Αν κρίνω από τη διάμετρο του πιστονιού στα 108 χιλιοστά(με το Panigale να είναι στα 110) τότε προβλέπω παρόμοια τρόπο απόδοσης δύναμης, έναντι του πιο "συμβατού" δικύλινδρου RC8... Δηλαδή πιο ψόφιο χαμηλά ώστε με την ευστροφία να κερδίσει την ιπποδύναμη στα ψηλά... 1.300 κυβικά δικύλινδρο ρπμ?!! Θα το αφήνεις στο ρελαντί με την ακράπα και μέχρι να βάλεις κράνος και να κουμπώσεις μπουφάν θα έχει προχωρήσει 10 μέτρα μόνο του
Το πουτανιγκαλε ομως εχει 100 κυβικα λιγοτερα εκτος απο το λιγο μεγαλυτερο πιστονι, που σημαινει οτι το κτμ θα εχει αρκετα μεγαλυτερη διαδρομη=μικροτερη ευστροφια=ροπη, οποτε δεν νομιζω να ειναι 'ψοφιο' χαμηλα. Τα 990 θα τα σκιζει που δεν λες οτι ειναι ψοφια χαμηλα.
Αχ
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
'Ασφαλτο θα ξηλώνει; Σουπερ-μάρκετ πως θα πας; Θα βγάζει 300 χλμ με ενα γέμισμα; Ο μάστορας θα το αγαπήσει; Ερωτήσεις ουσίας σε ένα κτμ. Ο κύριος σύμβουλος θα το αγοράσει;;;;;![]()
Δεν μίλησα για 990, μίλησα για RC8... Ο χαρακτηρισμός ψόφιο ήταν σε σύγκριση με αυτό...
Εδώ http://www.ducati.org/forums/attachm...1198vs1199.jpg
μπορείς να δεις αυτό που σου λέω με το Panigale έναντι του 1198S
Τι είναι αυτό; Απο πότε κατεβάζει το rc8 151 τροχό;;;;;;
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
"That capacity isn’t just used for peak figures though. 1.3 liters means huge torque at low revs. Specifically 74lb-ft at just 2,500rpm. The motor redlines at 12,000rpm. Despite such impressive numbers, it shouldn’t be a maintenance nightmare. Service intervals are 9,300 miles apart."
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Καλά, μόνο και μόνο που λέει ότι έχει κόφτη στις 12.000 σαλ ενώ το Panigale με πιο εύστροφο μοτέρ/μικρότερη διαδρομή ίσα που ακουμπάει τις 11.500 σαλ σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα νούμερα θα είναι ολίγον εκτός...
Και ξαναλέω γιατί εσύ έχεις πιαστεί από μια λέξη, δεν είπα ότι το μηχανάκι θα είναι ψόφιο χαμηλά, αλλά είπα/εννοούσα ότι θα είναι πιο ψόφιο σχετικά με το RC8 στο οποίο βασίζεται μοτέρ. Τώρα που ξανακοιτάω τα νούμερα, το RC8 έχει διάμετρο/διαδρομή 105/69 ενώ το Duke 108/71 οπότε η διαφορά ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλη
Στην περίπτωση του Ducati πάντως, από 106/67,9 πήγανε στο 112/60.8
Δεν πιαστηκα απο καποια λεξη, τα δικα μου γραφω σε παραληρημα. Αν δεις εδω, μαλλον το σκιζει σε ροπη χαμηλα το RC8 στο οποιο βασιζεται!
http://images.motorcycle-usa.com/Pho.../12sb_ktm.jpeg
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Too much ρε παιδιά...υπερβολικό...Κάνει τον τελευταίο δούκα να δείχνει πιο πλήρης μηχανή. Έστω, βάλε τον κινητήρα του RC8 detuned, ώστε να δόσει το στίγμα για μια ανανέωση, γενικότερο ραφινάρισμα της πλατφόρμας αυτής του κινητήρα...ώστε να δημιουργεί και μια ίντριγκα για το superbike του 2014. Πάμε πια σε αυτοκινητάδικους κυλινδρισμούς...και τα ZZR, Hayabusa κτλ το ίδιο υπερβολικά είναι. Είναι που είναι πανάλαφρο...1.3λίτρα κινητήρας σε μηχανή...!!!
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Specs
Frame Chromium-Molybdenum-Steel trellis frame, powder coated
Handlebar Aluminium, konifiziert Ø 28/22 mm
Front suspension WP-USD Ø 48 mm
Rear suspension WP-Monoshock
Front brake 2 x Brembo four piston, radially bolted caliper, brake disc Ø 320 mm
Rear brake Brembo fixed mounted two-piston brake calipers
Brake system Bosch 9ME Combined-ABS
Chain X-Ring 5/8 x 5/16″
Steering head angle 65,1°
Wheel base 1.482 ± 12 mm
Ground clearance 140 mm
Seat height 835 mm
Tank capacity 18 l Unleaded premium fuel (95 RON)
Weight without fuel 189 kg
Engine type 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
Displacement 1.301 ccm
Bore/stroke 108/71 mm
Power 132 kW (180 HP) at 8.870 rounds/min
Starting aid Electric starter/12V 11.2Ah
Transmission 6 gears
Engine lubrication Pressure lubrication with 3 Eaton pumps
Cooling system Liquid cooling
Clutch PASC slipper clutch, hydraulically operated
Engine management/ignition Keihin EMS with DBW, double ignition
Διαδρομή αναρτήσεων δεν λένε. Απο τις φωτό όμως δεν μου φαίνεται για 120άρι το μπροστινό. 140 με 150mm τo κόβω (μπακαλίστικα)
Επίσης με pic δύναμη στις ~8900σαλ δεν βλέπω να στροφάρει εύκολα στις 12000 που λένε.
Πάντως το 18άρι ντεπόζιτο με τέτοια αεροδυναμική και τόσα άλογα δεν ξέρω αν φτάνει...![]()
Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 01/10/2013 στις 13:34.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing