Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 56

Θέμα: ss & sbk vs streefighter σε ολα τα τεραιν

  1. #1
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    ss & sbk vs streefighter σε ολα τα τεραιν

    καλα η ιστορια ειναι φαση ποιος την εχει μεγαλυτερη...δεν ειναι περισσοτερο καβλα αυτο το μηχανακι απο τη γενια σ4ρ τουονο και σουπερντουκ 1

    ολα ξεκινησαν ετσι απο το πρωτο σ4 με τα πιο μαχημα γυμνα μετα προχωρησε η ντουκ στο σφ και εβγαλε και η απριλια το τουρμπονο ν4 τωρα η κατεμ 1600 το δουκα αντε να βγαλει κ η ντουκ 2λιτρο tfsi για να κοντραρονται τα τσουτσουνακια...ηδη ετοιμαζει η bmw λενε σ1000ρρ σε στριτφαητερ...και μη λετε οτι ειναι θεμα καβλας οποιοδηποτε απο τα πρωτα μηχανακια που αναφερω ειναι εξισου κανιβαλος και κανουν ακριβως τις ιδιες καγκουριες με ακριβως την ιδια ανεση

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    καλα η ιστορια ειναι φαση ποιος την εχει μεγαλυτερη...
    Δαρβινος, τελος!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    η γκαυλα θα ειναι στο να το οδηγας. εστω και μια φορα το μηνα εκει που του αρμοζει. σε στροφες. και μες την πολη γκαυλα θα ειναι.. αλλα ακριβα τα προστιμα.. κι εξω μια χαρα θα ειναι. μεχρι 160 στανταρ θα παει εναν σβερκο που γουσταρει γυμνα.
    μπορεις να οδηγας το ss σου σε στροφες με πολυ περισσοτερη ανεση και κ@υλα γιατι ειναι φτιαγμενο ΑΚΡΙΒΩΣ γι'αυτο...
    μες στην πολη, θελω να μου πεις που θα βρισκεις προσφυση ν'ανοιξεις...εκτος και αν τα αφηνεις ολα στο τραξιον...αλλα αμα και αυτο δεν βρισκει προσφυση, θα σου κοβει δυναμη (δεν μπορει να βαλει βεντουζες στα λαστιχα)..αρα χαμενα τα αλογατα...

    160 μπορουν να πανε σχεδον ολα τα συγχρονα και μη μηχανακια με τα μισα λεφτα που θα κανει το τουμπανο...

    κατι αλλο?

  4. #4
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.222
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μπορεις να οδηγας το ss σου σε στροφες με πολυ περισσοτερη ανεση και κ@υλα γιατι ειναι φτιαγμενο ΑΚΡΙΒΩΣ γι'αυτο...
    μες στην πολη, θελω να μου πεις που θα βρισκεις προσφυση ν'ανοιξεις...εκτος και αν τα αφηνεις ολα στο τραξιον...αλλα αμα και αυτο δεν βρισκει προσφυση, θα σου κοβει δυναμη (δεν μπορει να βαλει βεντουζες στα λαστιχα)..αρα χαμενα τα αλογατα...
    !

    160 μπορουν να πανε σχεδον ολα τα συγχρονα και μη μηχανακια με τα μισα λεφτα που θα κανει το τουμπανο...

    κατι αλλο?

    Αγιαννη Ρωσσο το superduke απλα δεν το βλεπεις!! Στα ανοιχτα ανω 200χλμ/ω εχεις δικαιο!
    Οτι κκ να λεμε ειναι πιστολι κ ας μην 200αριζει με 2α κ 255 με 3η!
    Ride(s) the wind of change...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Αγιαννη Ρωσσο το superduke απλα δεν το βλεπεις!! Στα ανοιχτα ανω 200χλμ/ω εχεις δικαιο!
    Οτι κκ να λεμε ειναι πιστολι κ ας μην 200αριζει με 2α κ 255 με 3η!
    και το superduke δεν βλεπει το supermotard...
    τι θα κανουμε τωρα? ποιος την εχει μεγαλυτερη?

    πιστολι μπορει να ειναι, αλλα ουσιαστικη χρησιμοτητα ΔΕΝ εχει..γιατι για να φτασεις Ρωσσο, πρεπει να κανεις 80χλμ ευθεια..αν λοιπον ξεκινησουμε μαζι απο Αθηνα εγω θα φτασω πρωτος Ρωσσο ξεκουραστα πηγαινοντας με 200-220 και ο αλλος απλα θα εχει δαγκωσει το ντεποζιτο μπας και αντεξει τα 180 συνεχομενα...

  6. #6
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.222
    Με το supermotard ποσο θα πας εθνικη μεχρι να φτασεις ευβοια? 200?? Εγω απλα στο ειπα για οσον αφορα στη κουβεντα με το ss. Κ χρησιμοτητα το ss απο το γυμνο δεν νομιζω να εχει παραπανω!!
    180 με καλο κρανακι παλευονται ανετα...ανω 200 παιζει ξεχειλωμα χεριων!!
    Ride(s) the wind of change...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Με το supermotard ποσο θα πας εθνικη μεχρι να φτασεις ευβοια? 200?? Εγω απλα στο ειπα για οσον αφορα στη κουβεντα με το ss. Κ χρησιμοτητα το ss απο το γυμνο δεν νομιζω να εχει παραπανω!!
    180 με καλο κρανακι παλευονται ανετα...ανω 200 παιζει ξεχειλωμα χεριων!!
    μα αυτο σου λεω...οτι με το καθενα θα κανεις τους περιορισμους σου...
    απλα απο την στιγμη που το sd δεν εχει προστασια απο αερα και εχει και τοσα αλογα, ουσιαστικα δεν μπορεις να τα χαρεις οπως πρεπει...
    εκτος αν μενεις στις Αλπεις (οπως ειπε ο stabak)

    ενα ss ομως ειναι πιο "ολοκληρωμενο" μηχανακι για γρηγορες και στριφτερες βολτες...

  8. #8
    ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΕΣ..............ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΑΠΛΩΣΑΤΕ




    Καί δέν μπορώ νά περάσω,θά πατήσω καμμία.........

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ενα ss ομως ειναι πιο "ολοκληρωμενο" μηχανακι για γρηγορες και στριφτερες βολτες...
    @@ είναι αλλά ξεφεύγουμε

  10. #10
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Φυσικά και τέτοιου είδους μοτοσακά έχουν σημαντικούς περιορισμούς και είναι αναγκαίο απο τα εργοστάσια να δώσουν ένα μπικινάκι έστω και σαν έξτρα.
    Αν γίνει αυτό τότε ξανασυζητάμε σύγκριση φάιτερ με ss σε διάφορα είδη διαδρομών.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  11. #11
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166

    ss & sbk vs streefighter σε ολα τα τεραιν

    υπερ και κατα των κλιπονατων σε αντιθεση με τα τιμονατα.

    θα τοποθετηθω αλλη στιγμη μιας και σχολασα απο νυχτερινη βαρδια και δεν εχω μυαλο τωρα..


    υγ streetfighter ειτε χειροποιητα ειτε εργοστασιακα ( μονο τα speed triple, tuono, superduke, αντε και s4r, το πρωτο Ζ1000 και ισως το cb1000r να και εχω αμφιβολιες.)

  12. #12
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    To SD990 είχε τρελά γρήγορη κάστερ. Σε σχεση με τα περισσοτερο ακαμπτα τουονο, 4κυλινδρα τζαπον κλπ είναι ποδήλατο και για να στρίψεις δεν θέλει πολλά. Βεβαια σε συνδυασμο με ενα μετριο απο θεματα ιπποδυναμης αλλα ροπάτο μοτέρ. Με λίγα λογια σε κανει μάγκα και μέτριος οδηγός να σαι δίνοντας σου την ψευδαίσθηση οτι μπορείς να κανεις τα πάντα. Αν βαλεις στην εικονα και την αιχμηρή σχεδιαση είναι ο λογος που το αγαπήσαμε...

    Όμως, τωρα εχουμε να κάνουμε με σοβαρές ιπποδυναμεις, αρκετά ηλεκτρονικά, αφθονες ροπές, μονομπρατσα κλπ που ξεφεύγουν πολύ απο αυτό που περιγράφω απο πάνω. Πολλά θα εξαρτηθουν δηλαδή απο την οδηγησιμότητα του μοτο, που οσο και αν εχεις εμπιστοσύνη στην ΚΤΜ, στα γυμνά είναι ο #1 λόγος κατοχής. Αν τεινει σε muscle bike θα χάσει τον χαρακτήρα του. Απο την αλλη αν με ρωτούσες πριν 6 χρόνια τι θα ήθελες παραπάνω στο sd θα σας έλεγα άλογα...

    Οπότε... Τα κυβικά και τα αλογα δεν ειναι ποτέ αρκετά. Αρκεί να ειναι οδηγήσιμα...
    Ban 'em all

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    υπερ και κατα των κλιπονατων σε αντιθεση με τα τιμονατα.

    θα τοποθετηθω αλλη στιγμη μιας και σχολασα απο νυχτερινη βαρδια και δεν εχω μυαλο τωρα..


    υγ streetfighter ειτε χειροποιητα ειτε εργοστασιακα ( μονο τα speed triple, tuono, superduke, αντε και s4r, το πρωτο Ζ1000 και ισως το cb1000r να και εχω αμφιβολιες.)
    Νομιζω:

    Τιμονατα -> πιο γρηγορα στο CS και στις κλειστες στροφες
    Cliponατα -> πιο γρηγορα στις ανοικτες στροφες και καλλιτερος ελεγχος στην ακριβεια χειρισμων. Γενικα θελουν ταλεντο να πας γρηγορα, αλλα αν το εχεις, σκοτωνεις.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    καλα η ιστορια ειναι φαση ποιος την εχει μεγαλυτερη...δεν ειναι περισσοτερο καβλα αυτο το μηχανακι απο τη γενια σ4ρ τουονο και σουπερντουκ 1

    ολα ξεκινησαν ετσι απο το πρωτο σ4 με τα πιο μαχημα γυμνα μετα προχωρησε η ντουκ στο σφ και εβγαλε και η απριλια το τουρμπονο ν4 τωρα η κατεμ 1600 το δουκα αντε να βγαλει κ η ντουκ 2λιτρο tfsi για να κοντραρονται τα τσουτσουνακια...ηδη ετοιμαζει η bmw λενε σ1000ρρ σε στριτφαητερ...και μη λετε οτι ειναι θεμα καβλας οποιοδηποτε απο τα πρωτα μηχανακια που αναφερω ειναι εξισου κανιβαλος και κανουν ακριβως τις ιδιες καγκουριες με ακριβως την ιδια ανεση
    συμφωνω!!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μπορεις να οδηγας το ss σου σε στροφες με πολυ περισσοτερη ανεση και κ@υλα γιατι ειναι φτιαγμενο ΑΚΡΙΒΩΣ γι'αυτο...
    μες στην πολη, θελω να μου πεις που θα βρισκεις προσφυση ν'ανοιξεις...εκτος και αν τα αφηνεις ολα στο τραξιον...αλλα αμα και αυτο δεν βρισκει προσφυση, θα σου κοβει δυναμη (δεν μπορει να βαλει βεντουζες στα λαστιχα)..αρα χαμενα τα αλογατα...

    160 μπορουν να πανε σχεδον ολα τα συγχρονα και μη μηχανακια με τα μισα λεφτα που θα κανει το τουμπανο...

    κατι αλλο?
    με καλυψε ο πανω πανος οσο για την πολη μια χαρα καγκουρευει.. εδω καγκουρευω με το cbr.. που να ειχα και καρατιμονα..

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Φυσικά και τέτοιου είδους μοτοσακά έχουν σημαντικούς περιορισμούς και είναι αναγκαίο απο τα εργοστάσια να δώσουν ένα μπικινάκι έστω και σαν έξτρα.
    Αν γίνει αυτό τότε ξανασυζητάμε σύγκριση φάιτερ με ss σε διάφορα είδη διαδρομών.


    πολυ ωραια προταση! http://www.moto.gr/forums/showthread...54#post2380354

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δεν καταλαβαινω τι εχετε εναντιον της υπερβολης!
    Τοσο πολυ βιωμα σας εγινε το 'μετρον αριστον'?
    Αν ναι, ειστε πολυ προχωρημενοι
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ευθυγράμιση στο τιμόνι της BMW F650gs και γενικότερα σε όλα τα moto
    από jacson123 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2013, 13:19
  2. Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2010, 06:12
  3. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2007, 14:57
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/08/2004, 16:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF