχό;;;;;;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  7. #127
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Ο κύριος σύμβουλος θα το αγοράσει;;;;;
    Μα φυσικά ντάρλινγκ. Μισό να πεταχτώ να σηκώσω κάνα 15αρο-17άρι που θα κοστίζει να το παραγγείλω γιατί αυτό που έχω μου πέφτει λίγο...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  8. #128
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Αν κρίνω από τη διάμετρο του πιστονιού στα 108 χιλιοστά(με το Panigale να είναι στα 110) τότε προβλέπω παρόμοια τρόπο απόδοσης δύναμης, έναντι του πιο "συμβατού" δικύλινδρου RC8... Δηλαδή πιο ψόφιο χαμηλά ώστε με την ευστροφία να κερδίσει την ιπποδύναμη στα ψηλά... 1.300 κυβικά δικύλινδρο ρπμ?!! Θα το αφήνεις στο ρελαντί με την ακράπα και μέχρι να βάλεις κράνος και να κουμπώσεις μπουφάν θα έχει προχωρήσει 10 μέτρα μόνο του
    "That capacity isn’t just used for peak figures though. 1.3 liters means huge torque at low revs. Specifically 74lb-ft at just 2,500rpm. The motor redlines at 12,000rpm. Despite such impressive numbers, it shouldn’t be a maintenance nightmare. Service intervals are 9,300 miles apart."
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #129
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Καλά, μόνο και μόνο που λέει ότι έχει κόφτη στις 12.000 σαλ ενώ το Panigale με πιο εύστροφο μοτέρ/μικρότερη διαδρομή ίσα που ακουμπάει τις 11.500 σαλ σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα νούμερα θα είναι ολίγον εκτός...

    Και ξαναλέω γιατί εσύ έχεις πιαστεί από μια λέξη, δεν είπα ότι το μηχανάκι θα είναι ψόφιο χαμηλά, αλλά είπα/εννοούσα ότι θα είναι πιο ψόφιο σχετικά με το RC8 στο οποίο βασίζεται μοτέρ. Τώρα που ξανακοιτάω τα νούμερα, το RC8 έχει διάμετρο/διαδρομή 105/69 ενώ το Duke 108/71 οπότε η διαφορά ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλη

    Στην περίπτωση του Ducati πάντως, από 106/67,9 πήγανε στο 112/60.8

  10. #130
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Καλά, μόνο και μόνο που λέει ότι έχει κόφτη στις 12.000 σαλ ενώ το Panigale με πιο εύστροφο μοτέρ/μικρότερη διαδρομή ίσα που ακουμπάει τις 11.500 σαλ σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα νούμερα θα είναι ολίγον εκτός...

    Και ξαναλέω γιατί εσύ έχεις πιαστεί από μια λέξη, δεν είπα ότι το μηχανάκι θα είναι ψόφιο χαμηλά, αλλά είπα/εννοούσα ότι θα είναι πιο ψόφιο σχετικά με το RC8 στο οποίο βασίζεται μοτέρ. Τώρα που ξανακοιτάω τα νούμερα, το RC8 έχει διάμετρο/διαδρομή 105/69 ενώ το Duke 108/71 οπότε η διαφορά ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλη

    Στην περίπτωση του Ducati πάντως, από 106/67,9 πήγανε στο 112/60.8
    Δεν πιαστηκα απο καποια λεξη, τα δικα μου γραφω σε παραληρημα. Αν δεις εδω, μαλλον το σκιζει σε ροπη χαμηλα το RC8 στο οποιο βασιζεται!

    http://images.motorcycle-usa.com/Pho.../12sb_ktm.jpeg
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #131
    Too much ρε παιδιά...υπερβολικό...Κάνει τον τελευταίο δούκα να δείχνει πιο πλήρης μηχανή. Έστω, βάλε τον κινητήρα του RC8 detuned, ώστε να δόσει το στίγμα για μια ανανέωση, γενικότερο ραφινάρισμα της πλατφόρμας αυτής του κινητήρα...ώστε να δημιουργεί και μια ίντριγκα για το superbike του 2014. Πάμε πια σε αυτοκινητάδικους κυλινδρισμούς...και τα ZZR, Hayabusa κτλ το ίδιο υπερβολικά είναι. Είναι που είναι πανάλαφρο...1.3λίτρα κινητήρας σε μηχανή...!!!
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #132
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Specs

    Frame Chromium-Molybdenum-Steel trellis frame, powder coated
    Handlebar Aluminium, konifiziert Ø 28/22 mm
    Front suspension WP-USD Ø 48 mm
    Rear suspension WP-Monoshock
    Front brake 2 x Brembo four piston, radially bolted caliper, brake disc Ø 320 mm
    Rear brake Brembo fixed mounted two-piston brake calipers
    Brake system Bosch 9ME Combined-ABS
    Chain X-Ring 5/8 x 5/16″
    Steering head angle 65,1°
    Wheel base 1.482 ± 12 mm
    Ground clearance 140 mm
    Seat height 835 mm
    Tank capacity 18 l Unleaded premium fuel (95 RON)
    Weight without fuel 189 kg

    Engine type 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
    Displacement 1.301 ccm
    Bore/stroke 108/71 mm
    Power 132 kW (180 HP) at 8.870 rounds/min
    Starting aid Electric starter/12V 11.2Ah
    Transmission 6 gears
    Engine lubrication Pressure lubrication with 3 Eaton pumps
    Cooling system Liquid cooling
    Clutch PASC slipper clutch, hydraulically operated
    Engine management/ignition Keihin EMS with DBW, double ignition

    Διαδρομή αναρτήσεων δεν λένε. Απο τις φωτό όμως δεν μου φαίνεται για 120άρι το μπροστινό. 140 με 150mm τo κόβω (μπακαλίστικα)
    Επίσης με pic δύναμη στις ~8900σαλ δεν βλέπω να στροφάρει εύκολα στις 12000 που λένε.
    Πάντως το 18άρι ντεπόζιτο με τέτοια αεροδυναμική και τόσα άλογα δεν ξέρω αν φτάνει...
    Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 01/10/2013 στις 13:34.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  13. #133
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Specs

    Frame Chromium-Molybdenum-Steel trellis frame, powder coated
    Handlebar Aluminium, konifiziert Ø 28/22 mm
    Front suspension WP-USD Ø 48 mm
    Rear suspension WP-Monoshock
    Front brake 2 x Brembo four piston, radially bolted caliper, brake disc Ø 320 mm
    Rear brake Brembo fixed mounted two-piston brake calipers
    Brake system Bosch 9ME Combined-ABS
    Chain X-Ring 5/8 x 5/16″
    Steering head angle 65,1°
    Wheel base 1.482 ± 12 mm
    Ground clearance 140 mm
    Seat height 835 mm
    Tank capacity 18 l Unleaded premium fuel (95 RON)
    Weight without fuel 189 kg

    Engine type 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
    Displacement 1.301 ccm
    Bore/stroke 108/71 mm
    Power 132 kW (180 HP) at 8.870 rounds/min
    Starting aid Electric starter/12V 11.2Ah
    Transmission 6 gears
    Engine lubrication Pressure lubrication with 3 Eaton pumps
    Cooling system Liquid cooling
    Clutch PASC slipper clutch, hydraulically operated
    Engine management/ignition Keihin EMS with DBW, double ignition

    Διαδρομή αναρτήσεων δεν λένε. Απο τις φωτό όμως δεν μου φαίνεται για 120άρι το μπροστινό. 140 με 150mm τo κόβω (μπακαλίστικα)
    Επίσης με pic δύναμη στις ~8900σαλ δεν βλέπω να στροφάρει εύκολα στις 12000 που λένε.
    Πάντως το 18άρι ντεπόζιτο με τέτοια αεροδυναμική και τόσα άλογα δεν ξέρω αν φτάνει...
    18ρι? Μια χαρα ειναι αν λαβεις υποψιν οτι στα 150 το χτηνος θα γυρναει στις 4500 στροφες. Το κοβω σε ταξιδι για 250-300χλμ αυτονομια. Αντε να βγει και σε smt να περασει και η κριση και να παρουμε ολοι απο ενα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #134
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το κοβω σε ταξιδι για 250-300χλμ αυτονομια.
    Ταξίδι; Μουχαχαχααχχαααχχα
    Ban 'em all

  15. #135
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Ταξίδι; Μουχαχαχααχχαααχχα
    ε μην τα ξαναλεμε, αυτα δεν ειναι για οποιον κι οποιον
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 9 από 32 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF