Σελίδα 16 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 61112131415161718 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 226 έως 240 από 266

Θέμα: Moto gp Aragon round 14

  1. #226
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    Casey Stoner Back for Phillip Island, but Only for the lap of HONOURΚάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	logo.png 
Προβολές:	156 
Μέγεθος:	2,2 KB 
ID:	300421
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	casey-stoner-back-for-phillip-island-but-only-for-lap-of-honour-medium_1.jpg 
Προβολές:	156 
Μέγεθος:	76,8 KB 
ID:	300420
    Well, out hearts skipped a beat or two, as well, when we read the beginning of a similar title. However, we will not see Casey Stoner racing for real at Phillip Island on October 20: his presence is a more symbolic one, to honor the circuit owners who have recently named the third turn the "Stoner Corner".

    Stoner will be joined by other two Australian racing legends: Wayne Gardner and Mick Doohan, both sharing their names with two sectors of the Phillip Island track. All those who will ride on the Phillip Island asphalt will blaze along the Gardner Straight, then break for the righthander Doohan Corner, the very first turn of the track.

    A local legend, Stoner has won the last six races in a row at Phillip Island, mercilessly clawing victories to impressive career statistics: 115 MotoGP races, 39 pole positions, 29 fastest laps and 69 podium finishes. Add in two Premiere Class world titles and you can start seeing how big Stoner is Down Under.

    Casey Stoner also sits 4th in the all-time premiere class winners' list, with Rossi, Giacomo Agostini and Misk Doohan in front of him. Stoner, Gardner and Doohan will ride at Phillip Island on October 20, prior to the start in the 2013 Tissot Australian Motorcycle Grand Prix.

  2. #227
    εμπειριά μέλος Το avatar του/της Argonautis46
    Εγγραφή
    12/05/2012
    Μηνύματα
    341
    Εμένα πάντως πιο υπερβολική μου φάνηκε η προσπέραση που είχε κάνει στον λορε και τον κοπάνισε απο τη εσωτερική παρά αυτο.
    Όπως και να έχει όμως ουτε στον τελευταίο γύρο ήταν ουτε στη τελευταία στροφή. Άμα ήταν αρκετα γρήγορος μπορούσε να τον περάσει αργότερα. Το ίδιο είχε κάνει και με το ρόσσι στη λαγκουνα. Δε τον έβιαζε τπτ ούτε κρινόταν η νίκη.
    Έτσι είναι όμως αυτα αμα δε τον παρέσυραν όλα αυτά τα συναισθήματα την ώρα του αγώνα δε θα ήταν ο μαρκεζ που ξέρουμε.
    Οπότε όσο φάουλ και να είναι ο μαρκέζ, γιατι είναι ( έριξε τον πεντρόζα χωρίς να φταίει απο υπερβολή δική του ), θα καταλήξω στο
    οτι η πίστα σε μεταμορφώνει that's racing


    Απο την άλλη δε μπορώ να κατηγορήσω και τον Πετρογκαζ που δν παίζει ρόδα με ρόδα το μικρό γτ τρώει τούμπες απο το πουθενά και απο παντου..
    Αλλά και πάλι that's racing.. Πόλλές συνιστώσες χρειάζονται για να πετύχεις, μέσα σε αυτές ανήκει και η τύχη
    Κύκλους

  3. #228
    Το όλο θέαμα είναι οι εξής 2 εταιρίες. Honda-Yamaha. Εκεί ακριβώς εγώ λέω πού είναι ο Στόνερ, διότι με Ducati έκανε πράγματα και το grid είναι πολύ καλύτερο κι όταν το ducati ήτανε εντάξει (δυστυχώς δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουνε το μικρό μέγεθος της "βιοτεχνίας" έναντι των άλλων) βλέπαμε αγώνες όχι αστεία. Και η suzuki θα μπορούσε αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, ή αν ήθελαν να πρωταγωνιστήσουνε ειλικρινά έναντι των 2 άλλων ιαπώνων. Δηλαδή αυτή τη στιγμή αν δεν έχεις εργοστασιακό χονδα ή Factory Yamaha (όπως πολύ τίμια προσπάθησε ο Κάλ) μαύρο φίδι που σε έφαγε. Ένα πρωτάθλημα διαφήμιση μόνον για πάρτη τους. Ούτε η BMW ούτε η Aprilia θα μπορέσουνε (μακάρι αλλά δεν το βλέπω) να πρωταγωνιστήσουνε για πρωτάθλημα. Γι'αυτό φάγανε τα WSBK. Διότι μοιραζότανε καλήτερα η διαφημιστική πίτα των κατασκευαστών. Αν κι η BMW μπορεί να έχει κεφάλαια και μέγεθος βιομηχανίας να κοντράρει τους ιάπωνες...παρόλα αυτά και στην F1 δεν έδειξε καλό πρόσωπο. Η δε aprilia, έχω την εντύπωση πως αν δεν είναι στο ίδιο μέγεθος με την ducati, είναι μικρότερη...άσχετα αν το group piaggio μπορεί να σιγοντάρει. Για να δούμε τι μας περιμένει.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  4. #229
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Το όλο θέαμα είναι οι εξής 2 εταιρίες. Honda-Yamaha. Εκεί ακριβώς εγώ λέω πού είναι ο Στόνερ, διότι με Ducati έκανε πράγματα και το grid είναι πολύ καλύτερο κι όταν το ducati ήτανε εντάξει (δυστυχώς δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουνε το μικρό μέγεθος της "βιοτεχνίας" έναντι των άλλων) βλέπαμε αγώνες όχι αστεία. Και η suzuki θα μπορούσε αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, ή αν ήθελαν να πρωταγωνιστήσουνε ειλικρινά έναντι των 2 άλλων ιαπώνων. Δηλαδή αυτή τη στιγμή αν δεν έχεις εργοστασιακό χονδα ή Factory Yamaha (όπως πολύ τίμια προσπάθησε ο Κάλ) μαύρο φίδι που σε έφαγε. Ένα πρωτάθλημα διαφήμιση μόνον για πάρτη τους. Ούτε η BMW ούτε η Aprilia θα μπορέσουνε (μακάρι αλλά δεν το βλέπω) να πρωταγωνιστήσουνε για πρωτάθλημα. Γι'αυτό φάγανε τα WSBK. Διότι μοιραζότανε καλήτερα η διαφημιστική πίτα των κατασκευαστών. Αν κι η BMW μπορεί να έχει κεφάλαια και μέγεθος βιομηχανίας να κοντράρει τους ιάπωνες...παρόλα αυτά και στην F1 δεν έδειξε καλό πρόσωπο. Η δε aprilia, έχω την εντύπωση πως αν δεν είναι στο ίδιο μέγεθος με την ducati, είναι μικρότερη...άσχετα αν το group piaggio μπορεί να σιγοντάρει. Για να δούμε τι μας περιμένει.
    Και η μαλακία με τα δήθεν μέτρα για περιορισμό τους κόστους (εδώ γελάμε) είναι γτπ... Σου λέει η Dorna, 6 κινητήρες και 21 λίτρα το 2009 νομίζω... Πέρσι αποφασίζει 5 κινητήρες. Του χρόνου 20 λίτρα. Και αντί να συμφωνήσουν οι 3 εταιρείες να βάλουν ένα γαμημένο όριο περιστροφής στις 15.500-16.000 στροφές και να λυθεί μονομιάς το πρόβλημα, ρίχνουν όλα τα φράγκα σε ηλεκτρονικά, software και 1002 πίπες φτάνοντας το κόστος στο θεό... Η ειρωνία είναι ότι το 2007 που το Desmosedici τους ξύρισε τις κωλότριχες, οι Ιάπωνες θέλανε όριο περιστροφής... Τελικά αναγκαστήκανε να καταφύγουν στις πνευματικές βαλβίδες... Αν τους το πεις τώρα, η Honda θα πει "φεύγουμε"... Ουστ ρε

  5. #230
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Το όλο θέαμα είναι οι εξής 2 εταιρίες. Honda-Yamaha. Εκεί ακριβώς εγώ λέω πού είναι ο Στόνερ, διότι με Ducati έκανε πράγματα και το grid είναι πολύ καλύτερο κι όταν το ducati ήτανε εντάξει (δυστυχώς δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουνε το μικρό μέγεθος της "βιοτεχνίας" έναντι των άλλων) βλέπαμε αγώνες όχι αστεία. Και η suzuki θα μπορούσε αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, ή αν ήθελαν να πρωταγωνιστήσουνε ειλικρινά έναντι των 2 άλλων ιαπώνων. Δηλαδή αυτή τη στιγμή αν δεν έχεις εργοστασιακό χονδα ή Factory Yamaha (όπως πολύ τίμια προσπάθησε ο Κάλ) μαύρο φίδι που σε έφαγε. Ένα πρωτάθλημα διαφήμιση μόνον για πάρτη τους. Ούτε η BMW ούτε η Aprilia θα μπορέσουνε (μακάρι αλλά δεν το βλέπω) να πρωταγωνιστήσουνε για πρωτάθλημα. Γι'αυτό φάγανε τα WSBK. Διότι μοιραζότανε καλήτερα η διαφημιστική πίτα των κατασκευαστών. Αν κι η BMW μπορεί να έχει κεφάλαια και μέγεθος βιομηχανίας να κοντράρει τους ιάπωνες...παρόλα αυτά και στην F1 δεν έδειξε καλό πρόσωπο. Η δε aprilia, έχω την εντύπωση πως αν δεν είναι στο ίδιο μέγεθος με την ducati, είναι μικρότερη...άσχετα αν το group piaggio μπορεί να σιγοντάρει. Για να δούμε τι μας περιμένει.
    H Aprilia μπορεί...
    και είναι και πιο μεγάλη και πιο καλά οργανωμένη από τη Ντουκάτι.'
    ανανήψαντας

  6. #231
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    Aνοιχτο το θέμα μαρκεζ στην Sepang η απόφαση

    http://www.bikesportnews.com/news-de...n&newsid=10604


    Antoniss. +1000
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 02/10/2013 στις 21:51.

  7. #232
    είδα το θέμα πιο πανω και όπως διάβασα τον τιτλο νόμιζα οτι θα δώσουν το δεύτερο μηχανάκι στο stoner με προίκα τους ποντους του κοντού μπας και κανει κάνα κουλο και πάρει πρωταθλημα

  8. #233
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Innersense Προβολή μηνύματος
    είδα το θέμα πιο πανω και όπως διάβασα τον τιτλο νόμιζα οτι θα δώσουν το δεύτερο μηχανάκι στο stoner με προίκα τους ποντους του κοντού μπας και κανει κάνα κουλο και πάρει πρωταθλημα
    που τετοια πραγματα...........

  9. #234
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Aνοιχτο το θέμα μαρκεζ στην Sepang η απόφαση

    http://www.bikesportnews.com/news-de...n&newsid=10604
    Και ως γνωστόΝ ο κύριος λόγος όταν οι αποφάσεις δικαίου καθυστερούν, είναι για να λάβουν υπόψιν τα λόμπι και την κοινή γνώμη.
    Το ότι δεν συνεδρίασαν αμέσως ώστε να αποφανθούν για μια απόφαση που ίσως βαρύνει το πρωτάθλημα είναι απο μόνο του θέμα.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  10. #235
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Και ως γνωστόΝ ο κύριος λόγος όταν οι αποφάσεις δικαίου καθυστερούν, είναι για να λάβουν υπόψιν τα λόμπι και την κοινή γνώμη.
    Το ότι δεν συνεδρίασαν αμέσως ώστε να αποφανθούν για μια απόφαση που ίσως βαρύνει το πρωτάθλημα είναι απο μόνο του θέμα.
    θα τη φάει ο μικρός γιατί το έχει παρακάνει κι έχει τρακάρει τους πάντες ...
    ΤΟ πόσο θα τη φάει παίζει κι μπορεί να κερδίσει ππ αφού τη φάει είναι το θέμα (εδώ είναι και ο καυγάς)
    Η κοινή γνώμη?
    ΝΑ !

    ΑΛΛΟΣ είναι ο πελάτης
    ανανήψαντας

  11. #236
    οσο ποιος πολλες εταιρειες τοσο ποιο καλα.που ειναι η suzuki η kawasaki απο ευρωπη τι στο διαολο γινεται?bmw,triumph,ktm που ειναι?
    πετρος

  12. #237
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Η κοινή γνώμη?
    ΝΑ !

    ΑΛΛΟΣ είναι ο πελάτης
    Δεν νομίζω Τάκη. Η γνώμη τωνΕ πελατώνΕ της dorna βαραίνει πολύ για αυτήν. Μην ξεχνάς πως συνέβαλε τα μάλα στο να πάρει ο αγαπημένος τωνΕ πελατώνΕ της ανθρώπινο μοτοσακό για να γυρίσει πάλι στα σαλόνια της πρώτης θέσης. Και μάλιστα έσπευσαν να το ανακοινώσουν μήνες πρίν την επίσημη ανακοίνωση.
    Και τα θέλω των άλλων πελατώνΕ φυσικά τα λαμβάνουν υπ όψιν. Το έγραψα. Λόμπι.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  13. #238
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    νταξ...τι να λεμε τωρα....μαρκ και τα μυαλα στα μπλεντερ!!!

    αυτο το κοντοστουπι που λεει και ο μπαρκουλης στο βιβα ρενα μηπως να παει να πλυνει κανα πιατο? ενοιωσε τον δαιμονα κοντα του και πηγε κατ' ευθειαν σε χαι
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  14. #239
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    αυτο το κοντοστουπι που λεει και ο μπαρκουλης στο βιβα ρενα μηπως να παει να πλυνει κανα πιατο?
    Γιατί, φτάνει το νεροχύτη;

  15. #240
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Γιατί, φτάνει το νεροχύτη;
    σωστος. ας αυτοκτονησει τοτε.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

Σελίδα 16 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 61112131415161718 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Moto gp Misano round 13
    από GIOTIS750 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 152
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2013, 19:40
  2. Moto gp 2012 round 4 France, Le Mans
    από zephyr1 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2012, 01:10
  3. Moto GP 2012, Round 1 Qatar
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2012, 19:27
  4. moto gp 16 round philip island
    από sotos 8 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2010, 20:48
  5. Moto GP 2010, Round 15, Malaysia, Sepang
    από byron στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 201
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2010, 13:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF