Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: ktm950 sm,πιθανώς καμμένη φλατζα κεφαλής???

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/10/2009
    Μηνύματα
    6

    ktm950 sm,πιθανώς καμμένη φλατζα κεφαλής???

    Το ιστορικό έχει ως εξής, πριν μερικές μέρες άρχισε να μου ανεβάζει θερμοκρασία(συνήθως λειτουργεί στα 4 κουτάκια, στο 5 ανάβει βεντιλατερ κ πέφτει στο 4) κράταγε πολύ ώρα αναμμένο το βεντιλατερ, έπεφτε για λίγο στο 4 κ ξανά 5.
    Πάω στο μηχανικό μου στη Φραντζή, μου λέει έχεις αλλάξει τρόμπα νερού που βγάζει θέμα. Η τρόμπα είναι αλλαγμένη αφενός, στα λάδια δεν βλέπω μαγιονέζα αφετέρου. Αλλάζω κ μια τάπα ψυγείου να αποκλείσουμε κ αυτό το ενδεχόμενο που επίσης βγάζουν τα 950, οπότε δια της ατοπου μας μένει το χειρότερο σενάριο..φλατζα κεφαλής

    Τα νερά αδειάζουν από το δοχείο διαστολής κ μετά αδειάζουν κ του ψυγείου.συμπληρώσαμε κοντά 300ml παράφλου κ μετά από βόλτα 50 χλμ ήθελε αλλά τόσα συμπλήρωμα. Το χω κοιτάξει μήπως τα βγάζει από κάποια υπερχείλιση αλλά δυστυχώς για μένα όλα είναι πεντακάθαρα.

    Όποτε αν σκέφτομαι σωστά πρέπει να είναι φλατζα κεφαλής κ να τα καιει. Για πείτε καμία γνώμη ρε παιδιά μήπως είναι κάτι που δεν έχω προσέξει γιατί το κουστούμι στο συνεργειο πιάνει το 600άρι γιατί χρειάζεται κατέβασμα κινητήρα για να ανοιχτεί η κεφαλή.

    Επειδή τα χέρια μου πιάνουν γενικά, εχω κ μια σχετική ιδέα μήπως γνωρίζει κανείς, αν εχει δει,σε κανα συνεργειο, είναι δύσκολο να κατέβει ο κινητήρας κ να τον πάω στο μάστορα? Το λέω μήπως γλυτώσω τα πολλά εργατικά. Τ ανταλλακτικά δε πιάνουν τα 2 κατοστάρικα.

  2. #2
    Κινητήρα έχω κατεβάσει-ανεβάσει σε Adventure. Θέλει κανένα δεύτερο χέρι για να κρατάει-βοηθάει στο τελικό στάδιο, πολλούς τάκους να κατεβαίνει σιγά-σιγά, αποσύνδεση όλων των καλωδιώσεων-τροφοδοσίας-εξατμίσεις-νερά-λάδια. Δέν έχω τίποτα ιδιαίτερες γνώσεις, μόνο παρατηρώντας και προχωρώντας σιγά σιγά.
    Τώρα να τα καίει τα νερά πολύ απίθανο. Νομίζω οτι το συνιθισμένο είναι να περνάνε καυσαέρια μέσα στο σύστημα ψύξης και να σπρώχνει τα νερά από την υπερχείλιση, ή να βγαίνουν από την κυλινδροκεφαλή έξω. Στη φραντζή σου είπαν οτι είναι από φλάντζα κεφαλής;

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Χθες μελετουσα το manual,που είναι πολύ αναλυτικό,κ δε μπορώ να πω πως είναι αδύνατο να το κάνω, απλά όπως λες σίγουρα θα χρειαστώ δεύτερο άτομο σε κάποια σημεία.
    Ο μηχανικός επιμένει ότι είναι από τρόμπα νερούπαρότι είναι αλλαγμένη. Τελοσπαντων καταλήξαμε να αλλάξουμε πρώτα κάποια τσιμουχακια στη τρόμπα μήπωςκ είναι αυτό το πρόβλημα τελικά κ γλυτώσω το κατέβασμα.
    Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω που πάνε τα υγρά??? Όσο κ να το αφήσω ρελαντί δεν τα βγάζει από το σωληνάκι υπέρχειλισης..
    Στη βόλτα εξαφανίζονται, αλλά πάλι το σωληνάκι δεν έχει δείγματα από παράφλου...
    Τι να πω..
    Με βλέπω να ετοιμάζομαι για αγορές ροποκλειδων!

  4. #4
    Στο ρελαντί δεν ανεβάζει αρκετή πίεση για να περάσουν τα αέρια στο σύστημα ψύξης και να σπρώξει τα υγρά έξω. Σιγούρεψε οτι έχει γίνει η ανάκληση για τα παξιμάδια στις κεφαλές των κυλίνδρων, μήπως φταίει αυτό:

    KTM Tech Info - Cylinder Head Collar Nuts.pdf

    Πρόκειται για αντικατάσταση των παξιμαδιών που σφίγγουν τις κεφαλές καί στους δύο κυλίνδρους, τα βελτιωμένα είναι αυτά με τη ροδέλα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	headnut_compare.jpg 
Προβολές:	152 
Μέγεθος:	58,3 KB 
ID:	300451

    από εδώ:

    http://www.ktm950.info/how/Orange%20...ve_adjust.html

    εδώ κάνουν την ανάκληση παράλληλα με ρύθμισμα βαλβίδων, προληπτικά. Εσένα, αφού έχει παρατηρηθεί διαροή, ίσως να χρειάζεται και η αντικατάσταση φλάντζας, γιατί καίγεται όταν περνάνε τα αέρια;;;
    καλή τύχη
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 03/10/2013 στις 07:44.

  5. #5
    Πριν κανενα μηνα ειχα ανοιξει threadaki με προβλημα στο συστημα ψυξης το οποιο
    εξαφανιστηκε μυστηριωδως....

    Αναβαζε τρελλα θερμοκρασια και το ψυκτικο υγρο εξαφανιζοτανε.
    Το προβλημα, τελικα ητανε χαλασμενη φλατζα τρομπας νερου και περναγε το νερο
    μεσα στα λαδια...
    Για ψαξε το
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Ειναι ηδη στο συνεργειο για φλατζα τρομπας νερου..

    ευχαριστω παντως παιδια!

  7. #7
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Για κοίτα κι εδώ:
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130477

Παρόμοια θέματα

  1. Gilera runner φλάτζα κεφαλής της κακομοίρας.....
    από makisc50 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2014, 15:15
  2. SM protaris... Erotisi
    από tgriparis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 11:45
  3. καλο το ktm950?βοηθεια.........
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2004, 14:56
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2003, 15:57
  5. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2003, 16:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF